קייטרינג בקרית שמונה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בקרית שמונה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

אירוח אירוע יכול להיות משימה לא פשוטה, אך אחד ההיבטים החשובים ביותר בכל אירוע מוצלח הוא בחירת חברת הקייטרינג הנכונה. להלן 8 טיפים לבחירת חברת הקייטרינג המתאימה לאירוע הבא שלכם: 1. קבעו את התקציב שלכם לפני שאתם מתחילים בחיפוש אחר חברת קייטרינג, חשוב לקבוע את התקציב שלכם. זה יעזור לכם לצמצם את האפשרויות ולבחור חברת קייטרינג שמתאימה לתקציב שלכם. 2. זהה את ספירת האורחים שלך גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חברת קייטרינג הוא ספירת האורחים שלך. דאגו לספק לחברת הקייטרינג ספירת אורחים מדויקת כדי שיוכלו לתכנן נכון את צורכי האוכל והצוות באירוע שלכם. 3. בחר את המטבח שלך אחד החלקים המהנים בבחירת חברת קייטרינג הוא בחירת המטבח לאירוע שלך. בין אם אתם מחפשים אוכל אמריקאי מסורתי, התמחויות איטלקיות או משהו באמצע, ישנה חברת קייטרינג שיכולה לספק את האוכל שאתם מחפשים. 4. קחו בחשבון צרכים תזונתיים מיוחדים בעת בחירת חברת קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את כל הצרכים התזונתיים המיוחדים של האורחים שלכם. חברות קייטרינג רבות מציעות אפשרויות תפריט הנותנות מענה לצרכים תזונתיים מיוחדים, כגון טבעוני, גלוטן

1. בחרו חברת קייטרינג שיש לה ניסיון בסוג האירוע שאתם מתכננים. 2. ודא שחברת הקייטרינג שתבחר מסוגלת לענות על הצרכים התזונתיים הספציפיים שלך. 3. בחרו בחברת קייטרינג המציעה מגוון אפשרויות תפריט. 4. הקפידו לבחור בחברת קייטרינג שמסוגלת לספק צוות מתאים לאירוע שלכם. 5. ודא שחברת הקייטרינג שבחרת מבוטחת ומורשית. 6. בקשו הפניות מחברת הקייטרינג שאתם שוקלים. 7. קבל חוזה בכתב מחברת הקייטרינג שתבחר. 8. וודא שאתה מבין את מדיניות הביטולים של חברת הקייטרינג שתבחר.

מהן התכונות שתשקול בבחירת ספק קייטרינג?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת שימת לב לפרטים על מנת להבטיח שכל האוכל מוכן בצורה נכונה ושהכל נקי וייצוגי. חברת קייטרינג צריכה גם להיות מסוגלת לארגן הכל ביעילות כדי לוודא שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. יתר על כן, קייטרינג טובים חייבים להיות בעלי כישורי תקשורת מצוינים כדי להיות מסוגלים לעבוד עם לקוחות וספקים. לבסוף, תשוקה לאוכל ולאנשים חיונית לכל אחד בעסקי הקייטרינג.

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. ברור שהתקציב הוא גדול – קייטרינג יכול להיות יקר, אז אתה צריך לוודא שהוא מתאים לתקציב שלך. הפורמליות של האירוע היא גם משהו שצריך לזכור – אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק קייטרינג, בעוד שאירוע מזדמן יותר עשוי לא להזדקק לו. גם מטרת האירוע חשובה – אם מדובר באירוע עסקי, למשל, ייתכן שצפוי קייטרינג. לבסוף, אתה צריך לשקול את מספר האורחים שאתה מצפה ואת המשאבים האישיים שלך. אם אתם מצפים למספר גדול של אורחים ואין לכם הרבה זמן או כוח להכין אוכל בעצמכם, קייטרינג עשוי להיות אופציה טובה. אם יש לכם ניסיון בתכנון אירועים, ייתכן שתהיו מצוידים יותר להתמודד עם הכנת האוכל בעצמכם. בסופו של דבר, זה תלוי בך להחליט אם קייטרינג מתאים או לא לאירוע שלך.

מה המפתח להצלחה בקייטרינג

אם אתה רוצה להצליח בעסקי הקייטרינג, הגשת מזון איכותי היא החשובה ביותר דבר שאתה יכול לעשות. נאמר שארוחה שנעשתה באהבה טעימה יותר מאשר ארוחה שפשוט זורקים יחד. ודא שהתשוקה שלך לאוכל באה לידי ביטוי בכל מנה שאתה מגיש.

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, יש כמה שאלות מפתח שאתה תמיד צריך לשאול את הקייטרינג לפני קבלת החלטה. ראשית, בררו באיזה סוג של מזונות הם מתמחים ומה ההמלצות שלהם. לאחר מכן, שאלו כיצד יוצג האוכל ומה תהיה העלות המשוערת. חשוב גם לברר כיצד יטופלו בקשות ברגע האחרון או תזונתיות. לבסוף, הקפד לשאול אם יש חיובים נוספים עבור דברים כמו דגימת תפריט או שירות לשולחן. על ידי קבלת כל המידע מראש, אתה יכול להיות בטוח שהאירוע שלך יתקיים ללא תקלות!

איך בוחרים קייטרינג לאירוע?

בכל הנוגע לקייטרינג לאירועים, חשוב לוודא שהכל מותקן נכון על מנת למנוע בעיות ביום האירוע. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לעשות את זה נכון: 1. זכור את המיקום של האירוע שלך בעת בחירת צוות קייטרינג. אם האירוע מתקיים בחלל קטן, תצטרכו לוודא שצוות הקייטרינג מסוגל לעבוד ביעילות בשטח קטן יותר. 2. החליטו כמה גמישות אתם צריכים מקייטרינג לאירועים. אם יש לכם דרישות תזונתיות ספציפיות או שאתם רוצים להיות מסוגלים לשנות את התפריט ביום האירוע, תצטרכו לוודא שחברת הקייטרינג שתבחרו מסוגלת להתאים לכך. 3. בדוק את ביקורות הלקוחות של קייטרינג לאירועים לפני בחירתם. זה ייתן לך מושג על איכות השירות והאוכל שלהם. 4. סקור את עלויות הקייטרינג לאירועים. ודאו שאתם מודעים לכל העלויות הכרוכות בכך כדי שלא יהיו הפתעות ביום האירוע. 5. בקשו לראות את האישורים של הקייטרינג לאירועים. זה יבטיח שהם יהיו מוסמכים לשרת את האירוע שלכם.

שירות קייטרינג טוב צריך להיות מותאם לספק כל תפריט באיכות הטובה ביותר, להיות מסוגל לבצע את השירות בזמן, להיות מסוגל לנהל צוות גדול שיעבוד כאחד, ויוכל להשאיר את הלקוח מאושר.

מה הם 7 סוגי הקייטרינג?

בבחירת שירות קייטרינג לאירוע שלכם, חשוב לקחת בחשבון את סוג האירוע שאתם מארחים. לאירועים ארגוניים, חתונות ומפגשים חברתיים יש צרכי קייטרינג שונים. להלן רשימה של שירותי קייטרינג שונים שיעזרו לכם לבחור את האפשרות הטובה ביותר עבור האירוע שלכם: 1) פונקציות תאגידיות: אם אתם מארחים אירוע חברה, תזדקקו לשירות קייטרינג שיוכל לספק גם מזון וגם שתייה. שירותי קייטרינג ארגוניים רבים מציעים אפשרויות תפריט מותאמות אישית ואף יכולים לעזור בתכנון האירוע. 2) מקומות לחתונה: כאשר בוחרים שירות קייטרינג לחתונה שלכם, חשוב למצוא אחד שיש לו ניסיון בקייטרינג במקומות לחתונה. חלק משירותי הקייטרינג מתמחים בחתונות ויכולים לעזור בכל דבר, החל מתכנון תפריט ועד לעיצוב המקום. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: אם אתם מארחים אירוע חברתי, כמו מסיבת יום הולדת או מקלחת לתינוק, תזדקקו לשירות קייטרינג שיוכל לספק אוכל ושתייה. שירותי קייטרינג לאירועים חברתיים רבים מציעים אפשרויות תפריט מותאמות אישית ואף יכולים לעזור בתכנון האירוע. 4) איסוף זיכיון: אם אתם מארחים כינוס שבו יוגש אוכל זיכיון, כמו במשחק ספורט או קרנבל, תזדקקו לשירות קייטרינג המתמחה במזון זיכיון. שירותי קייטרינג בזיכיון

7 ה-P של השיווק הם הגורמים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת השקת מוצר או שירות חדש. הם כוללים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, תוכל ליצור תמהיל שיווקי שימקסם את סיכויי ההצלחה שלך.

מהם 3 שירותי קייטרינג נפוצים

עסקי שירותי קייטרינג מציעים סוגים שונים של שירותים, כגון שירות מצופה, שירות גרידון, שירות כסף מלא, שירות מזנון ושירות קפיטריה. סוג השירות המוצע תלוי בהעדפת הלקוחות ובנושא האירוע.

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירות מזון ומשקאות באירוע חברתי או חברה. קייטרינג הוא איש מקצוע שמנהל את שירות המזון והמשקאות לאירוע. ישנן 7 פונקציות מרכזיות של קייטרינג: 1. תכנון 2. תפעול – ביצוע משימות 3. ארגון האירוע 4. ציוד 5. יישום 6. בקרה 7. הבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות

מהן האסטרטגיות בעסקי קייטרינג?

אם אתה רוצה לשפר את משחק הקייטרינג שלך, שקול לבצע את חמש האסטרטגיות הבאות: 1. ארגון הוא המפתח – וודא שהמטבח שלך פועל כמו מכונה משומנת היטב והאירועים שלך מתוכננים ומבוצעים בדיוק. 2. יצירת קשרים ועמותות יכולים להשתלם – התחברו לעסקים ואנשי מקצוע אחרים בתעשייה כדי לחלוק משאבים ושיטות עבודה מומלצות. 3. השתמש בנתונים כדי להניע את העסק שלך – עקוב אחר הכספים שלך, משוב לקוחות והצעות התפריט שלך כדי לקבל החלטות מושכלות לגבי לאן לקחת את העסק שלך הבא. 4. לחדד את השיווק המשפיע – צור אסטרטגיית שיווק המכוונת ללקוח האידיאלי שלך ומציגה את החוזקות הייחודיות שלך. 5. התמקדו באוכל שיבדל אתכם – אל תפחדו להתנסות בטעמים ובטרנדים חדשים כדי להבליט את עסק הקייטרינג שלכם מהשאר.

מנהלי קייטרינג אחראים לפקח על כל ההיבטים של הקייטרינג תפעול, מהכנת מזון ועד ניהול אירועים. הם צריכים להיות בעלי מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות כדי לנהל ביעילות את הצוות ולתאם עם הלקוחות. כישורי ארגון וניהול זמן חזקים חיוניים על מנת להבטיח תפעול חלק. גם מנהלי קייטרינג צריכים להיות מסוגלים לקבל החלטות מהירות בסביבה מהירה. הם צריכים גם להיות בעלי חוש עסקי ומסחרי טוב כדי לקבל החלטות מושכלות שישפרו את הרווחיות.

איך עונים על 10 השאלות המובילות בראיון קייטרינג

כאשר מתכוננים לראיון קייטרינג, חשוב להיות מודעים לשאלות הנפוצות ביותר שנשאלות. אם תדע לענות על שאלות אלו, תוכל לשים את מיטב כף הרגל שלך ולהגדיל את הסיכויים שלך לקבל את התפקיד. כמה משאלות הראיון המובילות בתחום הקייטרינג כוללות: 1. ספר לנו על עצמך 2. מהן מטרות הקריירה שלך בתעשיית הקייטרינג? 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? 4. איך עובדים תחת לחץ? 5. איך עובדים בתוך צוות? 6. איך מתמודדים עם לקוחות קשים? 7. למה עזבת את העבודה האחרונה שלך? כאשר עונים על שאלות אלו, היו כנים, אך גם הדגישו את התכונות החיוביות שלכם. לדוגמה, אם נשאל על החולשות שלך, תוכל לדון בתקופה שבה התגברת על אתגר בענף הקייטרינג. בכך תראה שאתה אדם גמיש ובעל יכולת. בנוסף, הקפידו להתלבש מקצועי ולהגיע בזמן לראיון. בכך תפגינו את המסירות והמחויבות שלכם לענף הקייטרינג.

כאשר מתכננים אירוע שיצריך קייטרינג, חשוב שיהיה חוזה ברור ותמציתי המתאר את כל היבטי ההסכם. זה יעזור למנוע אי הבנות או בעיות שעלולות להתעורר במהלך או אחרי האירוע. החוזה צריך לכלול מידע בסיסי כגון שמות הצדדים המעורבים, תאריך האירוע והמיקום. כמו כן, יש לציין את התאריך האחרון לשינויים שיבוצעו בתפריט או בסידורים אחרים. בנוסף, החוזה צריך לכלול מידע ביטוחי למקרה של תאונות או פציעות כלשהן שיתרחשו במהלך האירוע. כמו כן, יש לקבוע דרישות בריאות ובטיחות בחוזה, וכן מדיניות ביטולים למקרה שיהיה צורך לבטל את האירוע מכל סיבה שהיא. לבסוף, החוזה צריך לכלול סעיף המפרט מה יקרה במקרה של הפרת חוזה על ידי מי מהצדדים.

מהו הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בתכנון תפריט קייטרינג?

תכנון תפריט הוא היבט חשוב בניהול עסק מזון. ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון תפריט, כולל איזון, איכות תזונתית, אסתטיקה וגיוון. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את הציוד והכוח אדם העומדים לרשותו להפקת התפריט ולהגשתו. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, תוכל ליצור תפריט שיפנה ללקוחות שלך ויעזור לעסק שלך להצליח.

בעת תכנון האירוע שלך, אחד השיקולים החשובים ביותר הוא איזה אוכל להגיש. אתה רוצה לוודא שיש לך מגוון אפשרויות שישמחו את כל האורחים שלך, כמו גם לקחת בחשבון כל דרישות תזונתיות מיוחדות. כדי להתחיל, חשבו איזה סוג אירוע אתם מארחים ומה יתאים לאירוע. לדוגמה, מפגש מזדמן עשוי לדרוש כמה מאכלים פשוטים, בעוד רומן רשמי יותר עשוי להצדיק ארוחה לשבת. ברגע שיש לך מושג על הנושא הכללי, אתה יכול להתחיל לצמצם את הבחירות שלך. כמה דברים חשובים נוספים שכדאי לזכור בעת בחירת אוכל לאירוע שלך הם מצגת ועונתיות. ציפוי האוכל בצורה יפה ומעוררת תיאבון יעשה רושם גדול על האורחים שלכם, אז קחו את הזמן לחשוב איך אתם רוצים שהכל יראה. מבחינת חומרי גלם עונתיים, שימוש בתוצרת מקומית טרייה יעניק למנות שלכם טעם ייחודי ויראה לאורחים שלכם שאכפת לכם להגיש רק את הטוב ביותר. אחרון חביב, אל תשכחו לתכנן את כל הצרכים התזונתיים המיוחדים שיש לאורחים שלכם. על ידי הצעת כמה אפשרויות שונות, אתה יכול להיות בטוח שכל אחד יוכל למצוא משהו שהוא יכול ליהנות ממנו. עם קצת תכנון, אתה

מהם 4 סוגי הקייטרינג הכלליים

חתונה קייטרינג: כשזה מגיע לקייטרינג לחתונה, יש לזכור כמה דברים. ראשית, אתה רוצה לוודא שהאוכל טעים וימשוך את כל האורחים שלך. שנית, עליכם לוודא שחברת הקייטרינג שאתם מזמינים היא מקצועית ואמינה. שלישית, אתה רוצה לוודא שתקציב הקייטרינג שלך ריאלי ושאתה מקבל את המרב עבור הכסף שלך. קייטרינג לחברות: כשזה מגיע לקייטרינג לחברות, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, אתה רוצה לוודא שהאוכל טעים וימשוך את כל האורחים שלך. שנית, עליכם לוודא שחברת הקייטרינג שאתם מזמינים היא מקצועית ואמינה. שלישית, אתה רוצה לוודא שתקציב הקייטרינג שלך ריאלי ושאתה מקבל את המרב עבור הכסף שלך. קייטרינג לאירועים חברתיים: כשמדובר בקייטרינג לאירועים חברתיים, יש לזכור כמה דברים. ראשית, אתה רוצה לוודא שהאוכל טעים וימשוך את כל האורחים שלך. שנית, עליכם לוודא שחברת הקייטרינג שאתם מזמינים היא מקצועית ואמינה. שלישית, אתה רוצה לוודא שהקייטרינג שלך

קייטרינג הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר לעריכת אירוע מוצלח למה? מכיוון שכולם זוכרים את האוכל לטוב ולרע הגשת פריטים טריים ואיכותיים היא משהו שהאורחים שלכם ייהנו ויעריכו, ולכן חיוני למצוא את הקייטרינג המתאים. מיטב שירותי הקייטרינג יעבדו איתך כדי ליצור תפריט שיתאים לנושא ולגוון האירוע שלך, שיתאים לכל מגבלות תזונתיות שיש לאורחים שלך. הם גם יוכלו לספק שרתים וברמנים, כמו גם השכרת רהיטים ותפאורה במידת הצורך. אל תחסכו בתקציב הקייטרינג – כדאי לוודא שהאורחים שלכם מוזנים היטב ומרוצים!

Warp Up

1. חפשו קייטרינג המתמחים בסוג האירוע שאתם מארחים. 2. בקשו הפניות מחברים, משפחה או עסקים אחרים באזור. 3. קבל הצעות מחיר ממספר קייטרינג לפני קבלת החלטה סופית. 4. בררו באיזה סוג מזון חברת הקייטרינג מתמחה. 5. שאל על מדיניות חברת הקייטרינג לגבי בקשות תזונתיות מיוחדות. 6. ביררו איזה סוג שירות מספקת חברת הקייטרינג. 7. שאלו לגבי מדיניות החברה בנושא תשלום והפקדות. 8. כתוב הכל לפני הזמנת חברת הקייטרינג.

אם אתם מתכננים אירוע, חשוב לבחור חברת קייטרינג שתענה על הצרכים שלכם. יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת ביצוע הבחירה, כגון סוג האירוע, מספר האורחים והתקציב שלך. על ידי ביצוע טיפים אלה, אתה יכול להיות בטוח שתבחר את חברת הקייטרינג המתאימה לאירוע הבא שלך.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן