קייטרינג ברמת השרון כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג ברמת השרון כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כשזה מגיע לבחירת קייטרינג לאירוע קרוב, יש לזכור כמה דברים. אולי השיקול החשוב ביותר הוא האוכל. כמובן, אתה רוצה שהאוכל יהיה טעים וישקף את הנושא או הטון של האירוע שלך. אבל מה עושים כשלא מצליחים לטעום קודם את האוכל? הנה כמה טיפים לבחירת קייטרינג כאשר אינכם יכולים לדגום את האוכל: 1. ערכו את המחקר שלכם. שאל בסביבה להמלצות וקרא ביקורות מקוונות. 2. ודאו שהקייטרינג מנוסה ובעל מוניטין טוב. 3. בקשו הצעת תפריט והשוו מחירים. 4. קבלו תחושה של הסגנון של הקייטרינג והאם הוא יתאים לאירוע שלכם. 5. ודאו שהקייטרינג זמין בתאריך האירוע שלכם. על ידי ביצוע הטיפים האלה, תוכל לבחור קייטרינג שיגיש אוכל טעים ויעזור להפוך את האירוע שלך להצלחה.

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לבחור את הקייטרינג שלך כאשר אתה לא יכול לטעום את האוכל תחילה . 1. ראשית, הסתכלו על תיק הקייטרינג של הקייטרינג. בדוק אם יש להם תמונות של אירועים קודמים שהם סיפקו. זה ייתן לך מושג על הסגנון שלהם ואיכות האוכל שלהם. 2. שנית, בקשו מהקייטרינג הפניות. שוחח עם אנשים אחרים שהשתמשו בשירותיהם כדי לקבל מושג איך האוכל שלהם. 3. שלישית, שאלו את הקייטרינג על האוכל שלהם. באילו מרכיבים הם משתמשים? מאיפה הם משיגים את האוכל שלהם? זה יעזור לך לקבל מושג על איכות האוכל שלהם. 4. לבסוף, סמוך על הבטן שלך. אם יש לך הרגשה טובה לגבי הקייטרינג, אז לך איתם. בדרך כלל אתה יכול לדעת מתי מישהו נלהב מהעבודה שלו, והתשוקה הזו תביא בדרך כלל לאוכל טוב.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג?

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, יש כמה שאלות מפתח שאתה תמיד צריך לשאול לפני קבלת החלטות כלשהן. ראשית, בררו באילו סוגי מאכלים הקייטרינג מתמחה וקבלו המלצות על מה לדעתם יהיה הטוב ביותר עבור האירוע שלכם. לאחר מכן, שאלו כיצד יוצג האוכל ומה תהיה העלות המשוערת. כמו כן, חשוב לברר כיצד הקייטרינג יתמודד עם כל בקשות של הרגע האחרון או תזונתיות שיש לכם. לבסוף, הקפד לשאול אם יש חיובים נוספים עבור דברים כמו דגימת תפריט או שירותים נוספים. על ידי שאילת כל השאלות הללו, אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את הקייטרינג הטוב ביותר לאירוע שלך.

לאיכות האוכל שמוגש על ידי חברת קייטרינג יש חשיבות עליונה. כדאי לקרוא חוות דעת של לקוחות כדי לקבל מושג על איכות האוכל שמוגש על ידי הקייטרינג שאתה שוקל. גם עלות שירות הקייטרינג היא שיקול חשוב. כדאי לקבל הצעות מחיר מכמה חברות קייטרינג שונות כדי לקבל מושג לגבי עלות השירות. גם הניסיון של חברת הקייטרינג הוא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. ודאו שלחברה שאתם שוקלים יש ניסיון בקייטרינג לסוג האירוע שאתם מתכננים. לבסוף, עליך לשקול את כל הצרכים המיוחדים שיש לך. לדוגמה, אם יש לכם מגבלות תזונתיות, ודאו שחברת הקייטרינג יכולה להתאים לצרכים שלכם.

איך מבצעים טעימות מזון

חוש הריח שלנו הוא גורם מרכזי בהנאה שלנו מכל ארוחה. כאשר אנו מפרקים ארוחה ומזהים את הריחות האישיים, אנו יכולים להעריך טוב יותר את המורכבות והניואנסים של המנה. בנוסף, על ידי מינוף טעמים שאינם לשון, אנו יכולים לשפר עוד יותר את החוויה שלנו. לבסוף, על ידי בידוד הטעמים, התחושות ופרופילי הטעמים הבסיסיים, נוכל לפתח הבנה מלאה יותר מדוע מנה מסוימת כל כך מהנה.

כאשר מתכננים אירוע, יש כמה היבטים מרכזיים שיש לקחת בחשבון. לגבי קייטרינג. הראשון הוא סוג האירוע שאתם מארחים. זה יכתיב איזה סוג של אפשרויות מזון ושתייה תצטרך לספק. התקציב שלך הוא גם גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. תצטרך לקבוע כמה אתה מוכן להוציא על שירותי קייטרינג. לבסוף, תצטרך להחליט אם האירוע שלך ידרוש צוות המלצרים או אנשי שירות אחרים. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, אתה יכול להבטיח שהאירוע שלך יתנהל בצורה חלקה ושהאורחים שלך יהיו מוזנים היטב ומטופלים.

איך אתה יכול לומר לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים ולהיות מאורגן על מנת להבטיח אירוע מוצלח. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר עם אחרים ולהיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל. לבסוף, הם חייבים להיות מסוגלים להתמודד עם לחץ.

ישנם גורמים רבים המנחים את בחירת המזון שלנו. חלקם כוללים העדפת טעם, תכונות חושיות, עלות, זמינות, נוחות, איפוק קוגניטיבי והיכרות תרבותית. ההעדפות האישיות שלנו יכתיבו איזה מהגורמים הללו הכי חשובים לנו. לדוגמה, מי שמנסה לרדת במשקל עשוי לייחס חשיבות רבה יותר לריסון קוגניטיבי, בעוד שמי שמנסה לחסוך כסף עשוי לייחס חשיבות רבה יותר לעלות. בסופו של דבר, לכולנו יש סיבות שונות לבחירות המזון שאנו עושים.

מהם חמשת 5 הגורמים החשובים ביותר בבחירת מסעדה?

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מסעדה. כמובן שהאוכל חשוב. אנחנו רוצים לוודא שנהנה מהארוחה. גם נוחות ואווירה חשובים. אנחנו רוצים לוודא שיהיה לנו נוח במסעדה ושהאווירה תהיה נעימה. גם השירות חשוב. אנחנו רוצים לוודא שהצוות ידידותי וקשוב. המחירים הם גם שיקול. אנחנו רוצים לוודא שהמסעדה תהיה במחיר סביר. גם המלצות יכולות להועיל. אנו עשויים לבקש מחברים או בני משפחה את ההמלצות שלהם.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לארגן את האירוע שלך או לא. התקציב הוא תמיד גורם חשוב – קייטרינג יכול להיות יקר, במיוחד אם אתה הולך עם אפשרות של שירות מלא. פורמליות היא דבר נוסף שיש לקחת בחשבון – אם האירוע שלכם מאוד רשמי, קייטרינג עשוי להיות רעיון טוב כדי להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה. גם מטרת האירוע שלכם חשובה – אם מדובר באירוע עסקי למשל, אולי כדאי לכם לשקול קייטרינג על מנת ליצור רושם טוב. מספר האורחים הוא דבר נוסף שכדאי לזכור – אם מגיעים הרבה אנשים, קייטרינג עשוי להיות הדרך הטובה ביותר להבטיח שכולם יאכלו. לבסוף, יש לקחת בחשבון משאבים אישיים וניסיון בתכנון. אם אין לך הרבה זמן או ניסיון בתכנון אירועים, קייטרינג עשוי להיות אופציה טובה להקל על הדברים.

איך הופכים אוכל חסר טעם לטעים

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות ולשפר את חוש הטעם שלך. ראשית, התמקדו בחושים האחרים שלכם. כאשר אתם אוכלים, נסו להתמקד בחושים העיקריים האחרים, כגון ראייה וריח. זה יכול לעזור לך לזהות טעמים ומרקמים שונים במזון. שנית, התנסות במאכלים שונים. אכלו מאכלים שאתם נהנים מהם, ונסו מאכלים חדשים שלדעתכם עשויים להיות מעניינים. שלישית, אכלו ארוחות קטנות יותר ותכופות יותר. זה יכול לעזור לגוף שלך לעבד טוב יותר את המזון ולקבל יותר מהחומרים התזונתיים שאתה צריך. לבסוף, תרגל היגיינת פה טובה. זה יעזור לשמור על בלוטות הטעם שלך בריאות וברורות.

שפים לומדים מהר מאוד להרכיב פרופיל טעם ממרכיבי טעימה. הם לומדים לזהות טעמים בודדים וכיצד הם עובדים יחד כדי ליצור טעם מסוים. זה מאפשר להם להתנסות עם מרכיבים חדשים וליצור פרופילי טעם חדשים.

איך אתה שופט טעימת מזון?

בכל הנוגע להערכת איכות המנה, השיטה המעשית ביותר היא להעריך את מאפייני המזון כפי שהם נתפסים בחמשת החושים – מראה, ארומה, טעם, מרקם ועקביות. חמשת הגורמים הללו ישמשו כקריטריונים לטעימות מזון שידריכו אתכם בבדיקת איכות המנות.

אחד המפתחות החשובים ביותר לעסק קייטרינג מצליח הוא איכות האוכל. נאמר שארוחה שנעשתה באהבה טעימה יותר מאשר ארוחה שפשוט זורקים יחד. ודא שניתן לטעום את התשוקה שלך בכל מנה שאתה מגיש.

מה הכי חשוב לקייטרינג

אם אתה רוצה להצליח בקייטרינג, חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים. ייתכן שיהיה עליך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה, לכן חשוב שתהיה לו כישורי תקשורת ואנשים טובים.

תעשיית הקייטרינג יכולה להיות מאתגרת לניהול, אבל עם הכלים הנכונים ואסטרטגיות במקום, זה יכול להיות מוצלח. אתגרים נפוצים שעולים כוללים תחלופת צוות, שעות ארוכות, הדרכת לקוחות וארגון. עם זאת, על ידי התגברות על האתגרים הללו, עסקי קייטרינג יכולים לשגשג. אחת הדרכים להתגבר על האתגר של תחלופת עובדים היא להשקיע בהדרכה. על ידי אימון טוב של הצוות שלך, יש סיכוי גבוה יותר שהם יישארו בסביבה. בנוסף, ניתן להתגבר על שעות ארוכות על ידי יישום אסטרטגיות ניהול זמן יעילות. ולבסוף, על ידי ארגון היטב ומעקב צמוד אחר בזבוז מזון, עסקי קייטרינג יכולים לחסוך כסף ולהתנהל בצורה חלקה יותר.

מהי החולשה של קייטרינג?

CateringWeakness–Catering: בקייטרינג, נדיר שאנחנו עובדים במקום מאובזר כמו מטבח מסעדה. סביר להניח שרוב ההכנה וחלק מהבישולים המוקדמים נעשים מראש כשהגימור והציפוי מתבצעים במקום. זה יכול להיות אתגר גדול כאשר אתם מנסים לתת מענה למספר רב של אנשים, מכיוון שאתם צריכים להיות מאוד מאורגנים ולתזמן הכל בצורה מושלמת כך שהאוכל עדיין חם ורענן כשהוא מוגש. דבר נוסף שכדאי לזכור הוא שלא כולם אוהבים את אותו הדבר, אז אתה צריך שיהיה לך מגוון טוב של אוכל שיענה על הטעם של כולם.

למרות שכולנו מכירים קייטרינג לחתונה, אנחנו יכולים גם להסכים שהקייטרינג משפיע מאוד על אותו יום מיוחד. האוכל הוא פעמים רבות הכוכב של המופע, והוא יכול לעשות או לשבור אירוע. לכן חשוב לבחור בחברת קייטרינג שתוכל לטפל בצרכים הספציפיים שלכם. להלן ארבעת סוגי הקייטרינג שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה: קייטרינג לחתונה: כאמור, קייטרינג לחתונה הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של היום הגדול. לא רק שהאוכל חייב להיות מדהים, אלא שהוא גם צריך להיות מוצג יפה ולהתאים לכל מגבלות תזונתיות. חברות קייטרינג לחתונה מומחיות בהפיכת החזון שלך למציאות ויעבדו איתך כדי ליצור תפריט שירגש את האורחים שלך. קייטרינג לעסקים: מארוחות צהריים עסקיות ועד מסיבות ארגוניות, קייטרינג ארגוני עוסק כולו במקצועיות וטעימות. לחברות אלו צוות מומחים שיוכל להתמודד עם כל אירוע בגודל ויעבוד איתך על מנת ליצור תפריט המתאים לתקציב ולצרכים שלך. בין אם אתם מחפשים אוכל אצבע או ארוחה לשבת, קייטרינג ארגוני יכולים לגרום לזה לקרות. קייטרינג לאירועים חברתיים: בין אם אתם עורכים מסיבת יום הולדת, מקלחת לתינוק או מסיבת אירוסין

מה הם 7 P's של שיווק עסק קייטרינג

7 P's של שיווק הם מסגרת הוליסטית לחשיבה על אסטרטגיה שיווקית. הם כוללים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. כל אחד מהגורמים הללו צריך להיחשב בתורו על מנת ליצור אסטרטגיית שיווק מקיפה.

ישנם גורמים רבים המניעים את בחירת המזון, מהעדפות אישיות ועד כוחות כלכליים וחברתיים גדולים יותר. טעם, מרקם ומראה הם חלק מהגורמים האישיים החשובים ביותר המשפיעים על מה שאנו בוחרים לאכול. גם חוויות האוכל המוקדמות שלנו יכולות למלא תפקיד בעיצוב הרגלי האכילה שלנו, וכך גם התרבות שלנו והגיאוגרפיה של האזור שלנו. גם פרסום וגורמים חברתיים אחרים משחקים חלק במה שאנו בוחרים לאכול. בסופו של דבר, ישנם גורמים רבים ומורכבים המשפיעים על בחירת המזון שלנו.

מילים אחרונות

יש כמה דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג, גם אם אינך יכול לטעום את האוכל תחילה. ראשית, התבונן בתיק הקייטרינג וקרא ביקורות. זה ייתן לך תחושה טובה של הסגנון והאיכות שלהם. שנית, ודא שהקייטרינג זמין בתאריך שלך ובמסגרת התקציב שלך. שלישית, נפגש עם הקייטרינג באופן אישי כדי לדון בחזון שלך לאירוע ולקבל תחושה של המקצועיות שלו. לבסוף, סמוך על הבטן שלך! אם יש לך תחושה טובה לגבי הקייטרינג, סביר להניח שהם מתאימים לאירוע שלך.

יש כמה דברים חשובים שצריך לחפש כשאתה בוחר את הקייטרינג שלך, גם אם אינך יכול לדגום את אוכל קודם. הקפידו לקרוא ביקורות באינטרנט, לקבל המלצות מחברים ולהסתכל על תיק הקייטרינג של הקייטרינג. לאחר שצמצמת את הבחירות שלך, שאל את הקייטרינג לגבי הניסיון שלו, אפשרויות התפריט והתמחור שלו. קבל חוזה בכתב הכולל את כל פרטי האירוע שלך. עם קצת מחקר, תוכלו למצוא את הקייטרינג המושלם לאירוע שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן