קייטרינג בשרי לבריתה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בשרי לבריתה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת הקייטרינג המושלם היא החלטה חשובה שתהפוך את האירוע שלכם להצלחה. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג, כמו סוג האירוע שאתם מארחים, התקציב שלכם והתפריט והשירותים של הקייטרינג. הנה כמה טיפים כיצד לבחור את הקייטרינג המושלם לאירוע שלך.

לא משנה מה האירוע או התקציב, יש כמה דברים חשובים שכדאי לחשוב עליהם בבחירת קייטרינג. הנה מדריך קצר שיעזור לך לבחור את הקייטרינג המושלם לאירוע הקרוב שלך: 1. הגדירו את האירוע שלכם. לפני שתתחיל לחפש קייטרינג, אתה צריך להבין טוב את האירוע שאתה מתכנן. מה האירוע? כמה אנשים ישתתפו? מה התקציב שלך? מה הטון או האווירה שאתה רוצה ליצור? ברגע שתהיה לך שליטה טובה על הפרטים האלה, יהיה הרבה יותר קל למצוא קייטרינג שיוכל לענות על הצרכים שלך. 2. בצע את המחקר שלך. ברגע שיש לך מושג טוב מה אתה מחפש, הגיע הזמן להתחיל במחקר. שאל חברים, משפחה ועמיתים לעבודה להמלצות. עיין בספריות מקוונות וסקור אתרי אינטרנט. לאחר שהרכבת רשימה של קייטרינג פוטנציאלי, קח את הזמן לקרוא באתר האינטרנט שלהם ולעיין בהמלצות של לקוחות מקוונות. 3. בקש הצעה. לאחר שצמצמת את רשימת הקייטרינג הפוטנציאליים שלך, פנה אליהם ובקש הצעה. הקפד לספק כמה שיותר

איך אתה יכול לומר לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים ולהיות מאורגן על מנת להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה. הם צריכים גם להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם אחרים ולהיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל. בנוסף, עליהם להיות מסוגלים להתמודד היטב עם לחץ על מנת להתמודד עם כל בעיה פוטנציאלית שעלולה להתעורר.

קייטרינג לאירועים צריך להיות בעל עין חדה לפרטים כדי להפיק אירועים באיכות גבוהה. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חשוב לקייטרינג לזכור ולשים לב לפרטים מסוימים. תשומת לב זו לפרטים חיונית כדי להבטיח שהאירועים יתנהלו בצורה חלקה ושהאורחים יהיו מרוצים.

מה הכי חשוב לקייטרינג

חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים כשעובדים כקייטרינג, שכן ייתכן שתצטרך לשכנע לקוחות להחליף מרכיבים או להחליף מנות. תקשורת טובה וכישורי אנשים חיוניים לבניית בסיס לקוחות וקייטרינג לאירועים מוצלחים.

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, יש כמה שאלות מפתח שאתה תמיד צריך לשאול על מנת להבטיח אירוע מוצלח. ראשית, בררו באילו סוגי מאכלים מתמחה הקייטרינג וקבלו המלצות מה יתאים ביותר לאירוע שלכם. לאחר מכן, שאלו כיצד יוצג האוכל ומה תהיה העלות המשוערת. כמו כן, חשוב לברר כיצד הקייטרינג יתמודד עם כל בקשות של הרגע האחרון או תזונתיות. לבסוף, הקפד לשאול אם יש חיובים נוספים עבור דברים כמו דגימות תפריט או שירותים נוספים. על ידי שאילת שאלות מפתח אלו, אתה יכול להיות בטוח שהאירוע שלך יצליח!

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

כאשר מתכננים אירוע קייטרינג, יש לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים על מנת להבטיח אירוע מוצלח. ההיבט הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג האירוע בו אתה מקיים קייטרינג. זה יקבע את סוג האוכל והשתייה שתצטרכו לספק, כמו גם את רמת השירות הנדרשת. התקציב שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. עליכם לקבוע כמה אתם מוכנים להוציא על הקייטרינג על מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת מקייטרינג פוטנציאלי. צוות ההמתנה והשירות הם היבט חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון. אם האירוע שלכם הוא עניין רשמי, סביר להניח שתצטרכו לשכור צוות המלצרים שיגיש אוכל ושתייה. אם האירוע שלכם מזדמן יותר, ייתכן שלא תצטרכו לשכור צוות מלצרים.

ישנם מספר גורמים שכדאי לכם לקחת בחשבון כאשר אתם מחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. ראשית, עליך לחשוב על התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז אתה צריך לוודא שאתה יכול להרשות זאת לעצמך. שנית, כדאי לשקול את הפורמליות של האירוע שלך. אם מדובר באירוע רשמי, קייטרינג עשוי להיות אופציה טובה. שלישית, כדאי לחשוב על מטרת האירוע שלכם. אם אתם עורכים מסיבה גדולה, קייטרינג עשוי להיות אופציה טובה. רביעית, כדאי לחשוב על מספר האורחים שאתה מצפה לו. אם אתם מצפים להרבה אורחים, קייטרינג עשוי להיות אופציה טובה. חמישית, עליך לחשוב על המשאבים האישיים שלך. אם אין לכם זמן או כוח לבשל לקבוצה גדולה של אנשים, קייטרינג עשוי להיות אופציה טובה. לבסוף, כדאי לחשוב על חווית התכנון שלך. אם מעולם לא תכננתם אירוע גדול לפני כן, קייטרינג עשוי להיות אופציה טובה.

למה חשוב לבחור קייטרינג טוב?

בכל הנוגע לקייטרינג לחתונה, חשוב לבחור בחברה המציעה שירות מלא. זה אומר שהם ידאגו להכל, החל מאיוש ועד ניקיון ועד לעריכת שולחן ושירות בר. העובדה שחברות שונות יטפלו בכל אחד מהדברים הללו עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו לכאב ראש יותר עבורך. בחר חברת קייטרינג שכיף ופשוט לעבוד איתה כדי להקל על חייך.

קייטרינג ממלא תפקיד חשוב בקבלת פנים לחתונה, באירועי חברה, במפגשים חברתיים ובדוכני זיכיון. ישנן חברות קייטרינג רבות שיכולות לספק שירותים לאירועים אלו. בבחירת חברת קייטרינג חשוב לקחת בחשבון את סוג האירוע והתקציב.

מהי החולשה של קייטרינג

אחד האתגרים בקייטרינג הוא שלעתים קרובות אין לך גישה לאותו הדבר סוג של ציוד שתמצא במטבח של מסעדה. זה יכול להקשות על ביצוע דברים כמו הכנה נכונה של אוכל מראש או לסיים ולצלחות מנות באתר.

קייטרינג הוא תכנון, ביצוע וארגון של שירות מזון ומשקאות. זה כרוך במתן שירותי מזון ומשקאות ליחידים, קבוצות, עסקים וארגונים. ניתן לבצע קייטרינג בכל מקום, לרבות בתים פרטיים, בתי חולים, בתי ספר, אוניברסיטאות, משרדי חברות ומקומות אירועים אחרים. ישנן שבע פונקציות מפתח של קייטרינג: תכנון, תפעול, ארגון האירוע, ציוד, יישום, בקרה והבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג?

SWOT הוא כלי שימושי להפליא לעסקים, במיוחד בעת הפעלה. זה עוזר לך לקחת צעד אחורה ולהסתכל על העסק שלך מנקודת מבט אחרת. זה גם מאפשר לך לראות מול מה אתה מתמודד מבחינת תחרות. ארבעת ההיבטים של SWOT – חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים – כולם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון כאשר מנסים להקים או להצמיח עסק. על ידי הקדשת זמן לבצע ניתוח SWOT, אתה יכול לתת לעצמך סיכוי טוב יותר להצליח.

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על הפעילות של עסק קייטרינג. המטרה העיקרית של ניהול קייטרינג היא לספק מזון ושירות איכותיים ללקוחות. תכנון הוא תפקיד הליבה של ניהול הסעדה. מנהל קייטרינג חייב להיות מסוגל לתכנן תפריטים, להעריך את צרכי המזון והמשקאות ולפתח תקציב. ארגון הוא הפונקציה השנייה של ניהול הסעדה. מנהל קייטרינג חייב להיות מסוגל לארגן את הצוות, הציוד והאספקה הדרושים להפעלת עסק קייטרינג. בימוי הוא הפונקציה השלישית של ניהול קייטרינג. מנהל קייטרינג חייב להיות מסוגל לכוון את הצוות בהכנה והגשת מזון ומשקאות. שליטה היא האחרונה מבין ארבעת הפונקציות של ניהול הסעדה. מנהל קייטרינג חייב להיות מסוגל לשלוט באיכות המזון והשירות, ובביצועים הפיננסיים של עסק הקייטרינג.

איך מראיינים קייטרינג

כשמתראיינים לתפקיד קייטרינג, היו מוכנים לדון ניסיון בתעשיית האירוח כמו גם איך אתה מתמודד עם לחץ ומצבים קשים. המראיין ירצה לדעת כיצד תגיב בתרחישים שונים, כגון התמודדות עם לקוח קשה או עם אחד מאורחיו. היו כנים ופתוחים בתגובות שלכם, והקפידו לתת דוגמאות ספציפיות כיצד התמודדתם עם מצבים דומים בעבר.

ניתן לסווג את תעשיית הקייטרינג לשלושה מגזרים: מסחרי, לא מסחרי, ו צבאי. המגזר המסחרי מורכב מקייטרינג המספקים שירותים לעסקים, ארגונים ואירועים. המגזר הלא מסחרי כולל קייטרינג המספקים שירותים ליחידים ולמשפחות. המגזר הצבאי מורכב מקייטרינגים המספקים שירותי הסעדה לכוחות המזוינים.

מהו הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בתכנון תפריט קייטרינג?

הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת תכנון תפריט הוא איזון. עליכם לוודא שבתפריט יש מגוון פריטים מזינים וימשכו את האורחים שלכם. גם אסתטיקה חשובה, אז הקפידו לכלול מגוון צבעים, מרקמים וטעמים. ולבסוף, אתה צריך לשקול את הציוד והכוח אדם הזמינים לייצור ולהגיש את האוכל. עם כל הגורמים הללו בחשבון, אתה יכול ליצור תפריט שיהיה בטוח שישמח את כולם.

ישנם אתגרים נפוצים רבים שעולים בענף ההסעדה, כגון תחלופת צוות, שעות ארוכות, הדרכת לקוחות, ובזבוז מזון. עם זאת, ניתן להתגבר על אתגרים אלו עם ניהול וארגון נכון. תחלופת עובדים היא אתגר עצום בענף האירוח, אך ניתן להתגבר עליו על ידי מתן ציפיות ברורות והדרכה לעובדים חדשים. לעיתים קרובות נחוצות שעות ארוכות בקייטרינג, אך ניתן לתת לעובדים הפסקות מתאימות וחופשה קבועה כדי למנוע שחיקה. הדרכת לקוחות לגבי נימוסים נאותים ולמה לצפות משירותי הקייטרינג שלך יכולים לעזור למנוע אי הבנות או ציפיות. ולבסוף, ניתן למזער בזבוז מזון על ידי אחסון מזון נאות ובקרת מנות.

מהם 4 השיקולים העיקריים של החלטות גיוס

בעת העסקת העובד הבא שלך, הקפד לקחת בחשבון את ארבעת הגורמים הללו יכול להשפיע באופן דרמטי על מי אתה שוכר: 1. כמות מאגר המועמדים שלך. 2. איכות מאגר המועמדים שלך. 3. דחיפות למילוי התפקיד. 4. נדרשת השקעה למשכיר החדש.

קייטרינג אחראים על הכנת והגשת האוכל באירועים. התפקידים האופייניים להם כוללים הקמת פינת האוכל, הגשת אוכל לאורחים וניקיון לאחר האירוע. הם עשויים גם להיות אחראים לבטיחות המזון, ולוודא שכל האוכל מאוחסן ומוכן בצורה בטוחה לפני ובמהלכו האירוע.

מסקנה

כשזה מגיע לבחירת קייטרינג, יש כמה דברים חשובים שכדאי לזכור. . ראשית, תרצו לוודא שהקייטרינג מנוסה ובעל מוניטין. שאל בסביבה להמלצות, או חפש ביקורות מקוונות. לאחר מכן, תצטרך לשקול את התקציב שלך. היה ברור כמה אתה מוכן להוציא על קייטרינג, וקבל הצעות מחיר מכמה חברות שונות. לאחר שצמצמת את הבחירות שלך, הגיע הזמן להתחיל לטעום! דברו עם הקייטרינגים על החזון שלכם לאירוע, ובקשו מהם להכין כמה מנות לדוגמא. זה יעזור לך להרגיש את הסגנון שלהם ולראות אם האוכל שלהם עונה על הציפיות שלך. לבסוף, אל תשכח לשאול על לוגיסטיקה. גלה איזה סוג של ציוד יש לקייטרינג, וכיצד הם מתכננים לשמור על האוכל חם ורענן במהלך האירוע. על ידי ביצוע הטיפים הפשוטים האלה, אתה יכול להיות בטוח שתבחר את הקייטרינג המושלם לאירוע הבא שלך.

הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג הוא האם הוא מסוגל לענות על הצרכים הספציפיים שלך. יהיה עליך לקבוע את מספר האורחים שיהיו לך, את סוג האוכל שתרצה להגיש וכל דרישות תזונתיות מיוחדות שעשויות להיות לך או לאורחים שלך. לאחר שתבין היטב את הצרכים שלך, תוכל להתחיל לצמצם את החיפוש שלך אחר הקייטרינג המושלם. הקפידו לקרוא ביקורות באינטרנט ולקבל המלצות מחברים או בני משפחה שהשתמשו בשירותי קייטרינג בעבר. עם קצת מחקר, אתה בטוח תמצא את הקייטרינג המושלם לאירוע הבא שלך!

תוכן עניינים

דילוג לתוכן