קייטרינג בקרית גת כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בקרית גת כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כשזה מגיע לבחירת קייטרינג, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, עליכם להחליט איזה סוג אירוע אתם עורכים ואיזה סוג אוכל תרצו להגיש. ברגע שיש לך מושג כללי מה אתה רוצה, אתה יכול להתחיל לצמצם את הבחירות שלך. לאחר מכן, עליך לשקול את התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז אתה צריך לוודא שאתה מוצא קייטרינג שמתאים לטווח המחירים שלך. אתה גם צריך לחשוב כמה אנשים תזמין לאירוע שלך וכמה אוכל תצטרך. לבסוף, עליכם לקרוא ביקורות ולדבר עם אנשים שהשתמשו בשירות הקייטרינג בעבר. זה יעזור לך לקבל מושג על איכות האוכל והשירות שאתה יכול לצפות. עם קצת מחקר, אתה אמור להיות מסוגל למצוא את הקייטרינג המושלם לאירוע שלך.

כאשר אתה מתכנן אירוע, חשוב לבחור קייטרינג שיענה על הצרכים שלך. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המתאים: 1. קבעו את התקציב שלכם. זה יעזור לך לצמצם את הבחירות שלך. 2. גלה באיזה סוג מזון מתמחה הקייטרינג. אתה רוצה לוודא שהם יכולים לספק את סוג האוכל שאתה מחפש. 3. בקשו הפניות. זה יעזור לך לקבל מושג על איכות האוכל והשירות שלהם. 4. קבעו טעימות. זה יאפשר לכם לדגום את האוכל ולראות אם הוא עונה על הציפיות שלכם. 5. ודאו שהקייטרינג זמין בתאריך הרצוי לכם. אתה לא רוצה להישאר בלי קייטרינג ברגע האחרון. מעקב אחר הטיפים הללו יעזור לכם לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

ישנן מספר תכונות שהופכות קייטרינג טוב. ראשית, עליהם להיות בעלי יכולת לשים לב לפרטים על מנת ליצור מנות מושלמות ולעמוד בדרישות תזונתיות ספציפיות. שנית, חברת קייטרינג צריכה להיות מסוגלת לארגן הכל כדי להבטיח שירות חלק ויעיל. שלישית, קייטרינג טובים חייבים להיות בעלי יכולת לתקשר עם אחרים, כדי להבין את הצרכים שלהם ולספק בדיוק את מה שהם רוצים. לבסוף, קייטרינג חייב להיות בעל אהבה לאנשים ולאוכל כדי ליהנות מהעבודה שלהם וליצור חוויה בלתי נשכחת עבור האורחים שלהם.

כשזה מגיע לבחירת שירות קייטרינג, ישנם כמה גורמים מרכזיים שתרצו. רוצה לזכור על מנת להבטיח אירוע מוצלח. בראש ובראשונה, תרצו לוודא שהקייטרינג שתבחרו מסוגל לספק אוכל איכותי שהאורחים שלכם ייהנו ממנו. ביקורות של לקוחות יכולות להיות דרך מצוינת לאמוד את איכות המזון של קייטרינג. בנוסף לאיכות המזון, תרצו גם לשקול את העלות של שירותי הקייטרינג. הקפד לקבל מספר הצעות מחיר מקייטרינגים שונים כדי שתוכל להשוות מחירים. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא חווית הקייטרינג. תרצו לוודא שלקייטרינג שתבחרו יש ניסיון בקייטרינג לאירועים דומים לשלך. לבסוף, אם יש לכם צרכים או דרישות מיוחדות, הקפידו למסור אותם לשירות הקייטרינג מראש כדי שניתן יהיה להיענות להם. על ידי שמירה על גורמים אלה בחשבון, אתה יכול להיות בטוח שתבחר בשירות קייטרינג שיעזור להפוך את האירוע שלך להצלחה.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, ישנן כמה שאלות מפתח שאתה תמיד צריך לשאול על מנת להבטיח תהליך חלק ואוכל טעים עבור האורחים שלך. ראשית, בררו באילו סוגי מאכלים חברת הקייטרינג מתמחה. זה ייתן לכם מושג טוב למה לצפות מבחינת איכות וטעם. לאחר מכן, בקשו המלצות על מה להגיש בהתבסס על סוג האירוע שאתם מארחים. לאחר מכן, שאל כיצד יוצג האוכל. זה חשוב לא רק מסיבות אסתטיות, אלא גם כדי להבטיח שהמזון מבושל ומוצג כהלכה. שאל על העלות המשוערת של שירותי הקייטרינג, כמו גם כל חיובים נוספים שעשויים לחול. לבסוף, הקפידו לשאול כיצד תתמודד חברת הקייטרינג בבקשות של הרגע האחרון או תזונתיות. חשוב שתהיה לך תוכנית למקרה שלכל אחד מהאורחים שלך יש צרכים ספציפיים. ואם אפשר, בקש דגימה מהתפריט לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך.

להיות אדיב, טקט ודיפלומטי הכרחי בעת התמודדות עם לקוחות, שכן ייתכן שיהיה עליך לשכנע אותם להחליף מרכיב או לשנות צלחת. כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שקייטרינג חייב להחזיק?

תשומת לב לפרטים היא אחד המאפיינים החשובים ביותר עבור קייטרינג לאירועים. במיוחד כשהאירועים הולכים וגדלים, הדברים נעשים מורכבים יותר. זכירה וסימון של פרטים מסוימים מייצרים אירועי קייטרינג באיכות הרבה יותר גבוהה.

כאשר מתכננים אירוע קייטרינג, יש לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים על מנת להבטיח אירוע חלק ומוצלח. ההיבט הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג האירוע בו אתה מקיים קייטרינג. זה יקבע את הטון והסגנון הכללי של האירוע, כמו גם את סוג האוכל והשתייה שיוגשו. התקציב שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. הקפד לקבוע כמה אתה מוכן להוציא על שירותי קייטרינג לפני תחילת החיפוש שלך. צוות המלצרים והשירות הם שיקול חשוב נוסף. אם האירוע שלך ידרוש כל סוג של צוות המלצרים, הקפד לחשב זאת בתקציב שלך. service.

מהם שלושת סוגי הקייטרינג?

ניתן לסווג את הקייטרינג באופן רחב לארבעה סוגים נפרדים, שלכל אחד מהם תפקיד ומטרה ייחודיים משלו. קייטרינג לחתונה הוא אולי המוכר ביותר, האחראי על האכלת האורחים באחד הימים החשובים בחייו של אדם. קייטרינג לחברות חיוני לפעילות עסקית ולשמירה על תדמית חיובית של החברה, בעוד שקייטרינג לאירועים חברתיים יכול להפוך כל מסיבה או אירוע מיוחד לבלתי נשכח הרבה יותר. לבסוף, קייטרינג זיכיון מספק אוכל ושתייה באירועי ספורט, פסטיבלי מוזיקה ומפגשים גדולים אחרים. לכל סוג קייטרינג יש יתרונות בולטים משלו, והידיעה איזה מהם מתאים לאירוע שלכם חיונית להבטחת הצלחתו. קייטרינג לחתונה עוסק כולו ביצירת חוויה בלתי נשכחת עבור הזוג המאושר ואורחיהם, בעוד שקייטרינג ארגוני חייב להיות מקצועי ועקבי כדי לשקף באופן חיובי על החברה. קייטרינג לאירועים חברתיים יכול להיות מותאם לכל נושא או תקציב, וקייטרינג זיכיון מושלם לאירועים גדולים שבהם הנוחות היא המפתח. לא משנה איזה סוג של קייטרינג אתה צריך, הקפד לבחור ספק בעל מוניטין ומנוסה שיוכל להגשים את החזון שלך. עם הצוות הנכון בפינה שלך, האירוע שלך בטוח יהיה הצלחה!

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לארגן את האירוע שלך או לא. הגורמים החשובים ביותר כוללים תקציב, פורמליות של האירוע, מטרת האירוע, מספר האורחים, משאבים אישיים וחווית תכנון. אם יש לך תקציב מוגבל, קייטרינג לא יכול להיות האפשרות הטובה ביותר. עם זאת, אם אתם מסוגלים להקציב תקציב לקייטרינג, זו יכולה להיות דרך מצוינת להפוך את האירוע שלכם למיוחד ובלתי נשכח יותר. קייטרינג בשירות מלא יכול להיות יקר, אבל זה גם יכול להיות שווה את ההשקעה אם אתה רוצה שהאירוע שלך יהיה בלתי נשכח באמת. הפורמליות של האירוע שלכם היא גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון. אם אתם מארחים אירוע רשמי, קייטרינג יכול להוסיף נופך נוסף של קלאסה ותחכום. מצד שני, אם אתם מארחים אירוע סתמי יותר, ייתכן שלא יהיה צורך בקייטרינג. מטרת האירוע שלכם היא גם שיקול חשוב. אם אתם מארחים אירוע עסקי, קייטרינג יכול להיות דרך מצוינת להרשים לקוחות ושותפים עסקיים. עם זאת, אם אתם מארחים מסיבה פרטית לחברים ובני משפחה, ייתכן שלא יהיה צורך בקייטרינג. מספר האורחים שאתה מצפה הוא גם גורם מפתח שיש לקחת בחשבון. אם אתם מצפים רק לכמה אורחים, ייתכן שהקייטרינג לא יהיה

למה חשוב לבחור בקייטרינג טוב

אתם רוצים לוודא שהקייטרינג שתבחרו לחתונה שלכם מגיע עם שירות מלא. זה אומר שהם ידאגו להכל, החל מצוות עובדים, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר. הניסיון לתאם את כל ההיבטים השונים הללו עם חברות שונות יכול להיות כאוטי וכאב ראש יותר ממה שהוא שווה. בחר חברת קייטרינג שתעשה את חייך קלים יותר, לא קשים יותר.

SWOT הוא כלי רב עוצמה לעסקים לשימוש כאשר מנסים לקבוע את הצעדים הבאים שלהם. על ידי הסתכלות על החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים שלהם, עסקים יכולים לזהות ביתר קלות תחומים שבהם הם צריכים להשתפר והזדמנויות שהם יכולים לנצל. SWOT יכול גם לעזור לעסקים להימנע מאיומים פוטנציאליים שעלולים לפגוע בעסק שלהם.

איך מראיינים קייטרינג?

כשאתה מראיין קייטרינג פוטנציאלי, הקפד לשאול על הניסיון שלו בתעשיית האירוח. חשוב לדעת איך הם מתמודדים עם מצבי לחץ גבוה ולחץ בעבודה. שאל אותם איך הם היו מתמודדים עם לקוח קשה או אחד מהאורחים שלו. כל אלה הם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך.

אם אתה מחפש אירוע ללא טרחה, שירותי קייטרינג רבים מציעים אפשרויות השכרת צלחות וכלי מטבח. כך תוכלו להגיע לאירוע שלכם ולא צריך לדאוג לגבי הקמה או ניקיון. בנוסף, עם היצע הצלחת וכלי הכסף הסטנדרטיים שלהם, אתה יכול להיות בטוח שהאירוע שלך יהיה בעל מגע של אלגנטיות.

מה הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בתכנון תפריט קייטרינג

כאשר מתכננים תפריט, זה חשוב לקחת בחשבון איזון, איכות תזונתית, אסתטיקה וגיוון. זה כולל גורמים כמו הצבעים, המרקמים, הטעמים, הצורות והגדלים של המזון. הציוד והכוח אדם הזמינים להפקת התפריט ולהגיש את התפריט הם גם שיקולים חשובים.

קייטרינג יכול להיות לעתים קרובות נקודת תורפה עבור מסעדות מכיוון שהם לא תמיד מאובזרים כמו מטבח מסעדה. רוב ההכנה וחלק מהבישול המקדים מתבצעים מראש עם גימור וציפוי במקום. זה יכול לעתים קרובות להוביל לתוצאות פחות אידיאליות.

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה?

ענף ההסעדה הוא תחום תובעני ומהיר, שיכול להציב מספר אתגרים לבעלי תפקידי ניהול. האתגרים הנפוצים כוללים תחלופת עובדים גבוהה, שעות ארוכות והתמודדות עם בזבוז מזון. כדי להתגבר על האתגרים הללו, חשוב שיהיה צוות ניהול טוב במקום. צוות זה אמור להיות מסוגל לתקשר ביעילות עם כל אנשי הצוות ולספק הנחיות ברורות. כמו כן צריכה להיות מערכת להכשרת אנשי צוות חדשים. מבחינת בזבוז מזון, חשוב להיות מאורגנים ולהכין תוכנית מה עושים עם עודפי מזון. זה עשוי להיות כרוך בתרומה לבנק מזון מקומי או שימוש בשאריות לאירוע אחר.

קייטרינג הוא תהליך של אספקת מזון ומשקאות לאירוע או מפגש. ישנן 7 פונקציות מרכזיות של קייטרינג: תכנון, תפעול, ארגון, ביצוע אירועים, ציוד, יישום ובקרה. קייטרינג דורש הבנה חזקה בנושאים משפטיים וביטוחיים כדי להגן הן על עסק הקייטרינג והן על הלקוח.

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה, ושליטה במתן שירותי מזון ומשקאות כדי לענות על צורכי האורחים. מנהלי קייטרינג עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם שפים וצוות מטבחים אחרים כדי להבטיח שהאוכל יוכן ויוצג לאורחים בצורה בטוחה, יעילה ומושכת. הם גם עובדים עם שרתים וצוותים אחרים בחזית הבית כדי להבטיח שהאורחים יתקבלו ויוגשו בצורה מקצועית ואדיב. בנוסף לניהול התפעול השוטף, מנהלי הקייטרינג אחראים גם על פיתוח תפריטים, הזמנת אספקה ופיקוח על התקציב והתכנון הפיננסי. בעת שיווק מוצר או שירות. הם מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. יש לקחת בחשבון את כל הגורמים הללו בעת יצירת מסע פרסום שיווקי, ויש לתת את הדעת על כל אחד מהם.

עיוות

כשזה מגיע לבחירת קייטרינג, יש כמה דברים שתרצו. רוצה לזכור. ראשית, שקלו את סוג האירוע שאתם מארחים. האם זה יהיה מפגש מזדמן או רומן רשמי יותר? זה יעזור לך לצמצם את הבחירות שלך. לאחר מכן, קח בחשבון את התקציב שלך. כמה אתה מוכן להוציא על שירותי קייטרינג? קבל הצעות מחיר מכמה קייטרינגים שונים כדי לקבל מושג מה האפשרויות שלך. לבסוף, בקשו הפניות. שוחח עם חברים, משפחה ושותפים עסקיים כדי לראות אם יש להם המלצות כלשהן. לאחר שמצאת כמה חברות קייטרינג פוטנציאליות, תזמן טעימות כדי שתוכל לטעום את האוכל שלהן ולהרגיש את השירותים שלהן.

לאחר שיקול מדוקדק של הגורמים לעיל, אתה אמור להיות מסוגל לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלך. קחו בחשבון שהקייטרינג שתבחרו יכול לעשות או לשבור לכם את האירוע, אז בחרו בחוכמה!

תוכן עניינים

דילוג לתוכן