קייטרינג בעתלית כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בעתלית כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

סוף סוף החלטת לעשות את הצעד ולשכור קייטרינג לאירוע הקרוב שלך. אבל לפני שאתה חותם על הקו המקווקו, יש כמה שאלות חשובות שאתה צריך לשאול. להלן רשימה של שאילתות שיסייעו להבטיח שאתה מקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור האירוע שלך.

1. באיזה סוג של אוכל אתה מתמחה? 2. האם יש לכם אופציות ללא גלוטן או טבעוניות? 3. האם אתה יכול לספק תפריט לדוגמה? 4. מהן מידות ההגשה שלך? 5. האם יש לך צוות זמין שיעזור בהתקנה או בניקיון? 6. מהי המדיניות שלך לגבי תחליפים או בקשות מיוחדות? 7. מה כלול בחבילות הקייטרינג שלכם? 8. יש לך ביטוח? 9. מהי תוספת סוף השבוע והחגים שלך? 10. האם נוכל לסייר במטבח שלך?

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג?

כאשר אתם מתכננים אירוע, קייטרינג הוא חלק חיוני מהמשוואה. אתה רוצה לוודא שאתה בוחר קייטרינג שיוכל לספק את האוכל שאתה רוצה, במחיר שאתה רוצה, וברמת השירות שאתה מצפה לו. להלן 9 שאלות שכדאי לשאול כאשר אתה שוקל קייטרינג לאירועים: 1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתה מספק דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים? 8. מהי מדיניות הביטולים שלך? 9. האם יש לך ביטוח?

כשאתה מתראיין לתפקיד קייטרינג, היה מוכן לדון בניסיון שלך בתעשיית האירוח וכן כיצד אתה מתמודד עם מצבי לחץ גבוה ולחץ בעבודה. היה מוכן לספק דוגמאות כיצד היית מתמודד עם לקוח קשה או עם אחד מאורחיו.

מה הכי חשוב לקייטרינג

חשוב להיות אדיב, טקט ודיפלומטי כשעובדים בתור קייטרינג, שכן ייתכן שתצטרך לשכנע לקוחות להחליף מרכיבים או להחליף מנות. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים לבניית בסיס לקוחות וקייטרינג לאירועים מוצלחים.

ישנם מספר גורמים שעליך לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. ראשית, כדאי לחשוב על התקציב שלכם וכמה אתם מוכנים להוציא על אוכל. שנית, כדאי לשקול את הפורמליות של האירוע והאם קייטרינג יתאים או לא. שלישית, כדאי לחשוב על מטרת האירוע והאם יש צורך באוכל או לא. רביעית, עליך לחשוב על מספר האורחים שאתה מצפה לו והאם יש לך את המשאבים להכיל את כולם. לבסוף, כדאי שתחשוב על המשאבים האישיים שלך והאם יש לך את הזמן והאנרגיה לתכנן ולהכין את כל האוכל בעצמך.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

יש לקחת בחשבון כמה דברים בעת תכנון אירוע קייטרינג: 1. סוג האירוע – זה יעזור לקבוע את סוג האוכל והשתייה שיוגשו, כמו גם את האווירה הכללית של האירוע. 2. התקציב – זה גורם חשוב שיש לקחת בחשבון שכן הוא יקבע כמה אפשר להוציא על אוכל, שתייה וצוות. 3. צוות המתנה ושירות – אם האירוע ידרוש צוות מלצרים, חשוב לשקול כמה יידרש ומה יהיו תפקידיהם.

מתי החלטת להיות שף? מהי מנת החתימה שלך? מהי המנה האהובה עליך או הפחות אהובה עליך להכנה? איך אתה מתאר את פילוסופיית הבישול הכללית שלך? ציין את שלושת כלי המטבח שאתה לא יכול בלעדיהם?

מהן 10 שאלות ותשובות טובות לראיון?

1. ספר לי על עצמך זוהי שאלה נפוצה שמראיינים שואלים כדי להכיר אותך טוב יותר. הקפידו לתת תשובה קצרה ותמציתית המתארת את הניסיון וההישגים המקצועיים שלכם. 2. למה אתה האדם הטוב ביותר לתפקיד? שאלה זו היא הזדמנות להראות מדוע אתה המועמד הטוב ביותר לתפקיד. הקפד להדגיש את הכישורים, הניסיון והכישורים שלך שהופכים אותך לאדם הטוב ביותר לתפקיד. 3. למה אתה רוצה את העבודה הזו? שאלה זו מאפשרת לך להביע את התעניינותך בתפקיד ולמה אתה מאמין שתתאים מאוד. הקפד לציין מה אתה אוהב בחברה ומה אתה מאמין שתוכל להביא לתפקיד. 4. איך הניסיון שלך הכין אותך לתפקיד זה? שאלה זו נותנת לך הזדמנות לדבר על הניסיון הקודם שלך וכיצד הוא הכין אותך לתפקיד אליו אתה מתראיין. הקפד לציין דוגמאות ספציפיות וכיצד הניסיון שלך יעזור לך בתפקיד החדש. 5. מדוע אתה עוזב (או עזבת) את העבודה שלך? שאלה זו היא הזדמנות לדבר על הסיבה שלך לעזוב את העבודה הנוכחית או הקודמת שלך. הקפידו להיות כנים ו

העסק שלנו משקיע בנדל"ן ומפתח נכסים. אנו מחפשים מועמד בעל ניסיון בתחום זה, נרגש מההזדמנות להצטרף לצוות שלנו ובעל הכישורים המקצועיים והחוזקות שאנו מחפשים. כמה שאלות אפשריות שתוכל לשאול בראיון לתפקיד זה כוללות: -איזה ניסיון יש לך בענף הנדל"ן? -מה גורם לך להתרגש מהצטרפות לצוות שלנו ולעבוד על הנכסים שלנו? -מהן החוזקות המקצועיות שלך שיגרמו לך להצליח בתפקיד זה? -מהן החולשות המקצועיות שלך שאתה מרגיש שאתה צריך לשפר? -מהו ההישג הכי גדול שלך בקריירה בענף הנדל"ן? -מה היה האתגר או הקונפליקט הגדולים ביותר שעמדתם בפניכם במקום העבודה, וכיצד התמודדתם איתו?

מהן 25 השאלות והתשובות הנפוצות ביותר לראיון

שאלות אלו ידועות כ"שאלות ראיון התנהגותיות ." הם הדרך המושלמת להקל על מועמדים להיכנס לראיון ולקבל את מידע הרקע שאתה צריך.

ישנן תכונות רבות שעושות קייטרינג טוב, אך חלק מהחשובות שבהן הן היכולת לשים לב אליהן. פירוט, יכולת ארגון ויכולת לתקשר עם אחרים. קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לכל הפרטים הקטנים על מנת להבטיח שהאירוע יתקיים ללא תקלות. כמו כן, עליהם להיות מסוגלים לארגן את כל האלמנטים השונים של האירוע, מהאוכל ועד התפאורה, על מנת ליצור אירוע מגובש ומהוקצע. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לתקשר ביעילות הן עם הלקוח והן עם הצוות על מנת לוודא שכולם נמצאים באותו עמוד ושהאירוע יתנהל בצורה חלקה.

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג?

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאורחים באירוע. 7 פונקציות הקייטרינג הן: 1. תכנון 2. תפעול – ביצוע משימות 3. ארגון האירוע 4. ציוד 5. יישום 6. בקרה 7. הבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות

1. ספר לנו על עצמך : זו הזדמנות למכור את עצמך ואת הכישורים שלך למראיין. היה קצר ולעניין, הדגש את הניסיון והכישורים הרלוונטיים שלך. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? שאלה זו מאפשרת למראיין לאמוד את המוטיבציה והמחויבות שלך לענף ההסעדה. היה מציאותי וספציפי בתשובתך. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? היו כנים בהערכתכם לגבי החוזקות והחולשות שלכם. התמקדו בחוזקות הרלוונטיות לענף ההסעדה, כגון כישורי ארגון או יכולת עבודה טובה תחת לחץ. 4. איך עובדים בלחץ? קייטרינג הוא לרוב ענף מהיר ותובעני, ולכן חשוב להיות מסוגל לעבוד היטב תחת לחץ. תן למראיין דוגמה לתקופה שבה טיפלת ביעילות במצב של לחץ גבוה. 5. איך עובדים בתוך צוות? עבודת צוות חיונית בקייטרינג, מכיוון שרוב האירועים דורשים מאמצים מתואמים של מספר אנשי צוות. תאר תקופה שבה עבדת ביעילות כחלק מצוות. 6. איך מתמודדים עם לקוחות קשים? אפילו עסקי הקייטרינג הטובים ביותר נאלצים לפעמים להתמודד עם לקוחות קשים

מהם 7 סוגי הקייטרינג

פונקציות ארגוניות- אלה כוללות מסיבות משרדיות, השקות מוצרים ואירועים אחרים שמתקיימים כדי לקדם או לחגוג חברה. מקומות לחתונה- אלו מקומות המושכרים במיוחד לחתונות ובדרך כלל כוללים שירותי קייטרינג. קייטרינג לאירועים חברתיים- זה מיועד לאירועים כמו מסיבות יום הולדת, ימי נישואין ומקלחת לתינוקות. התכנסות זיכיון- זה כאשר אוכל מוגש באירוע כמו משחק או קונצרט. קייטרינג פוד טראק- זה כאשר משאית אוכל מגיעה לאירוע ומגישה אוכל לאורחים. קייטרינג למסעדות- זה כאשר מסעדה מספקת אוכל לאירוע.

תעשיית הקייטרינג יכולה להיות עסק שקשה להיות בו. ישנם אתגרים רבים שיכולים להתעורר, החל מתחלופת צוות ועד שעות ארוכות והכשרת לקוחות. עם זאת, ישנן דרכים להתגבר על האתגרים הללו. על ידי היותך מנהל טוב וצוות טוב במקום, אתה יכול להתגבר על רבים מהאתגרים שצצים. בנוסף, מערכת טובה להכשרת לקוחות יכולה לעזור לשמור על מאורגן וניהול חלק. לבסוף, תשומת לב לבזבוז מזון יכולה לעזור לצמצם עלויות ולשמור על רווחיות העסק שלך.

מהם 3 סוגי הקייטרינג?

ישנם ארבעה סוגים עיקריים של קייטרינג: קייטרינג לחתונה, קייטרינג לחברות, קייטרינג לאירועים חברתיים וקייטרינג זיכיון. לכל סוג קייטרינג יש תכונות ויתרונות ייחודיים משלו שיכולים להפוך את האירוע או האירוע המיוחד שלכם לבלתי נשכח אפילו יותר. קייטרינג לחתונה נועד להפוך את היום המיוחד של החתן והכלה למיוחד עוד יותר. מרגע הגעת האורחים ועד הביס האחרון מעוגת החתונה, הקייטרינג אמור להיות ללא רבב. קייטרינג לחברות עוסק במתן מזון ושירות איכותיים לעסקים וארגונים. קייטרינג לאירועים חברתיים מושלם למסיבות, מקלחות ומפגשים אחרים שבהם אתם רוצים להרשים את האורחים שלכם עם אוכל מעולה ומצגת. קייטרינג זיכיון הוא אידיאלי לאירועים כמו אירועי ספורט, ירידים ופסטיבלים שבהם אתה רוצה להציע אפשרויות אוכל נוחות ובמחיר סביר. לא משנה איזה סוג קייטרינג אתה צריך, חשוב למצוא קייטרינג שאתה יכול לסמוך עליו שיספק אוכל ושירות איכותיים. עם כל כך הרבה חברות קייטרינג לבחירה, זה יכול להיות מסובך לדעת מאיפה להתחיל. למרבה המזל, יש כמה דברים שתוכלו לזכור שיעזרו לכם למצוא את הקייטרינג המושלם לאירוע שלכם. 1. ראשית, קח קצת זמן כדי להבין בדיוק איזה סוג קייטרינג אתה

1. התחל בקביעת תקציב ריאלי עבור שירותי הקייטרינג שלך. זכור שלא תמיד מזנון הוא האפשרות הזולה יותר. 2. דאגו שתהיה אופציה לילדים. סביר להניח שהם ישתתפו באירוע שלכם ואתם רוצים לוודא שיש להם מה לאכול. 3. יש אפשרות צמחונית ממלאת. כך כולם יוכלו ליהנות מהאוכל באירוע שלכם. 4. הגישו פחות אוכל במהלך שעת הקוקטיילים שלכם. זה יעזור למנוע מהאורחים אכילת יתר. 5. הימנעו ממאכלים שאינם בעונה. לא רק שזה יחסוך לך כסף, אלא שהאוכל גם יהיה טרי יותר. 6. שקלו להגיש חטיף בשעות הלילה המאוחרות. זה ימנע מהאורחים להשתכר מדי ויעזור להם להתפכח לפני שהם עוזבים. 7. אל תזמינו יותר מדי קינוח. אתה לא רוצה שהאורחים שלך יעזבו בתחושת בחילה מאכילת יותר מדי סוכר. 8. הקפידו על שפע של אפשרויות ללא אלכוהול לאורחים שנוהגים או לא שותים. 9. קבלו מגוון של אוכל כדי שיהיה משהו לכולם. 10. בקשו ייעוץ מחברת הקייטרינג שלכם. סביר להניח שיהיה להם ניסיון עם אירוח אירועים דומים והם יהיו

מהם 4 השיקולים העיקריים של החלטות גיוס עובדים

לא משנה עד כמה פרסום משרה נהדר, זה לא אומר הרבה אם אין לך מאגר מועמדים חזק לבחירה. גודל ואיכות הבריכה שלך ייקבעו על ידי מספר גורמים, לרבות התפקיד שאתה מחפש למלא, הדחיפות שבה אתה צריך למלא אותה וההשקעה שאתה מוכן להשקיע בתהליך הגיוס. אם אתה מחפש תפקיד מיוחד מאוד, ייתכן שתצטרך להשקיע יותר זמן ומשאבים במציאת המועמדים הנכונים. ואם אתה בלחץ למלא תפקיד במהירות, ייתכן שתצטרך לשחרר את הדרישות שלך או להיות מוכן להתפשר על איכות. בסופו של דבר, ההחלטה מי להעסיק מסתכמת בפעולת איזון בין הגורמים השונים הללו. על ידי הכרתם, אתה יכול לוודא שאתה מקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור העסק שלך.

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על הפעילות של עסק קייטרינג. המטרה העיקרית של ניהול קייטרינג היא לספק מזון איכותי ושירות ללקוחות במחיר סביר. תכנון הוא תפקיד הליבה של ניהול הסעדה. זה כרוך בהגדרת יעדים ויעדים, ופיתוח תוכנית פעולה להשגתן. ארגון הוא הפונקציה השנייה של ניהול הסעדה. זה כרוך בהקצאת משימות, הקצאת אחריות והחלטה כיצד ייעשה שימוש במשאבים. בימוי הוא הפונקציה השלישית של ניהול קייטרינג. זה כרוך במתן פקודות והוראות, מעקב ותיאום עבודת העובדים. שליטה היא האחרונה מבין ארבעת הפונקציות של ניהול הסעדה. זה כולל קביעת סטנדרטים, מדידת ביצועים ונקיטת פעולות מתקנות בעת הצורך.

עיוות

1. מה העלות לאדם? 2. מה כלול בעלות לאדם? 3. כמה אנשים אתה יכול להכיל? 4. מהן אפשרויות האוכל שלך? 5. מהן אפשרויות המשקה שלך? 6. האם יש לך אפשרויות תזונתיות מיוחדות? 7. מהו הפיקדון הנדרש להזמנת השירותים שלך? 8. מתי יש לשלם את היתרה? 9. האם תגמולים כלולים במחיר? 10. מהי מדיניות הביטולים שלך?

אם אתה מחפש שירות קייטרינג לאירוע הגדול הבא שלך, הקפד לשאול את השאלות החשובות האלה! מהי ההתמחות של הקייטרינג? מה כלול במחיר? כמה אנשים יוגשו? מה זמן האספקה? מה הם דמי המשלוח?

תוכן עניינים

דילוג לתוכן