קייטרינג בבת ים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בבת ים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

1. מי ישתתף באירוע? 2. איזה סוג אוכל אתה רוצה שיוגש? 3. מה התקציב שלך? 4. מה האירוע? 5. מה המיקום?

1. ודא שהקייטרינג מנוסה ובעל מוניטין טוב. 2. קבל הפניות מחברים או משפחה שהשתמשו בעבר בקייטרינג. 3. בקשו מהקייטרינג תפריטים ודוגמאות מעבודתם. 4. קבל הערכה בכתב של עלות שירותי הקייטרינג. 5. וודאו שהקייטרינג מוכן לעבוד אתכם כדי ליצור את התפריט המושלם לאירוע שלכם.

מהן התכונות של קייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת לשים לב לפרטים, כמו גם יכולת לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק. יתר על כן, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לתקשר היטב עם אחרים ולהיות בעל אהבה לאנשים ולאוכל. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד היטב עם לחץ כדי להימנע ממצבי לחץ.

בעת בחירת שירות קייטרינג, יש כמה גורמים מרכזיים שכדאי לזכור כדי לקבל את הטוב ביותר חוויה אפשרית. בראש ובראשונה, איכות המזון המסופק צריכה להיות בעלת חשיבות עליונה. אחרי הכל, אוכל טוב זה מה שעוסק בקייטרינג! הקפד לקרוא ביקורות על שירותי קייטרינג פוטנציאליים כדי לקבל מושג מה אחרים חשבו על איכות המזון. שנית, עלות השירות היא שיקול חשוב. אתה רוצה לוודא שהתמחור הוגן ותואם את התקציב שלך. שלישית, חווית הקייטרינג עצמה היא משהו שצריך לקחת בחשבון. עד כמה קל לעבוד עם חברת הקייטרינג? האם יש להם מוניטין טוב? ורביעית, אם יש לכם צרכים מיוחדים, הקפידו ליידע את חברת הקייטרינג מראש על מנת שיוכלו להתאים לכם. על ידי שמירה על חמשת הגורמים הללו, אתה יכול להיות בטוח שתבחר את שירות הקייטרינג הטוב ביותר לצרכים שלך.

מה הכי חשוב לקייטרינג

חשוב להיות אדיב, טקט ודיפלומטי כשעובדים עם לקוחות בענף ההסעדה. הסיבה לכך היא שאולי תצטרך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

הבחירה בחברת קייטרינג צריכה להתבסס על הגורמים המוזכרים להלן: ניסיון: חשבו על סוג האירוע שאתם עושים. מתכננים עבור. הצעות ושירותים: תמחור ותשלום: זמינות: מיקום ופרטי התקשרות: בטיחות מזון והיגיינה: מוניטין וניסיון: רישיון עסק וביטוח: פריטים נוספים שיש לקחת בחשבון: -ניסיון החברה בקייטרינג לאירועים דומים – מגוון השירותים המוצעים -מחיר ואפשרויות תשלום – זמינות החברה – מיקום החברה ופרטי התקשרות – תקני בטיחות המזון וההיגיינה של החברה – המוניטין והניסיון של החברה – רישיון העסק והביטוח של החברה

מהם 3 דברים קריטיים שיש לשים לב אליהם בעת שכירת א. קייטרינג?

כאשר בוחנים קייטרינג לאירוע, יש לזכור כמה היבטים מרכזיים. ראשית, חשבו על סוג האירוע שאתם מארחים. האם זה יהיה פרשת ישיבה רשמית, או מפגש סתמי יותר? זה יעזור לקבוע את סוג האוכל והשירות שאתה צריך. לאחר מכן, שקול את התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות הוצאה לא מבוטלת ולכן חשוב שיהיה לכם מושג ברור מה אתם יכולים להרשות לעצמכם. אל תפחד לבקש הצעות מחיר מכמה חברות שונות כדי לקבל תחושה של מה זמין במסגרת התקציב שלך. לבסוף, חשבו אם תזדקקו לצוות מלצרים כלשהו לאירוע שלכם. אם כן, הקפד לקחת את זה בחשבון בתקציב שלך. עם שיקולי המפתח האלה בחשבון, אתה תהיה בדרך לתכנון אירוע מוצלח!

הקייטרינג שתבחר לחתונה שלך צריך להגיע עם שירות מלא. זה אומר שהם ידאגו להכל, החל מהקמת השולחנות ועד לניקיון לאחר מכן. חברות שונות מטפלות בזה שיכול לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך. הקייטרינג שתבחרו למסיבה צריך להיות מהנה ופשוט.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

קייטרינג יכול להיות אופציה מצוינת לאירועים, ללא קשר לתקציב. זה יכול להוריד הרבה מהלחץ והלחץ מהמארח, ולאפשר לאורחים ליהנות. עם זאת, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמחליטים ללכת עם קייטרינג. הפורמליות של האירוע היא גורם אחד שיש לקחת בחשבון. אם מדובר באירוע רשמי, אז קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר לשמור על רמה מסוימת של תחכום. אם האירוע רגוע יותר, ייתכן ששירות עצמי מתאים יותר. גם מטרת האירוע חשובה. אם האירוע נועד לנטוורקינג עסקי, למשל, אז אולי עדיף שיהיה קייטרינג כדי שהאורחים יוכלו להתמקד במינגלינג ויצירת קשרים. אם האירוע הוא אישי יותר, כמו מסיבת יום הולדת, אז שירות עצמי עשוי להיות מהנה ואינטימי יותר. מספר האורחים הוא כמובן גורם מפתח נוסף. אם יש רק כמה אנשים, אולי אפשר יהיה להסתדר הכל לבד. אבל אם יש עשרות או אפילו מאות אנשים, קייטרינג הוא כנראה הדרך ללכת. יש לשקול גם משאבים אישיים. אם יש לך הרבה זמן ואנרגיה להקדיש לתכנון אירועים, אז קייטרינג עצמי

קייטרינג עוסק במתן אוכל ושירות מעולה ללקוחות שלך, בין אם הם באירוע ובין אם הם בבתיהם. אתה צריך להיות מסוגל לעבוד היטב תחת לחץ ולהיות בעל ידע טוב בשירות לקוחות כדי להצליח בעסק הזה. יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לוודא שאתה מספק שירות לקוחות מהשורה הראשונה ללקוחות שלך. ראשית, תמיד היו מקצועיים ואדיבים, לא משנה מה המצב. זה כולל לעמוד בזמן, להיות מוכן וגישה חיובית. שנית, תמיד תעשה את המייל הנוסף עבור הלקוחות שלך. אם הם לא מרוצים ממשהו, עשה כל שביכולתך כדי לתקן אותו. לבסוף, תמיד עקוב אחר הלקוחות שלך לאחר אירוע כדי לוודא שהם מרוצים מהשירות שלך. על ידי ביצוע טיפים אלו, תהיו בדרך למתן שירות לקוחות מעולה בעסקי הקייטרינג.

מהם 7 ה-P של שיווק עסק קייטרינג

שבעת ה-Ps של השיווק הם מודל ידוע. הכולל מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. הוא משמש לעתים קרובות כמסגרת כדי לעזור לארגונים לתכנן ולבצע את מאמצי השיווק שלהם. כל p מייצג מרכיב אחר של תמהיל השיווק, וכאשר משתמשים בו יחד, הם יכולים לעזור ליצור אסטרטגיה שיווקית מקיפה.

קייטרינג הוא חלק עצום מכל אירוע, בין אם זה חתונה, אירוע חברה או אירוע חברתי כֶּנֶס. ישנם סוגים רבים ושונים של קייטרינג שכדאי לקחת בחשבון, לכל אחד היתרונות שלו. קייטרינג לחתונה הוא בחירה פופולרית עבור זוגות רבים, מכיוון שהוא יכול לעזור להפוך את היום למיוחד עוד יותר. קייטרינג לחברות הוא דרך מצוינת להרשים לקוחות ושותפים עסקיים, בעוד שקייטרינג לאירועים חברתיים יכול להוסיף אלמנט נוסף של כיף לכל מסיבה. קייטרינג זיכיון הוא אופציה מצוינת למי שרוצה לספק מזון בעלות נמוכה יותר, והוא משמש לעתים קרובות באירועי ספורט וקונצרטים. לא משנה איזה סוג אירוע אתה מתכנן, קייטרינג יכול לעשות הבדל גדול.

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג?

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאורחים באירוע. ישנן 7 פונקציות מרכזיות של קייטרינג שיש לקחת בחשבון על מנת להבטיח אירוע מוצלח: 1. תכנון תהליך הקייטרינג מתחיל בתכנון. חשוב להתייעץ עם הלקוח כדי להבין את החזון שלו לאירוע ואיזה סוג שירותי קייטרינג הוא דורש. לאחר קביעת היקף העבודה, צוות הקייטרינג יכול לפתח תוכנית לביצוע האירוע בהצלחה. 2. תפעול – ביצוע משימות צוות תפעול הקייטרינג אחראי על ביצוע המשימות הנדרשות להצלחת אירוע. זה כולל הכנת מזון, שירות, הקמה וניקיון. 3. ארגון האירוע על צוות הקייטרינג להיות מאורגן על מנת להבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. זה כולל יצירת ציר זמן, הקצאת משימות לחברי הצוות, והבטחת כל האספקה והציוד מוכנים. 4. ציוד אירועי קייטרינג דורשים מגוון ציוד, לרבות כלי הגשה, ציוד למטבח וריהוט. חשוב להחזיק את כל הציוד הדרוש מראש כדי למנוע בעיות של הרגע האחרון. 5. יישום צוות הקייטרינג חייב להיות נוכח באירוע כדי ליישם את התכנית ולספק

ישנם שירותי קייטרינג רבים בחוץ, אז איך בוחרים את המתאים? להלן 9 גורמים חיוניים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת ההחלטה: 1. סגנון האירוע – איזו אווירה אתה מנסה ליצור? ודאו ששירות הקייטרינג שתבחרו יכול לספק את סגנון האוכל והשירות שאתם מחפשים. 2. אורחים – כמה אורחים יהיו לכם? ודא ששירות הקייטרינג יכול להכיל את ספירת האורחים שלך. 3. התמחויות – האם לשירות הקייטרינג יש התמחויות שיתאימו לאירוע שלכם? 4. מטבח במקום – אם אתם עורכים את האירוע שלכם במקום שאין בו מטבח, תצטרכו לוודא שלשירות הקייטרינג יש מטבח משלהם במקום. 5. מבחן טעם – לאחר שצמצמתם את הבחירות, דאגו לטעום את האוכל מכל שירות קייטרינג. זה יעזור לך לקבל את ההחלטה הסופית שלך. 6. הפניות – בקשו הפניות מכל שירות קייטרינג. זה יעזור לך לקבל מושג על רמת השירות שלהם. 7. קיימות – ודאו ששירות הקייטרינג שתבחרו הוא בר קיימא. זה חשוב הן לסביבה והן לאורחים שלכם.

מהם 5 התחומים של מטבח קייטרינג

פריסת מטבח מסחרי חייבת להיות מתוכננת כדי להקל על חמשת תחומי המפתח של שירות מזון: אחסון, הכנה, בישול, שירות וניקיון. פריסה יעילה תבטיח שאזורים אלו יהיו מאורגנים היטב וקלים לשימוש, כך שהמטבח יוכל לפעול בצורה חלקה. ישנם חמישה סוגים נפוצים של פריסות מטבחים מסחריים: הקו, צורת ה-U, המטבח, האי והפריסה האזורית. לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו, לכן חשוב לבחור את הפריסה המתאימה לצרכים שלך. פריסת הקו היא הסוג הנפוץ ביותר של פריסת מטבח מסחרי. זה פשוט ויעיל, עם כל אזורי המפתח ממוקמים לאורך קיר אחד. פריסה זו מתאימה ביותר למטבחים קטנים, מכיוון שהיא עלולה להיות צפופה אם יש יותר מדי תנועה. פריסת צורת U דומה לפריסת הקו, אך עם שטח עבודה נוסף משני צידי המעבר. זוהי בחירה טובה עבור מטבחים גדולים יותר, מכיוון שהיא מספקת יותר מקום להכנת מזון ובישול. מתווה המטבח ארוך וצר, כאשר אזורי המפתח מסודרים משני צידיו של מעבר מרכזי. פריסה זו מתאימה ביותר למטבחים בגודל בינוני, מכיוון שהיא מציעה זרימת תנועה טובה ושפע של מרחב עבודה. פריסת האי היא

ניתוחי SWOT יכולים להיות מועילים להפליא לעסקים, במיוחד כשהם מתחילים. על ידי לקיחת צעד אחורה והסתכלות על העסק שלך ביחס למתחרים שלך, אתה יכול לקבל תחושה טובה יותר של היכן אתה עומד ואילו תחומים טעונים שיפור. בנוסף, ניתוחי SWOT יכולים לעזור לך לזהות הזדמנויות שאולי לא שקלת בעבר, כמו גם איומים פוטנציאליים על העסק שלך.

מהם 4 השיקולים העיקריים של החלטות גיוס עובדים?

חשוב לקחת בחשבון את הכמות והאיכות של מאגר המועמדים שלך בעת העסקת העובד הבא שלך. הדחיפות למלא את התפקיד וההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש עשויים גם הם להשפיע על ההחלטה שלך.

כאשר מראיינים קייטרינג, חשוב לשאול על הניסיון שלו בענף האירוח. כדאי גם לשאול איך הם מתמודדים במצבי לחץ גבוה ומתמודדים עם לחץ בעבודה. לבסוף, כדאי לשאול איך הם יתמודדו עם לקוח קשה או אחד מהאורחים שלו.

מהם 5 הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה לעבודה

כאשר שוכרים מהנדסים, חשוב לקחת בחשבון ניסיון, כישורים קשים פוטנציאליים, כישורים רכים והתאמה תרבותית. ניסיון חשוב כי הוא מראה שלמהנדס יש את היכולת לבצע את העבודה. כישורים קשים פוטנציאליים חשובים מכיוון שהם מראים שלמהנדס יש את היכולת ללמוד את הכישורים הדרושים לתפקיד. כישורים רכים חשובים כי הם מראים שלמהנדס יש את היכולת לעבוד היטב עם אחרים. התאמה תרבותית חשובה כי היא מראה שהמהנדס יתאים לחברה.

כשזה מגיע לראיון לתפקיד קייטרינג, אתה רוצה להיות בטוח שתהיה מוכן לכל שאלה שתתעורר דֶרֶך. כדי לעזור לך, הנה 10 מהשאלות הנפוצות ביותר לראיונות קייטרינג וכיצד לענות עליהן: 1. ספר לנו על עצמך זוהי שאלת ראיון נפוצה לכל תפקיד, ולכן חשוב שתכין תשובה טובה. כשזה מגיע לקייטרינג, אתה רוצה להתמקד בכל מה שמייחד אותך או מבדיל אותך ממועמדים אחרים. זה יכול להיות הניסיון שלך, היצירתיות שלך, תשומת הלב שלך לפרטים וכו'. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בתעשיית הקייטרינג? שאלה זו נועדה לבדוק את המחויבות ארוכת הטווח שלך לענף ההסעדה. אם אתה רק מחפש משרה לטווח קצר או משהו שיסיע אותך עד שתמצא את התשוקה האמיתית שלך, סביר להניח שאתה לא מתאים ביותר לחברת קייטרינג. כשאתה עונה על שאלה זו, הקפד להתמקד ברצון שלך לבנות קריירה בתעשיית הקייטרינג וכיצד אתה רואה את עצמך מתקדם לאורך זמן. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? זו עוד שאלת ראיון נפוצה, אבל עדיין חשוב להיות מוכנים עם תשובה טובה. כשזה מגיע

מילים סופיות

1. עלות: הקפד לקבל הערכת מחיר בכתב מהקייטרינג שלך ושאל על כל עלויות נסתרות פוטנציאליות. 2. אוכל: הקפידו לשאול את הקייטרינג שלכם על איכות האוכל שלהם ולקבל דגימה מהתפריט שלהם. 3. שירות: שאלו את הקייטרינג שלכם לגבי רמת השירות שלו ואיזה סוג צוות הוא יספק. 4. ניסיון: שאלו את הקייטרינג שלכם על הניסיון שלו בקייטרינג והאם יש לו ניסיון עם סוג האירוע שלכם. 5. הפניות: בקש מהקייטרינג שלך הפניות מלקוחות קודמים והקפד לעקוב אחר הפניות אלו.

בחירת קייטרינג יכולה להיות משימה מרתיעה, אבל יש כמה דברים שאתה יכול לזכור לעשות התהליך קצת יותר קל. ראשית, תרצו להחליט איזה סוג של אוכל תרצו להגיש באירוע שלכם. לאחר שצמצמת את האפשרויות שלך, תצטרך לשקול את התקציב שלך ואת גודל האירוע שלך. חשוב גם לקרוא ביקורות ולקבל הפניות מחברים או מבני משפחה. ולבסוף, תרצו להיפגש עם קייטרינג פוטנציאלי כדי להרגיש את האישיות והסגנון שלהם. על ידי שמירה על הדברים הללו, תהיו צעד אחד קרוב יותר למציאת הקייטרינג המושלם לאירוע הבא שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן