קייטרינג בקריית ים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בקריית ים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת קייטרינג יכולה להיות משימה לא פשוטה, אך ביצוע 10 טיפים פנימיים אלו יעזור לכם לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם. 1. בקשו הפניות מחברים או משפחה שאירחו לאחרונה אירוע. 2. ערכו את המחקר שלכם באינטרנט וקראו ביקורות של קייטרינג פוטנציאלי. 3. קבעו טעימות עם אפשרויות הקייטרינג המובילות שלכם כדי לקבל תחושה של האוכל והשירות שלהם. 4. שאל על הניסיון שלהם בקייטרינג לאירועים דומים לשלך מבחינת גודל וסגנון. 5. בררו איזה סוג של כוח אדם הם יספקו ואם הם מסוגלים להיענות לבקשות מיוחדות. 6. קבע אילו סוגי השכרות הם כוללים בחבילות שלהם ואם יש עמלות נוספות. 7. שאל על המדיניות שלהם לגבי ביטולים, שינויים והחזרים. 8. בררו אם יש להם ביטוח ומהו כיסוי החבות שלהם. 9. קבל הערכה מפורטת בכתב לפני שאתה חתום על חוזה. 10. סמכו על תחושת הבטן שלכם ובחרו בקייטרינג שאתם מרגישים איתו הכי בנוח.

1. קבעו את התקציב שלכם ועמדו בו. 2. בקשו הפניות מחברים או משפחה. 3. בצע את המחקר שלך באינטרנט וקרא ביקורות. 4. יש לוודא שהקייטרינג מורשה ומבוטח. 5. נפגש עם הקייטרינג באופן אישי כדי לקבל תחושה לאישיות ולמקצועיות שלו. 6. וודאו שהם מנוסים בקייטרינג בסוג האירוע שאתם מתכננים. 7. בקשו לראות תמונות של עבודתם הקודמת. 8. קבל אומדן בכתב הכולל את כל העמלות והחיובים. 9. שאלו על המדיניות שלהם לגבי ביטולים ושינויים. 10. קבל הכל בכתב וחתום על ידי שני הצדדים.

מהן התכונות שתשקול בבחירת ספק קייטרינג?

ישנן תכונות רבות שעושות קייטרינג טוב, אך חלק מהחשובות שבהן כוללות: -היכולת לשים לב לפרטים: קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב היטב לכל פרטי האירוע, מהתפריט ועד לעיצוב. -יכולת התארגנות: חברת קייטרינג חייבת להיות מסוגלת לארגן הכל, מהאוכל ועד הצוות, כדי להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה ביום האירוע. -היכולת לתקשר עם אחרים: קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לתקשר ביעילות עם הלקוחות, הצוות והספקים. -אהבה לאנשים ולאוכל: קייטרינג טוב חייב להיות נלהב מאוכל ולשרת אחרים. -היכולת להתמודד עם לחץ: קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד עם הלחץ של עבודה תחת מועדים והתמודדות עם שינויים של הרגע האחרון.

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם לקבל או לא אירוע מסודר. ראשית, אתה צריך לחשוב על התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז אתה צריך לוודא שאתה יכול להרשות זאת לעצמך. שנית, אתה צריך לשקול את הפורמליות של האירוע שלך. אם מדובר באירוע רשמי, אולי כדאי לכם לעשות קייטרינג כדי שהכל ייראה נחמד ולא תצטרכו לדאוג לגבי האוכל. שלישית, אתה צריך לחשוב על מטרת האירוע שלך. אם מדובר באירוע עסקי, אולי תרצו לעשות קייטרינג כדי שתוכלו להרשים את הלקוחות או הלקוחות שלכם. רביעית, אתה צריך לחשוב על מספר האורחים שאתה מצפה. אם יש לכם הרבה אורחים, אולי כדאי לכם לעשות קייטרינג כדי שתוכלו לוודא שיש מספיק אוכל לכולם. חמישית, אתה צריך לחשוב על המשאבים האישיים שלך. אם אין לכם הרבה זמן או כוח להכין אוכל, אולי כדאי לכם לעשות קייטרינג כדי שלא תצטרכו לדאוג בקשר לזה. לבסוף, אתה צריך לחשוב על חווית התכנון שלך. אם מעולם לא תכננתם אירוע לפני כן, אולי כדאי לכם לעשות קייטרינג כדי שתוכלו להימנע מהפתעות מלחיצות.

מה הכי חשוב לקייטרינג

חשוב להיות אדיב, טקט ודיפלומטי בעבודה עם לקוחות בענף ההסעדה. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים נחוצים על מנת לבנות בסיס לקוחות ולספק אירועים מוצלחים.

תשומת לב לפרטים היא אחד המאפיינים החשובים ביותר עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים גדלים, הם נעשים מורכבים יותר. זכירה וסימון פרטים מסוימים מייצרים אירועי קייטרינג באיכות הרבה יותר גבוהה.

איך בוחרים קייטרינג?

קייטרינג איכותי הוא אחד שמסוגל לספק כל תפריט באיכות הטובה ביותר, מסוגל לבצע את השירות בזמן, מסוגל לנהל צוות גדול שיעבוד כאחד, ומסוגל להשאיר את הלקוח מרוצה. קייטרינג איכותי חייב גם לעמוד בתקנות בטיחות המזון.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מסעדה. כמובן, האוכל הוא הגורם החשוב ביותר. אנחנו רוצים לוודא שהאוכל איכותי ושנהנה ממנו. גורם חשוב נוסף הוא נוחות ואווירה. אנחנו רוצים לוודא שהמסעדה תהיה נוחה ושהאווירה תהיה נעימה. השירות הוא גם גורם חשוב. אנחנו רוצים לוודא שצוות המסעדה ידידותי וקשוב. המחירים הם גם שיקול חשוב. אנחנו רוצים לוודא שהמחירים סבירים ושאנחנו מקבלים תמורה טובה לכספנו. גם המלצות יכולות להועיל. אנחנו יכולים לבקש מחברים או משפחה המלצות על מסעדות טובות באזור.

מהם 7 ה-P's של שיווק עסק קייטרינג?

7 P's של שיווק הוא מודל הכולל מוצר, מחיר, קידום, מקום, אנשים, תהליך ועדויות פיזיות. מודל זה משמש לניתוח והערכת תמהיל השיווק של החברה. ניתן להחיל את 7 ה-P של השיווק על כל חברה, ללא קשר לגודל או ענף.

בעת בחירת שירות קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים: 1. איכות המזון: איכות המזון צריכה להיות העדיפות העליונה בבחירת שירות קייטרינג. הקפידו לדגום את האוכל לפני קבלת החלטה. 2. חוות דעת של לקוחות: קרא חוות דעת של לקוחות קודמים כדי לקבל מושג על איכות ומקצועיות שירות הקייטרינג. 3. עלות השירות: שירותי קייטרינג יכולים להשתנות מאוד במחיר. קבל כמה הצעות מחיר לפני קבלת החלטה. 4. חווית קייטרינג: ודאו שלשירות הקייטרינג שתבחרו יש ניסיון בסוג האירוע אותו אתם עורכים. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לך דרישות תזונתיות מיוחדות, הקפד ליידע את שירות הקייטרינג מראש כדי שיוכל להתאים לצרכים שלך.

מהם 7 סוגי הקייטרינג

יש מגוון של קייטרינג שירותים זמינים כדי להתאים את הצרכים של כל סוג של אירוע. אירועי חברה, אולמות חתונות, אירועים חברתיים, מפגשי זיכיון וקייטרינג עם משאיות אוכל הם כולם דוגמאות לסוגי אירועים שידרשו סוגים שונים של שירותי קייטרינג. על ידי עריכת רשימה של שירותי קייטרינג שונים, יהיה לך קל יותר לבחור את סוג השירות שאתה צריך עבור האירוע הספציפי שלך.

בעת תכנון אירוע, יש כמה היבטים חשובים שיש לקחת בחשבון, אחד מה שהוא סוג האירוע שאתה מקיים. זה יעזור לקבוע את התקציב שתזדקק לו כמו גם את סוג צוות המלצרים והשירות הנדרשים. הבנה ברורה של גורמים אלה תעזור להבטיח שהאירוע שלך יצליח.

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג?

קייטרינג הוא חלק חיוני בכל אירוע, וישנן שבע פונקציות מרכזיות שחברת קייטרינג חייבת לבצע על מנת להבטיח אירוע מוצלח. תכנון חיוני כדי להבטיח שכל הפרטים הדרושים יטופלו ושהאירוע יתנהל בצורה חלקה. פעולות מתייחסות לביצוע משימות הקשורות לאירוע, כגון הקמה ופירוק של ציוד. ארגון האירוע כולל תיאום עם כל הספקים והבטחה שהכל מתנהל לפי לוח הזמנים. ציוד מתייחס לצורך בציוד בישול והגשה מתאים, כמו גם כל ציוד מיוחד אחר שעלול להידרש. יישום הוא תהליך של הפעלת כל התכניות והקפדה על ביצוע האירוע ללא דופי. בקרה כרוכה במעקב אחר האירוע כדי להבטיח שהכל מתנהל בצורה חלקה ושכל המשתתפים מרוצים. לבסוף, הבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות היא קריטית כדי למנוע בעיות בהמשך הדרך.

כאשר בוחרים קייטרינג לחתונה שלכם, חשוב לבחור באחד שמציע שירות מלא. זה אומר שהם ידאגו להכל, החל מהצוות ועד הניקיון ועד לעריכת השולחן ושירות הבר. העובדה שחברות שונות מטפלות בהיבטים השונים הללו עלולה לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך. בחרו חברת קייטרינג שיהיה כיף ופשוט לעבוד איתה כדי להפוך את תהליך תכנון החתונה שלכם ללא מתח ככל האפשר.

מהם הדברים השונים שיש לבדוק לפני קיום קייטרינג

1. הגדר ציפיות ריאליות עבור התקציב שלך. מזנון לא תמיד הוא האפשרות הזולה יותר. 2. יש אופציה לילדים. 3. יש אפשרות צמחונית ממלאת. 4. הגישו פחות אוכל בשעות הקוקטיילים שלכם. 5. הימנעו ממאכלים שאינם בעונה. 6. שקלו להגיש חטיף בשעות הלילה המאוחרות. 7. אל תזמינו יותר מדי קינוחים.

קייטרינג יכול להפוך או לשבור חתונה, אירוע חברה או מפגש חברתי. חשוב לבחור את סוג הקייטרינג המתאים לאירוע. להלן ארבעת סוגי הקייטרינג העיקריים שיש לקחת בחשבון: קייטרינג לחתונה: קייטרינג לחתונה עוסק בהפיכת היום המיוחד של החתן והכלה למושלם. מהאוכל והשתייה ועד לקישוטי השולחן, הכל חייב להיות מושלם. קייטרינג לחתונה יכול להיות יקר מאוד, לכן חשוב לקבל הצעות מחיר מכמה חברות שונות לפני קבלת החלטה. קייטרינג תאגידי: קייטרינג תאגידי עוסק בהרשים לקוחות ושותפים עסקיים. האוכל והשתייה חייבים להיות באיכות גבוהה והשירות חייב להיות ללא דופי. קייטרינג לחברות עשוי להיות יקר מאוד, לכן חשוב לקבל הצעות מחיר מכמה חברות שונות לפני קבלת החלטה. קייטרינג לאירועים חברתיים: קייטרינג לאירועים חברתיים עוסק במתן אוכל ושתייה נהדרים למסיבה או לאירוע מיוחד. הקייטרינג חייב להיות מסוגל לתת מענה לכמות המוזמנים וסוג האירוע. קייטרינג לאירועים חברתיים עלול להיות יקר מאוד, לכן חשוב לקבל הצעות מחיר מכמה חברות שונות לפני קבלת החלטה. קייטרינג בזיכיון: קייטרינג בזיכיון עוסק כולו במתן מזון ושתייה בקצב נמוך יותר

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות?

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, הכנה וביצוע של אירוע קייטרינג. זה כרוך בהתקשרות עם ספקים, בחירת תפריטים, תיאום צוות והשכרות וניהול כל ההיבטים של האירוע. מנהלי קייטרינג חייבים להיות מסוגלים לתמרן משימות רבות בו-זמנית ולהיות בעלי עין חדה לפרטים.

שלום! אלו כמה טיפים כיצד לענות על 10 שאלות הראיונות המובילות בתחום הקייטרינג: 1. ספר לנו על עצמך – התחל במתן סקירה קצרה של הרקע המקצועי והניסיון שלך בענף הקייטרינג. ציין כל כישורים או אישורים רלוונטיים שיש לך. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? – שתף את המטרות והתוכניות ארוכות הטווח שלך לקריירה שלך בקייטרינג. שוחח על מה אתה מקווה להשיג וכיצד אתה מתכנן לעשות שינוי בתעשייה. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? – היו כנים ושתפו גם את החוזקות וגם החולשות שלך. עבור חולשות, התמקד בתחומים שאתה עובד לשפר בהם. 4. איך עובדים תחת לחץ? – שתפו בתקופה שבה הייתם צריכים לעבוד תחת לחץ בענף הקייטרינג וכיצד התמודדתם עם זה. תאר את המצב ואת הצעדים שנקטת כדי להשלים את המשימה בהצלחה. 5. איך עובדים בתוך צוות? – דון בניסיון שלך בעבודה בתוך צוות בתעשיית הקייטרינג. דברו על החשיבות של עבודת צוות וכיצד אתם תורמים לצוות מצליח. 6. איך מתמודדים עם לקוחות קשים? – תאר תקופה שבה נאלצת להתמודד עם לקוח קשה. מה היה

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כאשר בוחנים קייטרינג לאירועים, חשוב לשאול שאלות לגבי האוכל שיוגש. מהן ההתמחויות של הקייטרינג? מהן המנות המומלצות שלהם? איך יוצג האוכל? מה העלות המשוערת? כיצד יטפל הקייטרינג בבקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? האם הם מציעים דגימה מהתפריט? האם יש חיובים נוספים? על ידי שאילת שאלות אלו, תוכל לקבל תחושה טובה יותר למה לצפות משירות הקייטרינג והאם הם מתאימים לאירוע שלך.

תמהיל השיווק של מוצרי מזון מכונה לעתים קרובות "4 P's": מוצר, מקום, מחיר וקידום. מוצר: מוצר המזון חייב להיות מסוגל לענות על הצרכים והרצונות של שוק היעד. זה צריך להיות באיכות גבוהה ויכול להתחרות עם מוצרים אחרים בשוק. מקום: על מוצר המזון להיות זמין במקום הנכון ובזמן הנכון. יש לתכנן בקפידה את ערוצי ההפצה על מנת להגיע לשוק היעד. מחיר: יש לקבוע את מחיר מוצר המזון ברמה תחרותית ומאפשרת שולי רווח סבירים. קידום מכירות: הקידום הכרחי כדי להגביר את המודעות למוצר המזון ולשכנע אנשים לרכוש אותו. פעילויות קידום מכירות חייבות להיות מתוכננות בקפידה ולמקד לקהל המתאים.

מסקנה

1. עשה שיעורי בית קבל המלצות מחברים, משפחה ועמיתים, וקרא ביקורות מקוונות. לאחר שהרכבת רשימה של קייטרינג פוטנציאלי, בקר באתרי האינטרנט ובדפי המדיה החברתית שלהם כדי לקבל תחושה לגבי הסגנון והתפריט שלהם. 2. צור תקציב עלויות הקייטרינג יכולות להשתנות מאוד, לכן חשוב שתהיה לך הבנה ברורה של מה אתה מוכן להוציא לפני שתתחיל לפנות לספקים פוטנציאליים. 3. קחו בחשבון את האירוע שלכם סוג האירוע שאתם מארחים ישחק תפקיד גדול בבחירת הקייטרינג המתאים. לדוגמה, אם אתם מתכננים ארוחת ערב רשמית לשבת, תצטרכו למצוא קייטרינג שמתמחה בסוג זה של שירות. 4. העבירו את החזון שלכם היו ברורים מה אתם מחפשים בקייטרינג, ואל תפחדו לשאול שאלות. אם נראה שהם אינם בטוחים במה שאתה מחפש, או שאינם יכולים לספק תשובות ספציפיות לשאלות שלך, ייתכן שהם אינם הספק המתאים עבורך. 5. לדגום את האוכל לפני שאתם חותמים על חוזים, הקפידו לדגום את האוכל! זה ייתן לך מושג טוב על איכות המזון ו

1. תעשה את המחקר שלך 2. תחשוב על מה שאתה רוצה 3. מצא קייטרינג שמתאים לסגנון שלך 4. שקול את התקציב שלך 5. קבל קייטרינג חוזה 6. העבירו את הרצונות שלכם 7. היו ספציפיים 8. עשו תוכנית גיבוי 9. היו מוכנים 10. הירגעו ותהנו מהאירוע שלכם על ידי ביצוע עשרת העצות הללו, אתם יכולים להיות בטוחים שתבחרו את הקייטרינג המתאים לאירוע הבא שלכם. קח את הזמן שלך כדי לחקור קייטרינג שונים ולמצוא את אחד המתאים ביותר לצרכים שלך. היו ספציפיים לגבי הרצונות שלכם והקפידו להעביר אותם לקייטרינג. ערכו תוכנית גיבוי למקרה שמשהו ישתבש. והכי חשוב, תירגעו ותהנו מהאירוע שלכם!

תוכן עניינים

דילוג לתוכן