קייטרינג בנשר כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בנשר כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

תכנון אירוע יכול להיות משימה לא פשוטה, אך אחד ההיבטים החשובים ביותר בכל אירוע הוא האוכל. שכירת חברת קייטרינג שתוכל לספק אוכל טעים ואיכותי שישאיר את האורחים מרוצים היא חיונית. להלן 8 טיפים לבחירת חברת הקייטרינג המתאימה לאירוע הבא שלכם: 1. ודאו שחברת הקייטרינג מנוסה ובעלת מוניטין טוב. 2. בקש הפניות וקרא ביקורות מקוונות. 3. קבל הצעת מחיר מותאמת לפי הצרכים הספציפיים של האירוע שלך. 4. ודאו שחברת הקייטרינג מורשית ומבוטחת. 5. לשאול על נוהלי בטיחות המזון של החברה. 6. שאלו לגבי צרכים תזונתיים מיוחדים והתאמות. 7. קבלו דוגמית מהאוכל של חברת הקייטרינג. 8. ודאו שחברת הקייטרינג מתאימה לתקציב האירוע שלכם.

הנה 8 טיפים לבחירת חברת הקייטרינג המתאימה לאירוע הבא שלכם: 1. סוג האירוע – בראש ובראשונה, עליכם לזהות סוג האירוע שאתה מארח. זה יעזור לכם לקבוע את סגנון הקייטרינג שיתאים ביותר לצרכים שלכם. לדוגמה, ארוחת ערב רשמית לשבת תדרוש רמת שירות שונה מזו של מזנון סתמי יותר. 2. תקציב – חשוב להקפיד על תקציב בבחירת חברת קייטרינג. זה יעזור לצמצם את האפשרויות שלך ולהבטיח שתקבל את המרב תמורת הכסף שלך. 3. ספירת אורחים – גורם מפתח נוסף שיש לקחת בחשבון הוא כמה אורחים תזמינו לאירוע שלכם. זה יעזור לחברת הקייטרינג לקבוע כמה אוכל להכין ואת צורכי כוח האדם לאירוע שלכם. 4. מיקום – גם מיקום האירוע שלכם ישחק תפקיד בבחירת חברת הקייטרינג המתאימה. לדוגמה, אם אתם עורכים אירוע במקום שאין בו מטבח, תצטרכו למצוא חברת קייטרינג שתוכל לספק את כל הציוד והאספקה הדרושים. 5. תפריט – לחברות קייטרינג יש בדרך כלל מגוון אפשרויות תפריט לבחירה. בעת צמצום

מהן התכונות שתשקול בבחירת ספק קייטרינג?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, להיות מסוגל לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק, ולהיות מסוגל לתקשר עם אחרים ביעילות. אהבה לאנשים ולאוכל היא גם חיונית, כמו גם היכולת להתמודד עם לחץ.

אם אתם מתכננים אירוע, אולי אתם תוהים אם כדאי לכם לארגן את האירוע שלכם. ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה זו. 1. תקציב: אספקת אוכל באירוע עולה כסף, לא משנה אם אתם מכינים כל מעדן בעצמכם או עם קייטרינג בשירות מלא. תצטרך לחשב את עלות האוכל בתקציב הכולל שלך לאירוע. 2. פורמליות האירוע: אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק שכירת שירות קייטרינג שיספק אוכל ושתייה. אם אתם מתכננים מפגש מזדמן, ייתכן שתוכלו להתחמק מהכנת אוכל בעצמכם או עם ארוחה קלה. 3. מטרת האירוע: מטרת האירוע תכתיב גם אם יש צורך בקייטרינג או לא. כנס עסקי כנראה יצטרך קייטרינג, בעוד שמפגש משפחתי אולי לא. 4. מספר אורחים: גם מספר האורחים שאתה מצפה ישחק תפקיד בהחלטה לשרת. אם אתם מצפים למספר גדול של אורחים, קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר כדי להבטיח שיהיה מספיק אוכל לכולם. 5. משאבים אישיים: אם יש לך זמן ומשאבים להכין אוכל בעצמך, ייתכן שלא תצטרך לשכור שירות קייטרינג. עם זאת, אם אתה קצר

מהו המפתח להצלחה בקייטרינג

נאמר שהמפתח החשוב ביותר לעסק קייטרינג מצליח הוא איכות המזון. זה אומר שכל מנה שתגישו צריכה להיות מלאה בטעם ותשוקה. על ידי הבטחת האוכל שלך באיכות הגבוהה ביותר, תהיו בטוחים לזכות בלקוחות ולגרום להם לחזור לעוד.

כאשר בוחנים קייטרינג לאירועים, יש כמה שאלות מרכזיות שעליכם לשאול כדי להבטיח שאתה מקבל את השירות הטוב ביותר האפשרי. ראשית, גלה באיזה סוג של מאכלים הקייטרינג מתמחה. זה ייתן לך מושג לאילו סוגי מנות לצפות. לאחר מכן, בקשו המלצות. הקייטרינג אמור להיות מסוגל להציע פריטי תפריט שיתאימו לנושא האירוע ולרשימת האורחים שלכם. לאחר מכן, שאל על מצגת. זה חשוב הן ליצירת רושם טוב על האורחים והן על מנת לוודא שהאוכל מוצג ומוגש כהלכה. לבסוף, שאל על עלויות. הקפד לקבל הערכה ברורה של כל העמלות לפני חתימה על חוזים. ואם יש לך בקשות מיוחדות, כמו הגבלות תזונתיות או שינויים של הרגע האחרון, הקפד לשאול כיצד הקייטרינג יטפל בהן. על ידי שאילת שאלות מפתח אלו, אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את שירות הקייטרינג הטוב ביותר לאירוע שלך.

כיצד אוכל לבחור קייטרינג לאירוע?

כאשר מתכננים אירוע, חשוב להקפיד על מערך הקייטרינג נכון על מנת להבטיח אירוע חלק ומוצלח. להלן מספר טיפים שכדאי לזכור בעת בחירת צוות ושירותי קייטרינג: – זכור את מיקום האירוע בעת בחירת צוות קייטרינג. תצטרכו לקחת בחשבון גורמים כמו גודל חלל האירוע ומספר האורחים על מנת לקבוע את מספר הצוות וסוג השירותים הנדרשים. – החליטו כמה גמישות אתם צריכים מקייטרינג לאירועים. חלק מהקייטרינגים עשויים לספק שירותים מותאמים יותר מאחרים, ולכן חשוב לקבוע את הצרכים שלכם מראש. – בדוק את ביקורות הלקוחות של קייטרינג לאירועים לפני בחירתם. זה ייתן לכם מושג טוב לגבי איכות השירותים שלהם והאם הם מתאימים לאירוע שלכם. – בדוק את עלויות הקייטרינג לאירועים. הקפד לקבל הערכה מפורטת של כל העלויות הכרוכות בכך כדי שלא יהיו הפתעות בהמשך. – בקשו לראות את האישורים של הקייטרינג לאירועים. זה יבטיח שיש להם את הניסיון והמומחיות הדרושים כדי לספק שירותים איכותיים.

שירות קייטרינג טוב צריך להיות מותאם לספק כל תפריט באיכות הטובה ביותר, להיות מסוגל לבצע את השירות בזמן, להיות מסוגל לנהל צוות גדול לעבוד כאחד, ולהיות מסוגל לשמור על הלקוח מאושר.

מהם 7 סוגי הקייטרינג?

זקוק לעזרה בקייטרינג לאירוע הקרוב שלך? עיין ברשימה שלנו של שירותי קייטרינג שונים כדי למצוא את ההתאמה המתאימה לצרכים שלך! מתפקודים ארגוניים ועד חתונות ועד מפגשים חברתיים ועד קייטרינג למשאיות אוכל, סיפקנו אותך.

7 ה-P של השיווק הם גורמי המפתח שיש לקחת בחשבון בעת פיתוח אסטרטגיית שיווק. הם: 1. מוצר: מה אתה מוכר ואיך זה יענה על הצרכים של שוק היעד שלך? 2. מחיר: מהי אסטרטגיית התמחור שלך וכיצד היא תהיה תחרותית? 3. קידום: איך תתקשר את המוצר או השירות שלך לשוק היעד שלך? 4. מקום: איפה תמכור את המוצר או השירות שלך? 5. אנשים: מי יהיה אחראי על שיווק המוצר או השירות שלך? 6. תהליך: באילו תהליכים תשתמש כדי לפתח, לייצר ולספק את המוצר או השירות שלך? 7. ראיות פיזיות: אילו ראיות פיזיות תספק כדי לתמוך במוצר או בשירות שלך?

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג

קייטרינג הוא שירות חיוני בכל אירוע או אסיפה. היא אחראית לספק מזון ושתייה לאורחים, ולדאוג שהכל מוכן ומוצג ברמה גבוהה. ישנן שבע פונקציות מרכזיות של הקייטרינג אשר חיוניות להבטחת הצלחתו של כל אירוע: 1. תכנון – חברת קייטרינג טובה תעבוד איתך כדי להבין את הצרכים והדרישות הספציפיות שלך, ולאחר מכן תתכנן תפריט ושירות מוסכמים העונים על אלה. 2. תפעול – ביצוע משימות – לאחר הזמנת האירוע, חברת הקייטרינג תהיה אחראית על ביצוע כל המשימות הנדרשות על מנת לספק את המזון והשתייה הנדרשים. זה כולל רכישת מרכיבים איכותיים, הכנת האוכל והשתייה ולאחר מכן הובלתם למקום האירוע. 3. ארגון האירוע – חברת הקייטרינג תהיה אחראית גם על הקשר עם המקום על מנת לוודא שהכל מוכן לאירוע. זה כולל דיון בדרישות ספציפיות כמו אספקת חשמל ומים, והסכמה על הפריסה של חלל האירוע. 4. ציוד – לחברת קייטרינג טובה תהיה את כל הציוד הדרוש להכנה ולהגשת אוכל ושתייה באירוע שלכם. זה כולל דברים כמו ציוד בישול, כלים, כלי אוכל וכלי זכוכית.

אם ברצונך לקחת את חברת הקייטרינג שלך לשלב הבא, בדוק את חמש האסטרטגיות הבאות: 1. הארגון הוא המפתח: הישארו מעודכנים בכל הפרטים, מהזמנת לקוחות ועד הכנת אוכל ועד לוחות זמנים של הצוות. עסק מאורגן היטב יעזור לך לפעול בצורה יעילה ואפקטיבית יותר. 2. נטוורקינג ועמותות יכולים להשתלם: התחבר עם איגודי מסחר וקבוצות מקצועיות הקשורות לענף שלך. זה יכול לעזור לך ליצור קשרים חשובים וללמוד על טרנדים חדשים בעולם הקייטרינג. 3. השתמש בנתונים כדי להניע את העסק שלך: אסוף נתונים על כל דבר, החל משביעות רצון הלקוחות ועד אילו פריטי תפריט הם הפופולריים ביותר. מידע זה יכול לעזור לך לקבל החלטות לגבי איך לנהל את העסק שלך והיכן למקד את המאמצים שלך. 4. לחדד את השיווק המשפיע: לא כל מאמצי השיווק נוצרים שווים. גלה מה עובד והכפיל את הפעילויות האלה. בין אם זה פרסום מקוון, דיוור ישיר או הפניות מפה לאוזן, ודא שחברת הקייטרינג שלך נראית על ידי האנשים הנכונים. 5. התמקדו באוכל שיבדל אתכם: בעולם הקייטרינג האוכל הוא המלך. ודא שאתה מגיש מנות שירשימו את הלקוחות שלך ויהיו להם

אילו מיומנויות אתה צריך עבור קייטרינג?

מנהלי קייטרינג חייבים להיות בעלי מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות על מנת לנהל ביעילות את הצוות שלהם ולתאם עם מחלקות אחרות. הם חייבים להיות מאורגנים היטב ובעלי כישורי ניהול זמן טובים כדי להבטיח שכל המשימות יושלמו ביעילות. כמו כן, עליהם להיות מסוגלים לקבל החלטות במהירות וביעילות על מנת לפתור בעיות שעלולות להתעורר. לבסוף, מנהלי קייטרינג חייבים להיות מסוגלים לנהל בסביבה מגוונת תוך התמקדות בשירותי לקוחות ולקוחות. הם חייבים להיות בעלי חוש עסקי ומסחרי טוב כדי לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבור העסק שלהם.

ישנם שלושה מפתחות להצלחה בקריירה: תקשורת, ביטחון עצמי ואופי. כל אחד מהדברים הללו חיוני על מנת להצליח בקריירה שלך. תקשורת חשובה כי היא מאפשרת לך להעביר את הרעיונות והמחשבות שלך לאחרים. זה גם מאפשר לך להקשיב לאחרים ולהבין את נקודת המבט שלהם. ביטחון עצמי חשוב כי הוא מאפשר לך להאמין בעצמך וביכולות שלך. זה גם מאפשר לך לקחת סיכונים ולהיות אסרטיביים כאשר אתה שואף למטרות שלך. אופי חשוב כי הוא מראה שאתה אדם בעל יושרה ומוסר. זה גם מראה שאתה מישהו אמין שאפשר לסמוך עליו.

איך אתה עונה על 10 השאלות המובילות לראיונות קייטרינג

כשזה מגיע לקייטרינג, המראיינים ירצו לדעת על הניסיון והכישורים שלך ב- תַעֲשִׂיָה. היה מוכן לענות על שאלות על הרקע שלך, מה גרם לך לרצות להיכנס לענף הקייטרינג והמטרות ארוכות הטווח שלך. בנוסף, היו מוכנים לדון בחוזקות ובחולשות שלכם, איך אתם עובדים תחת לחץ ואיך אתם עובדים בתוך צוות. היו כנים ומקדימים בתגובות שלכם, והקפידו לפרט את התשובות שלכם עם דוגמאות קונקרטיות. לבסוף, אם עזבת את עבודת הקייטרינג האחרונה שלך, הקפד להסביר מדוע באור חיובי.

חוזה הקייטרינג צריך לכלול את כל המידע הרלוונטי על האירוע, כולל התפריט, השירות וכל דרישות מיוחדות. זה צריך לכלול גם תנאי חוזה סטנדרטיים, כגון תאריך סופי לכל שינוי, ביטוח, דרישות בריאות ובטיחות, מדיניות ביטול והפרת חוזה. זה יבטיח שגם חברת הקייטרינג וגם הלקוח יהיו ברורים בפרטי האירוע והחוזה.

מה הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בתכנון תפריט קייטרינג?

תכנון תפריט הוא מרכיב קריטי בכל פעולת שירות מזון. ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון תפריט, ביניהם איזון, איכות תזונתית, אסתטיקה וגיוון. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את הציוד והכוח אדם העומדים לרשותו להפקת התפריט ולהגשתו. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, תוכל ליצור תפריט שיפנה ללקוחות שלך ויענה על הצרכים שלהם.

בעת תכנון אירוע, חשוב לקחת בחשבון את אפשרויות האוכל שתספק. הכרת האורחים שלך והעדפותיהם היא המפתח כדי להבטיח שכולם יהנו מהארוחה. מתן אפשרויות בחירה ושילוב של מזון טרי ועונתי הוא דרך מצוינת ליצור חוויה בלתי נשכחת. חשיבה על לוח הזמנים של האירוע והדרישות התזונתיות המיוחדות תעזור לך לבחור את אפשרויות האוכל המושלמות לאירוע שלך.< h3> מהם 4 סוגי הקייטרינג הכלליים

לקייטרינג תפקיד חשוב בהפיכת כל אירוע למוצלח. חשוב לבחור את סוג הקייטרינג המתאים ביותר לאירוע. עבור חתונות, אירועי חברה ומפגשים חברתיים, קייטרינג זיכיון הוא אופציה מצוינת. קייטרינג מסוג זה מציע מגוון אפשרויות לאוכל ושתייה הניתנות להתאמה אישית לצרכי האירוע.

קייטרינג חשוב ביותר כאשר עורכים אירוע מוצלח. הסיבה לכך היא שהאוכל הוא לעתים קרובות אחד ההיבטים הבלתי נשכחים ביותר של האירוע עבור האורחים. הגשת פריטים טריים ואיכותיים היא משהו שהאורחים שלכם גם ייהנו וגם יעריכו. ככזה, מציאת הקייטרינג המתאים היא חיונית על מנת ליצור אירוע מוצלח.

מילים אחרונות

1. ערכו את המחקר שלכם כשזה מגיע לבחירת חברת קייטרינג, חשוב לעשות את המחקר ולקרוא ביקורות. אתה רוצה לוודא שאתה בוחר בחברה מוכרת ואמינה שתוכל לעמוד בהבטחותיה. 2. קבלו המלצות אם אתם מכירים מישהו שהתנסה לאחרונה בחברת קייטרינג, אז קבלו את ההמלצות שלו. המלצות אישיות יכולות לעזור מאוד בקבלת ההחלטה שלך. 3. דע את התקציב שלך לפני שאתה מתחיל להסתכל על חברות קייטרינג, חשוב לדעת את התקציב שלך. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך ולבחור חברה שנמצאת בטווח המחירים שלך. 4. שאל על התפריט שלהם כאשר אתה שוקל חברות קייטרינג שונות, הקפד לשאול על התפריט שלהם. אתה רוצה לוודא שיש להם מגוון אפשרויות אוכל שימשכו את האורחים שלך. 5. שאל על השירותים שלהם בנוסף לתפריט שלהם, תרצה גם לשאול על השירותים האחרים שהם מציעים. זה כולל דברים כמו הקמה, ניקיון ושירותי ברמנים. 6. שאל על הניסיון שלהם כשאתה בוחר ב

קייטרינג לאירוע הבא שלך לא חייב להיות מלחיץ. על ידי ביצוע 8 הטיפים האלה, אתה יכול להיות בטוח שתבחר בחברת קייטרינג שתהפוך את האירוע שלך להצלחה. עם קצת תכנון ומחקר, תוכלו ליצור אירוע שהאורחים שלכם ידברו עליו במשך שנים רבות.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן