מחיר קייטרינג ל-50 איש ויותר כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

מחיר קייטרינג ל-50 איש ויותר כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כאשר מתכננים אירוע, חשוב לבחור קייטרינג שיתאים לצרכים שלכם. להלן שבעה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם: 1. קבעו את התקציב שלכם. לדעת כמה אתה מוכן להוציא על קייטרינג יעזור לצמצם את האפשרויות שלך. 2. דע את גודל האירוע שלך. הקפידו לבחור קייטרינג שיוכל להכיל את מספר האורחים שאתם מצפים לו. 3. שקול את מיקום האירוע. אם האירוע שלכם מתקיים במקום עם מתקני מטבח מוגבלים, תצטרכו לבחור קייטרינג שיוכל לספק את כל הציוד והאספקה הדרושים. 4. קבע את התפריט שלך. הקפד לדון ברעיונות התפריט שלך עם הקייטרינג מראש כדי להבטיח שהם מסוגלים לעמוד בציפיות שלך. 5. שאלו לגבי צרכים תזונתיים מיוחדים. אם יש לכם אורחים עם צרכים תזונתיים מיוחדים, הקפידו לברר לגבי יכולתו של הקייטרינג להיענות לצרכים אלו. 6. שאל על הפניות. בקשו מהקייטרינג הפניות מלקוחות קודמים כדי לקבל מושג לגבי איכות השירות שלהם. 7. קבל הכל בכתב. הקפד לקבל חוזה מה-c

1. קבל הפניות מחברים, משפחה ועמיתים לעבודה. 2. בקשו מהקייטרינג הפניות. 3. יש לזכור תקציב. 4. קבע את רמת השירות שאתה צריך. 5. קחו בחשבון את אפשרויות התפריט של הקייטרינג. 6. שימו לב לפרטים. 7. הקפידו לתקשר את הצרכים והרצונות שלכם.

מהן שבע התכונות של קייטרינג מצליח?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל כמה תכונות מפתח כדי להצליח. ראשית, עליהם להיות מסוגלים לשים לב לפרטים על מנת להבטיח שכל האוכל מוכן בצורה מושלמת ושהכל מאורגן נכון. שנית, עליהם להיות בעלי כישורי תקשורת מצוינים על מנת ליצור קשר יעיל עם לקוחות וספקים. לבסוף, הם חייבים להיות מסוגלים להתמודד היטב עם לחץ מכיוון שקייטרינג יכול להיות עבודה מאוד תובענית!

חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים כשעובדים כקייטרינג, שכן ייתכן שיהיה עליך לשכנע לקוחות להחליף מרכיבים או להחליף מנות. תקשורת טובה וכישורי אנשים חיוניים לבניית בסיס לקוחות וקייטרינג לאירועים מוצלחים.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לארגן את האירוע שלכם . ראשית, אתה צריך לחשוב על התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז אתה צריך לוודא שאתה יכול להרשות זאת לעצמך. שנית, אתה צריך לחשוב על הפורמליות של האירוע שלך. אם מדובר באירוע רשמי, אולי כדאי לשקול קייטרינג על מנת שהכל יהיה מושלם. שלישית, אתה צריך לחשוב על מטרת האירוע שלך. אם מדובר באירוע עסקי, אולי כדאי לדאוג לו כדי שהכל ייראה מקצועי. רביעית, אתה צריך לחשוב על מספר האורחים שאתה מקבל. אם יש לכם הרבה אורחים, כדאי לכם לשקול קייטרינג כדי שלא תצטרכו לדאוג לבשל לכולם. חמישית, אתה צריך לחשוב על המשאבים האישיים שלך. אם אין לכם הרבה זמן או כוח להכין אוכל, כדאי לכם לשקול קייטרינג. לבסוף, אתה צריך לחשוב על חווית התכנון שלך. אם מעולם לא תכננת אירוע לפני כן, אולי תרצה לשקול קייטרינג כדי שלא תצטרך לדאוג לכל דבר.

כקייטרינג לאירועים, תשומת לב לפרטים היא אחד המאפיינים החשובים ביותר עבורך. יכול להחזיק. זה נכון במיוחד כשהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר. על ידי זכירה וסימון של פרטים מסוימים, תוכל להפיק אירועי קייטרינג באיכות הרבה יותר גבוהה.

מה לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג?

בעת בחירת שירות קייטרינג, ישנם מספר גורמים שאתה צריך לקחת בחשבון על מנת להבטיח שאתה מבצע את הבחירה הטובה ביותר עבור האירוע שלך. איכות האוכל היא ללא ספק הגורם החשוב ביותר, אבל אתה גם צריך לוודא שלשירות הקייטרינג יש ביקורות טובות של לקוחות, הוא סביר, ויש לו את הניסיון הדרוש כדי לספק את סוג האירוע שלך. אתה גם צריך לשקול כל צרכים מיוחדים שיש לך או לאורחים שלך.

1. זמינות: דבר ראשון, בדוק כדי לוודא שהקייטרינג המועדף עליך זמין לתאריך האירוע המיועד שלך. 2. סגנון שירות: לספירת האורחים ולסגנון האירוע שלך תהיה השפעה גדולה על סוג התמיכה בקייטרינג שאתה צריך. 3. המקום: ודאו שהקייטרינג מכיר את המקום שלכם ויכול לעבוד במסגרת המגבלות שלו. 4. תפריטים: סקרו את תפריטי הקייטרינג וודאו שהם מתאימים לנושא האירוע ולתקציב שלכם. 5. תקציב: קבע כמה אתה מוכן להוציא על קייטרינג והשווה מחירים בין ספקים שונים.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

כאשר מתכננים אירוע קייטרינג, יש לזכור כמה דברים עיקריים. ראשית, תצטרך לשקול את סוג האירוע שאתה מארח ואיזה סוג תקציב אתה צריך לעבוד. בנוסף, תצטרך להחליט אם תזדקק לצוות המלצרים ולאיזה שירות תצטרך. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, תוכל להבטיח שאירוע הקייטרינג שלך יצליח.

קייטרינג יכול ליצור או לשבור אירוע, ולכן חשוב לבחור את סוג הקייטרינג המתאים לצרכים הספציפיים שלך. עבור חתונות, תרצו למצוא חברת קייטרינג המתמחה בחתונות ויכולה לספק מגוון אפשרויות תפריט כדי לרצות את כל האורחים שלכם. לאירועי חברה, תרצו למצוא חברת קייטרינג שתוכל לספק אפשרויות בריאות וטעימות שירשימו את הלקוחות והעובדים שלכם. קייטרינג לאירועים חברתיים הוא רק הכיף, אז מצאו חברת קייטרינג שתוכל לספק פינגר פוד ומשקאות יצירתיים וטעימים שישמחו את האורחים שלכם. לבסוף, קייטרינג זיכיון מושלם עבור אירועי ספורט ומפגשים גדולים אחרים שבהם אתה צריך לספק מגוון אפשרויות מזון ושתייה כדי לשמור על שביעות רצונם של האורחים שלך.

מהי החולשה של קייטרינג

קייטרינג יכול להיות לעתים קרובות אתגר כי אתה עובד במטבח פחות מאובזר מאשר במסעדה. רוב ההכנה וחלק מהבישולים המוקדמים נעשים לרוב מראש כשהגימור והציפוי נעשים במקום. זה יכול להיות קשה לניהול, אבל עם תכנון וארגון נכון, אפשר להפיק ארוחה נהדרת עבור האורחים שלך.

1) פונקציות תאגידיות: אלה נותנות מענה לאירועים עסקיים כגון כנסים, השקות מוצרים ו מפגשים אחרים הקשורים לעבודה. 2) מקומות לחתונה: כפי שהשם מרמז, אלה מתאימים לחתונות ובדרך כלל יש להם חבילות שונות לבחירה. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: זה מכסה מגוון רחב של אירועים כמו מסיבות, מקלחות ומפגשים אחרים. 4) איסוף זיכיונות: זה מושלם לאירועים שבהם יהיו הרבה אנשים נוכחים כמו פסטיבלים וירידים. 5) קייטרינג פוד טראק: זוהי אופציה מצוינת למי שרוצה משהו שונה וייחודי לאירוע שלו. 6) קייטרינג במסעדה: זוהי בחירה טובה למי שרוצה לאכול ארוחת ישיבה לאירוע שלהם.

מהם החמישה 5 הגורמים החשובים ביותר בבחירת מסעדה?

בעת בחירת מסעדה, ישנם מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון: האוכל, כמובן! אתה רוצה לוודא שאתה נהנה ממה שאתה אוכל. הנוחות והאווירה של המסעדה. אתה רוצה להיות מסוגל ליהנות מהארוחה שלך באווירה רגועה. השירות. שירות טוב יכול להפוך או לשבור חווית אוכל. המחירים. אתה רוצה לוודא שהמסעדה במחיר סביר. המלצות. שאל בסביבה ותראה אם למישהו יש המלצות טובות עבורך.

מטבח מסחרי צריך לכלול חמישה מרכיבים מרכזיים כדי להיות מסוגל לתפקד כראוי. חמשת המרכיבים הללו הם: אחסון, כביסה, הכנת מזון, בישול ושירות. כל אזור צריך להיות מאורגן ויעיל כדי ליצור זרימת עבודה חלקה. אחסון: זה המקום שבו כל המזון והאספקה נשמרים. חשוב שיהיה הרבה מקום אחסון כך שניתן יהיה לגשת לכל דבר בקלות. עמדת כביסה: כאן שוטפים כלים וכלים. חשוב שיהיה אזור ייעודי לכך כדי שהמטבח לא יתבלגן. הכנת אוכל: כאן מכינים את הארוחות. חשוב שיהיה אזור ייעודי לכך כדי שהמטבח לא יתבלגן. תחנת בישול: כאן מבשלים אוכל. חשוב שיהיה אזור ייעודי לכך כדי שהמטבח לא יתבלגן. שירות: כאן מוגש האוכל. חשוב שיהיה אזור ייעודי לכך כדי שהמטבח לא יתבלגן.

למה חשוב לבחור בקייטרינג טוב

חשוב לבחור בקייטרינג שיוכל לתת שירות מלא לחתונה שלכם. זה יקל עליך הרבה וימנע כל כאוס. הקפד לשאול על עריכת שולחן ושירות בר כשאתה משווה בין חברות.

תרגול שירות לקוחות טוב חיוני להצלחתה של כל חברת קייטרינג. על ידי אדיבות, מתחשבים ומתחשבים, תוכלו לגרום ללקוחות שלכם להיות מרוצים ומרוצים. זה, בתורו, יכול להוביל להמלצות חיוביות מפה לאוזן, שיכולות לעזור לעסק שלך להצליח.

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות?

הנהלת הקייטרינג אחראית לתכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על כל ההיבטים של עסק הקייטרינג. הם חייבים להיות מסוגלים לתקשר ולעבוד ביעילות עם חברים אחרים בצוות הקייטרינג, כמו גם עם לקוחות. מנהלי קייטרינג חייבים להיות בעלי מיומנויות חזקות של פתרון בעיות ושירות לקוחות. הם חייבים להיות מסוגלים לתכנן תפריטים, להזמין אספקה ולפקח על הכנת האוכל. הם חייבים גם להיות מסוגלים לפתור בעיות שעלולות להתעורר.

SWOT הוא כלי חשוב לעסקים להבין את מיקומם בשוק. זה יכול לעזור לעסקים לזהות את החוזקות והחולשות שלהם, כמו גם הזדמנויות ואיומים. על ידי הבנת הדברים האלה, עסקים יכולים לקבל החלטות טובות יותר לגבי איך לצמוח ולהתחרות.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, יש כמה שאלות מרכזיות שעליך לעשות תמיד שאל את הקייטרינג שלך לפני קבלת החלטה. ראשית, בררו באיזה סוג של מזונות הם מתמחים ומה ההמלצות שלהם. חשוב גם לשאול כיצד יוצג האוכל, שכן זה יכול לעשות הבדל גדול במראה הכללי ובתחושה של האירוע שלכם. בנוסף, הקפד לקבל הערכה של העלות כדי שלא יהיו הפתעות בהמשך. ולבסוף, שאל כיצד הם יתמודדו עם כל בקשות של הרגע האחרון או הגבלות תזונתיות שעלולות לעלות. על ידי שאילת שאלות מפתח אלו, אתה יכול להיות בטוח שתקבל את שירות הקייטרינג הטוב ביותר עבור האירוע שלך.

כדי להצליח בראיון קייטרינג, חשוב להיות מוכן לענות על שאלות נפוצות שאפשר לשאול. כדי לעזור לך, הנה 10 מהשאלות הנפוצות ביותר לראיונות קייטרינג, יחד עם טיפים כיצד לענות עליהן: 1. ספר לנו על עצמך שאלה זו היא בדרך כלל אחת השאלות הראשונות שנשאלות בראיון, והיא יכולה להיות קשה. לדעת איך לענות על זה. עם זאת, חשוב לנצל את ההזדמנות הזו כדי למכור את עצמך ואת מערך הכישורים שלך למראיין. דברו על הניסיון שלכם בענף הקייטרינג, הדגישו כל כישורים או כישורים רלוונטיים, והסבירו מדוע אתם תהיו המועמדים המושלמים לתפקיד. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? חשוב להכין תשובה לשאלה זו, מכיוון שהיא תראה שאתה רציני לגבי קריירה בתחום הקייטרינג. שוחח על המטרות ארוכות הטווח שלך ומה אתה מקווה להשיג בתעשייה. אם יש לך יעדים ספציפיים הקשורים לתפקיד אליו אתה מגיש מועמדות, הקפד לציין אותם. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? זו שאלה נפוצה בכל ראיון, אבל זה יכול להיות מסובך לענות כשזה מגיע לקייטרינג. כשמדברים על

המילים האחרונות שלך

1. כשאתה מחפש קייטרינג, הקפד לבקש הפניות מחברים או מבני משפחה. זוהי דרך מצוינת לקבל מידע ממקור ראשון על איכות ושירות של קייטרינג. 2. ברגע שיש לך כמה הפניות, הקפד לבקש מכל קייטרינג רשימה של הפניות. הפניות אלו יכולות להיות דרך מצוינת לקבל חוות דעת בלתי משוחדת על קייטרינג. 3. בעת מפגש עם קייטרינג פוטנציאלי, הקפד לשאול על הניסיון שלהם באירוח אירועים דומים. זה ייתן לך מושג טוב על היכולות שלהם. 4. הקפידו לבקש דוגמאות מהאוכל של הקייטרינג. זה ייתן לך מושג טוב על הכישורים הקולינריים שלהם. 5. הקפידו לשאול על התמחור של הקייטרינג. הקפידו לקבל הצעת מחיר בכתב כדי למנוע הפתעות. 6. הקפידו לשאול על מדיניות הקייטרינג לגבי הפקדות וביטולים. הקפד לקבל מידע זה בכתב כדי למנוע אי הבנות. 7. הקפידו לשאול על הכיסוי הביטוחי של הקייטרינג. זה יגן עליך במקרה שמשהו ישתבש.

אם אתה מתכנן אירוע וצריך לבחור קייטרינג, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, עליכם להחליט באיזה סוג אירוע מדובר ואיזה אוכל תרצו להגיש. ברגע שיש לך מושג טוב מה אתה רוצה, אתה יכול להתחיל ליצור קשר עם קייטרינג ולקבל הצעות מחיר. הקפידו לבקש הפניות ודוגמאות של עבודותיהם, ולקבל חוזה בכתב. על ידי ביצוע טיפים אלו, תוכלו להיות בטוחים שתבחרו את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן