קייטרינג לבר מצווה בבית כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג לבר מצווה בבית כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

התכנון בפועל של אירוע יכול להיות משימה מרתיעה ומלחיצה. ההחלטה מי יספק את האוכל לאירוע שלכם לא צריכה להיות אחת מהן. עם קצת מחקר תוכלו למצוא בקלות קייטרינג שיתאים גם לאירוע שלכם וגם לתקציב שלכם. להלן 10 הטיפים המובילים שיעזרו לך לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלך.

1. התחל ביצירת רשימה של הקייטרינג הפוטנציאלי שלך. 2. צמצם את הרשימה שלך על ידי הסתכלות על ביקורות מקוונות ושיחה עם החברים או המשפחה שלך שהשתמשו בשירותי קייטרינג בעבר. 3. ברגע שיש לך כמה קייטרינג בראש, קבע להיפגש איתם באופן אישי כדי לדון באירוע שלך בפירוט. 4. בקשו מכל קייטרינג רשימה של הפניות אליהן תוכלו לפנות. 5. ודאו שיש לכם חוזה מפורט שמתווה את הציפיות של שני הצדדים. 6. הקפידו לשאול על ביטוח החבות של הקייטרינג. 7. ביררו לגבי סוגי האוכל שיוגשו והאם ניתן להתאים את התפריט לפי טעמכם. 8. שאלו על ניסיונו של הקייטרינג בטיפול בבקשות תזונתיות מיוחדות. 9. בררו איזה סוג של ציוד להשכרה יידרש ומה יהיו העלויות. 10. קבלו הכל בכתב וודאו שאתם מרוצים מההסכם לפני החתימה על הקו המקווקו.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להחזיק בכמה תכונות מפתח כדי להצליח. ראשית, עליהם להיות מסוגלים להקדיש תשומת לב לפרטים על מנת להבטיח שכל האוכל מבושל כמו שצריך ושהכל מוגדר נכון. שנית, עליהם להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם הלקוחות והצוות שלהם על מנת להבטיח שכולם יהיו באותו עמוד. לבסוף, עליהם להיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל כדי להפוך את חווית הקייטרינג למהנה עבור כל המעורבים.

להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים הכרחי כאשר משכנעים לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה . כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שקייטרינג חייב להחזיק

קייטרינג לאירועים צריכים להיות מסוגלים לשים לב אליו פירוט על מנת להפיק אירועי קייטרינג באיכות גבוהה. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חשוב עוד יותר לקייטרינג לאירועים לזכור ולהקפיד על פרטים מסוימים.

ישנם מספר גורמים מרכזיים שעליך לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לארגן את האירוע שלך או לא. . התקציב הוא כמובן שיקול חשוב – קייטרינג יכול להיות יקר! כדאי גם לחשוב על הפורמליות של האירוע שלכם. האם זה מפגש מזדמן או רומן רשמי יותר? גם מטרת האירוע רלוונטית – אם מדובר בפגישה עסקית, למשל, אולי כדאי לערוך קייטרינג כדי שהאורחים שלכם יוכלו להתמקד בדיון. לבסוף, חשבו על המשאבים האישיים שלכם – האם יש לכם זמן ואנרגיה לבשל לקבוצה גדולה של אנשים? אם לא, קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר.

מהם 3 דברים קריטיים שיש לשים לב אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם כמה היבטים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון קייטרינג לאירוע: 1. סוג האירוע: ההיבט הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג האירוע בו אתה מקיים קייטרינג. זה יעזור לקבוע את סוג האוכל והשירות שיידרשו. 2. תקציב: התקציב שלכם הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. הקפד לקחת בחשבון את כל העלויות הכרוכות בקייטרינג, כולל מזון, צוות ועלויות השכרה. 3. צוות המתנה ושירות: האם האירוע שלך ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? אם כן, הקפד לקחת זאת בחשבון בתקציב ובתוכניות כוח האדם שלך. 4. מיקום ולוגיסטיקה: קחו בחשבון את מיקום האירוע שלכם וכל שיקול לוגיסטי שאולי צריך לקחת בחשבון, כמו אחסון מזון והובלה. על ידי התחשבות בהיבטים מרכזיים אלה של קייטרינג לאירועים, אתה יכול להיות בטוח שתתכנן אירוע מוצלח שהאורחים שלך ייהנו ממנו!

1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתה מספק דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים?

מדוע חשוב לבחור קייטרינג טוב?

כשזה מגיע לבחירת קייטרינג לחתונה שלכם, חשוב למצוא אחד שמציע שירות מלא. זה אומר שהם ידאגו להכל, החל מהקמת השולחנות והבר ועד לניקיון לאחר מכן. העובדה שחברות שונות יטפלו בכל אחת מהמשימות הללו עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותה ליותר כאב ראש עבורך. הקייטרינג שתבחרו לחתונה שלכם צריך להיות מהנה ופשוט.

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאירועים ואירועים. שבעת הפונקציות של הקייטרינג הן: 1. תכנון: זה כולל עיצוב התפריט, הערכת כמויות מזון ומשקאות ובחירת הספקים. 2. תפעול – ביצוע משימות: מדובר בהכנת המזון והמשקאות, הקמת אזור ההגשה ומתן שירות לאורחים. 3. ארגון האירוע: זה כולל תיאום עם המקום, קבלת אישורים ורישיונות וסידורי הסעות וחניה. 4. ציוד: מדובר ברכישה או השכרה של הציוד הדרוש להכנת מזון ושירות, כגון שולחנות, כיסאות, כלי זכוכית ומצעים. 5. יישום: זה כרוך בהוצאת כל התוכניות לפועל והבטחה שהכל יתנהל בצורה חלקה ביום האירוע. 6. בקרה: מדובר במעקב אחר האירוע כדי לוודא שכל האורחים מרוצים ושאין בעיות. 7. הבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות: זה כרוך במודעות לדרישות החוקיות עבור קייטרינג, כגון תקנות בטיחות מזון, וביטוח למקרה של תאונות או פציעות כלשהן.

מהן 7 ה-Ps של שיווק עסק קייטרינג < /h3> 7 P's של שיווק הם העקרונות הבסיסיים שבהם משתמשות חברות כדי לשווק את המוצרים או השירותים שלהן. הם מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. עקרונות אלו חיוניים על מנת ליצור קמפיין שיווקי מוצלח ולהגיע לצרכנים בצורה יעילה.

קייטרינג לחתונה הוא סוג מיוחד של קייטרינג המוקדש למתן שירותי מזון ומשקאות לחתונות. הקייטרינג לחתונה אחראי על משלוח האוכל והשתייה לקבלת החתונה וכן על הקמה ועיצוב של שולחנות האוכל. קייטרינג לחברות הוא סוג של קייטרינג המוקדש למתן שירותי מזון ומשקאות לאירועי חברה. הקייטרינג הארגוני אחראי על משלוח האוכל והשתייה לאירוע וכן על הקמה ועיצוב של שולחנות האוכל. קייטרינג לאירועים חברתיים הוא סוג של קייטרינג המוקדש למתן שירותי מזון ומשקאות לאירועי חברה. הקייטרינג החברתי אחראי על משלוח האוכל והשתייה לאירוע וכן על הקמה ועיצוב של שולחנות האוכל. קייטרינג זיכיון הוא סוג של קייטרינג המוקדש למתן שירותי מזון ומשקאות לדוכני זיכיון. הזכיין אחראי על מסירת האוכל והשתייה לדוכן וכן על הקמה ועיצוב של שולחנות האוכל.

מהם השלושה פונקציות קייטרינג בסיסיות?

ניהול קייטרינג הוא תהליך ארגון והכוונה של שירותי קייטרינג. ארבעת התפקידים העיקריים של ניהול הסעדה הם תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה. תכנון הוא תפקיד הליבה של ניהול הסעדה. על מנהלי הקייטרינג לתכנן תפריטים, להעריך את צרכי המזון והמשקאות ולוודא שהמטבח מאובזר כהלכה. הם צריכים גם לפתח תוכניות הגשה ולוחות זמנים, ולתאם את הכנת האוכל עם פעילויות אחרות באירוע. ארגון הוא הפונקציה השנייה של ניהול הסעדה. מנהלי קייטרינג חייבים לארגן את עבודתם של טבחים, שרתים ושאר צוות המטבח. הם צריכים לפתח מערכות לאחסון מזון ואספקה, ולניקוי המטבח ופינות האוכל. הם גם צריכים לפתח מערכות תקשורת כדי לתאם את העבודה של כל צוות המטבח. בימוי הוא הפונקציה השלישית של ניהול קייטרינג. מנהלי קייטרינג חייבים לכוון את עבודתם של טבחים, שרתים ושאר צוות המטבח. הם צריכים לוודא שהמזון מוכן ומוגש בהתאם לתפריט שנבחר, ושכל הנחיות הבטיחות והתברואה יבוצעו. הם גם צריכים לפתור תלונות של לקוחות. שליטה היא האחרונה מבין ארבעת הפונקציות של ניהול הסעדה. מנהלי קייטרינג חייבים לשלוט בעלות המזון והאספקה, ובאיכות המזון והשירות. הם צריכים לפתח

תפקידי קייטרינג יכולים להשתנות בהתאם לסוג האירוע המוגש. עם זאת, התפקידים הנפוצים כוללים בדרך כלל ריהוט אזור שירות המזון בשולחנות וכיסאות, פריסת מפות שולחן והגדרות, עיצוב החלל והצגה של סועדים למקומותיהם. במהלך האירוע, צוות הקייטרינג עשוי להיות אחראי גם על הגשת מזון ומשקאות, פינוי כלים מלוכלכים, ותכנון לאירוע הבא.

מה ההתמקדות שלך בבחירת הקייטרינג הטוב ביותר

1. איכות המזון: הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת שירות קייטרינג הוא איכות המזון. הקפד לשאול ולקרוא ביקורות כדי לקבל מושג על איכות המזון של שירות הקייטרינג. 2. ביקורות לקוחות: גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא ביקורות של לקוחות. ראה מה אמרו לקוחות בעבר על האוכל, שירות הלקוחות והחוויה הכוללת של שירות הקייטרינג. 3. עלות השירות: שירותי קייטרינג יכולים להשתנות מאוד במחיר, לכן הקפידו לקבל מספר הצעות מחיר לפני קבלת ההחלטה. הקפד לשאול גם לגבי עמלות או היטלים נסתרים. 4. ניסיון בקייטרינג: כשאתם בוחרים בשירות קייטרינג, כדאי לוודא שיש להם ניסיון בקייטרינג מסוג האירוע שאתם מתכננים. שאל על חוויות העבר שלהם וראה אם יש להם אסמכתאות שאתה יכול לפנות אליה. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לכם או למישהו מהאורחים שלכם צרכים תזונתיים מיוחדים, הקפידו ליידע את שירות הקייטרינג מראש כדי שיוכלו לבצע התאמות מתאימות.

יש מגוון שירותי קייטרינג לבחירה ממתי שמתכננים אירוע. בהתאם לסוג האירוע, המיקום וכמות האורחים, סוג שירות הקייטרינג ישתנה. להלן רשימה של שירותי קייטרינג שכדאי לקחת בחשבון בעת תכנון האירוע הבא: 1. פונקציות ארגוניות: בעת אירוח אירוע ארגוני, חשוב לקחת בחשבון את סוג האירוע ואת התקציב. ישנם מגוון שירותי קייטרינג לארגונים שיכולים לספק מגוון של מאכלים ושירותים. 2. מקומות לחתונה: כאשר בוחרים מקום לחתונה, חשוב לקחת בחשבון את סוג שירותי הקייטרינג המוצעים. חלק מהמקומות מציעים קייטרינג במקום, בעוד שאחרים מאפשרים חברות קייטרינג חיצוניות. 3. קייטרינג לאירועים חברתיים: קייטרינג לאירועים חברתיים יכול להיות דרך מצוינת להפוך כל אירוע למיוחד יותר. ישנם מגוון שירותי קייטרינג שיכולים לספק מגוון רחב של מאכלים ושירותים לאירוע חברתי. 4. איסוף זיכיונות: כינוס זיכיונות הוא דרך מצוינת לספק אוכל ושתייה לקבוצה גדולה של אנשים. ישנם מגוון שירותי קייטרינג בזיכיון שיכולים לספק מגוון רחב של מאכלים ומשקאות לקבוצה גדולה. 5. קייטרינג פוד טראק: קייטרינג פוד טראק הוא דרך מצוינת ל

מהם חמשת 5 הגורמים החשובים ביותר בבחירת מסעדה?

1. האוכל, כמובן. ניכר שכאשר אנו מחליטים לצאת לאכול בחוץ, הדבר הראשון שאנו רוצים הוא לאכול טוב. 2.נוחות ואווירה. אנחנו רוצים להיות במקום שבו אנחנו מרגישים בנוח והאווירה נעימה. 3. השירות. שירות טוב הוא תמיד יתרון. 4.מחירים. אנחנו רוצים למצוא איזון בין איכות למחיר. 5. המלצות. תמיד מועיל לבקש המלצות מחברים או משפחה.

1. ספר לנו על עצמך: שמי ____________ ואני כרגע בן ___________. אני מתעניין בענף הקייטרינג כי ___________. יעדי הקריירה שלי בענף הקייטרינג הם ___________. 2. מהן החוזקות והחולשות שלך? כמה מהיתרונות שלי כוללים ___________, ___________ ו___________. לגבי חולשות, אני מתקשה לפעמים ___________ ו___________. 3. איך עובדים תחת לחץ? אני מסוגל לעבוד תחת לחץ לפי ___________, ___________ ו___________. 4. איך עובדים בתוך צוות? אני עובד היטב בתוך צוות לפי ___________, ___________ ו___________. 5. איך מתמודדים עם לקוחות קשים? אני מסוגל להתמודד עם לקוחות קשים עד ___________, ___________ ו___________. 6. למה עזבת את העבודה האחרונה שלך? עזבתי את העבודה האחרונה שלי בגלל ___________, ___________ ו___________.

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה

קייטרינג הוא ענף מאתגר להיות בו בשל החלקים הנעים והגורמים הרבים שיש לנהל על מנת לנהל עסק מצליח. כמה אתגרים נפוצים כוללים: – תחלופת עובדים: שיעורי תחלופה גבוהים נפוצים בתעשיית האירוח, מה שעלול להקשות על שמירה על כוח עבודה עקבי ומיומן. -שעות ארוכות: קייטרינג דורש פעמים רבות שעות ארוכות, שעלולות להיות קשות לתחזוקה לאורך זמן. -הכשרת לקוחות: ייתכן שצריכים להכשיר לקוחות כיצד להשתמש או לצרוך את המוצר שלך, דבר שעלול לצרוך זמן רב. -ארגון: עם כל כך הרבה חלקים נעים, זה יכול להיות קשה להישאר מאורגן ולעמוד על הכל. -בזבוז מזון: כמו בכל עסק הקשור למזון, תמיד יש פוטנציאל לבזבוז מזון. למרבה המזל, יש דרכים להתגבר על האתגרים הללו. ניהול יעיל הוא המפתח לשמירה על פעילות חלקה, ולוודא שהצוות שלך מאומן היטב והתחלופה נמוכה. מערכת ברורה ומסודרת תעזור גם לשמור על ניהול חלק. ולבסוף, הקפדה על בזבוז מזון ועבודה לצמצום תעזור להפחית את העלויות שלך.

האיכות של מאגר המועמדים שלך חשובה הרבה יותר מהכמות. אתה צריך להקדיש את הזמן כדי לבדוק היטב את הכישורים של כל מועמד כדי להבטיח שאתה מגייס את האדם הטוב ביותר לתפקיד. יש לשקול גם את הדחיפות למילוי התפקיד. אם אתה צריך מישהו שיתחיל מיד, ייתכן שתצטרך להתפשר על איכות המועמד. יש לקחת בחשבון גם את ההשקעה הנדרשת לגיוס החדש. אם אתה מחפש מישהו עם מערך מיומנויות ספציפי, ייתכן שתצטרך להשקיע יותר כדי להשיג את האדם שאתה רוצה.

מסקנה

1. בצע את המחקר שלך לפני שאתה מתחיל לחפש קייטרינג, חשוב לעשות זאת. המחקר שלך ותבין איזה סוג של שירות קייטרינג אתה צריך. קחו בחשבון את סוג האירוע שאתם מארחים, מספר האורחים שיהיו לכם, התקציב שלכם וכל דרישות תזונתיות מיוחדות. לאחר שתבינו היטב את האירוע שלכם ומה אתם מחפשים, תוכלו להתחיל בחיפוש אחר קייטרינג שיענה על הצרכים שלכם. 2. קבל המלצות אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא קייטרינג טוב היא לשאול בסביבה המלצות. שוחח עם החברים, המשפחה והעמיתים שלך לעבודה כדי לראות אם יש להם המלצות. אתה יכול גם לבדוק אתרי ביקורות מקוונים כדי לראות מה אנשים אחרים אומרים על חברות קייטרינג שונות. 3. בקשו דוגמאות לאחר שצמצמתם את רשימת הקייטרינג הפוטנציאליים שלכם, הגיע הזמן להתחיל ליצור איתם קשר. כאשר אתה יוצר קשר עם קייטרינג, הקפד לבקש דוגמאות מהעבודות שלו. זה ייתן לך מושג טוב על איכות האוכל וההצגה שלהם. 4. השוואת מחירים כאשר אתה שוקל קייטרינג שונים, זה

1. בצע את המחקר שלך 2. קרא ביקורות 3. חפש קייטרינג עם ניסיון 4. ודא שהקייטרינג מבוטח ומורשה 5. בקש הפניות 6. קבל חוזה בכתב 7. גלה מה כלול במחיר 8. שאל על אפשרויות תפריט 9. קבל טעימות 10. השוואת מחירים בחירת קייטרינג לאירוע שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל אם תעקוב אחר 10 אלה טיפים, תהיו בטוחים שתמצאו את הקייטרינג המתאים לצרכים שלכם. ערכו את המחקר שלכם, קראו ביקורות וחפשו קייטרינג עם ניסיון. ודאו שהקייטרינג מבוטח ומורשה, ובקשו אסמכתאות. קבלו חוזה כתוב ובררו מה כלול במחיר. שאל על אפשרויות התפריט וקבל טעימה. השווה מחירים כדי לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספך.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן