איך בוחרים קייטרינג?

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

איך בוחרים קייטרינג?

כשזה מגיע לבחירת קייטרינג, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, תרצו לוודא שהקייטרינג מנוסה ובעל מוניטין טוב. אתה גם רוצה לוודא שהם מסוגלים לענות על הצרכים והדרישות הספציפיות שלך. שיקול חשוב נוסף הוא המחיר. תרצה לקבל הצעות מחיר מכמה קייטרינג שונים כדי לראות מי יכול להציע לך את התמורה הטובה ביותר עבור התקציב שלך. לבסוף, אל תשכחו לבקש הפניות מחברים או משפחה שהשתמשו בעבר בקייטרינג. הם יכולים לתת לך תובנות ממקור ראשון למה לצפות ולעזור לך לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבור האירוע שלך.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג. הצעד הראשון הוא לקבוע את התקציב שלך. ברגע שאתה יודע כמה אתה מוכן להוציא, אתה יכול להתחיל לחקור קייטרינג שונים באזור שלך. חשוב לקרוא ביקורות באינטרנט ולקבל המלצות מחברים או משפחה שהשתמשו בעבר בקייטרינג. לאחר שצמצמת את רשימת הקייטרינג הפוטנציאליים שלך, עליך לקבוע ייעוץ עם כל אחד. במהלך הייעוץ, הקפד לשאול על אפשרויות התפריט שלהם, התמחור וכל השירותים המיוחדים שהם מציעים. לאחר שנפגשת עם כל קייטרינג, השווה את ההערות שלך וקבל החלטה. הקפידו לתקשר את הצרכים והציפיות שלכם בצורה ברורה לקייטרינג שתבחרו כך שהאירוע שלכם יצליח!

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים ולהיות מאורגן על מנת להבטיח אירוע מוצלח. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר היטב עם אחרים ולהיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל. לבסוף, הם חייבים להיות מסוגלים להתמודד עם לחץ כדי שהכל יפעל בצורה חלקה.

בעת בחירת שירות קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים: 1. איכות המזון: איכות המזון צריכה להיות העדיפות העליונה בבחירת שירות קייטרינג. 2. חוות דעת של לקוחות: בדיקת חוות דעת של לקוחות יכולה לתת לכם מושג לגבי איכותו ואמינותו של שירות הקייטרינג. 3. עלות שירות: חשוב לקבל הערכה לגבי עלות שירות הקייטרינג לפני קבלת החלטה סופית. 4. חווית קייטרינג: כדאי לבחור בשירות קייטרינג שיש לו ניסיון עם סוג האירוע שאתם מתכננים. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לכם צרכים תזונתיים מיוחדים, הקפידו למסור זאת לשירות הקייטרינג מראש.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כשמדובר בקייטרינג לאירועים, ישנן כמה שאלות מפתח שאתה תמיד צריך לשאול את הקייטרינג שלך כדי להבטיח אירוע מוצלח. ראשית, בררו באיזה סוג של מאכלים הם מתמחים וקבלו המלצות על מה שיתאים ביותר לאירוע שלכם. לאחר מכן, שאלו כיצד יוצג האוכל ומה תהיה העלות המשוערת. חשוב גם לברר כיצד הם יתמודדו עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיות של אורחים. לבסוף, הקפד לשאול אם יש חיובים נוספים עבור דברים כמו התקנה או ניקיון. על ידי שאילת שאלות מפתח אלו, אתה יכול להיות בטוח שהאירוע שלך יתקיים ללא תקלות!

כשאתה מתראיין לתפקיד קייטרינג, היה מוכן לדון בניסיון שלך בתעשיית האירוח, כמו גם כיצד אתה מתמודד עם גבוה -מצבי לחץ והתמודדות עם לחץ בעבודה. היו מוכנים לספק דוגמאות כיצד הייתם מטפלים בלקוח קשה או באחד מאורחיו.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם כמה דברים עיקריים שכדאי לזכור בעת תכנון אירוע קייטרינג: 1. סוג האירוע: ההיבט הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג האירוע שאתה מקיים. זה יעזור לך לקבוע את הטון והסגנון הכללי של הקייטרינג, כמו גם את אפשרויות התפריט. 2. תקציב: התקציב שלכם הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. הקפד לקבוע את התקציב שלך מראש כדי שתוכל לעבוד במסגרת האמצעים שלך. 3. צוות המתנה ושירות: האם האירוע שלך ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? אם כן, הקפד לכלול את זה בתקציב שלך ולתכנן בהתאם.

קייטרינג יכול לעשות או לשבור חתונה, אירוע חברה או מפגש חברתי. לכן חשוב לבחור בחברת קייטרינג שתתאים לצרכים הספציפיים שלכם. להלן ארבעה סוגי קייטרינג שכדאי לקחת בחשבון: קייטרינג לחתונה: כמובן, חתונות הן אחד מהאירועים הפופולריים ביותר לשכור קייטרינג. חברות קייטרינג לחתונה לרוב יספקו מגוון רחב של שירותים, החל מתאום עם ספקים אחרים ועד ליצירת תפריט מותאם אישית. קייטרינג לחברות: עסקים גדולים וקטנים מסתמכים לרוב על קייטרינג לאירועי חברה, מפיקניקים של החברה ועד מסיבות חג. עבודה עם חברת קייטרינג יכולה להוריד חלק מהלחץ מתכנון האירוע ולהבטיח שהאירוע שלכם יתנהל בצורה חלקה. קייטרינג לאירועים חברתיים: ממסיבות יום הולדת ועד מקלחת לתינוקות, יש הרבה הזדמנויות שבהן תרצו לשכור קייטרינג. חברות קייטרינג לאירועים חברתיים יכולות לעזור לכם לתכנן ולבצע מגוון רחב של אירועים, בין אם אתם מארחים מפגש קטן ובין אם אתם מארחים מפגש גדול. קייטרינג בזכיון: קייטרינג בזכיון הוא אופציה מצוינת לאירועים שבהם אתם רוצים לספק אוכל אבל לא רוצים את הטרחה של חברת קייטרינג בשירות מלא. זכיינים יכולים לספק הכל, החל מנקניקיות והמבורגרים ועד>

מה הופך קייטרינג לטוב או למצליח?

לא משנה כמה יפה מצגת האוכל, או מקום המסיבה, הלקוחות לא יחזרו אם האוכל שהגשת לא יספק את החך. זו הסיבה שהגשת אוכל טעים היא ההיבט הבסיסי ביותר אך החיוני ביותר בהפיכתו לקייטרינג טוב. עליכם לוודא שהמזון שאתם מגישים הוא באיכות טובה ומבושל כמו שצריך. אחרת, כל המאמצים שלך יאבדו ולא תוכל לבנות מוניטין טוב כקייטרינג.

הפניות חשובות כאשר מנסים להחליט על שירות קייטרינג. בדיקה כדי לראות אילו לקוחות השתמשו בשירותי קייטרינג מסוימים יכולה לתת תובנות לגבי האם חברת הקייטרינג נחשבת או לא. עם זאת, חשוב לא להיות מושפע מדי מדעות חיוביות או שליליות, שכן יש להשתמש בהן רק כגורם נוסף שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שיש לקייטרינג להחזיק

על מנת להיות קייטרינג מצליח, חשוב לספק שירות לקוחות מעולה. המשמעות היא לדאוג לצרכי הלקוחות שלך ולהבטיח שהם יהיו מרוצים מהאוכל ומהשירות שהם מקבלים. חשוב גם להיות גמישים ומפרגנים, שכן קייטרינג יכול להיות לעתים קרובות עסק של הרגע האחרון. על ידי מתן שירות לקוחות מהשורה הראשונה, תוכל לבנות עסק קייטרינג מצליח.

כישורי תקשורת ואנשים חיוניים בכל תעשיית אירוח, אבל במיוחד בקייטרינג. כדי להיות קייטרינג מצליח, עליך להיות מסוגל לבנות רפרטואר לקוחות ולשכנע לקוחות לשנות מרכיבים או מנות במידת הצורך. להיות אדיב, טקט ודיפלומטי הם המפתח להשגת זה.

האם קייטרינג כולל מנות?

זה תמיד רעיון טוב לשאול לגבי אפשרויות השכרת צלחות וכלי מטבח כאשר אתה מזמין שירות קייטרינג. מעבר לתוספת של נגיעות מרכז השולחן והעיצוב שלך, אתה אמור להיות מסוגל להגיע לאירוע שלך ולא צריך להרים אצבע!

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם לקיים את האירוע שלך או לא סיפקה. ראשית, תצטרך לחשוב על התקציב שלך וכמה אתה מוכן להוציא על אוכל. גם רשמיות האירוע חשובה – אם אתם מתכננים אירוע רשמי, אולי כדאי להשקיע בקייטרינג כדי שהכל יתנהל כשורה. גם מטרת האירוע שלכם תשחק – אם אתם מארחים פגישה עסקית, למשל, תרצו לוודא שהאוכל מתאים. לבסוף, תצטרך לחשוב על מספר האורחים שאתה מצפה והאם יש לך את המשאבים האישיים לטפל בכל הכנת האוכל בעצמך. אם אינכם בטוחים, תמיד כדאי להתייעץ עם חברת קייטרינג כדי לקבל ייעוץ מקצועי.

מהן 3 שאלות נפוצות לראיון

שמי ____________ וכיום אני סטודנט ב-___________ . אני מעוניין לעבוד בחברה זו כי ___________. אני מאמין שהכישורים והרקע שלי ב___________ יהיו נכס בעל ערך לצוות שלך. אני עובד קשה עם גישה מתקדמת, ואני נרגש ללמוד ולצמוח בתוך החברה הזו.

1. ספר לי על עצמך זו בדרך כלל אחת השאלות הראשונות שנשאלות בראיון. זה מאפשר למראיין להכיר אותך וללמוד יותר על הכישורים והניסיון שלך. הקפד לשמור את התשובה שלך רלוונטית למשרה שאליה אתה מגיש מועמדות. 2. למה אתה האדם הטוב ביותר לתפקיד? שאלה זו היא ההזדמנות שלך למכור את עצמך ולהראות למראיין מדוע אתה המועמד הטוב ביותר לתפקיד. הקפד לגבות את הטענות שלך עם דוגמאות מהניסיון שלך. 3. למה אתה רוצה את העבודה הזו? שאלה זו מאפשרת למראיין להכיר את המניעים שלך להגשת מועמדות למשרה. הקפד לקבל תשובה אמיתית החורגת מעצם הרצון במשכורת או בהטבות. 4. איך הניסיון שלך הכין אותך לתפקיד זה? שאלה זו מאפשרת לך להציג כיצד ניסיון העבר שלך הכין אותך לתפקיד אליו אתה מגיש מועמדות. הקפד לתת דוגמאות ספציפיות הממחישות את עמדתך. 5. מדוע אתה עוזב (או עזבת) את העבודה שלך? שאלה זו נשאלת לעתים קרובות כדי להבין את הסיבות שלך לעזוב את העבודה הנוכחית או הקודמת שלך. היו כנים בתשובתכם והימנעו מלזלזל בהווה או

מה הם האתגרים של קייטרינג?

קייטרינג לאירוע גדול יכול להיות משימה לא פשוטה, אך עם תכנון וביצוע נכונים הוא יכול להצליח. להלן חמישה אתגרים פוטנציאליים שאתה עלול להתמודד איתם בעת קייטרינג לאירוע גדול: 1. שינויים בתפריט ברגע האחרון: אם מארגני האירוע מבצעים שינויים ברגע האחרון בתפריט, זה יכול להיות אתגר עבור הקייטרינג לבצע את ההתאמות הנדרשות. זה יכול להיות קשה במיוחד אם השינויים משמעותיים או אם לקייטרינג כבר חסר צוות או אספקה. 2. אתגרי תחבורה: אם האירוע מתקיים במקום מרוחק, התחבורה יכולה להיות אתגר. הקייטרינג יצטרך לקחת בחשבון את עלות השכרת רכב או שכירת חברת הסעות, כמו גם את הזמן הדרוש להובלת המזון והאספקה אל האירוע וממנו. 3. מאבק באלמנטים: אם האירוע נערך בחוץ, הקייטרינג יצטרך להיות מוכן לאפשרות של מזג אוויר גרוע. זה יכול לכלול תוכנית גיבוי לבישול והגשת מזון, כמו גם להחזיק מספיק אספקה בהישג יד במקרה של מזג אוויר סוער. 4. עבודה עם אלרגיות למזון: אם לחלק מהאורחים יש אלרגיות למזון,

חשוב לקחת בחשבון את הכמות והאיכות של מאגר המועמדים שלך בעת העסקת העובד הבא שלך. אתה לא רוצה להעסיק מישהו רק בגלל שאתה נואש למלא את התפקיד – וודא שאתה לוקח את הזמן כדי למצוא את המועמד הטוב ביותר האפשרי. בנוסף, זכור כמה השקעה נדרשת עבור העסקה החדשה. אתה לא רוצה להוציא יותר מדי על מישהו שאולי לא מתאים לתפקיד או לחברה.

מהן החובות החיוניות של הקייטרינג

הקייטרינג אחראי על הכנת האוכל והגשתו ב- אירועים. התפקידים שלהם עשויים לכלול גם הקמה וניקיון של חלל האירוע.

תמיד חשוב לקחת בחשבון את הביקורות של לקוחות עבר בעת בחירת קייטרינג מסוים. רוב הלקוחות מעדיפים בדרך כלל עסקים המציעים גם אוכל טעים ושירותים מצוינים. כתוצאה מכך, קייטרינג צריך להיות מסוגל לא רק לספק מספיק אוכל לכל האורחים המשתתפים באירוע, אלא גם לוודא שהאוכל טעים.

התעוות

ישנם מספר גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג. האחד הוא סוג האירוע שאתה מארח. מסיבת ארוחת ערב רשמית תדרוש קייטרינג שונה מאשר ברביקיו מזדמן בחצר האחורית. לאחר שקבעתם את התחושה הכללית של האירוע שלכם, תוכלו להתחיל לחקור קייטרינג שמתמחים בסוג כזה של מטבח או אווירה. חשוב גם לקחת בחשבון את התקציב שלך בבחירת קייטרינג. חלק מהקייטרינגים יגבו לפי המנה, בעוד שאחרים יגבו תעריף אחיד עבור השירותים שלהם. קבל הצעות מחיר מכמה קייטרינגים שונים כדי לקבל מושג מה תהיה העלות הממוצעת עבור התפריט והשירותים שבהם אתה מעוניין. הקפד לבקש הפניות מכל קייטרינג שאתה שוקל. שוחח עם לקוחות קודמים כדי לקבל מושג על שביעות הרצון הכללית שלהם מהאוכל ומהשירות. יש לברר על כל בעיה שהתעוררה במהלך האירוע וכיצד הקייטרינג טיפל בהן. לבסוף, סמוך על הבטן שלך בעת קבלת ההחלטה שלך. אם הקייטרינג נראה חסר ניסיון או לא מקצועי, כנראה שעדיף לחפש במקום אחר. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, בטוח שתמצא קייטרינג שיוכל לספק את האוכל והשירות שאתה מחפש.

קייטרינג הוא ספק שירותי מזון מקצועי המציע את שירותיו לספק מזון לאירועים, מסיבות , והתכנסויות אחרות. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג, כגון סוג האירוע, התקציב והתפריט. חשוב לעשות מחקר ולמצוא קייטרינג בעל מוניטין ובעל ניסיון בקייטרינג בסוג האירוע שאתם מתכננים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן