קייטרינג למוסדות כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג למוסדות כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

יצירת אירוע בלתי נשכח מסתכם לעתים קרובות באוכל. כדי להבטיח שהאורחים שלכם יתלהבו ויתלהבו מהמסיבה שלכם במשך שבועות ארוכים, עליכם לבחור חברת קייטרינג מעולה. להלן מספר טיפים כיצד לבחור את חברת הקייטרינג הטובה ביותר לאירוע שלכם: 1. קבעו את תקציב הקייטרינג שלכם. לדעת כמה אתה צריך להוציא תעזור לך לבחור חברת קייטרינג שמתאימה לצרכים שלך. 2. נפגש עם הקייטרינג. אתה רוצה להיות מסוגל לבנות קרבה עם הקייטרינג שלך ולקבל תחושה של האוכל והשירות שלהם. 3. קבע את התפריט. עבדו עם הקייטרינג כדי להמציא תפריט שיגרה את בלוטות הטעם של האורחים שלכם. 4. קחו בחשבון את המיקום. ודאו שחברת הקייטרינג יכולה להתאים למיקום האירוע שלכם. 5. עיין בחוזים. ודאו שאתם מבינים את החוזים ומהי חברת הקייטרינג ומה אינה אחראית. 6. קבל הפניות. בקשו מחברים ובני משפחה הפניות לחברות קייטרינג מעולות. 7. השוואת מחירים. לאחר שצמצמת את האפשרויות שלך, השווה מחירים כדי למצוא את התמורה הטובה ביותר לכספך.

1. התחל בהכנת רשימה קצרה של קייטרינג פוטנציאלי. 2. בקשו המלצות מחברים ובני משפחה. 3. קרא ביקורות באינטרנט. 4. ודאו שחברת הקייטרינג מורשית ומבוטחת. 5. שאלו על הניסיון שלהם. 6. קבלו טעימה מהאוכל שלהם. 7. קבלו הערכת מחיר.

מהו המפתח להצלחה בקייטרינג?

המפתח החשוב ביותר לעסק קייטרינג מצליח הוא איכות המזון. נאמר שארוחה שנעשתה באהבה טעימה יותר מאשר ארוחה שפשוט זורקים יחד. ודא שניתן לטעום את התשוקה שלך בכל מנה שאתה מגיש.

1. הכינו אוכל טעים: זה נתון! אם האוכל שלך לא טעים, אנשים לא יחזרו. 2. הקפידו על שירות לקוחות מעולה: חידדו את היכולת שלכם לארגן אירועים ולשמור על לבוש מקצועי. 3. הצע תמחור תחרותי: שמור על רווחים גבוהים מבלי לוותר על השירות. 4. פתח מיומנויות ניהול מעולות: זה יעזור לך לשמור על הכל מאורגן ופועל בצורה חלקה.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם כדאי לך לקיים את האירוע שלך סיפקה. תקציב הוא תמיד עניין מרכזי – אספקת מזון באירוע עשויה להיות יקרה, בין אם אתה מכין הכל בעצמך ובין אם יש לך קייטרינג בשירות מלא. רשמיות ומטרת האירוע חשובה גם היא – מפגש מזדמן יותר עשוי שלא להזדקק לקייטרינג רשמי, בעוד שאירוע חברה או חתונה סביר להניח שירוויחו מכך. בנוסף, מספר האורחים שישתתפו ישחק תפקיד – ככל שיותר אנשים, כך יהיה קשה יותר להכיל את כולם ללא עזרה מקצועית. לבסוף, קחו בחשבון את המשאבים והניסיון האישי שלכם בתכנון וביצוע אירוע. אם זו הפעם הראשונה שלך או שאין לך הרבה ניסיון, אולי כדאי להשקיע בשירותי קייטרינג.

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים על מנת להבטיח ש כל המרכיבים של האירוע מושלמים. כמו כן, עליהם להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם לקוחות וחברים אחרים בצוות הקייטרינג. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד עם לחץ ולעבוד היטב תחת לחץ.

מהן האסטרטגיות בעסקי קייטרינג?

אם אתה רוצה לקחת את חברת הקייטרינג שלך לשלב הבא, חשוב להתמקד באסטרטגיות מפתח שיעזרו לך לנהל את העסק שלך בהצלחה. להלן חמש אסטרטגיות שכדאי לזכור: 1. ארגון הוא המפתח. ודא שיש לך מערכת למעקב אחר הזמנות, תשלומים, תכנון תפריט ועוד. זה יעזור לך להתעדכן בכל דבר ולשמור על ניהול חלק של העסק שלך. 2. נטוורקינג ועמותות יכולים להשתלם. התחבר לקבוצות עסקיות מקומיות ולשכות מסחר. השתתף בתערוכות ואירועים. זה יעזור לך להוציא את שם העסק שלך החוצה וליצור קשרים שיכולים להוביל לעסקים חדשים. 3. השתמש בנתונים כדי להניע את העסק שלך. עקוב אחר המכירות שלך, משוב לקוחות ונקודות מידע חשובות אחרות. מידע זה יכול לעזור לך לקבל החלטות לגבי היכן למקד את המאמצים שלך ואילו שינויים לעשות כדי לשפר את העסק שלך. 4. לחדד את השיווק המשפיע. ודא שמאמצי השיווק שלך ממוקדים ויעילים. התמקד ביצירת נוכחות מקוונת חזקה והגעה ללקוחות האידיאליים שלך דרך הערוצים שהם משתמשים בהם. 5. התמקדו באוכל שיבדל אתכם. הציעו פריטי תפריט ייחודיים ואיכותיים שיבלטו את עסק הקייטרינג שלכם מ

כאשר מתכננים אירוע, חשוב לקחת בחשבון את סוג האורחים שישתתפו בו. זה יעזור לקבוע את סגנון האירוע ואת סוג שירות הקייטרינג שיידרש. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את מספר האורחים שישתתפו.

מהן הטרנדים האחרונים בתחום הקייטרינג?

1) קייטרינג חוויתי: אחד הדברים הגדולים ביותר שיצאו בשנה שעברה היה הידיעה שאנשים רוצים לדעת מאיפה מגיע האוכל שלהם. זה הוביל למגמה בקייטרינג חוויתי, שבו חברות מציעות חוויות קייטרינג שמאפשרות לאנשים ללמוד על האוכל שהם אוכלים, מאיפה הוא מגיע ואיך מכינים אותו. 2) אפשרויות בריאות: עם העלייה בפופולריות של תודעת הבריאות, אין זה מפתיע שאופציות בריאות הופכות פופולריות יותר ויותר בקייטרינג. זה כולל דברים כמו אוכל אורגני ומקור מקומי, כמו גם אפשרויות ללא גלוטן, טבעוניות ופליאו. 3) מטבח ניאו-נורדי: הפופולריות של מדינות סקנדינביה הובילה לעלייה בעניין במטבח שלהן, המתמקד במרכיבים טריים ועונתיים. טרנד זה היה פופולרי באירופה במשך זמן מה, אך כעת עושה את דרכו לארה"ב. 4) פריטים הניתנים לאינסטגרם: ככל שהמדיה החברתית הופכת פופולרית יותר ויותר, אנשים מחפשים אוכל שהוא לא רק טעים, אלא גם מושך מבחינה ויזואלית. זה הוביל לטרנד של אוכל "Instagrammable", שהוא לרוב מוגזם וצבעוני. 5) שורש

SWOT הוא כלי רב עוצמה עבור עסקים לשימוש כאשר מנסים להעריך את מיקומם בסביבה המסחרית הגדולה יותר. הוא בוחן את החוזקות והחולשות של העסק, כמו גם הזדמנויות ואיומים, על מנת ליצור תמונה מלאה יותר של החברה. לאחר מכן ניתן להשתמש בידע הזה כדי לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי המקום הבא של העסק.

מדוע חשוב לבחור קייטרינג טוב

כאשר אתם מתכננים את החתונה שלכם, חשוב לבחור קייטרינג ש יכול לתת שירות מלא. המשמעות היא שהם ידאגו לכל הפרטים, כולל עריכת השולחנות והגשת האוכל. חברות שונות מטפלות בזה שיכול לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך. הקייטרינג שתבחרו למסיבה צריך להיות מהנה ופשוט.

1) פונקציות תאגידיות: שירותי קייטרינג אלו מושלמים לאירועי חברה גדולים כגון פיקניק חברה, כנסים ומסיבות חג. הם מציעים מגוון רחב של אפשרויות אוכל, מסגנון מזנון ועד ארוחות בציפוי, כך שתוכלו למצוא את ההתאמה המושלמת לאירוע שלכם. 2) מקומות לחתונה: אם אתם מחפשים שירות קייטרינג לחתונה שלכם, יש הרבה אפשרויות לבחירה. בין אם תרצו מזנון פשוט או ארוחה בציפוי משוכלל יותר, תוכלו למצוא שירות קייטרינג שיתאים לצרכים שלכם. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: אם אתם עורכים מסיבה גדולה או אירוע חברתי, תרצו לוודא שיש לכם הרבה אוכל כדי לשמח את האורחים שלכם. שירותי קייטרינג אלה מציעים מבחר רחב של אוכל, כך שתוכלו למצוא משהו שישמח את כולם. 4) איסוף זיכיונות: שירותי קייטרינג אלה מושלמים לאירועים שבהם יהיו הרבה אנשים בחלל אחד, כגון קונצרטים, פסטיבלים ואירועי ספורט. הם מציעים מגוון של אפשרויות אוכל, כך שתוכל למצוא משהו לרצות את כולם. 5) קייטרינג פוד טראק: אם אתם מחפשים אפשרות קייטרינג ייחודית, קייטרינג פוד טראק

מהם 4 סוגי הקייטרינג הכלליים?

ישנם ארבעה סוגים כלליים של קייטרינג שיש לקחת בחשבון: 1. קייטרינג לחתונה 2. קייטרינג לחברות 3. קייטרינג לאירועים חברתיים 4. קייטרינג זיכיון 1. קייטרינג לחתונה: אמנם כולנו מכירים קייטרינג לחתונה, אבל אנחנו יכולים גם להסכים ש קייטרינג משפיע מאוד על אותו יום מיוחד. הקייטרינגים הטובים ביותר לחתונה הם אלה שיכולים לספק לא רק אוכל נהדר, אלא גם חוויה בלתי נשכחת לך ולאורחים שלך. 2. קייטרינג תאגידי: אם אתם מחפשים להרשים לקוחות פוטנציאליים או להראות את הערכתכם לעובדים, קייטרינג תאגידי הוא הדרך ללכת. קייטרינג ארגוני רבים מציעים פריטי תפריט ייחודיים ויוקרתיים שבטוח ירשימו. 3. קייטרינג לאירועים חברתיים: ממסיבות יום הולדת ועד מסיבות פרישה, קייטרינג לאירועים חברתיים הוא דרך מצוינת להפוך כל אירוע להצלחה. אוכל טעים ושירות יוצא מן הכלל הם רק חלק מהדברים שניתן לצפות מקייטרינג חברתי טוב. 4. קייטרינג בזיכיון: אם אתם מחפשים אופציית קייטרינג משתלמת לאירוע גדול, קייטרינג זיכיון עשוי להיות הבחירה הנכונה עבורכם. קייטרינג זכיון מציע בדרך כלל

כאשר אתה מחפש שירות קייטרינג, ישנם מספר גורמים שאתה צריך לזכור כדי לבחור את השירות הטוב ביותר עבור הצרכים שלך. איכות המזון צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלכם. כדאי גם לקרוא חוות דעת של לקוחות על מנת לקבל מושג מה אחרים חשבו על שירותי הקייטרינג שהם השתמשו בהם בעבר. עלות השירות היא שיקול חשוב נוסף. כדאי לחשוב גם על חווית הקייטרינג של החברה אותה אתם שוקלים. לבסוף, כדאי שתחשוב על כל צרכים מיוחדים שיהיו לך.

מהן האסטרטגיה הטובה ביותר בקייטרינג של פעם ראשונה

1. הכנה מראש: השלם כמה שיותר הכנות בלילה שלפני או קודם לכן יְוֹם. זה יעזור לך להישאר מאורגן ולהימנע מהעומס של הרגע האחרון. 2. ארגנו את התפריט והסביבה: תכננו את התפריט בקפידה וודאו שהמטבח ופינת האוכל שלכם נקיים ומסודרים. 3. תעדוף את היגיינת המזון: ניקיון חיוני בטיפול במזון. ודא שהידיים שלך נקיות והכלים שלך מעוקרים. 4. הקשיבו לאורחים שלכם: קחו בחשבון כל דרישות או העדפות תזונתיות שעשויות להיות לאורחים שלכם. 5. צרו תפריט פרקטי: הימנעו ממנות מסובכות שלא לצורך שייקח יותר מדי זמן הכנה או בישול. 6. היו נחמדים כמו האוכל שלכם: זכרו להיות מנומסים ומסבירי פנים לאורחים שלכם. הם יעריכו את המאמצים שלך!

עם זאת, אם לקייטרינג אין כישורי שירות לקוחות טובים, האירוע כולו עלול להיות פלופ. שירות קייטרינג מעולה סובב אפוא גם סביב שירות לקוחות טוב. הקייטרינג צריך להיות מסוגל לדבר עם האורחים באדיבות וליישם את כישורי יחסי האנוש הדרושים. זה יגרום לאורחים להרגיש אכפת להם ומעריכים אותם, ובסופו של דבר יביא לאירוע מוצלח.

מהם 3 דברים קריטיים שיש לשים לב אליהם בעת שכירת קייטרינג?

לפני שתוכלו לבחור חברת קייטרינג, עליכם להחליט על סוג האירוע שאתם עורכים. אם מדובר באירוע רשמי, תצטרכו למצוא חברת קייטרינג המתמחה באירוע מסוג זה. אם מדובר באירוע פחות רשמי, יהיו לכם יותר אפשרויות לבחירה. התקציב שלכם הוא אחד השיקולים החשובים ביותר בבחירת חברת קייטרינג. אתה צריך להחליט כמה אתה מוכן להוציא על שירותי קייטרינג לפני שאתה מתחיל להסתכל על חברות. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך ולמצוא חברה שמתאימה לתקציב שלך. שיקול חשוב נוסף הוא האם תזדקקו לצוות המלצרים לאירוע שלכם או לא. אם אתם עורכים אירוע רשמי, סביר להניח שתצטרכו מישהו שיגיש אוכל ושתייה. אם אתם עורכים אירוע פחות רשמי, ייתכן שתוכלו לברוח מחוסר צוות המלצרים. זה יהיה תלוי בגודל ובהיקף של האירוע שלך.

כל אחד מ-5 ה-Ps הוא גישה שונה לאסטרטגיה. הם תוכנית, חלוקה, דפוס, מיקום ופרספקטיבה. תוכנית: התוכנית היא דרך פעולה מכוונת, מתואמת בקפידה, שנועדה להשיג יעדים ספציפיים. תחבולה: תחבולה היא תוכנית או פעולה מטעה שנועדה להערים או להונות יריב. דפוס: דפוס הוא צורה או רצף שניתן לזהות, שחוזרים על עצמם. משרה: משרה היא מיקום אסטרטגי או יתרון. פרספקטיבה: פרספקטיבה היא דרך להסתכל או לשקול משהו.

מהן חמש 5 אסטרטגיות המכירה

אין תשובה אחת מתאימה לכולם בכל הנוגע לאסטרטגיות מכירה לעסקים. הגישה הטובה ביותר תלויה במוצרים או בשירותים שאתה מציע, בשוק היעד שלך ובמטרות הכוללות שלך. להלן חמש אסטרטגיות מכירה שיכולות לעזור לעסק שלך להצליח: 1. הגדר את הקונה שלך מי הלקוח האידיאלי שלך? מה הם צריכים או רוצים? מהן נקודות הכאב שלהם? מענה על שאלות אלו יעזור לך להבין טוב יותר את שוק היעד שלך וליצור מסרי מכירה המהדהדים איתם. 2. ספר סיפור שאנשים נוטים יותר לזכור ולהגיב לסיפור מאשר רשימה של תכונות או יתרונות. כאשר אתה מוכר את המוצרים או השירותים שלך, ספר סיפור מרתק שמדגיש כיצד הם יכולים לפתור את הבעיה של הקונה. 3. כוון לשוק נישה אל תנסה להיות הכל לכולם. עדיף להתמקד בשוק נישה ספציפי ולהפוך למקור הרצוי עבור סוג מסוים של לקוחות. 4. מכור את המותג שלך המותג שלך הוא יותר מהלוגו או האתר שלך. זו ההבטחה הכוללת של מה שאתה מציע, והיא אמורה לבוא לידי ביטוי בכל היבט של העסק שלך, החל מהצעת המכירות שלך ועד לשירות הלקוחות שלך. 5

על מנת להבטיח את הצלחת עסקי השירותים שלך, חשוב שיהיו אסטרטגיות ניהול תקינות. לדעת מי הם הלקוחות שלך ולהתייחס אליהם היטב חיוני לשמירה על לקוחות נאמנים ומרוצים. מילוי ההתחייבויות שלך ללקוחות הוא גם קריטי לשמירה על מערכת יחסים טובה איתם. שמירה על סודיות פרטי הלקוחות והגנה על האינטרסים שלהם צריכה להיות גם בראש סדר העדיפויות. לבסוף, הכרת היכולת שלך והנכונות לומר "לא" בעת הצורך יעזרו לך להימנע מהתחייבות יתר ומאכזבת לקוחות.

מסקנה

1. בצע את המחקר שלך לפני שאתה מתחיל לחפש חברת קייטרינג, זה חשוב לעשות את המחקר שלך ולקבל מושג ברור לגבי סגנון הקייטרינג שאתה מחפש. זה יקל על העברת החזון שלך לחברות קייטרינג פוטנציאליות ותצמצם את האפשרויות שלך. 2. בקש המלצות אם אינך בטוח היכן להתחיל את החיפוש שלך, בקש המלצות מחברים, משפחה או עסקים אחרים בקהילה. ברגע שיש לך כמה חברות קייטרינג בראש, בדוק את אתרי האינטרנט ואת דפי המדיה החברתית שלהן כדי לקבל תחושה טובה יותר של הסגנון וההצעות שלהן. 3. קחו בחשבון את התקציב שלכם חברות קייטרינג מציעות מגוון רחב של שירותים ונקודות מחיר, לכן חשוב שיהיה לכם מושג ברור לגבי התקציב שלכם לפני שאתם מתחילים בחיפוש. כאשר אתה שוקל חברות שונות, הקפד לשאול על תמחור ושירותים כדי שתוכל להשוות תפוחים לתפוחים. 4. קרא ביקורות אחת הדרכים הטובות ביותר ללמוד על חברת קייטרינג היא לקרוא ביקורות מלקוחות קודמים. זה ייתן לך תחושה של איכות האוכל והשירות שלהם והאם הם מתאימים לאירוע שלך או לא. 5

בעת בחירת חברת קייטרינג, ישנם מספר גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. ראשית, עליך לקבוע את התקציב שלך ואיזה סוג מזון תרצה להגיש. לאחר מכן, עליכם לקרוא ביקורות על חברות קייטרינג ולבקש המלצות מחברים או משפחה. לאחר שצמצמתם את האפשרויות, כדאי לבקר בחברות הקייטרינג כדי להרגיש את האווירה והאוכל שלהן. לבסוף, כדאי לבקש מחברת הקייטרינג רשימה של הפניות. על ידי ביצוע טיפים אלה, תוכל לבחור את חברת הקייטרינג הטובה ביותר עבור הצרכים שלך.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן