קייטרינג בכפר שמריהו כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בכפר שמריהו כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כשזה מגיע לבחירת קייטרינג, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, חשבו על סוג האירוע שאתם מארחים. האם זה רומן רשמי או מפגש מזדמן? זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך. לאחר מכן, שקול את התקציב שלך. כמה אתה מוכן להוציא על אוכל ומשקאות? ברגע שיש לך מושג מה אתה יכול להרשות לעצמך, אתה יכול להתחיל ליצור קשר עם קייטרינג בטווח המחירים שלך. הקפידו לשאול על אפשרויות התפריט של הקייטרינג והאם הם מסוגלים להיענות לבקשות תזונתיות מיוחדות. כמו כן, מומלץ לקרוא ביקורות מקוונות על הקייטרינג לפני קבלת ההחלטה הסופית.

1. בבחירת קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את סוג האירוע שאתם מארחים. האם זו תהיה ארוחת ערב רשמית לשבת או מזנון לא רשמי יותר? גם מספר האורחים שאתם מזמינים ישחק תפקיד בהחלטה איזה קייטרינג מתאים לכם. 2. ברגע שיש לך מושג טוב על סוג הקייטרינג שאתה צריך, אתה יכול להתחיל לצמצם את הבחירות שלך. שאל חברים ובני משפחה להמלצות, או חפש באינטרנט ביקורות. 3. ברגע שיש לכם כמה קייטרינג בראש, פנו אליהם ובקשו הצעת מחיר. הקפד לשאול על כל עלויות נסתרות, כגון דמי משלוח או דמי שירות. 4. הקפידו לטעום את האוכל לפני קבלת ההחלטה הסופית! רוב הקייטרינגים ישמחו לספק לכם דוגמה מעבודתם. 5. אל תשכח למסור את התקציב שלך לקייטרינג. הם צריכים להיות מסוגלים לעבוד איתך כדי ליצור תפריט שיתאים לצרכים שלך.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים ולהיות מאורגן על מנת להבטיח אירוע מוצלח. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר עם אחרים ולהיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד עם לחץ.

1. איכות המזון היא הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שירות קייטרינג. הקפידו לקרוא ביקורות ולשאול מסביב כדי לקבל מושג על איכות המזון של חברת הקייטרינג. 2. גם ביקורות של לקוחות חשובות. ראה מה אחרים אמרו על שירות הקייטרינג לפני קבלת החלטה. 3. עלות שירות הקייטרינג היא שיקול חשוב נוסף. הקפד לקבל מספר הצעות מחיר לפני קבלת החלטה. 4. גם הניסיון של חברת הקייטרינג חשוב. שאל מסביב ותראה כמה זמן החברה פעילה. 5. לבסוף, שקול את כל הצרכים המיוחדים שיש לך. אם יש לכם מגבלות תזונתיות, דאגו ליידע את חברת הקייטרינג מראש.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כשמדובר בקייטרינג לאירועים, חשוב לשאול את השאלות הנכונות על מנת להבטיח שאתה מקבל את השירות הטוב ביותר האפשרי. להלן 9 שאלות שכדאי לשאול על קייטרינג: 1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתה מספק דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים? 8. מהי מדיניות הביטולים שלך? 9. האם יש לך ביטוח אחריות?

הכרחי להיות אדיב, טקט ודיפלומטי, שכן ייתכן שיהיה עליך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

סוגי אירועים ישנם סוגים רבים ושונים של אירועים שאתה יכול לספק. כמה דוגמאות כוללות: · חתונות · מסיבות יום הולדת · בר ובת מצווה · אירועי חברה · מסיבות חגים תקציב התקציב שלכם הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. תצטרך לקבוע כמה אתה מוכן להוציא על אוכל, משקאות, צוות והיבטים אחרים של הקייטרינג. צוות המתנה ושירות האם האירוע שלך ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? אם כן, תצטרך לקחת את זה בחשבון בתקציב שלך. תצטרך גם להחליט איזה סוג שירות תרצה שצוות המלצרים שלך יספק.

קייטרינג חייב להיות מנוסה בתחום האירוח כדי להצליח. הם חייבים להיות מסוגלים להתמודד עם מצבי לחץ גבוה ולהתמודד עם לחץ בעבודה. הם חייבים גם להיות מסוגלים להתמודד עם לקוחות או אורחים קשים.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שקייטרינג חייב להחזיק?

היכולת להגיש אוכל היא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג. לקייטרינג צריך להיות צוות של אנשי מקצוע שיודעים את אומנות הגשת האורחים והצעת מעדנים.

ניתוחי SWOT יכולים להועיל מאוד לעסקים כאשר הם מחפשים להיכנס לשוק חדש או להעריך את מיקומם הנוכחי. על ידי התחשבות בנקודות החוזק, החולשות, ההזדמנויות והאיומים שלהם, עסקים יכולים לפתח גישה מושכלת ואסטרטגית יותר. התהליך יכול גם לעזור לעסקים לזהות תחומי שיפור פוטנציאליים ואזורי הזדמנויות.

למה חשוב לבחור קייטרינג טוב

כשאתם מחפשים קייטרינג לחתונה או למסיבה שלכם, הקפידו למצוא אחד ש מציע שירות מלא. משמעות הדבר היא שהם יטפלו בכל דבר, החל מצוות עובדים ועד ניקיון ועד עריכת שולחן ושירות בר. העובדה שחברות שונות מטפלות בהיבטים שונים של האירוע עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו לכאב ראש יותר עבורך. במקום זאת, חפשו חברת קייטרינג שתעשה לכם דברים פשוטים ומהנים.

4 סוגי הקייטרינג 1. קייטרינג לחתונה אמנם כולנו מכירים קייטרינג לחתונה, אבל אנחנו יכולים גם להסכים שקייטרינג עושה עצום השפעה על אותו יום מיוחד. חברת קייטרינג טובה תוכל לעבוד איתך על מנת ליצור תפריט המתאים לתקציב שלך ולצרכים התזונתיים של האורחים שלך. הם גם יוכלו לספק צוות שיעזור לשרת ולנקות לאחר האירוע. 2. קייטרינג לחברות קייטרינג לחברות הוא קצת שונה מסוגי קייטרינג אחרים. האוכל המוגש באירועי חברה הוא בדרך כלל רשמי יותר ולרוב השירות הרבה יותר מקצועי. לחברות קייטרינג לחברות יש לרוב ניסיון רב בעבודה עם קבוצות גדולות ולעיתים קרובות הן יכולות לספק שירותים כמו תכנון ותיאום אירועים. 3. קייטרינג לאירועים חברתיים קייטרינג לאירועים חברתיים מכסה מגוון רחב של אירועים, החל ממסיבות יום הולדת ועד למקלחת לתינוקות. חברת קייטרינג טובה תוכל לעבוד איתך על מנת ליצור תפריט המתאים לתקציב שלך ולצרכים התזונתיים של האורחים שלך. הם גם יוכלו לספק צוות שיעזור לשרת ולנקות לאחר האירוע. 4. קייטרינג זיכיון קייטרינג זיכיון הוא אופציה מצוינת לאירועים שבהם אתם רוצים לספק אוכל אבל לא רוצים להתמודד עם הטרחה של בישול והגשה בעצמכם.
< /iframe>

מהם 7 ה-P של שיווק עסק קייטרינג?

7 Ps של שיווק הוא ביטוי ידוע המתייחס לשבעת המרכיבים המרכזיים של כל קמפיין שיווקי. מרכיבים אלו הם מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. כל האלמנטים הללו חשובים בכל קמפיין שיווקי, אך המוצר הוא תמיד המרכיב החשוב ביותר. המוצר הוא מה שהלקוח קונה וזה הדבר שחייב להיות באיכות הגבוהה ביותר. ששת האלמנטים האחרים חשובים, אבל הם חייבים לתמוך במוצר בדרך כלשהי.

שירותי קייטרינג המציעים אפשרויות השכרת צלחות וכלי מטבח יכולים להקל בהרבה על תכנון האירוע שלך. מעבר לתוספת של מרכז השולחן ונגיעות עיצוב, אתה אמור להיות מסוגל להגיע לאירוע שלך ולא צריך להרים אצבע! זה יכול לעזור לך ליהנות מהאירוע שלך ללא לחץ ויכול גם להיות חסכוני יותר מאשר לקנות את כל כלי השולחן החדשים.

מהי החולשה של קייטרינג

בהיותנו קייטרינג, נדיר שאנו עובדים במקום מאובזר היטב כמטבח מסעדה. סביר להניח שרוב ההכנה וחלק מהבישולים המוקדמים נעשים מראש כשהגימור והציפוי מתבצעים במקום.

תכנון: הפונקציה הראשונה והחשובה ביותר של קייטרינג היא תכנון. זה כולל החלטה על התפריט, הערכה כמה אוכל להכין, ווידוא שכל הציוד הדרוש זמין. תפעול – ביצוע משימות: הפונקציה השנייה של הקייטרינג היא ביצוע המשימות הנדרשות להצלחת האירוע. זה כולל בישול האוכל, הקמת אזור ההגשה וניקיון לאחר מכן. ארגון האירוע: הפונקציה השלישית של הקייטרינג היא ארגון האירוע. זה כולל עבודה עם הלקוח כדי להחליט על פרטי האירוע, כגון תאריך, שעה ומיקום. זה כולל גם תיאום עם ספקים אחרים כדי לוודא שהכל במקום לאירוע. ציוד: הפונקציה הרביעית של הקייטרינג היא אספקת הציוד הדרוש לאירוע. זה כולל דברים כמו שולחנות, כיסאות, מצעים וכלי הגשה. יישום: הפונקציה החמישית של קייטרינג היא יישום. זה כולל לוודא שהאירוע יתנהל בצורה חלקה ושכל הפרטים יטופלו. שליטה: הפונקציה השישית של הקייטרינג היא שליטה. זה כולל לוודא שהאוכל מבושל כמו שצריך, שאזור ההגשה נקי,

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה?

קייטרינג הוא ענף שמאתגר לשמצה להיות בו. מניהול תחלופת צוות ועד שעות ארוכות והכשרת לקוחות, יש הרבה מלכודות פוטנציאליות. עם זאת, אם אתה מודע לאתגרים הללו ויש לך תוכנית להתגבר עליהם, אתה יכול להצליח בקייטרינג. אחד האתגרים הגדולים בקייטרינג הוא תחלופת הצוות. נפוץ מאוד שעובדים עוברים להזדמנויות אחרות, שעלולות לשבש את הפעילות השוטפת של העסק שלך. כדי להתגבר על זה, חשוב שתהיה תוכנית הכשרה טובה במקום כדי שניתן יהיה להכשיר צוות חדש במהירות עד לסטנדרט הנדרש. אתגר נוסף הוא השעות הארוכות שנדרשות לרוב כדי להפוך עסק קייטרינג למצליח. זה יכול להיות קשה לעובדים, ולכן חשוב שתהיה מערכת ניהול צוות טובה במקום. זה יבטיח שכולם ידעו מה התפקידים והאחריות שלהם, ושהם פועלים יחד לקראת אותן מטרות. לבסוף, עסקי קייטרינג נאלצים פעמים רבות להתמודד עם בזבוז מזון. זוהי בעיה שכיחה בכל עסק הקשור למזון, אך היא עלולה להיות בעייתית במיוחד בקייטרינג בשל כמויות האוכל הגדולות שמכינים לעיתים קרובות. כדי להתגבר על זה, חשוב שתהיה מערכת טובה למעקב וניהול בזבוז מזון.

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. ראשית, אתה צריך לחשוב על התקציב שלך וכמה אתה מוכן להוציא על אוכל. אם אתם בתקציב מצומצם, אז אולי עדיף להכין את האוכל בעצמכם. עם זאת, אם יש לך קצת יותר כסף לבזבז, קייטרינג בשירות מלא יכול להיות אופציה מצוינת. שנית, אתה צריך לשקול את הפורמליות של האירוע שלך. אם מדובר באירוע רשמי, אז סביר להניח שהאורחים שלכם יצפו שיגישו להם אוכל. עם זאת, אם מדובר באירוע יותר לא רשמי, ייתכן שתוכלו לברוח מחוסר קייטרינג. שלישית, עליכם לחשוב על מטרת האירוע שלכם. אם מדובר באירוע עסקי, אז קייטרינג הוא כנראה רעיון טוב. עם זאת, אם מדובר במסיבה פרטית, ייתכן שלא תצטרכו לקיים קייטרינג. רביעית, אתה צריך לחשוב על מספר האורחים שאתה מצפה. אם אתם מזמינים רק כמה אנשים, אז אולי תוכלו להתחמק מחוסר קייטרינג. עם זאת, אם אתם מזמינים מספר רב של אנשים, אז קייטרינג הוא כנראה רעיון טוב. חמישית, עליך לחשוב על המשאבים האישיים שלך

מהם 4 השיקולים העיקריים של החלטות גיוס עובדים

בעת העסקת העובד הבא שלך, חשוב לקחת בחשבון את הכמות והאיכות של מאגר המועמדים שלך, כמו גם את הדחיפות למילוי התפקיד וההשקעה הנדרשת עבור העובד החדש.

שלום! אם אתם מחפשים טיפים כיצד לענות על 10 שאלות הראיון המובילות בתחום הקייטרינג, הגעתם למקום הנכון. להלן ההצעות המובילות שלנו: 1. ספר לנו על עצמך כאשר אתה עונה על שאלה זו, הקפד לתת סקירה קצרה של הרקע והניסיון שלך בתעשיית הקייטרינג. נסה להתמקד במיומנויות ובכישורים הרלוונטיים ביותר שלך לתפקיד אליו אתה מגיש מועמדות. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? כשאתה עונה על שאלה זו, היה ספציפי לגבי המטרות שלך ומה אתה מקווה להשיג בקריירה שלך בקייטרינג. מחפשים להתקדם לתפקיד ניהולי? או שאתה פשוט מחפש עבודה יציבה בתעשייה? יהיו המטרות שלך אשר יהיו, הקפד לתקשר אותן בצורה ברורה. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? כשאתה עונה על שאלה זו, היה כנה ומציאותי לגבי החוזקות והחולשות שלך. לדוגמה, אם אתה מגיש מועמדות למשרה הדורשת כישורי שירות לקוחות מצוינים, הקפד לציין את כישורי התקשורת החזקים שלך כחוזקה. עם זאת, אם אינך בטוח ביכולתך להתמודד עם לקוחות מאתגרים, הקפד לציין זאת כחולשה פוטנציאלית. 4. איך אתה עובד תחת

מילים סופיות

1. בעת בחירת קייטרינג, הקפד לבקש הפניות ולבדוק אותן. ודאו שהקייטרינג מנוסה בסוג האירוע שאתם מתכננים. 2. בקשו טעימות לפני שאתם מתחייבים לקייטרינג. כך תוכלו לטעום את האוכל שלהם ולקבל מושג על סגנון ההצגה שלהם. 3. ודאו שהקייטרינג מודע לכל הגבלות תזונתיות או אלרגיות שיש לכם או לאורחים שלכם. 4. קבל מושג ברור על מבנה התמחור של הקייטרינג. הקפד לשאול לגבי עמלות או חיובים נסתרים. 5. ודאו שברור לכם מה כלול בהצעת המחיר. האם הקייטרינג יספק מצעים, כלי שולחן וצוות, או שתצטרך לספק את הדברים האלה בעצמך? 6. שאלו לגבי מדיניות הביטולים של הקייטרינג. אתה לא רוצה להיתקע עם חשבון אם האירוע שלך מבוטל או נדחה. 7. קבל הכל בכתב. הקפד לקבל חוזה המפרט את כל הפרטים של האירוע שלך, כולל התפריט, המחיר והאחריות של הקייטרינג.

בחירת קייטרינג לאירוע הבא שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל עם אלה טיפים, אתה יכול להיות בטוח שתמצא את הקייטרינג המושלם לצרכים שלך. שאל בסביבה להמלצות, קרא ביקורות מקוונות והיפגש עם קייטרינג פוטנציאלי כדי לקבל תחושה לגבי השירותים שלהם. הקפד לתקשר את הצרכים והתקציב שלך מראש כדי למנוע הפתעות בהמשך הדרך. עם קצת מחקר, אתה בטוח תמצא קייטרינג שיהפוך את האירוע שלך להצלחה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן