שירותי הסעדה למפעלים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

שירותי הסעדה למפעלים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

תכנון אירוע יכול להיות משימה לא פשוטה, אך אחד ההיבטים החשובים ביותר בכל אירוע מוצלח הוא האוכל. קייטרינג הוא ענף של מיליארדי דולרים ויש ממש אלפי חברות קייטרינג לבחירה. אז איך בוחרים את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם? להלן מספר טיפים: 1. ראשית, עליכם לזהות את צרכי הקייטרינג של האירוע שלכם. איזה סוג אירוע אתם מארחים? מה התקציב שלך? כמה אנשים ישתתפו? 2. לאחר שתכירו את צרכי הקייטרינג של האירוע שלכם, תוכלו להתחיל לחפש חברות שמתמחות בסוג האירוע שאתם עורכים. לדוגמה, אם אתם מתכננים אירוע חברה, תרצו לחפש חברת קייטרינג שיש לה ניסיון בתפקודים ארגוניים. 3. לאחר שצמצמת את החיפוש לכמה חברות, תרצה להקדיש זמן לקרוא ביקורות מקוונות ולדבר עם אנשים שהשתמשו בחברת הקייטרינג בעבר. זה יעזור לך לקבל תחושה לגבי איכות האוכל והשירות שהחברה מספקת. 4. הקפידו לקבל חוזה קייטרינג בכתב המתאר את התפריט, המחיר ופרטים חשובים נוספים. זה יעזור להבטיח שלא יהיו הפתעות בגדול

כשמדובר בבחירת חברת קייטרינג לאירועים הנכונה, יש לזכור כמה גורמים מרכזיים. ראשית, קחו בחשבון את הגודל וההיקף של האירוע שלכם. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך ולבחור חברה שמסוגלת להתאים לצרכים הספציפיים שלך. שנית, בקשו המלצות מחברים ובני משפחה. זה יכול לתת לך תובנה נהדרת לגבי החברות ששווה לשקול. לבסוף, קח את הזמן לקרוא ביקורות מקוונות. זה ייתן לך הבנה טובה יותר של החוזקות והחולשות של כל חברה. על ידי שמירה על גורמים אלה בחשבון, אתה יכול להיות בטוח שתבחר את חברת קייטרינג לאירועים המתאימה לאירוע הגדול הבא שלך.

מה עלי לחפש בשירות קייטרינג?

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חברת קייטרינג. ניסיון: חשבו על סוג האירוע שאתם מתכננים והאם לחברת הקייטרינג יש ניסיון באירוע מסוג זה. הצעות ושירותים: לחברות קייטרינג לרוב יהיו מגוון שירותים וחבילות שהן מציעות. הקפד להשוות מה כלול בכל חבילה כדי לקבל את התמורה הטובה ביותר לאירוע שלך. תמחור ותשלום: הקפידו להבין את מבנה התמחור של חברת הקייטרינג והאם יש לה עמלות נסתרות. כמו כן, חשוב לברר מתי מועד התשלום והאם יש הנחות לתשלום מוקדם. זמינות: הקפידו לבדוק את זמינות חברת הקייטרינג לתאריך האירוע שלכם. מיקום ופרטי התקשרות: חשוב לוודא שחברת הקייטרינג ממוקמת בסמוך למקום האירוע שלכם ושיש לכם את פרטי ההתקשרות הנכונים שלה. בטיחות והיגיינה במזון: הקפידו לבדוק שלחברת הקייטרינג יש דירוג בטיחות והיגיינה מזון טוב. מוניטין וניסיון: תמיד כדאי לקרוא ביקורות על חברת הקייטרינג כדי לראות מה היו החוויות של אנשים אחרים. רישיון עסק וביטוח: יש לוודא שחברת הקייטרינג מורשית ומבוטחת כהלכה. זה יגן על

קייטרינג טוב חייב לשים לב לפרטים על מנת לבצע את חובותיו בהצלחה. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם אחרים, כמו גם להיות מאורגנים ויכולים להתמודד היטב עם לחץ. לבסוף, לקייטרינג טוב צריכה להיות אהבה לאנשים ולאוכל על מנת ליצור אווירה חמה ומזמינה.

מה ההתמקדות שלכם בבחירת הקייטרינג הטוב ביותר

ישנם מספר גורמים שכדאי לכם לקחת בחשבון בעת בחירת הקייטרינג הטוב ביותר. שירות קייטרינג כדי לוודא שיש לך את החוויה הטובה ביותר האפשרית. איכות המזון צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלך. הקפד לקרוא ביקורות של לקוחות כדי לקבל מושג מה אחרים חשבו על האוכל משירות הקייטרינג שאתה שוקל. גם את עלות השירות חשוב לזכור. אתה לא רוצה לבזבז יותר מדי על הקייטרינג שלך, אבל אתה גם רוצה לוודא שאתה מקבל תמורה טובה לכספך. גם חווית הקייטרינג היא משהו שצריך לקחת בחשבון. ודאו שלשירות הקייטרינג שתבחרו יש ניסיון עם סוג האירוע שאתם עורכים. אם יש לך צרכים מיוחדים, הקפד ליידע את שירות הקייטרינג מראש כדי שיוכלו להיות מוכנים.

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. התקציב הוא תמיד שיקול – קייטרינג יכול להיות יקר, במיוחד אם יש לכם הרבה אורחים. גם הפורמליות של האירוע חשובה – אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק קייטרינג, בעוד שמפגש מזדמן יותר אולי לא. מטרת האירוע היא דבר נוסף שצריך לחשוב עליו – אם מדובר בפונקציית עבודה, למשל, אפשר לצפות לקייטרינג. מספר המוזמנים הוא גם פקטור – ככל שיותר אורחים, כך יהיה קשה יותר לארגן את האירוע בעצמך. לבסוף, יש להתייחס למשאבים האישיים ולניסיון התכנון שלך. אם יש לכם ניסיון רב במטבח ובטוחים ביכולתכם לתכנן ולבצע תפריט, ייתכן שלא תצטרכו לשרת. עם זאת, אם אינך מנוסה כל כך או שאין לך זמן לתכנן ולהכין הכל בעצמך, קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם מספר דברים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע: 1. סוג האירוע שאתה מקיים. זה יקבע את סוג המזון והשתייה שתצטרך לספק. 2. התקציב שלך. זהו אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. ודא שאתה יודע כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על קייטרינג לפני שתתחיל לעשות תוכניות כלשהן. 3. צוות המתנה ושירות. האם האירוע שלכם ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? אם כן, תצטרך לחשב זאת בתקציב שלך.

ישנם ארבעה סוגים של קייטרינג: קייטרינג לחתונה, קייטרינג לחברות, קייטרינג לאירועים חברתיים וקייטרינג בזיכיון. לכל סוג קייטרינג יתרונות ייחודיים משלו שיכולים להפוך את האירוע שלכם למיוחד. קייטרינג לחתונה הוא דרך מצוינת להפוך את יום החתונה שלכם לבלתי נשכח. האוכל בחתונה שלכם צריך להיות ברמה הגבוהה ביותר, וצוות הקייטרינג צריך להיות מסוגל לספק מגוון רחב של אפשרויות כדי לרצות את כל האורחים שלכם. קייטרינג לחברות מושלם לאירועים עסקיים, ארוחות צהריים ומסיבות. האוכל צריך להיות מקצועי וצוות הקייטרינג צריך להיות מסוגל להתמודד עם קבוצות גדולות. קייטרינג לאירועים חברתיים מושלם למסיבות, מקלחות ומפגשים אחרים. האוכל צריך להיות כיף וצוות הקייטרינג צריך להיות מסוגל לספק אווירה נינוחה. קייטרינג זיכיון מושלם לאירועי ספורט, קונצרטים ואירועי חוצות אחרים. האוכל צריך להיות מהיר וקל לאכילה, וצוות הקייטרינג צריך להיות מסוגל לספק מגוון אפשרויות לרצות את כל האורחים שלכם.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג ?

SWOT הוא כלי נהדר עבור עסקים להשתמש בהם כדי להעריך את מיקומם בסביבה המסחרית. הוא לוקח בחשבון את נקודות החוזק והחולשה של העסק, כמו גם הזדמנויות ואיומים שעשויים להיות נוכחים. זה מאפשר לעסקים לקבל החלטות מושכלות לגבי איך להתקדם ולשפר את סיכויי ההצלחה שלהם.

1. הכינו אוכל טעים – זה מובן מאליו! עסק הקייטרינג שלך יצליח רק אם תגיש אוכל טעים שהלקוחות שלך נהנים ממנו. 2. הקפידו על שירות לקוחות מעולה – חידדו את היכולת שלכם לארגן אירועים ולשמור עליהם בצורה חלקה. הלקוחות שלך יזכרו את החוויה הנהדרת שחוו ויש סיכוי גבוה יותר להשתמש בשירותים שלך שוב. 3. שמרו על לבוש מקצועי – חשוב להיראות מקצועי כאשר מנהלים עסק קייטרינג. זה ייתן ללקוחות שלך ביטחון ביכולות שלך ויראה שאתה לוקח את העסק שלך ברצינות. 4. הקפידו על סביבה סניטרית – זה חיוני! הלקוחות לא יחזרו לקייטרינג המגיש אוכל בסביבה לא סניטרית. 5. הצע תמחור תחרותי – שמור על המחירים שלך תחרותיים מבלי לוותר על איכות או שירות. 6. פיתחו מיומנויות ניהול מצוינות – זה יעזור לכם לנהל את עסק הקייטרינג שלכם בצורה יעילה יותר ויאפשר לכם לקלוט יותר לקוחות.

מה הופך עסק קייטרינג למצליח

שירות לקוחות טוב הוא סימן ההיכר של חברת קייטרינג מצליחה . על ידי היותך אדיב, מתחשב ומתחשב, אתה יכול להבטיח שהלקוחות שלך יהיו מרוצים ומרוצים. זה, בתורו, יכול להוביל מפה לאוזן והפניות חיוביות, שיכולות לעזור לעסק שלך לצמוח.

המפתח החשוב ביותר לעסק קייטרינג מצליח הוא איכות המזון. נאמר שארוחה שנעשתה באהבה טעימה יותר מאשר ארוחה שפשוט זורקים יחד. ודא שניתן לטעום את התשוקה שלך בכל מנה שאתה מגיש.

מהם 7 ה-P של שיווק עסק קייטרינג?

מוצר: ה-P הראשון מיועד למוצר. זה מתייחס למה שאתה מוכר ולאילו צרכים זה עונה לשוק היעד שלך. ודא שיש לך הבנה ברורה של המוצר שלך והיתרונות שלו לפני שתמשיך לשלבים הבאים. מחיר: ה-P השני מיועד למחיר. זה הסכום שתגבה עבור המוצר או השירות שלך. הקפד לקחת בחשבון את עלות הסחורה הנמכרת שלך בעת קביעת המחיר שלך כדי שתוכל להרוויח. קידום: ה-P השלישי מיועד לקידום. כך תוציא את הבשורה על המוצר או השירות שלך. ישנן אפשרויות רבות לקידום, אז הקפידו לבחור את אלו שיגיעו לשוק היעד שלכם. מקום: ה-P הרביעי מיועד למקום. זה המקום שבו תמכור את המוצר או השירות שלך. הקפד לבחור מקום שנוח לשוק היעד שלך. אנשים: ה-P החמישי מיועד לאנשים. זה מתייחס לשוק היעד שלך. הקפד להבין מיהו שוק היעד שלך ומה הצרכים שלו לפני שתמשיך לשלבים הבאים. תהליך: ה-P השישי מיועד לתהליך. זהו התהליך שבו תשתמש כדי לספק את המוצר או השירות שלך ללקוח שלך. הקפד לקחת בחשבון את כל חווית הלקוח בעת פיתוח

אחת הדרכים הטובות ביותר להילחם בבזבוז מזון היא להיות מודעים יותר כאשר קונים וקייטרינג יוצרים את התפריטים שלהם. נסו להכין או לקנות רק מה שאפשר לאכול בצורה סבירה ולתכנן שאריות. בעולם הקייטרינג, אחת הדרכים הקלות ביותר לצמצם בזבוז מזון היא יצירת תפריט מגוון יותר. זה מאפשר יותר יצירתיות במטבח, ויכול גם להיות חסכוני יותר מאשר תכנון של כמויות גדולות של מנה מסוימת. לבסוף, שקול קומפוסט כדרך להתמודד עם כל פסולת מזון אכילה. זוהי דרך ידידותית לסביבה להפחית את כמות הפסולת הנשלחת למזבלות.

מהם 7 סוגי הקייטרינג

שירותי קייטרינג ריכזנו רשימה של שירותי קייטרינג שונים כדי להקל עליך לבחור את סוג השירות שאתה צריך עבור האירוע שלך. להלן רשימה של סוגי שירותי הקייטרינג הפופולריים ביותר: 1) פונקציות ארגוניות: חברות קייטרינג רבות מציעות שירותים עבור פונקציות ארגוניות, כגון ארוחות צהריים, פגישות וכנסים. 2) מקומות לחתונה: מקומות לחתונה מצוידים לרוב במטבחים משלהם וצוות קייטרינג. עם זאת, יש זוגות שמעדיפים להשתמש בחברת קייטרינג חיצונית כדי לספק מזון ושתייה לאורחים שלהם. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: קייטרינג לאירועים חברתיים כולל שירותים למסיבות, מקלחות ומפגשים אחרים. 4) איסוף זיכיונות: איסוף זיכיונות הוא סוג של קייטרינג שמסופק בדרך כלל באירועי ספורט, ירידים ומקומות אחרים בחוץ. 5) קייטרינג פוד טראק: קייטרינג פוד טראק הפך פופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות. סוג זה של קייטרינג כולל בדרך כלל מגוון משאיות מזון, מהן האורחים יכולים לבחור כדי ליצור את הארוחות שלהם. 6) קייטרינג למסעדות: קייטרינג במסעדה מאפשר לאורחים ליהנות מארוחה מהמסעדה האהובה עליהם מבלי לעזוב את האירוע.

קייטרינג הוא חלק חיוני בכל אירוע או אירוע מיוחד. בלי זה, האורחים היו רעבים והאירוע יהיה פלופ. חברות קייטרינג מספקות מגוון שירותים כדי לוודא שהאירוע שלכם יתנהל בצורה חלקה וכולם יוצאים מרוצים. 7 הפונקציות של הקייטרינג הן: 1. תכנון – חברות קייטרינג עובדות איתך על פיתוח תפריט ותכנון לאירוע שלך. הם לוקחים בחשבון את התקציב שלך, ספירת האורחים וכל מגבלות תזונתיות. 2. תפעול – ביום האירוע חברות קייטרינג מבצעות את התוכנית ודואגות שהכל יתנהל כשורה. הם מקימים את תחנות האוכל, מכינים את האוכל ומתאמים עם ספקים אחרים כדי להבטיח שהכל יפעל בזמן. 3. ארגון האירוע – חברות קייטרינג עובדות איתך על פיתוח לוח זמנים ולוח זמנים לאירוע. הם מתאמים עם ספקים אחרים, כמו בידור ופרחים, כדי לוודא שהכל מסונכרן ופועל לפי התוכנית. 4. ציוד – לחברות קייטרינג יש את הציוד הדרוש להצלחת האירוע שלכם. יש להם הכל, החל משפשוף כלים וכלי הגשה ועד מכונות קפה ומצעים. 5. יישום – ביום האירוע חברות קייטרינג מיישמות את התכנית ועושות

מהו החלק החשוב ביותר בחוזה קייטרינג?

חשוב לכלול תנאי חוזה סטנדרטיים בחוזה הקייטרינג שלך בנוסף לפריטים הקשורים לתפריט ולשירות. זה יעזור להגן עליך וגם על הלקוח שלך בכל מקרה של נסיבות בלתי צפויות. כמה תנאים והגבלות סטנדרטיים חשובים שיש לכלול הם: -מידע חוזה בסיסי: זה צריך לכלול את השמות ופרטי הקשר של שני הצדדים, כמו גם את התאריך שבו החוזה נכנס לתוקף. -תאריך סופי לכל שינוי: זה מבטיח ששני הצדדים מודעים ומסכימים לכל שינוי שנעשה בחוזה. -ביטוח: יש לבטח את חברת הקייטרינג בכל מקרה של תאונה או נזק. -דרישות בריאות ובטיחות: זה חשוב כדי להגן הן על חברת הקייטרינג והן על הלקוח. -מדיניות ביטולים: זה צריך לפרט את התנאים שבהם כל אחד מהצדדים יכול לבטל את החוזה, כמו גם כל דמי ביטול שעשויים לחול. -הפרת חוזה: זה מתאר מה יקרה במקרה שאחד מהצדדים יפר את החוזה, ויכול לעזור למנוע מחלוקות משפטיות. קצת הכנה, אתה יכול להצליח בראיון. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לענות על השאלות האלה: 1. ספר לנו על עצמך: היה מוכן לדבר על הניסיון שלך בתעשיית הקייטרינג, כמו גם על יעדי הקריירה שלך. היו כנים ואופטימיים בתשובתכם. 2. מהן החוזקות והחולשות שלך? היו כנים ותן דוגמאות ספציפיות הן לנקודות החוזק והן לחולשות שלכם. 3. איך אתה עובד תחת לחץ? היו מוכנים לדבר על תקופה שבה הייתם צריכים לעבוד תחת לחץ וכיצד התמודדתם עם זה. 4. איך עובדים בתוך צוות? היה מוכן לדבר על כישורי עבודת הצוות שלך וכיצד אתה עובד בתוך צוות. 5. איך מתמודדים עם לקוחות קשים? היו מוכנים לדבר על תקופה בה נאלצתם להתמודד עם לקוח קשה וכיצד התמודדתם עם זה. 6. למה עזבת את העבודה האחרונה שלך? היה כנה לגבי הסיבות שלך לעזוב את העבודה האחרונה שלך. אם שחררו אותך, היה ברור בעניין. 7. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? היו מוכנים לדבר על המטרות ארוכות הטווח שלכם בענף הקייטרינג

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה, ושליטה במשאבים הדרושים למתן שירות מזון ומשקאות באירוע. מנהלי קייטרינג עובדים עם מתכנני אירועים כדי לקבוע את צרכי המזון והמשקאות של לקוחותיהם ולאחר מכן לפתח תוכנית שתענה על הצרכים הללו. הם גם עובדים עם ספקים כדי לרכוש את האוכל והמשקאות, ועם שפים כדי לפתח תפריטים שימשכו את אורחי האירוע. ביום האירוע, מנהלי קייטרינג מפקחים על הגדרת אזורי המזון והמשקאות, מוודאים שהשירות פועל בצורה חלקה ופותרים כל בעיה שעלולה להתעורר.

בעת העסקת העובד הבא שלך, היה הקפד לקחת בחשבון את ארבעת הגורמים הללו: כמות מאגר המועמדים שלך, איכות מאגר המועמדים שלך, דחיפות למילוי התפקיד וההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש.

מילים אחרונות

ישנם מספר גורמים שתצטרך רוצה לקחת בחשבון בבחירת חברת קייטרינג לאירועים. ראשית, שקלו את סוג האירוע שאתם מארחים. האם זה יהיה מפגש מזדמן או רומן רשמי יותר? זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך. לאחר מכן, קח בחשבון את התקציב שלך. כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על קייטרינג? קבל הצעות מחיר מכמה חברות שונות כדי לקבל מושג מה האפשרויות שלך. לבסוף, חשבו על האוכל עצמו. איזה סוג אוכל תרצו להגיש באירוע שלכם? ודא שחברת הקייטרינג שתבחר תוכל להיענות לבקשתך. בעקבות העצות הפשוטות האלה, אתה אמור להיות מסוגל למצוא את חברת הקייטרינג לאירועים המתאימה לצרכים שלך.

חברת הקייטרינג המתאימה יכולה לעשות או לשבור את האירוע שלך. בבחירת חברת קייטרינג, הקפידו לקרוא ביקורות ולבקש הפניות. נפגש עם הקייטרינג כדי להבטיח שהם מבינים את החזון שלך ויכולים לספק את השירותים שאתה צריך. שאלו על ניסיונם בקייטרינג לאירועים דומים, קבלו הצעת מחיר מפורטת והקפידו לטעום מהאוכל לפני קבלת החלטה סופית. בעזרת תכנון ומחקר קפדניים תוכלו לבחור חברת קייטרינג שתהפוך את האירוע שלכם להצלחה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן