קייטרינג באשדוד כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג באשדוד כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

סוף סוף הזמנת את הקייטרינג לאירוע הגדול שלך! אבל לפני שאתה נושם לרווחה, עדיין יש כמה שאלות שאתה צריך לשאול אותם כדי לוודא שהכל יעבור ללא תקלות. איזה סוג של שאלות כדאי לשאול את הקייטרינג שלך? הנה רשימה של כל מה שאתה צריך לשאול לפני החתימה על הקו המקווקו.

מה העלות לראש? מה כלול בעלות לראש? כמה אורחים אתה יכול לספק? האם יש לך הוצאה מינימלית? מהי שיטת התשלום המועדפת עליך? מהי מדיניות ההחזר/ביטול שלך? מתי מגיע התשלום הסופי? איך מחשבים דמי שירות ומסים? האם הטבה כלולה בחשבון הסופי? מהי המדיניות שלך לגבי אלרגיות/אי סבילות למזון? האם אתה יכול לספק אופציה צמחונית/טבעונית/חלאל? מה המדיניות שלך לגבי הגבלות תזונתיות? איך מטפלים בבקשות הכשרות? באיזה סוג של מטבח אתה מתמחה? האם תוכל לספק תפריט לדוגמה? מהי ההודעה המינימלית הנדרשת לאירוע? האם אתה דורש פיקדון? מתי האוכל יגיע? מי יהיה אחראי על הקמת האוכל? מי יהיה אחראי לפינוי לאחר מכן? האם יש לך צוות משלך או שאתה עושה מיקור חוץ? יש לך ביטוח אחריות? האם אתה יכול לתת המלצות?

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג?

כשמדובר בקייטרינג לאירועים, חשוב לשאול את השאלות הנכונות על מנת להבטיח שהאירוע שלכם יצליח. להלן 9 שאלות שכדאי לשאול על קייטרינג: 1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתה מספק דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים? 8. מהי מדיניות הביטולים שלך? 9. האם יש לך ביטוח אחריות? שאילת שאלות אלו תעזור לך להבין טוב יותר את חברת הקייטרינג ומה היא יכולה להציע לאירוע שלך.

כאשר מראיינים קייטרינג, חשוב לברר על הניסיון שלו בענף האירוח. חשוב גם לשאול כיצד הם מתמודדים במצבי לחץ גבוה ומתמודדים עם לחץ בעבודה. יתר על כן, יש לברר כיצד הקייטרינג יתמודד עם לקוח קשה או אחד מאורחיו. על ידי שאילת שאלות אלו, תוכל להבין טוב יותר את הכישורים והיכולות של הקייטרינג.

מה הכי חשוב לקייטרינג

חשוב להיות אדיב, טקט ודיפלומטי בעבודה עם לקוחות בענף ההסעדה. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים נחוצים על מנת לבנות מערכת יחסים טובה עם לקוחות ולספק בהצלחה את צרכיהם.

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלכם. התקציב הוא תמיד שיקול – אספקת אוכל באירוע עולה כסף, לא משנה אם אתם מכינים כל מעדן בעצמכם או עם קייטרינג בשירות מלא. פורמליות היא גורם נוסף – אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק קייטרינג מקצועי, בעוד שאירוע מזדמן יותר לא. גם מטרת האירוע חשובה – אם מדובר באירוע עסקי למשל, אולי תרצו לעשות רושם טוב על ידי קייטרינג, אבל אם מדובר באירוע אישי יותר, אולי לא תרגישו שהוא נחוץ. גם מספר האורחים הוא שיקול – ככל שיותר אורחים, כך עשוי להיות מאתגר יותר לספק אוכל לכולם, כך שקייטרינג עשוי להיות אופציה טובה. לבסוף, חשבו על המשאבים האישיים שלכם – אם יש לכם זמן ואנרגיה להכין אוכל בעצמכם, מצוין, אבל אם לא, קייטרינג עשוי להיות הפתרון הטוב ביותר. אם אינכם בטוחים, שאלו את עצמכם – האם יש לכם ניסיון בתכנון לקיים אירוע מוצלח ללא קייטרינג? אם לא, אולי עדיף להשאיר את זה לאנשי המקצוע.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

כאשר מתכננים אירוע קייטרינג, יש כמה היבטים חשובים שיש לקחת בחשבון על מנת להבטיח אירוע מוצלח. הראשון הוא סוג האירוע שאתה עורך. זה יקבע את סוג האוכל והשירות שתצטרך לספק. הבא, הוא התקציב שלך. זה גורם חשוב שיש לקחת בחשבון מכיוון שהוא יקבע כמה אתה יכול להוציא על אוכל ושירות. לבסוף, תצטרך לשקול אם האירוע שלך ידרוש צוות או שירות כלשהו. זה יבטיח שהאורחים שלך יטופלו כראוי ושהאירוע יתנהל בצורה חלקה.

כמה שאלות כלליות של ראיון שף כדי להזניק את השיחה כוללות: -מתי החלטת להיות שף? -מהי מנת החתימה שלך? -מהי המנה האהובה עליך או הפחות אהובה עליך להכנה? -איך אתה מתאר את פילוסופיית הבישול הכללית שלך? -שם את שלושת כלי המטבח שאי אפשר בלעדיהם?

מהן 10 שאלות ותשובות טובות לראיונות?

זו שאלה מצוינת להתחיל איתה מכיוון שהיא גורמת לך לדבר על עצמך ועל החוויה שלך. הקפד להתמקד בנקודות החוזק שלך וכיצד הן הופכות אותך לאדם הטוב ביותר לתפקיד. כמו כן, הקפד לציין מה אתה אוהב בחברה ולמה אתה רוצה לעבוד בה. התשובה שלך לשאלה זו צריכה להתמקד בניסיון שלך וכיצד היא הכינה אותך לתפקיד זה. הקפד לדבר על הכישורים והחוזקות שלך שהופכים אותך להתאמה המושלמת לתפקיד. כמו כן, ציין כל דבר שעשית בעבר שהכין אותך לתפקיד זה. זו הזדמנות מצוינת לדבר על המוטיבציה שלך לרצות את העבודה. הקפד להתמקד במה שאתה אוהב בחברה ובתפקיד. כמו כן, ציין כיצד עבודה זו תעזור לך להגיע ליעדים ארוכי הטווח שלך. זו שאלה קשה, אבל חשוב להיות כנים. הדרך הטובה ביותר לענות על זה היא להתמקד בנקודות החוזק שלך ובאופן שבו אתה פועל כדי לשפר את החולשות שלך. כמו כן, הקפד להזכיר מה עשית כדי להתגבר על החולשות שלך בעבר. זו שאלה מצוינת כדי להדגיש את המוטיבציה וההתלהבות שלך לעבודה. הקפד להתמקד בנקודות החוזק שלך ו

העסק שלנו מראיין שאלות ותשובות 101. אנחנו רוצים את העבודה הזו כי זו דרך מצוינת ללמוד על עסקים ואיך לראיין עובדים פוטנציאליים. החוזקות המקצועיות שלנו כוללות את היכולת לתקשר עם מעסיקים פוטנציאליים, בעל מוסר עבודה חזק ויכולת לעבוד באופן עצמאי. החולשות המקצועיות שלנו כוללות אי יכולת לעבוד היטב תחת לחץ, אי יכולת להתמודד עם ביקורת, ואי יכולת לעבוד טוב עם אחרים. ההישג הגדול ביותר שלנו בקריירה הוא לעזור ללקוחות שלנו ללמוד כיצד לראיין עובדים פוטנציאליים כדי שיוכלו לקבל את החלטות הגיוס הטובות ביותר האפשריות.

מהן 25 השאלות והתשובות הנפוצות ביותר לראיונות

מהן כמה שאלות טובות לשאול ב ראיון? 1. איך שמעת על התפקיד? 2. מה אתה יודע על החברה? 3. למה הגשת מועמדות? 4. מהן החוזקות המקצועיות העיקריות שלך? 5. למה כדאי לנו להעסיק אותך? 6. יש לך שאלות אלינו?

אם אתה מחפש קייטרינג שיכול להפוך את האירוע שלך למיוחד, יש כמה תכונות שכדאי לך לחפש. ראשית, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים. הם צריכים להיות מסוגלים להבין את החזון שלך לאירוע ולבצע אותו ללא רבב. שנית, חברת קייטרינג טובה צריכה להיות מסוגלת לארגן הכל כדי להבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. זה כולל את היכולת לתאם עם ספקים אחרים ולטפל בכל הפתעות שתצוץ ביום האירוע. שלישית, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לתקשר עם אחרים. הם צריכים להיות מסוגלים להקשיב לרעיונות שלך ולתת לך משוב כנה. לבסוף, לקייטרינג טוב צריכה להיות אהבה לאנשים ולאוכל. הם צריכים להיות נלהבים להפוך את האירוע שלך להצלחה ולהבטיח שכולם ייהנו מהאוכל. אם אתה יכול למצוא קייטרינג עם התכונות האלה, בטוח שיהיה לך אירוע מוצלח!

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג?

קייטרינג הוא חלק חשוב בכל אירוע או אירוע מיוחד. בלעדיו, אירועים יהיו הרבה פחות מהנים ובלתי נשכחים. ישנן שבע פונקציות מפתח של קייטרינג שהופכות אותו לחלק חשוב כל כך בכל אירוע. תכנון: הפונקציה הראשונה של הקייטרינג היא תכנון. זה כרוך ביצירת תפריט, תקציב וציר זמן לאירוע. זה חשוב כדי להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה ושהאירוע יהיה מהנה לכולם. תפעול – ביצוע משימות: הפונקציה השנייה של הקייטרינג היא ביצוע המשימות הקשורות לאירוע. זה כולל הגדרה, הגשה וניקיון. זה חשוב כדי להבטיח שהאירוע יתקיים ללא תקלות. ארגון האירוע: הפונקציה השלישית של הקייטרינג היא ארגון האירוע. זה כולל תיאום עם ספקים אחרים, סידור החלל וניהול רשימת האורחים. זה חשוב כדי להבטיח שהאירוע יהיה מאורגן היטב ויתנהל בצורה חלקה. ציוד: הפונקציה הרביעית של הקייטרינג היא אספקת הציוד הדרוש לאירוע. זה כולל שולחנות, כיסאות, מצעים וכלי הגשה. זה חשוב כדי להבטיח שהאירוע יכיל את כל מה שצריך כדי להצליח. יישום: הפונקציה החמישית של קייטרינג היא יישום. זה כולל הגדרת ה

אתה אמור להיות מסוגל לענות על 10 השאלות המובילות של ראיון קייטרינג בביטחון ובקלות. זכור לשמור את התגובות שלך תמציתיות ולעניין. 1. ספר לנו על עצמך אני מנהל קייטרינג מקצועי עם ניסיון של מעל 10 שנים. יש לי רקורד מוכח בניהול מוצלח של פעולות קייטרינג לאירועים בקנה מידה קטן וגדול כאחד. אני גם שף מוסמך, מה שמקנה לי הבנה מעמיקה של תעשיית המזון והמשקאות. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? אני מחפש להמשיך את הקריירה שלי בענף ההסעדה בתפקיד ניהולי בכיר. אני גם מעוניין לקדם את הידע והמומחיות שלי בניהול אירועים וניהול מזון ומשקאות. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? אני מנהל קייטרינג מנוסה ובעל ידע רב עם כישורי מנהיגות ובניית צוות חזקות. אני גם מסוגל לעבוד היטב תחת לחץ ויש לי הבנה טובה של מגבלות תקציביות. אחת החולשות שלי היא שאני יכול להיות קצת פרפקציוניסט, מה שיכול לפעמים להוביל אותי להיות יותר מדי ממוקדת פרטים. 4. איך עובדים תחת לחץ? יש לי ניסיון רב בעבודה תחת לחץ, הן במטבח והן בצד ניהול אירועים בקייטרינג. I

מהם 7 סוגי הקייטרינג

שירותי קייטרינג זמינים לכל מיני אירועים. בהתאם לסוג האירוע שאתם מארחים, תצטרכו לבחור שירות קייטרינג המתאים ביותר לצרכים שלכם. להלן רשימה של שירותי קייטרינג שונים כדי להקל עליך לבחור את סוג השירות שאתה צריך עבור האירוע שלך: 1) פונקציות ארגוניות: אם אתה עורך אירוע חברה, תצטרך לבחור שירות קייטרינג שיכול לספק לכל האורחים שלך. פונקציות ארגוניות דורשות בדרך כלל כמות גדולה של מזון ושתייה, אז תצטרך לבחור שירות קייטרינג שיכול לספק זאת. 2) מקומות לחתונה: אם אתם מארחים חתונה, תצטרכו לבחור שירות קייטרינג שיוכל לספק את כל האורחים שלכם. מקומות לחתונה דורשים בדרך כלל כמות גדולה של אוכל ושתייה, אז תצטרך לבחור שירות קייטרינג שיכול לספק זאת. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: אם אתם מארחים אירוע חברתי, תצטרכו לבחור שירות קייטרינג שיוכל לספק את כל האורחים שלכם. קייטרינג לאירועים חברתיים דורש בדרך כלל כמות גדולה של אוכל ושתייה, לכן תצטרכו לבחור שירות קייטרינג שיוכל לספק זאת. 4) איסוף זיכיונות: אם אתם מארחים כינוס זיכיונות, אתם

תעשיית הקייטרינג מלאה באתגרים, מניהול צוות ועד שמירה על מרוצים של לקוחות. אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא תחלופת עובדים, שכן יכול להיות קשה להחזיק עובדים טובים בתעשייה עם שעות ארוכות וביטחון תעסוקתי קטן. אתגר נוסף הוא הכשרת לקוחות, שכן ייתכן שהם לא מכירים את האוכל או את השירות. לבסוף, ארגון הוא המפתח בקייטרינג, שכן מנה שלא במקום או הזמנה לא נכונה יכולים להרוס אירוע.

מהם 3 סוגי הקייטרינג?

קייטרינג לחתונה הוא חלק חשוב מאוד מיום החתונה. זה יכול ליצור או לשבור את הקבלה. ישנן חברות קייטרינג רבות המתמחות בקייטרינג לחתונה. הם יעבדו עם החתן והכלה כדי ליצור תפריט מושלם ליום המיוחד שלהם. קייטרינג לחברות הוא דרך מצוינת להרשים לקוחות ולקוחות. זה מראה שהחברה מקצועית ומאורגנת. זה גם מראה שהחברה מוכנה להוציא כסף על לקוחותיה. קייטרינג לאירועים חברתיים מושלם למסיבות ומפגשים חברתיים אחרים. זוהי דרך מצוינת להראות את כישורי הקולינריה שלך. זו גם דרך נהדרת להרשים את האורחים שלך. קייטרינג בזיכיון הוא דרך מצוינת להרוויח כסף. זוהי גם דרך מצוינת להעביר את האוכל שלך לידיים של אנשים שאולי לא הייתה להם הזדמנות לנסות אותו.

1. הגדר ציפיות ריאליות לתקציב שלך. מזנון לא תמיד זול יותר. 2. יש אופציה לילדים. 3. יש אפשרות צמחונית ממלאת. 4. הגישו פחות אוכל בשעות הקוקטיילים שלכם. 5. הימנעו ממאכלים שאינם בעונה. 6. שקלו להגיש חטיף בשעות הלילה המאוחרות. 7. אל תזמין יותר מדי קינוח.

מהם 4 השיקולים העיקריים של החלטות גיוס

כאשר אתה מחפש להעסיק את העובד הבא שלך, הקפד קחו בחשבון את ארבעת הגורמים הללו: כמות מאגר המועמדים שלכם, איכות מאגר המועמדים שלכם, הדחיפות למילוי התפקיד וההשקעה הנדרשת לגיוס החדש. לכל אלו יכולה להיות השפעה דרמטית על מי שתחליטו בסופו של דבר להעסיק. כמות מתייחסת למספר המועמדים שיש לך לבחור מהם. אם יש לך בריכה גדולה, יהיו לך אפשרויות נוספות לבחירה ואפשר להיות סלקטיבי יותר. איכות מתייחסת לרמת המיומנות והניסיון הכוללת של המועמדים שלך. דחיפות מתייחסת לכמה מהר אתה צריך למלא את התפקיד. אם זה צורך מיידי, ייתכן שתצטרך להסתפק במועמד שאינו הבחירה הראשונה שלך. ולבסוף, השקעה מתייחסת הן לזמן והן לכסף שתצטרכו להשקיע בגיוס החדש. אם מדובר בתפקיד מאוד מיוחד, ייתכן שיהיה עליך להשקיע יותר מראש כדי לעדכן את העובד. כל הגורמים הללו חשובים לקחת בחשבון בעת ביצוע העסקה הבאה שלך. על ידי הקדשת זמן לשקול את כל האפשרויות שלך, אתה יכול להיות בטוח שתמצא את המועמד הטוב ביותר האפשרי לתפקיד.

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על הפעולות של קייטרינג עֵסֶק. המטרה העיקרית של ניהול קייטרינג היא לספק מזון ושירות איכותיים ללקוחות. תכנון הוא התפקיד הראשון והחשוב ביותר של ניהול הסעדה. על המתכננים לקחת בחשבון את סוג האירוע, מספר האורחים, התקציב והעדפות הלקוח. ארגון הוא הפונקציה השנייה של ניהול הסעדה. שלב זה כולל יצירת ציר זמן, הקצאת משימות לעובדים ותיאום עם ספקים אחרים. בימוי הוא הפונקציה השלישית של ניהול קייטרינג. שלב זה כולל פיקוח על העובדים, מעקב אחר התקדמות האירוע וביצוע שינויים בעת הצורך. שליטה היא הפונקציה הרביעית והאחרונה של ניהול הסעדה. שלב זה כולל הערכת האירוע, ניתוח משוב מלקוחות ונקיטת פעולה מתקנת בעת הצורך.

מילים אחרונות

1. מה הניסיון של הקייטרינג? 2. מהן ההתמחויות של הקייטרינג? 3. מה כלול במחיר? 4. כמה אנשים יכול הקייטרינג להכיל? 5. מהי מדיניות הקייטרינג לגבי תחליפים או בקשות מיוחדות? 6. מהי מדיניות הקייטרינג לגבי שינויים בתפריט? 7. מהי מדיניות הקייטרינג בנושא ביטולים? 8. האם הקייטרינג דורש פיקדון? 9. מתי מגיע התשלום הסופי? 10. מהן שעות הפעילות של הקייטרינג?

שאלת הקייטרינג שלך את השאלות הנכונות היא חיונית כדי להבטיח שהאירוע שלך יצליח. על ידי קבלת תשובות ברורות לשאלות מפתח אלו, אתה יכול להיות בטוח שהקייטרינג שלך יהיה מסוגל לספק בדיוק את מה שאתה צריך.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן