קייטרינג בגן יבנה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בגן יבנה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת קייטרינג היא החלטה חשובה בעת תכנון אירוע. ישנן שאלות רבות שכדאי לשאול לפני שתבחרו סופית. להלן 10 שאלות חשובות לשאול כאשר מראיינים קייטרינג: 1. מה הניסיון שלך? 2. מהן ההתמחויות שלך? 3. האם יש לך תפריטים לדוגמה? 4. מה המחירים שלך? 5. איך מחשבים תמחור? 6. מה כלול בשירותים שלך? 7. מהי מדיניות הפיקדון והביטולים? 8. מהי המדיניות שלך לגבי חיובי שעות נוספות? 9. יש לך ביטוח? 10. האם יש לך הפניות?

1. מה הניסיון של הקייטרינג? 2. מהי המומחיות שלהם? 3. מה המחיר לצלחת? 4. כמה אורחים הם יכולים להכיל? 5. מהי ספירת האורחים המינימלית? 6. מה כלול במחיר לצלחת? 7. מה דמי המשלוח? 8. מהי דמי ההתקנה? 9. מה דמי הניקיון? 10. האם כלולים מענקים?

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג?

1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתם מספקים דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, להיות מאורגן, לתקשר היטב עם אחרים, ולהיות בעל אהבה לאוכל ולאנשים. הם חייבים גם להיות מסוגלים להתמודד עם לחץ.

מה הכי חשוב לקייטרינג

להיות אדיב, טקט ודיפלומטי הוא הכרחי בעת התמודדות עם לקוחות, שכן ייתכן שיהיה עליך לשכנע אותם להחליף מרכיב או לשנות צלחת. כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים הם גם חיוניים לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לארגן את האירוע שלך או לא. התקציב הוא כנראה הגדול ביותר – קייטרינג יכול להיות יקר, אז אתה צריך לוודא שאתה יכול להרשות זאת לעצמך. פורמליות היא גורם חשוב נוסף – אירוע רשמי יותר ידרוש בדרך כלל קייטרינג, בעוד שאירוע מזדמן אולי לא. גם מטרת האירוע חשובה – אם מדובר באירוע עסקי, קייטרינג הוא בדרך כלל רעיון טוב, אבל אם מדובר במסיבה פרטית, אולי תצליחו להתחמק מחוסר קייטרינג. גם כמות המוזמנים רלוונטית – אירוע קטן אולי לא צריך קייטרינג, אבל אירוע גדול כנראה כן. לבסוף, עליך לשקול את המשאבים והניסיון האישי שלך. אם אתה טוב בבישול ויש לך זמן לעשות את זה, אולי לא תצטרך לשרת. אבל אם אתה לא בשלן טוב או שאין לך זמן להכין אוכל, קייטרינג הוא כנראה האפשרות הטובה ביותר שלך.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

1. סוג האירוע הוא ההיבט החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג. 2. התקציב הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתכנון הסעדה. 3. ייתכן שיידרשו צוות המתנה ושירות לאירוע שלכם.

כאשר מראיינים קייטרינג פוטנציאלי, חשוב לשאול על הניסיון שלו בתעשיית האירוח. חשוב גם לברר כיצד הם מתמודדים עם מצבי לחץ גבוה ולחץ בעבודה. שאלה לגבי איך הם יתמודדו עם לקוח קשה או אחד מהאורחים שלו ייתן לך תובנות לגבי כישורי שירות הלקוחות שלהם.

איך אתה עונה על 10 השאלות המובילות לראיונות קייטרינג?

1. ספר לנו על עצמך – זו הזדמנות עבורך לשתף את הסיפור הייחודי שלך וכיצד הוא הוביל אותך לקייטרינג. הקפד להדגיש את הכישורים והניסיון שלך שהופכים אותך למועמד האידיאלי לתפקיד. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? – שתף את המטרות ארוכות הטווח שלך לקריירה שלך בקייטרינג. זה יראה שאתה מחויב לענף ויש לך תוכנית לעתיד שלך. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? – היו כנים בתשובתכם והשתמשו בכך כהזדמנות להראות כיצד אתם ממשיכים לעבוד על שיפור החולשות שלכם. לדוגמה, אם אתה נאבק בניהול זמן, שתף באילו שיטות אתה משתמש כדי להיות מאורגן יותר. 4. איך עובדים תחת לחץ? – תאר תקופה שבה היית צריך לנהל מצב מאתגר בזמן הקייטרינג. זה יראה שאתה מסוגל להישאר רגוע ולהתמודד עם מצבים קשים. 5. איך עובדים בתוך צוות? – שתף דוגמה לחוויית צוות מוצלחת שחווית בזמן הקייטרינג. זה יראה שאתה שחקן צוות ויכול לתקשר ולשתף פעולה ביעילות עם אחרים. 6. איך מתמודדים עם לקוחות קשים? – תאר תקופה שבה היית צריך

תשומת לב לפרטים היא אחד המאפיינים החשובים ביותר עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חשוב לקייטרינג לזכור ולשים לב לפרטים מסוימים על מנת להפיק אירועים באיכות גבוהה יותר.

מהם 7 P's של שיווק עסק קייטרינג

The 7 P's של שיווק היא מסגרת ידועה הכוללת מוצר, מחיר, קידום, מקום, אנשים, תהליך והוכחות פיזיות. על ידי התחשבות בכל אחד מה-P's הללו, עסקים יכולים לפתח אסטרטגיית שיווק מקיפה המכסה את כל ההיבטים של העסק שלהם.

קייטרינג יכול ליצור או לשבור אירוע מיוחד. חשוב לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע. להלן ארבעה סוגי קייטרינג שכדאי לקחת בחשבון: קייטרינג לחתונה: כמובן שקייטרינג לחתונה הוא החשוב ביותר. האוכל והשירות חייבים להיות מהשורה הראשונה כדי להפוך את היום לבלתי נשכח. קייטרינג תאגידי: קייטרינג תאגידי עוסק כולו במתן רושם חיובי ללקוחות ולעובדים מהחברה. האוכל חייב להיות מרשים והשירות חייב להיות ללא רבב. קייטרינג לאירועים חברתיים: קייטרינג לאירועים חברתיים עוסק כולו בהפיכת האורחים להרגיש בנוח ולספק להם אוכל ושתייה נהדרים. הקייטרינג צריך להיות מסוגל לטפל בשינויים ובקשות של הרגע האחרון. קייטרינג זיכיון: קייטרינג זיכיון נמצא בדרך כלל באירועי ספורט, ירידים ואירועים גדולים אחרים. האוכל חייב להיות סביר והקייטרינג חייב להיות מסוגל להתמודד עם קהל גדול.

למה חשוב לבחור קייטרינג טוב?

כאשר בוחרים קייטרינג לחתונה או מסיבה, חשוב למצוא אחד שמציע שירות מלא. המשמעות היא שהם צריכים להיות מסוגלים לטפל בכל ההיבטים של האירוע, מההקמה ועד הניקיון, ולספק שירות לשולחנות ושירות בר במידת הצורך. העובדה שחברות שונות מטפלות בהיבטים שונים של האירוע עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו לכאב ראש יותר עבורך. בחרו חברת קייטרינג שתהפוך את האירוע שלכם למהנה וללא מאמץ.

קייטרינג הוא הפעולה של מתן שירות מזון ומשקאות באירועים או מפגשים. ישנן 7 פונקציות מרכזיות של קייטרינג שהן כדלקמן: 1. תכנון – זה כולל המשגת האירוע, עיצוב התפריט, הערכת עלויות ובחירת הספקים. 2. תפעול – ביצוע משימות הקשורות להכנת מזון, בישול, קישוט, הגשה, ניקיון וכו'. 3. ארגון האירוע – זה כולל תיאום עם המקום, ספקים ונותני שירותים אחרים, ווידוא שהכל תקין ו עובד חלק. 4. ציוד – הקפדה על כך שכל הציוד הדרוש זמין ותקין לאירוע. 5. ביצוע – פיקוח על האירוע על מנת לוודא שהכל מתנהל לפי התוכנית. 6. בקרה – מעקב אחר עלויות, מעקב אחר איכות ווידוא עמידה בתקני בריאות ובטיחות. 7. הבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות – זה חשוב לכל עסק קייטרינג על מנת למזער סיכונים ולהגן על עצמם מפני אחריות.

מה ההתמקדות שלך בבחירת הקייטרינג הטוב ביותר

יש כמה דברים שכדאי להקפיד עליהם שימו לב בבחירת שירות קייטרינג לאירוע הבא שלכם: 1. איכות מזון: מעל לכל, אתם רוצים לוודא שהאוכל יהיה טוב. שאל בסביבה להמלצות או קרא ביקורות מקוונות כדי לקבל מושג על המוניטין של שירות הקייטרינג. 2. חוות דעת של לקוחות: לאחר שצמצמת את הבחירות שלך, עיין בביקורות של לקוחות כדי לקבל תחושה טובה יותר של מה אחרים חשבו על שירותי הקייטרינג שאתה שוקל. 3. עלות השירות: קייטרינג יכול להיות יקר, לכן כדאי לוודא שתקבלו הצעות מחיר מכמה שירותים שונים לפני קבלת החלטה. חשוב למצוא שירות שמתאים לתקציב שלך ובמקביל מספק את רמת האיכות שאתה מחפש. 4. חווית קייטרינג: כשזה מגיע לקייטרינג, הניסיון הוא הכל. הקפד לשאול כל שירות כמה זמן הם בעסק ואיזה סוג של אירועים הם בדרך כלל מספקים. זה ייתן לך מושג טוב על רמת המומחיות שלהם. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לך דרישות תזונתיות ספציפיות או צרכים אחרים, הקפד להודיע על כך לשירות הקייטרינג מראש. בדרך זו, הם יכולים לוודא שהם מסוגלים להכיל את ה

שלך יש הרבה שירותי קייטרינג זמינים שיכולים להפוך את האירוע שלך להצלחה. חשוב לבחור את שירות הקייטרינג המתאים בהתאם לסוג האירוע שאתם עורכים. לאירועים ארגוניים, חתונות, אירועים חברתיים, מפגשי זיכיון וקייטרינג של משאיות אוכל לכל אלה יש צרכי קייטרינג שונים. קייטרינג למסעדות יכול להיות גם אופציה מצוינת לאירוע שלכם.

מהם חמשת 5 הגורמים החשובים ביותר בבחירת מסעדה?

האוכל הוא, כמובן, הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מסעדה. אתם רוצים לוודא שהאוכל איכותי ושהוא יענה על הציפיות שלכם. נוחות ואווירה הם גם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. אתם רוצים לוודא שהמסעדה נוחה והאווירה נעימה. שירות הוא גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון. אתה רוצה לוודא שהצוות ידידותי ושהוא קשוב לצרכים שלך. המחירים הם גם גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. אתה רוצה לוודא שהמחירים סבירים ושאתה מקבל תמורה טובה לכספך. המלצות הן גם דרך טובה לבחור מסעדה. אם יש לך חברים או משפחה שהיו במסעדה מסוימת והיתה להם חוויה טובה, אז סביר להניח שתהיה לך חוויה טובה גם כן.

כשאתה שוכר את העובד הבא שלך, הקפד לקחת בחשבון את ארבעה גורמים שיכולים להשפיע באופן דרמטי על התוצאה: כמות מאגר המועמדים שלך, איכות מאגר המועמדים שלך, הדחיפות למילוי התפקיד וההשקעה הנדרשת לגיוס החדש. כמות מאגר המועמדים שלך כמובן תשפיע על הסיכויים שלך למצוא מועמד כשיר. יותר מועמדים פירושו יותר אפשרויות וסיכוי טוב יותר למצוא התאמה טובה. איכות מאגר המועמדים שלכם חשובה לא פחות מהכמות. הקפידו לסנן מועמדים בקפידה ולבחור את בעלי הכישורים והניסיון הנדרשים לתפקיד. דחיפות יכולה גם לשחק תפקיד במי שאתה שוכר. אם אתה צריך למלא תפקיד במהירות, ייתכן שתצטרך להסתפק במועמד פחות כשיר. מצד שני, אם אתה יכול לקחת את הזמן שלך, אתה יכול להרשות לעצמך להיות סלקטיבי יותר. לבסוף, ההשקעה הנדרשת עבור העסקה החדשה תשפיע גם על ההחלטה שלך. אם התפקיד דורש הכשרה רבה או ציוד מיוחד, ייתכן שיהיה עליך להשקיע יותר מראש. לחילופין, אם התפקיד פשוט יחסית ודורש מעט השקעה, ייתכן שתוכל לגייס מועמד פחות מוסמך ולהכשיר אותו לתפקיד.

מהם שלושת הקייטרינג הבסיסיים פונקציות

ניהול קייטרינג כרוך בתכנון רב על מנת להבטיח שכל פרטי האירוע יטופלו. זה כולל יצירת תקציב, בחירת התפריט המתאים ווידוא שכל הציוד הדרוש זמין. לאחר שהאירוע יסתיים, מנהלי קייטרינג צריכים גם להעריך איך זה הלך ולבצע את כל השינויים הדרושים לאירועים עתידיים.

תעשיית הקייטרינג היא סביבה מהירה ותובענית שמגיעה עם סט אתגרים משלה. להלן כמה מהאתגרים הנפוצים ביותר איתם מתמודדים עסקי קייטרינג וכיצד להתגבר עליהם: 1. ניהול: ההנהלה נמצאת בראש שרשרת המזון בכל עסק. חשוב שיהיה מנהיג חזק ואפקטיבי בראש כדי להבטיח תפעול חלק ותכנון אירועים מוצלח. 2. תחלופת עובדים: תחלופת עובדים היא אתגר עצום בתעשיית האירוח. חשוב לקיים תהליך הכשרה והשתלבות מוצק כדי לעזור לעובדים חדשים לצאת לדרך. יתר על כן, הצעת שכר תחרותי והטבות יכולה לעזור לשמר את הצוות הטוב ביותר שלך. 3. שעות ארוכות: עסקים בתחום הקייטרינג נאלצים לרוב לעבוד שעות ארוכות כדי להתאים לצרכי הלקוחות שלהם. זה יכול להיות מאתגר עבור העובדים, ולכן חשוב להציע לוח זמנים גמיש והפסקות בשפע. 4. הדרכת לקוחות: הארגון הוא המפתח בעת הכשרת לקוחות כיצד להשתמש בשירותי הקייטרינג שלך. חשוב להיות ברור ותמציתי כאשר מסבירים את הנהלים והמדיניות שלך. 5. בזבוז מזון: בזבוז מזון הוא אתגר שכיח בתעשיית ההסעדה. חשוב שתהיה תוכנית להתמודדות עם שאריות ואוכל נוסף. זה יכול לכלול

Warp Up

1. מהי חווית הקייטרינג שלך? 2. מהן ההתמחויות שלך? 3. האם יש לך הגבלות תזונתיות? 4. לכמה אנשים אתה יכול לספק שירות? 5. מה טווח המחירים שלך? 6. מה כלול בחבילת הקייטרינג שלך? 7. האם יש לך ביטוח אחריות? 8. מה המדיניות שלך לגבי הפקדות וביטולים? 9. מה זמן האספקה שלך? 10. האם יש לך הפניות?

1. מה הניסיון של הקייטרינג? 2. מה המוניטין של הקייטרינג? 3. מהן אפשרויות התפריט של הקייטרינג? 4. מהו מבנה התמחור של הקייטרינג? 5. מהי איכות המזון של הקייטרינג? 6. מהי הגמישות של הקייטרינג? 7. מהו שירות הלקוחות של הקייטרינג? 8. מהי תשומת הלב של הקייטרינג לפרטים? 9. מה הניקיון של הקייטרינג? 10. מהן הפניות של הקייטרינג? על ידי שאילת 10 שאלות מפתח אלו, אתה תהיה בדרך לבחירת הקייטרינג המושלם לאירוע שלך!

תוכן עניינים

דילוג לתוכן