קייטרינג ביבנאל כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג ביבנאל כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

תכנון אירוע יכול להיות משימה לא פשוטה, אך אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו היא בחירת הקייטרינג המתאים. להלן 10 טיפים שיעזרו לכם לבחור קייטרינג שיהפוך את האירוע שלכם להצלחה: 1. קבעו את התקציב שלכם. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות ולמנוע הפתעות בהמשך. 2. הכר את רשימת האורחים שלך. מספר האורחים ישפיע על סוג התפריט והשירות שתזדקק להם. 3. שקול את מיקום האירוע שלך. הקייטרינג יצטרך להיות מסוגל לגשת לחלל האירוע ולהחזיק בציוד הדרוש. 4. החליטו על רמת השירות שאתם צריכים. קייטרינג בשירות מלא כולל הכל, החל מהקמה ועד ניקיון, בעוד שקייטרינג להורדה הוא יותר תקציבי אך מחייב אותך לטפל בהקמה ובניקיון בעצמך. 5. בחרו קייטרינג עם ניסיון. בקש הפניות ובדוק ביקורות מקוונות כדי לקבל תחושה של המוניטין של הקייטרינג. 6. בחר קייטרינג המציע התאמה אישית של תפריט. זה יאפשר לכם ליצור תפריט שיתאים לנושא האירוע שלכם ולצרכים התזונתיים של האורחים שלכם. 7. ודא שהקייטרינג

1. התחל במחקר קייטרינג באזור שלך כדי לקבל מושג עם מי זמין לעבוד. 2. ערכו רשימה של מה שאתם צריכים מקייטרינג, כולל גם פריטים ספציפיים וגם עמדות כלליות. 3. קבע את התקציב שלך עבור שירותי קייטרינג ושתף מידע זה עם כל קייטרינג שאתה מראיין. 4. לאחר שצמצמת את אפשרויות הקייטרינג שלך, קבע להיפגש איתם באופן אישי כדי לדון באירוע שלך. 5. בקשו הפניות מכל קייטרינג ועקבו אחר הפניות אלו כדי לקבל משוב. 6. הקפידו לבחון טעימה של פריטי תפריט פוטנציאליים לפני קבלת ההחלטה הסופית. 7. צור חוזה עם הקייטרינג שבחרת המתאר את כל הפרטים של האירוע שלך. 8. ודא שאתה מעביר כל שינוי או בקשות מיוחדות לקייטרינג שלך בזמן. 9. היו נוכחים ביום האירוע כדי לוודא שהכל מתנהל בצורה חלקה. 10. הקפידו להודות לקייטרינג שלכם לאחר האירוע ולתת לו משוב על השירותים שלהם.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת לשים לב לפרטים, להיות מסוגל לתקשר היטב עם אחרים, ולהיות בעל יכולת להתמודד עם לחץ. חברת קייטרינג צריכה גם להיות מסוגלת לארגן הכל כדי להבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה.

להיות אדיב, טקט ודיפלומטי הכרחי כשעובדים כקייטרינג. ייתכן שיהיה עליך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לעשות זאת או לא. לארגן את האירוע שלך. התקציב הוא ללא ספק גדול – קייטרינג יכול להיות יקר וחשוב לוודא שאינכם מוציאים יתר על המידה. גם הפורמליות של האירוע חשובה – מפגש מזדמן יותר עשוי לא להצדיק קייטרינג, ואילו אירוע רשמי יותר עשוי. מטרת האירוע היא גם משהו שצריך לקחת בחשבון – אם מדובר בפגישה עסקית, למשל, אפשר לצפות לקייטרינג. מספר האורחים הוא גורם נוסף – מפגש קטן אולי לא צריך קייטרינג, אבל גדול כנראה יצטרך. לבסוף, המשאבים האישיים וחוויית התכנון שלך הם דברים שכדאי לחשוב עליהם – אם אינך רגיל לתכנן אירועים גדולים, אולי כדאי לשכור קייטרינג שידאג להכל.

תשומת לב לפרטים היא חשוב ביותר עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חיוני לזכור ולשים לב לכל הפרטים על מנת להפיק אירוע באיכות גבוהה.

מהם 3 דברים קריטיים שיש לשים לב אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע, וכל אחד מהם חשוב בדרכו שלו. סוג האירוע, התקציב ודרישות צוות המלצרים הם כולם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. סוג האירוע יכתיב רבים מהגורמים האחרים, כמו התקציב. אם אתם עורכים קייטרינג לאירוע רשמי, תצטרכו לתת את הדעת על דברים כמו סידור שולחן ומצעים. אם אתה מארגן אירוע מזדמן יותר, אתה יכול לחסוך כסף בכך שלא תצטרך לדאוג לגבי הפרטים הנוספים האלה. התקציב שלך הוא גם שיקול חשוב. אתה צריך לוודא שיש לך מספיק כסף כדי לכסות את עלות האוכל והשתייה, כמו גם כל עלויות אחרות הקשורות לאירוע. אם אתה עובד עם תקציב מוגבל, ייתכן שתצטרך להיות יצירתי עם אפשרויות התפריט שלך. לבסוף, עליכם לשקול האם תזדקקו לצוות המלצרים לאירוע שלכם או לא. אם אתה מגיש אוכל, סביר להניח שתצטרך מישהו שיעזור להגיש ולנקות. אם אינכם מגישים אוכל, ייתכן שעדיין תזדקקו למישהו שיעזור בדברים כמו הקמה והריסה. זכור את כל הגורמים הללו בעת תכנון האירוע שלך, ותהיה בטוח שיהיה לך אירוע מוצלח!

1. האם הקייטרינג זמין בתאריך שבו אתה צריך אותו? 2. כמה זמן הם בעסק? 3. כמה אירועים/חתונות הם עורכים בשנה? 4. כמה אורחים יכול הקייטרינג להכיל? 5. האם הקייטרינג מקיים אירועים אחרים באותו היום? 6. האם יש עלות להתקנה והורדה? 7. מה התפריטים והתמחור של הקייטרינג? 8. האם לקייטרינג יש ביטוח אחריות? 9. מהי מדיניות התשלומים של הקייטרינג? 10. האם הקייטרינג דורש פיקדון? 11. מה כלול במחיר הקייטרינג? 12. האם יש חיובים נוספים? 13. מהי מדיניות הביטולים של הקייטרינג? 14. מהי מדיניות ההחזרים של הקייטרינג? 15. מהן אלרגיות/אי סבילות למזון של הקייטרינג? 16. מהן מגבלות התזונה של הקייטרינג? 17. מהו תהליך הכנת האוכל של הקייטרינג? 18. מהי מצגת האוכל של הקייטרינג

מדוע חשוב לבחור בקייטרינג טוב?

בבחירת קייטרינג לחתונה שלכם, חשוב לבחור באחד שמציע שירות מלא. זה אומר שהם ידאגו להכל, מהקמה ועד ניקיון, כולל עריכת שולחן ושירות בר. העובדה שחברות שונות מטפלות בהיבטים שונים של הקייטרינג עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו ליותר כאב ראש עבורכם. בחרו חברת קייטרינג שתעשה לכם את החיים קלים יותר, לא קשים יותר.

קייטרינג הוא תהליך של תכנון, הכנה וביצוע של ארוחה או אירוע. זה יכול להתבצע בתוך הבית על ידי חברה או ארגון, או זה יכול להיות מיקור חוץ לחברת קייטרינג מקצועית. ישנן שבע פונקציות עיקריות של קייטרינג: תכנון, תפעול, ארגון האירוע, ציוד, יישום, בקרה והבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות. כל אחת מהפונקציות הללו חיונית להבטחת אירוע קייטרינג מוצלח.

מהם 7 ה-P's של שיווק עסק קייטרינג

7 P's השיווק הם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת יצירה ויישום של תוכנית שיווק. הם כוללים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, עסקים יכולים ליצור אסטרטגיית שיווק מעוגלת ויעילה שתעזור להם להגיע לקהל היעד שלהם ולהשיג את יעדי השיווק שלהם.

ישנם מספר גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת הבחירה שירות קייטרינג לאירוע הבא שלכם: 1. איכות האוכל: בראש סדר העדיפויות שלכם צריכה להיות איכות המזון שמציע שירות הקייטרינג. הקפד לדגום את האוכל לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך. 2. חוות דעת של לקוחות: קחו את הזמן לקרוא ביקורות של לקוחות על שירות הקייטרינג שאתם שוקלים. זה יכול לתת לך תובנות חשובות לגבי איכות האוכל והשירות שלהם. 3. עלות השירות: שירותי קייטרינג יכולים להשתנות מאוד מבחינת העלות. הקפד לקבל כמה הצעות מחיר שונות לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך. 4. חווית קייטרינג: ודאו שלשירות הקייטרינג שתבחרו יש ניסיון בקייטרינג מסוג האירוע שאתם מתכננים. זה יעזור להבטיח שהם יוכלו לטפל בכל הפרטים ולספק את האוכל והשירות שאתה מצפה לו. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לכם אורחים עם צרכים תזונתיים מיוחדים, ודאו ששירות הקייטרינג שתבחרו מסוגל להתאים לצרכים אלו. זה יעזור להבטיח שכולם ייהנו מהאוכל באירוע שלך.

מהם 7 סוגי הקייטרינג?

ישנם סוגים רבים ושונים של שירותי קייטרינג זמינים לבחירה, בהתאם לסוג האירוע שאתה מארח. פונקציות ארגוניות עשויות לדרוש שירות קייטרינג רשמי יותר, בעוד שמקומות לחתונה עשויים להיות מתאימים יותר לחוויית קייטרינג רגועה ואינטימית יותר. ניתן להתאים קייטרינג לאירועים חברתיים כך שיתאים לצרכים הספציפיים של האירוע שלכם, וקייטרינג זיכיון מושלם למפגשים גדולים או לאירועים באווירה נינוחה יותר. קייטרינג פוד טראק יכול להוות אופציה מצוינת למי שרוצה חווית קייטרינג ייחודית ומרגשת, וקייטרינג במסעדה יכול להיות אופציה מצוינת למי שרוצה ליהנות מארוחה עם החברים או המשפחה שלו ועדיין יכולים ליהנות מהאירוע.< br>
1. קייטרינג לחתונה: למרות שכולנו מכירים קייטרינג לחתונה, אנחנו יכולים גם להסכים שקייטרינג משפיע מאוד על אותו יום מיוחד. חברת קייטרינג טובה תוכל לעבוד איתך על מנת ליצור תפריט המתאים לתקציב שלך ולצורכי האורחים שלך. הם גם יוכלו לעבוד איתך כדי ליצור לוח זמנים שישאיר את האוכל חם ורענן כל הלילה. 2. קייטרינג תאגידי: אם אתם מחפשים להרשים את הלקוחות או העובדים שלכם, קייטרינג תאגידי הוא הדרך ללכת. חברת קייטרינג טובה תוכל ליצור תפריט מקצועי וטעים כאחד. הם גם יוכלו לעבוד איתך כדי ליצור לוח זמנים שישאיר את האוכל חם ורענן לאורך כל היום. 3. קייטרינג לאירועים חברתיים: בין אם אתם עורכים מסיבת יום הולדת, מסיבת פרישה או מסיבת חג, קייטרינג לאירועים חברתיים הוא דרך מצוינת לוודא שהאורחים שלכם אוכלים היטב ומאושרים. חברת קייטרינג טובה תוכל ליצור תפריט המתאים לאירוע שלכם ולתקציב שלכם. הם גם יוכלו לעבוד איתך כדי ליצור לוח זמנים שישאיר את האוכל חם ורענן כל הלילה. 4. קייטרינג בזיכיון: אם אתם מחפשים להאכיל

מהן אחריות הקייטרינג

תפקידי קייטרינג משתנים בהתאם לגודל והיקף אירוע הקייטרינג. עם זאת, רוב עבודות הקייטרינג יכללו בדרך כלל מטלות הקמה, קישוט, הגשה וניקיון. לאירועים גדולים יותר, צוות הקייטרינג עשוי להיות אחראי גם על תכנון התפריט, הכנת האוכל ופיקוח על תפעול שירות האוכל הכולל.

קייטרינג אחראים למגוון רחב של מטלות, החל מפיתוח תפריט ותיאום חבילות ועד בישול מזון וניהול לוחות זמנים לאירועים. הם גם ממלאים תפקיד חיוני בפרסום העסק שלהם כדי להביא לקוחות חדשים. קייטרינג חייב להיות מאורגן מאוד ויכול לבצע ריבוי משימות על מנת לבצע בהצלחה את כל ההיבטים של עבודתם.

אילו דברים נלקחים בחשבון על ידי לקוחות לפני בחירת קייטרינג?

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שירות קייטרינג לאירוע שלכם. להלן 9 גורמים חיוניים שכדאי לזכור: 1. סגנון האירוע: האם מדובר בארוחת ערב רשמית בישיבה, או במזנון סתמי יותר? וודאו ששירות הקייטרינג יכול לספק את סגנון האוכל והשירות שאתם צריכים. 2. אורחים: כמה אנשים ישתתפו, והאם יש לכם מגבלות תזונתיות להכיל? 3. התמחויות: האם לשירות הקייטרינג יש התמחויות או מנות ייחודיות שיתאימו לאירוע שלכם? 4. מטבח במקום: אם האירוע שלכם הוא במקום ללא מטבח, תצטרכו לוודא שלשירות הקייטרינג יש את הציוד והמקום הנדרשים להכנת האוכל במקום. 5. מבחן טעם: הקפידו לנסות את האוכל לפני שאתם מזמינים את שירות הקייטרינג, כדי לוודא שהוא לטעמכם. 6. הפניות: בקשו הפניות מלקוחות קודמים, כדי לקבל מושג טוב יותר על איכות ואמינות שירות הקייטרינג. 7. קיימות: שאל על נוהלי הקיימות של שירות הקייטרינג, כדי לראות אם הם מתיישבים עם הערכים שלך. 8. חלופות לקייטרינג מסורתי: אם

תשובה נכונה על 10 שאלות הראיון המובילות בתחום הקייטרינג היא המפתח להצלחה בראיון ולקבלת העבודה. מאמר זה ייתן לך הדרכה כיצד לענות על כל שאלה ולזכות במשרת הקייטרינג של חלומותיך. 1. ספר לנו על עצמך היה מוכן לדבר על הניסיון שלך בענף הקייטרינג ולמה אתה מעוניין בתפקיד אליו אתה מגיש מועמדות. זו ההזדמנות שלך למכור את עצמך ולעשות רושם ראשוני נהדר. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? דברו על המטרות ארוכות הטווח שלכם וכיצד המשרה הזו משתלבת בתוכניות שלכם. שוחח על התשוקה שלך לקייטרינג ועל מה שאתה מקווה להשיג בתעשייה. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? היו כנים לגבי החוזקות והחולשות שלכם. דבר על איך התגברת על החולשות שלך או מה אתה עושה כדי לשפר אותן. זה מראה שאתה מודע לעצמך ועובד כדי לשפר את עצמך. 4. איך עובדים תחת לחץ? קייטרינג יכול להיות סביבה בלחץ גבוה. שוחח כיצד אתה נשאר רגוע תחת לחץ וכיצד אתה מתמודד עם לחץ. זה יראה למראיין שאתה יכול להתמודד עם דרישות התפקיד. 5. איך עושים

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה

תעשיית הקייטרינג היא מאתגרת, אבל יש דרכים להתגבר על כמה מהבעיות הנפוצות ביותר שצצות. ניהול הוא המפתח לכל עסק מצליח, וזה נכון במיוחד בקייטרינג. מעקב צמוד אחר צוות ויחסי לקוחות יכול לעזור לשמור על ניהול חלק. מחזור הוא תמיד אתגר בתעשיית האירוח, אבל על ידי מעקב צמוד אחר הכשרה ופיתוח, אתה יכול לעזור לשמור על ניהול חלק של העסק שלך. שעות ארוכות הן תמיד אתגר, אבל על ידי ארגון ויעילות, אתה יכול למזער את ההשפעה על העסק שלך. בזבוז מזון הוא תמיד דאגה, אבל על ידי הקפדה על גדלי המנות ותכנון התפריט, אתה יכול לעזור להפחית את הפסולת ולשמור על פעילות העסק שלך בצורה חלקה.

הפונקציות של ניהול קייטרינג הן תכנון, ארגון, הכוונה ו שליטה. תכנון הוא תחום הליבה של כל פונקציות הניהול. התארגנות היא התארגנות היא התפקיד השני של הניהול. בימוי הוא התפקיד השלישי של הניהול. שליטה היא האחרונה מבין ארבע פונקציות הניהול.

מילים אחרונות

1. התחל ביצירת רשימה של קייטרינג פוטנציאלי. בקשו המלצות מחברים, בני משפחה ומתכנני אירועים אחרים. 2. חקור כל קייטרינג ברשימה שלך. קרא ביקורות מקוונות ובדוק עם Better Business Bureau. 3. קבע ייעוץ עם הקייטרינגים המובילים שלך. זו ההזדמנות שלך לשאול שאלות מפורטות ולקבל תחושה של הסגנון שלהם. 4. הקפידו לקבל אומדן כתוב המתאר את כל העלויות, כולל מיסים ותשר. 5. יש לוודא שהקייטרינג מורשה ומבוטח. בקשו לראות הוכחות לשניהם. 6. שאלו על הניסיון של הקייטרינג עם סוג האירוע שלכם. ודא שהם מכירים את המקום שלך ויכולים להכיל את ספירת האורחים שלך. 7. בררו איזה סוג שירות מספק הקייטרינג. האם הם יקימו וינוקו, או שתצטרך לספק צוות משלך? 8. שאל על נוהלי בטיחות המזון של הקייטרינג. הם צריכים להיות מסוגלים לספק לך תוכנית בטיחות מזון. 9. לטעום את האוכל! ודא שאתה אוהב את האוכל של הקייטרינג לפני שאתה מזמין אותם לאירוע שלך. 10. קבל הכל בכתב. להיות

יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. ראשית, תרצה לשקול את גודל וסוג האירוע שאתה עורך. שנית, תצטרך לחשוב על התקציב שלך ואיזה סוג אוכל תרצה להגיש. לבסוף, חשוב לקרוא ביקורות ולקבל המלצות מלקוחות קודמים. על ידי ביצוע הטיפים האלה, אתה בטוח שתמצא את הקייטרינג המתאים לאירוע שלך!

תוכן עניינים

דילוג לתוכן