קייטרינג בבנימין כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בבנימין כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת הקייטרינג המושלם יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל היא לא חייבת להיות. ישנם מספר גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג, ועל ידי שמירה על אלה, אתה יכול לצמצם את הבחירות שלך ולמצוא את ההתאמה המושלמת לאירוע שלך. ראשית, שקול את התקציב שלך. כמה אתה מוכן להוציא על קייטרינג? ברגע שיש לך מספר בחשבון, אתה יכול להתחיל להסתכל על קייטרינג שנכנס לטווח המחירים הזה. לאחר מכן, עיין בתפריט של הקייטרינג ותראה אם הוא תואם את הנושא והטון של האירוע שלך. אתם רוצים שהאוכל ישלים את התחושה הכללית של האירוע, לכן חשוב למצוא קייטרינג שיוכל לספק זאת. לבסוף, שימו לב לביקורות. ראה מה אחרים אמרו על האוכל והשירות של הקייטרינג. זו יכולה להיות דרך מצוינת לקבל מושג למה לצפות מהם. על ידי שמירה על גורמים אלה בחשבון, אתה יכול למצוא את הקייטרינג המושלם לאירוע שלך.

אין תשובה מוחלטת לשאלה זו מכיוון שהצרכים וההעדפות של כל אדם יהיו שונים. עם זאת, ישנם מספר גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלכם, שיסייעו לכם לצמצם את האפשרויות ולבחור את האפשרות הטובה ביותר עבורכם. 1. קחו בחשבון את התקציב שלכם: זה כנראה הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג. אתה צריך שיהיה לך מושג ברור כמה אתה מוכן להוציא על שירותי קייטרינג לפני שתתחיל בחיפוש. זה יעזור לך לבטל את כל האפשרויות שנמצאות מחוץ לטווח המחירים שלך ויקל על ההשוואה בין האפשרויות הנותרות. 2. קחו בחשבון את האירוע שלכם: לסוג האירוע שאתם מארחים תהיה השפעה גדולה גם על בחירת הקייטרינג שלכם. למשל, אירוע רשמי ידרוש קייטרינג ברמה אחרת מאשר מפגש מזדמן. הקפד להעביר את הציפיות שלך לקייטרינג פוטנציאלי כדי שיוכלו לספק לך הצעת מחיר מותאמת. 3. קחו בחשבון את רשימת האורחים שלכם: גודל רשימת האורחים שלכם הוא גם גורם חשוב שיש לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג. רשימת אורחים גדולה יותר תדרוש יותר אוכל ואיש עובדים, לכן חשוב לקחת זאת בחשבון בתקציב שלכם. 4.

איך אתה יכול להגיד לקייטרינג טוב?

התכונות של קייטרינג טוב: 1. יכולת שימת לב לפרטים: קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת שימת לב לפרטים הקטנים על מנת ליצור אירוע מושלם. 2. יכולת ארגון: חברת קייטרינג צריכה להיות מסוגלת לארגן הכל כדי להבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה ובהתאם לתכנון. 3. יכולת לתקשר עם אחרים: אהבה לאנשים ולאוכל: קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לתקשר היטב עם אחרים על מנת לוודא שהאירוע יצליח. 4. יכולת התמודדות עם לחץ: קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד היטב עם לחץ על מנת שהכל יפעל בצורה חלקה.

בעת בחירת שירות קייטרינג, ישנם מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון על מנת להבטיח שאתה' מחדש את הבחירה הטובה ביותר עבור האירוע שלך. בראש ובראשונה, תרצו לוודא שלשירות הקייטרינג שאתם שוקלים יש מוניטין טוב באספקת מזון איכותי. אתה יכול לבדוק ביקורות מקוונות של לקוחות כדי לקבל תחושה של מה אחרים חשבו על האוכל באירועים קודמים. בנוסף לאיכות המזון, כדאי גם לשקול את עלות שירות הקייטרינג. הקפד לקבל מספר הצעות מחיר מחברות שונות לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הניסיון של חברת הקייטרינג. שאל אותם כמה זמן הם בעסק ואיזה סוג של ניסיון יש להם עם אירועים דומים לשלך. לבסוף, תרצו לוודא ששירות הקייטרינג מסוגל להתאים לכל צרכים מיוחדים שיש לכם או לאורחים שלכם. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, אתה יכול להיות בטוח שאתה בוחר את שירות הקייטרינג הטוב ביותר עבור האירוע שלך.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שקייטרינג חייב להחזיק

כקייטרינג לאירועים, חשוב מאוד לשים לב לפרטים. זה נכון במיוחד כשהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר. זכירה והקפדה על פרטים מסוימים תניב אירוע קייטרינג באיכות הרבה יותר גבוהה.

חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים בעבודה עם לקוחות, שכן ייתכן שיהיה עליך לשכנע אותם להחליף מרכיב או להחליף מנה. כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

יש כמה דברים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. הראשון הוא סוג האירוע שאתה מקיים. האם זו תהיה ארוחת ערב רשמית לשבת או מזנון סתמי יותר? זה יעזור לך לצמצם את אפשרויות הקייטרינג שלך. התקציב שלך הוא גם שיקול חשוב. הקפד לדון בתקציב שלך עם הקייטרינג ולקבל מושג ברור מה הם יכולים לספק במסגרת התקציב שלך. לבסוף, תצטרך להחליט אם אתה זקוק לצוות המלצרים ואיזה סוג שירות תרצה. האם תזדקק לשרתים כדי לשמור על זרימת האוכל והמשקאות או האם מזנון בהגשה עצמית סתמי יותר יספיק? זכור את כל הגורמים הללו בעת בחירת קייטרינג לאירוע הבא שלך.

כאשר אתה מחפש קייטרינג לחתונה שלך, חשוב לשאול אותם כמה שאלות מרכזיות כדי להבטיח שהן נכונות מתאים ליום הגדול שלך. הנה כמה שאלות לשאול את הקייטרינג לחתונה שלך: האם הקייטרינג זמין בתאריך שבו אתה צריך אותו? -כמה זמן הם בעסק? -כמה אירועים/חתונות הם עורכים בשנה? -כמה אורחים יכול הקייטרינג להכיל? -האם הקייטרינג מקיים אירועים אחרים באותו היום? -האם יש עלות עבור התקנה והורדה? שאילת שאלות אלו תעזור לך להבין טוב יותר את הקייטרינג והאם הם יתאימו לחתונה שלך או לא.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. תקציב הוא תמיד שיקול חשוב, שכן אספקת מזון באירוע עשויה לעלות ביוקר. יש לקחת בחשבון גם את הפורמליות של האירוע ומטרתו, שכן הדבר ישפיע על סוג האוכל והשירות המתאימים. מספר האורחים שישתתפו גם ישחק תפקיד בהחלטת הקייטרינג, שכן קבוצה גדולה יותר תדרוש ככל הנראה יותר מזון ומשאבים. לבסוף, יש לקחת בחשבון משאבים אישיים וניסיון בתכנון על מנת להבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה.

חשוב לבחור קייטרינג שיוכל לספק שירות מלא לחתונה שלכם. זה יקל עליך ויעזור למנוע כאוס ביום המיוחד שלך. הקפד לשאול על עריכת שולחן ושירות בר כשאתה בוחר קייטרינג. העובדה שחברות שונות יטפלו בדברים האלה עלולה לגרום לבעיות. בחרו חברת קייטרינג שכיף וקל לעבוד איתה.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג

SWOT הוא ראשי תיבות של חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים. זהו כלי שבו עסקים משתמשים כדי להתקרב ולהסתכל על מיקומם בתוך הסביבה המסחרית הגדולה יותר. זה יותר מסתם ללמוד את העלות של איך להוציא רישיון אלכוהול; זה על כל היבט של המסעדה שלך. חלק מהדברים שאולי תרצה לשקול בעת ביצוע ניתוח SWOT עבור המסעדה שלך כוללים את המיקום שלך, התפריט שלך, קהל היעד שלך, המתחרים שלך והמצב הכללי של הכלכלה. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, אתה יכול לקבל תחושה טובה יותר של החוזקות והחולשות של המסעדה שלך, כמו גם ההזדמנויות והאיומים שאתה עלול להתמודד איתם.

כולנו יכולים להסכים שלקייטרינג יש השפעה עצומה על כל אירוע, בין אם זה חתונה, אירוע חברה או מפגש חברתי. בבחירת קייטרינג חשוב להתייחס לסוג האירוע ולרשימת האורחים על מנת למצוא את ההתאמה הטובה ביותר. קייטרינג לחתונה הוא בדרך כלל רשמי יותר, בעוד שקייטרינג ארגוני עשוי להיות פשוט וישיר יותר. קייטרינג לאירועים חברתיים יכול להיות כל דבר שביניהם, בהתאם לרשימת האורחים ולנושא האירוע. קייטרינג זיכיון הוא בדרך כלל יותר מזדמן ונמצא לרוב באירועים כמו ירידים ופסטיבלים. לא משנה מה האירוע, ישנה אפשרות קייטרינג שתתאים לצרכים שלך!

מהי החולשה של קייטרינג?

חולשה פוטנציאלית אחת של קייטרינג היא שמצב המטבח לרוב אינו אידיאלי כפי שהיה במסעדה. זה יכול להוביל לתנאי הכנה ובישול פחות מאידיאליים, מה שיכול בתורו להשפיע על איכות המזון. חולשה פוטנציאלית נוספת היא שלעתים קרובות קייטרינג יכול להיות יקר יותר מאשר לאכול במסעדה, פשוט בשל העלויות הנוספות של הכנה והובלה.

ישנם מספר גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שירות קייטרינג עבורך. מִקרֶה. סגנון האירוע, מספר האורחים וכל ההתמחויות הנדרשות הם כולם גורמים חשובים בתהליך קבלת ההחלטות. בנוסף, כדאי לשקול אם לשירות הקייטרינג יש מטבח באתר ואם הם מציעים מבחני טעם. לבסוף, הקפד לבדוק הפניות ומאמצי קיימות לפני שתבחר סופית.

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג

קייטרינג הוא מונח המשמש להתייחס לתהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאורחים במסעדה מִקרֶה. ישנם מגוון שירותי קייטרינג שניתן לספק, ולרוב סוג השירות יהיה תלוי בסוג האירוע הנערך. להלן 7 מהפונקציות הנפוצות ביותר של קייטרינג: 1. תכנון: קייטרינג כרוך בהרבה תכנון ותיאום על מנת להבטיח שכל דרישות המזון והמשקאות מתקיימות. זה כולל פיתוח תפריט, רכישת מרכיבים והבטחה שיש מספיק צוות לשירות האירוע. 2. תפעול – ביצוע משימות: לאחר ביצוע תוכנית הקייטרינג, חשוב לוודא שכל המשימות מבוצעות ללא דופי. זה כולל הכנת אוכל, בישול ושירות. 3. ארגון האירוע: בנוסף למתן שירותי מזון ומשקאות, הקייטרינג כולל גם ארגון האירוע עצמו. זה כולל הגדרת חלל האירוע, ניהול הזמנות אורחים וטיפול בבקשות מיוחדות. 4. ציוד: לעיתים קרובות, קייטרינג יכלול גם השכרה או שימוש בציוד ספציפי להכנה והגשת מזון ומשקאות. זה עשוי לכלול פריטים כגון כלי שולחן, מגשי הגשה וכלי זכוכית. 5. יישום: לאחר האירוע

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על הפעילות של עסק קייטרינג. זה כרוך בתיאום הפעילויות של צוות הקייטרינג, הספקים והלקוחות כדי להבטיח שעסק הקייטרינג יתנהל בצורה חלקה ויעילה.

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה?

תעשיית הקייטרינג יכולה להיות עסק שקשה להיות בו. עם כל כך הרבה חלקים נעים ומועדי יעד, קל להרגיש מוצף. הנה כמה אתגרים נפוצים איתם מתמודדים עסקי קייטרינג וכיצד להתגבר עליהם: 1. ניהול: ניהול עסק קייטרינג יכול להיות הרבה עבודה. כדי להצליח, אתה צריך להיות בעל שליטה טובה בכל החלקים הנעים של העסק שלך. ודא שיש לך מערכת טובה למעקב אחר הזמנות, חשבוניות ותשלומים. הישארו מאורגנים ומצוידים על הניירת שלכם כדי למנוע הפתעות מלחיצות. 2. תחלופת עובדים: בענף האירוח קצב תחלופה גבוה ולכן חשוב להיות מוכנים לעזיבת אנשי הצוות. ודא שיש לך תוכנית הכשרה טובה כדי להכניס עובדים חדשים במהירות וביעילות. יש גיבויים לתפקידי מפתח כדי שלא תישארו בעניינים אם מישהו יעזוב. 3. שעות ארוכות: קייטרינג יכול להיות עבודה תובענית, עם שעות ארוכות ולילות מאוחרים. כדי למנוע שחיקה, ודא שיש לך רשת תמיכה טובה במקום. האצל משימות ואחריות לאנשי צוות מהימנים כדי שלא תעשה הכל בעצמך. והקפידו להקדיש לעצמכם זמן – גם אם זה רק כמה דקות ל

אלו הן רק כמה מהשאלות הרבות שאתם עשויים להישאל בעת ראיון לתפקיד קייטרינג. חשוב להיות מוכנים לענות עליהם בצורה שתראה למעסיק הפוטנציאלי שלך שיש לך את הכישורים והניסיון הדרושים כדי להצטיין בתפקיד. הקפד להדגיש את חווית האירוח שלך, בין אם זה יהיה במסגרת מקצועית או אישית. אם עבדת בעבר בסביבה בקצב מהיר, שתף סיפור על תקופה שבה נאלצת להתמודד עם מצב בלחץ גבוה. ואם נאלצתם להתמודד עם לקוח או אורח קשה, תן דוגמה איך טיפלת בזה בצורה מקצועית ורגועה. מענה טוב על שאלות אלו יראה למעסיק הפוטנציאלי שלך שיש לך את מה שנדרש כדי להיות מקצוען קייטרינג מצליח. אז קח את הזמן כדי להכין את התשובות שלך ולקדם את הראיון שלך!

מהם 4 השיקולים העיקריים של החלטות גיוס

בעת העסקת העובד הבא שלך, הקפד לקחת בחשבון את הכמות והאיכות של המועמד שלך בריכה, הדחיפות למילוי התפקיד וההשקעה הנדרשת לגיוס החדש.

קייטרינג אחראים על הכנת והגשת מזון באירועים. התפקידים האופייניים שלהם כוללים הקמת פינת האוכל, הגשת אוכל לאורחים וניקיון לאחר מכן. קייטרינג חייב להיות מסוגל לעבוד שעות ארוכות, לעתים קרובות על הרגליים. הם חייבים גם להיות מסוגלים להרים מגשים כבדים של מזון ואספקה.

התעוות

יש כמה דברים חשובים שצריך לחפש כשבוחרים את הקייטרינג המושלם לחתונה או לאירוע שלכם. ראשית, תרצו לוודא שלקייטרינג יש ניסיון בסוג האירוע שאתם מתכננים. אם אתם עורכים ארוחת ערב רשמית לשבת, תרצו לוודא שלקייטרינג יש ניסיון בתחום זה. שנית, תרצו להציץ בתפריט של הקייטרינג ולוודא שהוא מציע את סוג האוכל שאתם והאורחים שלכם תיהנו ממנו. שלישית, תרצו לקבל הערכה כמה יעלה הקייטרינג ולוודא שהוא מתאים לתקציב שלכם. לבסוף, תרצה לקרוא את הביקורות של הקייטרינג ולראות מה אנשים אחרים אמרו על החוויה שלהם. על ידי ביצוע הטיפים הפשוטים הללו, תהיו בטוחים שתמצאו את הקייטרינג המושלם לחתונה או לאירוע שלכם.

לאחר קריאת מאמר זה, אמורה להיות לכם הבנה טובה יותר כיצד לבחור את הקייטרינג המושלם לאירוע שלכם. על ידי התחשבות בגודל האירוע שלכם, בתקציב שלכם ובסוג האוכל שתרצו להגיש, תוכלו למצוא קייטרינג שיתאים לצרכים שלכם. עם קצת מחקר, תוכלו למצוא קייטרינג שיעזור להפוך את האירוע שלכם להצלחה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן