קייטרינג בחצור כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בחצור כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כשזה מגיע לקייטרינג לחתונה, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, תרצה לחשוב על סגנון החתונה שלך. האם אתה הולך לארוחת ערב בישיבה רשמית או מזנון סתמי יותר? לאחר שהחלטתם על הסגנון, תרצו להתחיל לחפש קייטרינג. להלן מספר טיפים לבחירת קייטרינג לחתונה: -קבל המלצות מחברים או משפחה שהתחתנו לאחרונה. הם יוכלו לתת לך מושג טוב על מי להסתכל וממי להימנע. -ברגע שאתה חושב על כמה קייטרינג, קבע איתם טעימות. זה ייתן לך מושג טוב יותר על האוכל שהם יוכלו לספק ואיך הוא טעים. -ודא שאתה שואל על דברים כמו עלויות שכירות, עלויות צוות וכל עמלה נוספת אחרת. אתה לא רוצה להיתפס על ידי עלויות נסתרות בהמשך הדרך. – קבל חוזה לפני שאתה מתחייב למשהו. זה יעזור למנוע אי הבנות או בעיות בהמשך הדרך.

1. בקש הפניות מחברים, משפחה וספקים אחרים. לקייטרינג טוב לא אמורה להיות בעיה לספק לך רשימת הפניות. 2. קבעו טעימות. זה ייתן לך הזדמנות לטעום את האוכל של הקייטרינג ולראות אם הוא עונה על הציפיות שלך. 3. שאל על הניסיון של הקייטרינג. ודא שיש להם ניסיון בקייטרינג חתונות, שכן זה יעזור להבטיח שהם יכירו את הלוגיסטיקה הדרושה. 4. קבלו הערכה מפורטת. הקפד לשאול על חיובים נוספים כגון משלוח, הגדרה וניקיון. 5. שאלו על מדיניות הקייטרינג. גלה מה המדיניות שלהם לגבי ביטולים, שינויים והחלפות. 6. יש לוודא שהקייטרינג מורשה ומבוטח. זה יגן עליך במקרה שמשהו ישתבש. 7. קבל הכל בכתב. לאחר שהחלטתם על קייטרינג, הקפידו לקבל חוזה המפרט את כל פרטי ההסכם שלכם.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק ולתקשר היטב עם אחרים. הם צריכים גם להיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל, ולהיות מסוגלים להתמודד עם לחץ.

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, יש כמה שאלות מפתח שאתה תמיד צריך לשאול כדי להבטיח שאתה לקבל את השירות הטוב ביותר האפשרי. ראשית, בררו באילו סוגי מאכלים מתמחה הקייטרינג וקבלו המלצות מה יתאים ביותר לאירוע שלכם. לאחר מכן, שאלו כיצד יוצג האוכל ומה תהיה העלות המשוערת. חשוב גם לברר כיצד יטופלו כל בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים. לבסוף, הקפידו לשאול אם הקייטרינג מספק דגימה מהתפריט כדי שתוכלו לנסות אותו לפני קבלת החלטה סופית.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שעל הקייטרינג להחזיק

קייטרינג לאירועים הוא תעשייה מורכבת ומוכוונת פרטים. תשומת לב לפרטים הינה חיונית בהחלט על מנת להפיק אירועי קייטרינג באיכות גבוהה. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חשוב עוד יותר לזכור ולזכור את כל הפרטים. על ידי תשומת לב רבה לפרטים, קייטרינג לאירועים יכול להבטיח שהאירועים שלהם יהיו מוצלחים ובלתי נשכחים.

להיות אדיב, טקט ודיפלומטי הכרחי כאשר משכנעים לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת תכנון אירוע קייטרינג: 1. סוג האירוע יכתיב את סוג הקייטרינג הנדרש. לדוגמה, ארוחת ערב רשמית לשבת תדרוש קייטרינג שונה מאשר מזנון סתמי יותר. 2. התקציב שלכם הוא גורם חשוב בתהליך תכנון הקייטרינג. הקפד לשקול את כל העלויות, כולל מזון, עבודה ודמי שכירות. 3. ייתכן שיידרשו צוות המתנה ושירות לאירועים מסוימים. הקפד להביא זאת לתקציב שלך ולתכנן בהתאם.

כשאתה מתראיין לתפקיד כקייטרינג, היה מוכן לענות על שאלות על הניסיון שלך בתעשיית האירוח, כמו גם על האופן שבו אתה מתמודד עם מצבים בלחץ גבוה. היה מוכן לדון כיצד תתמודד עם לקוח קשה או עם אחד מאורחיו.

מהן 5 השאלות החשובות ביותר שלך לשאול טבח פוטנציאלי חדש?

כשאתה מראיין לתפקיד טבח בשורה, היה מוכן לדון ביצירתיות שלך בכל הנוגע למנות, ההכשרה הרשמית שלך בהכנת מזון ובציפוי, וכיצד אתה מחזיק תחנה מצוידת היטב גם בזמנים עמוסים. כמו כן, היה מוכן לתאר את ההבדל בין צלייה לצלייה, וכיצד אתה מבטיח שהתחנה שלך מצוידת היטב גם בזמנים עמוסים.

אם אתה מחפש אירוע נטול מתח, שקול להשתמש ב- שירות קייטרינג המציע השכרת צלחות וכלי מטבח. בדרך זו, לא תצטרך לדאוג לגבי הגדרה או ניקיון לאחר מכן. פשוט תהנה מהאירוע שלך!

מהם 3 מגזרי קייטרינג

ניתן לסווג את תעשיית הקייטרינג לשלושה פלחים: מסחרי, לא מסחרי וצבאי. המגזר המסחרי מורכב מעסקי קייטרינג המספקים שירותים לעסקים ולפרטיים. המגזר הלא מסחרי כולל עסקי קייטרינג המספקים שירותים למוסדות חינוך, מכוני בריאות וארגונים אחרים ללא מטרות רווח. המגזר הצבאי מורכב מעסקים המספקים שירותי קייטרינג לכוחות המזוינים.

חולשה פוטנציאלית אחת של קייטרינג היא שציוד המטבח עשוי להיות לא טוב כמו מה שנמצא במסעדה. המשמעות היא שחלק ניכר מעבודת ההכנה וחלק מהבישול יצטרכו להיעשות מראש, כאשר הגימור והציפוי יבוצעו באתר.

מהם ששת הגורמים העיקריים של מבצע הקייטרינג?

ישנם מספר גורמים מרכזיים שכדאי לזכור בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. ראשית, שקול את התקציב שלך והאם יש לך את הכספים לכיסוי עלויות הקייטרינג. שנית, חשבו על הפורמליות של האירוע שלכם והאם קייטרינג יתאים או לא. שלישית, שקול את מטרת האירוע שלך והאם אוכל יהיה חלק חשוב ממנו או לא. רביעית, שקול את מספר האורחים שאתה מצפה להשתתף בו והאם יש לך את המשאבים כדי להכיל את כולם. לבסוף, חשבו על חווית התכנון שלכם והאם אתם מרגישים בנוח או לא לטפל בלוגיסטיקת קייטרינג. בסופו של דבר, רק אתה יכול להחליט אם קייטרינג מתאים לאירוע שלך או לא, אבל שמירה על גורמים אלה בחשבון תעזור לך לקבל החלטה מושכלת.

ניהול קייטרינג כרוך בהרבה תכנון ותיאום בין צוותים שונים. תפקיד ניהול הקייטרינג הוא לתכנן, לארגן, לכוון ולבקר את פעולות הקייטרינג. מנהל הקייטרינג אחראי על התנהלות תקינה של שירותי הקייטרינג ולוודא שהאורחים יהיו מרוצים מהאוכל והשירות.

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג לראשונה

ענף הקייטרינג ידוע על תחלופת הצוות הגבוהה, שעות העבודה הארוכות והלקוחות המאתגרים. עם זאת, ישנן דרכים להתגבר על האתגרים הללו ולהפוך את הקייטרינג לעסק מצליח. ניהול: ההנהלה נמצאת בראש שרשרת המזון בכל עסק. קיום צוות ניהול טוב הוא חיוני להצלחת עסק קייטרינג. תחלופת עובדים: תחלופת עובדים היא אתגר ענק בתעשיית האירוח. כדי להתגבר על זה, חשוב שתהיה תוכנית אימונים טובה במקום. בנוסף, מתן תמריצים לעובדים יכול לעזור לשמר את הצוות. שעות ארוכות: לעיתים קרובות נדרשות שעות ארוכות בעסקי הקייטרינג. כדי להתגבר על האתגר הזה, חשוב שתהיה מערכת ארגונית טובה במקום. בנוסף, העסקת צוות אמין יכולה לעזור להקל על העומס של שעות ארוכות. הכשרת לקוחות: הדרכת לקוחות יכולה להיות אתגר, אך היא חיונית להצלחת עסק קייטרינג. כדי להתגבר על האתגר הזה, חשוב שתהיה תוכנית אימונים טובה במקום. בנוסף, הצעת תמריצים ללקוחות יכולה לעזור לעודד אותם להשתמש בשירותי הקייטרינג. בזבוז מזון: בזבוז מזון הוא אתגר שכיח בתעשיית ההסעדה. כדי להתגבר על זה, חשוב שתהיה מערכת טובה למעקב אחר בזבוז מזון. בנוסף

ניתוח SWOT הוא כלי מפתח עבור עסקי מסעדות, מכיוון שהוא מאפשר להם לקחת צעד אחורה ולהעריך את מיקומם בנוף המסחרי הגדול יותר. SWOT מייצג חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים, והתעמקות בכל אחד מהתחומים הללו יכולה לתת לבעלי מסעדות הבנה טובה יותר של האתגרים וההזדמנויות העומדים בפניהם. למרות שחזקות וחולשות הם גורמים פנימיים, הזדמנויות ואיומים מגיעים מהסביבה החיצונית. על ידי הסתכלות מקרוב על הגורמים הפנימיים והחיצוניים המשפיעים על העסק שלהם, בעלי מסעדות יכולים לפתח פרספקטיבה מעוגלת היטב של העסק שלהם ומה הם צריכים לעשות כדי להשיג את מטרותיהם.

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג?

תכנון: זהו השלב הראשון והחשוב ביותר בקייטרינג. עליכם לקבוע את סוג האירוע, מספר האורחים, התפריט והתקציב. תפעול – ביצוע משימות: זהו השלב השני בקייטרינג. לאחר שתכננת את האירוע, עליך לבצע את המשימות הקשורות אליו. זה כולל בישול, הגשה וניקיון. ארגון האירוע: זהו השלב השלישי בקייטרינג. לאחר שתכננתם וביצעתם את המשימות, עליכם לארגן את האירוע. זה כולל הגדרת המקום, קישוטים ורשימת האורחים. ציוד: זהו השלב הרביעי בקייטרינג. יש להצטייד בציוד המתאים כדי לקיים את האירוע. זה כולל כלי בישול, כלי הגשה ומצעים. יישום: זהו השלב החמישי בקייטרינג. לאחר שתכננתם, ארגנו והצטיידתם את האירוע, עליכם ליישם אותו. זה כולל הקמת המזנון, הגשת האוכל וניקיון. שליטה: זהו השלב השישי בקייטרינג. לאחר שתכננתם, ארגנו, הצטיידתם ויישמתם את האירוע, עליכם לשלוט בו. זה כולל הבטחה שהאוכל מבושל כהלכה, שהאורחים יוגשו ב

1) כמות מאגר המועמדים שלך יכולה להשפיע על מי שאתה שוכר. אם אין מספיק מועמדים, ייתכן שתצטרך להסתפק במישהו שלא מתאים לתפקיד. 2) איכות מאגר המועמדים שלך יכולה להשפיע גם על מי שאתה שוכר. אם המאגר מלא במועמדים לא מוסמכים, ייתכן שתצטרכו להסתפק במישהו שלא מתאים לתפקיד. 3) הדחיפות למלא את התפקיד יכולה להשפיע על מי אתה שוכר. אם אתה צריך למלא את התפקיד במהירות, ייתכן שתצטרך להסתפק במישהו שלא מתאים לתפקיד. 4) ההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש יכולה להשפיע גם על מי אתה שוכר. אם ההשקעה גבוהה מדי, ייתכן שתצטרך להסתפק במישהו שאינו מתאים לתפקיד.

מהם 5 הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה לעבודה

מתי שכירת מהנדסים, חשוב לקחת בחשבון את הכישורים הקשים הפוטנציאליים של המועמד, הכישורים הרכים, ההתאמה התרבותית והניסיון. כישורים קשים הם הכישורים הטכניים הנדרשים לביצוע העבודה. כישורים רכים הם הכישורים הבינאישיים הנדרשים לעבודה אפקטיבית איתם אחרים. התאמה תרבותית היא המידה שבה ערכיו ואמונותיו של המועמד עולים בקנה אחד עם אלה של הארגון. ניסיון הוא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון כאשר אתה מגייס מהנדסים מכיוון שהוא יכול לתת לך תובנות לגבי הכישורים הקשים והרכים של המועמד.
קייטרינג אחראים לספק שירות מזון באירועים. התפקידים האופייניים שלהם כוללים הכנת אוכל, הקמת פינות אוכל, שירות אורחים וניקיון לאחר האירוע. קייטרינג עשוי להיות אחראי גם למשימות אחרות כגון קישוט חלל האירוע ואספקת בידור.

Warp Up

לפני בחירת קייטרינג לחתונה, חשוב לעשות את המחקר ולבקש המלצות. ברגע שיש לך כמה קייטרינג בראש, הקפד לקבוע טעימות עם כל אחד כדי לקבל תחושה של האוכל והשירות שלהם. גורמים חשובים נוספים שיש לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג כוללים את הניסיון, המחיר ואפשרויות התפריט שלו.

לאחר קריאת הטיפים הללו, אמור להיות לך מושג טוב מה לחפש בקייטרינג לחתונה. הקפד לעשות את המחקר שלך ולבקש המלצות. לאחר שמצאתם קייטרינג שנוח לכם איתו, תוכלו להירגע וליהנות מהיום הגדול שלכם בידיעה שהאוכל יטופל.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן