קייטרינג בגוש עציון כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בגוש עציון כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת קייטרינג היא החלטה חשובה בעת תכנון אירוע. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירתכם, כגון סוג האירוע, התקציב ורשימת האורחים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם: 1. ראשית, החליטו איזה סוג אירוע אתם מתכננים. זה יעזור לכם לצמצם את האפשרויות ולמצוא קייטרינג שמתמחה בסוג האירוע שאתם מארחים. 2. לאחר מכן, שקול את התקציב שלך. הקייטרינג משתנים במחיר, ולכן חשוב למצוא אחד שמתאים לתקציב שלכם. 3. לבסוף, קחו בחשבון את רשימת האורחים שלכם. ודא שהקייטרינג שאתה בוחר יכול להכיל את מספר האורחים שאתה מצפה לו. על ידי ביצוע הטיפים האלה, תהיו בטוחים שתמצאו את הקייטרינג המושלם לאירוע שלכם.

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג לאירוע שלכם. ראשית, תרצו להחליט איזה סוג אוכל תרצו להגיש. האם זו תהיה ארוחה לשבת או בסגנון מזנון? לאחר מכן, תצטרך לשקול את התקציב שלך. כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על מזון ומשקאות? לבסוף, תרצה לחשוב על הלוגיסטיקה של האירוע. האם הקייטרינג יוכל להכיל את רשימת האורחים שלך ולהכין את האוכל במקום?

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת לשים לב לפרטים, יכולת לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק ויכולת לתקשר עם אחרים. הם חייבים גם להיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל, ויכולת להתמודד עם לחץ.

בעת בחירת שירות קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים: 1. איכות המזון: איכות המזון צריכה להיות להיות בראש סדר העדיפויות בבחירת שירות קייטרינג. הקפידו לבקש דוגמיות ולקרוא ביקורות כדי לקבל מושג על איכות המזון ששירות הקייטרינג מספק. 2. ביקורות לקוחות: חוות דעת של לקוחות יכולות להיות דרך מצוינת לקבל מושג מה אחרים חושבים על שירות הקייטרינג. הקפד לקרוא ביקורות ממגוון מקורות כדי לקבל מושג מעוגל היטב על שירות הקייטרינג. 3. עלות שירות: יש לקחת בחשבון את עלות שירות הקייטרינג בעת קבלת ההחלטה. הקפידו לקבל מחיר מצוטט משירות הקייטרינג לפני קבלת החלטה סופית. 4. ניסיון בקייטרינג: יש להתחשב בניסיון בשירות הקייטרינג בעת קבלת ההחלטה. הקפד לשאול על הניסיון של שירות הקייטרינג ולחפש ביקורות מלקוחות עבר. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לכם צרכים מיוחדים, דאגו ליידע את שירות הקייטרינג מראש. זה יעזור להם להתכונן טוב יותר לאירוע שלך ולהבטיח שהצרכים שלך ייענו.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כשמדובר בקייטרינג לאירועים, חשוב לשאול את השאלות הנכונות כדי להבטיח ש אתה מקבל את השירות הטוב ביותר האפשרי. להלן 9 שאלות שכדאי לשאול על קייטרינג: 1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתה מספק דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים? 8. מהי המדיניות שלך לגבי ביטולים? 9. האם יש לך ביטוח אחריות?

כשאתה מתראיין לתפקיד קייטרינג, היה מוכן לדון בניסיון שלך בתעשיית האירוח וכן כיצד אתה מתמודד עם מצבי לחץ גבוה ולחץ בעבודה. חשוב גם להיות מסוגל להתמודד עם לקוחות קשים או אורחים בצורה מקצועית ומנומסת.

מהם 3 דברים קריטיים שיש לשים לב אליהם בעת שכירת קייטרינג?

סוג האירוע ההיבט הראשון שיש לקחת בחשבון בעת תכנון קייטרינג לאירוע הוא סוג האירוע אותו אתם מארחים. זה יעזור לקבוע את סוג האוכל והשירות שיידרשו. תקציב התקציב שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. הקפד לקחת בחשבון את כל העלויות הכרוכות בקייטרינג, לרבות מזון, צוות, השכרות וכל הוצאות נלוות אחרות. צוות המתנה ושירות האם האירוע שלך ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? אם כן, הקפד להביא זאת בחשבון בתקציב ובתוכנית הקייטרינג שלך.

ישנם ארבעה סוגים של קייטרינג: קייטרינג לחתונה, קייטרינג לחברות, קייטרינג לאירועים חברתיים וקייטרינג זיכיון. לכל סוג קייטרינג יתרונות ייחודיים משלו שיכולים להפוך את האירוע שלכם למיוחד. קייטרינג לחתונה הוא דרך מצוינת להפוך את יום החתונה שלכם למיוחד במיוחד. קייטרינג לחתונה יכול לשמש כדי לספק תפריט ייחודי לאורחים שלך, כמו גם כדי לקשט את אזור קבלת הפנים שלך. קייטרינג לחתונה יכול לשמש גם למתן שירותים מיוחדים כמו חיתוך עוגת חתונה או טוסטים שמפניה. קייטרינג לחברות הוא דרך מצוינת להרשים לקוחות ולקוחות. קייטרינג לחברות יכול לשמש כדי לספק מגוון אפשרויות תפריט, כמו גם כדי לקשט את המשרד או אזור הקבלה שלך. קייטרינג לחברות יכול לשמש גם כדי לספק שירותים מיוחדים כגון תכנון אירועים עסקיים או סלסלות מתנות לחברות. קייטרינג לאירועים חברתיים הוא דרך מצוינת להפוך כל אירוע מיוחד למיוחד במיוחד. קייטרינג לאירועים חברתיים יכול לשמש כדי לספק מגוון אפשרויות תפריט, כמו גם כדי לקשט את חלל האירוע שלך. קייטרינג לאירועים חברתיים יכול לשמש גם כדי לספק שירותים מיוחדים כגון השכרת מסיבות או מוזיקה חיה. קייטרינג זיכיון הוא דרך מצוינת להפוך את דוכן הזיכיון או משאית המזון שלכם למיוחד במיוחד. ניתן להשתמש בקייטרינג זיכיון כדי לספק מגוון אפשרויות תפריט, כמו

מה עושה קייטרינג טוב או מצליח?

הגשת אוכל טעים היא ההיבט הבסיסי והחיוני ביותר בהפיכתו לקייטרינג טוב. לא משנה כמה יפה מצגת האוכל, או איך המקום של המסיבה, הלקוחות לא יחזרו אם האוכל שהגשת לא יכול לספק את החיך. כדי להפוך לקייטרינג טוב, אתה צריך להיות בעל הבנה טובה של סוגים שונים של מטבחים ומה אנשים אוהבים לאכול. אתה צריך גם להיות מסוגל לבשל אוכל טעים וגם בריא.

כשמחפשים שירות קייטרינג, תמיד חשוב לבדוק אסמכתאות. חברות קייטרינג רבות יפרטו את הפניות שלהם באתרי האינטרנט שלהם, אז הקפידו לבדוק זאת. זה גם מועיל לחפש חוות דעת חיוביות ושליליות מלקוחות עבר. נסו לא להיות מושפעים מדי משני הצדדים, אלא השתמשו בהם כגורם נוסף שיש לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שקייטרינג חייב להחזיק

אחד ההיבטים החשובים ביותר של להיות קייטרינג מצליח זה מתן שירות לקוחות מעולה. משמעות הדבר היא להיות מנומסים ומכבדים ללקוחות שלך, ולוודא שהצרכים שלהם נענים בזמן וביעילות. כמו כן, חשוב להיות גמישים ומפרגנים, שכן קייטרינג יכול להיות לרוב עסק מאוד זורם ובלתי צפוי. מתן שירות לקוחות מהשורה הראשונה יעזור להבטיח שהלקוחות שלך יהיו מרוצים וימשיכו להשתמש בשירותיך בעתיד.

חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים בתקשורת עם לקוחות, כפי שאתה יכול צריך לשכנע אותם להחליף מרכיב או לשנות מנה. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

האם הקייטרינג כולל מנות?

קייטרינג רבים מציעים אפשרות לשכור צלחות וכלי כסף או לכלול אותם בתמחור שלהם. זו יכולה להיות דרך מצוינת לחסוך זמן וטרחה באירוע שלך. מעבר ליסודות בלבד, הקייטרינג שלכם אמור להיות מסוגל לדאוג לכל הפרטים כדי שתוכלו להירגע וליהנות מהאירוע שלכם.

יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. ראשית, זה התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז תצטרך לוודא שיש לך את הכספים הנוספים כדי לכסות אותו. שנית, היא הרשמיות של האירוע שלך. סביר להניח שאירוע רשמי יותר ידרוש קייטרינג, בעוד שאירוע פחות רשמי אולי לא. שלישית, היא מטרת האירוע שלך. אם זו מסיבה או חגיגה, קייטרינג הוא כנראה רעיון טוב. עם זאת, אם מדובר בפגישה או סמינר, ייתכן שלא יהיה צורך בכך. רביעית, הוא מספר האורחים שאתה מצפה לו. אם אתם מצפים למספר גדול של אנשים, סביר להניח שיהיה צורך בקייטרינג כדי שיהיה מספיק אוכל לכולם. חמישית, האם יש לך את המשאבים האישיים להכין את כל האוכל בעצמך? אם לא, אז קייטרינג הוא כנראה האפשרות הטובה ביותר שלך. לסיום, האם יש לכם ניסיון בתכנון להרכיב תפריט ולתאם עם קייטרינג? אם לא, אז כנראה שעדיף להשאיר את זה לאנשי המקצוע.

מהן 3 שאלות נפוצות בראיון

היי! קצת על עצמי- אני כרגע סטודנט להנדסה אזרחית ואני ממש אוהב כל דבר לתכנן ולעצב. כשהייתי קטן, תמיד הייתי בחוץ ובונה מבצרים ובתי עץ עם חבריי לשכונה. אפילו שקלתי ללכת לאדריכלות לזמן מה! אני באמת מעוניין לעבוד בחברה הזו בגלל ההתמקדות שלה בתכנון ועיצוב סביבתיים. אני חושב שזה תחום חשוב מאוד לעבוד בו, במיוחד כשהאקלים שלנו ממשיך להשתנות. בנוסף, אני חושב שלחברה הזו יש אווירת צוות נהדרת ואשמח להיות חלק ממנה!

1. ספר לי על עצמך: זו בדרך כלל אחת השאלות הראשונות שנשאלות בראיון, וזה יכול להיות קשה לדעת איך לענות על זה. אתה רוצה לתת סיכום קצר של הניסיון והכישורים שלך תוך כדי שאתה נשמע כמו עצמך. היו כנים והיו ספציפיים כאשר אתם מגיבים לשאלה זו. 2. למה אתה האדם הטוב ביותר לתפקיד? התאם את התשובה שלך למשרה הספציפית אליה אתה מגיש מועמדות. אילו כישורים וניסיון יש לך שהופכים אותך למתאימים ביותר לתפקיד? הסבר מדוע אתה נרגש מההזדמנות לעבוד בחברה ומה אתה יכול להביא לתפקיד. 3. למה אתה רוצה את העבודה הזו? שוב, תרצו להתאים את התשובה שלכם למשרה ולחברה הספציפית. מה לגבי התפקיד שמעניין אותך? אילו אתגרים אתה רואה שאתה מתרגש לעבוד עליהם? 4. איך הניסיון שלך הכין אותך לתפקיד זה? חשבו על חוויות העבר שלכם וכיצד הם עזרו לכם לפתח את הכישורים והידע הנחוצים לתפקיד אליו אתם מגישים מועמדות. 5. למה אתה עוזב (או עזבת) את העבודה שלך? היה כנה וישיר בתשובתך. אם אתה מובטל כרגע,

מהם האתגרים של קייטרינג?

קייטרינג שעובדים באירוע גדול עשויים להתמודד עם מספר אתגרים, כולל שינויים בתפריט של הרגע האחרון, אתגרי תחבורה, מאבק בפגעי מזג האוויר, עבודה עם אלרגיות למזון וניקיון והעמסה. כל אחד מהאתגרים הללו יכול להיות קשה לניהול ועלול לגרום לבעיות עבור עסקי הקייטרינג.

לארבעת הגורמים הללו יכולה להיות השפעה דרמטית על מי שבסופו של דבר אתה שוכר. אתה צריך לוודא שאתה מתחשב בכמות ובאיכות של מאגר המועמדים שלך, כמו גם את הדחיפות למילוי התפקיד ואת ההשקעה הנדרשת לגיוס החדש. פעולה זו תעזור לך להבטיח שאתה מקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור העסק שלך.

מהן החובות החיוניות של הקייטרינג

קייטרינג אחראים להכנת מזון ואחסון בטוח לפני ובמהלך אירועים. הם גם הקימו את כל השולחנות ואזורי שירות האוכל עם כיסאות, מצעים וכלים. קייטרינג חייב גם להגיש אוכל לאורחים באירועים ולנקות את פינת האוכל לאחר מכן.

כאשר שוכרים מהנדסים, חשוב לקחת בחשבון ניסיון, כישורים קשים פוטנציאליים, כישורים רכים והתאמה תרבותית. ניסיון חשוב כי הוא מראה שלמהנדס יש את הכישורים והידע הנדרשים כדי לבצע את העבודה. כישורים קשים פוטנציאליים חשובים מכיוון שהם מראים שלמהנדס יש את היכולת ללמוד מיומנויות חדשות ולצמוח בתפקידו. כישורים רכים חשובים מכיוון שהם מראים שלמהנדס יש את היכולת לעבוד היטב עם אחרים ולתקשר ביעילות. התאמה תרבותית חשובה כי היא מראה שהמהנדס יתאים לתרבות החברה.

מסקנה

יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג לאירוע שלכם. ראשית, תצטרכו להחליט איזה סוג אוכל תרצו להגיש. האם זו תהיה ארוחה בסגנון מזנון או ישיבה? שנית, אתה צריך לשקול את התקציב שלך. כמה אתה מוכן להוציא על מזון ומשקאות? שלישית, תצטרך לקבוע כמה אנשים ישתתפו באירוע שלך. זה יעזור לך לבחור קייטרינג שיכול להכיל את רשימת האורחים שלך. לבסוף, כדאי לקבוע טעימות עם אפשרויות הקייטרינג המובילות שלך. זה יעזור לך לצמצם את הבחירה שלך ולבחור את האפשרות הטובה ביותר עבור האירוע שלך.

קייטרינג הם חלק חשוב בכל אירוע. הם מספקים את האוכל והמשקאות שישמרו על האורחים שלכם מרוצים ומרוצים. בחירת קייטרינג יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל היא לא חייבת להיות. עם קצת מחקר וכמה טיפים מועילים, תוכלו למצוא את הקייטרינג המושלם לאירוע הבא שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן