קייטרינג בשדרות כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בשדרות כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כשזה מגיע לבחירת קייטרינג, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, תרצו לשקול את סוג האירוע שאתם מארחים. אם אתם מארחים אירוע רשמי, תרצו לוודא שהקייטרינג שתבחרו מסוגל לספק חווית אוכל רשמית. אם אתם מארחים אירוע מזדמן יותר, תרצו לוודא שהקייטרינג מסוגל לספק חווית אוכל נינוחה ונוחה. שנית, תרצה לשקול את התקציב שלך. הקפד לקבל כמה הצעות מחיר מקייטרינג שונים כדי שתוכל להשוות מחירים. לבסוף, תרצה לקרוא ביקורות מלקוחות קודמים. זה יעזור לך לקבל מושג על מה אחרים חשבו על האוכל והשירות של הקייטרינג.

יש יותר בבחירת קייטרינג מאשר רק למצוא מישהו שיכול לבשל אוכל מפתה. עליך גם לוודא שהקייטרינג אמין, בעל שיטות עבודה עסקיות טובות ויעבוד במסגרת התקציב שלך. להלן מספר טיפים כיצד לבחור קייטרינג: 1. קבלו המלצות. הדרך הטובה ביותר למצוא קייטרינג טוב היא לשאול מסביב להמלצות. דבר עם חברים, משפחה ועמיתים לעבודה שהשתמשו בעבר בקייטרינג ובדוק אם יש להם לידים טובים. 2. בצע את המחקר שלך. ברגע שיש לך כמה שמות של קייטרינג פוטנציאלי, הקדישו את הזמן לחקור כל אחד מהם. בדוק את האתרים שלהם וקרא ביקורות מקוונות. זה ייתן לך מושג טוב על המוניטין שלהם והאם הם מתאימים לאירוע שלך או לא. 3. קבעו פגישה. לאחר שצמצמת את האפשרויות שלך, קבע פגישות עם כל אחד מהקייטרינגים הנותרים. זה ייתן לך הזדמנות לראות את העבודה שלהם ממקור ראשון, לטעום את האוכל שלהם ולהרגיש את האישיות שלהם. 4. שאלו על הניסיון שלהם. כאשר אתה נפגש עם קייטרינג פוטנציאלי, הקפד לשאול על הניסיון שלו בקייטרינג לאירועים דומים.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

לקייטרינג טוב צריכות להיות התכונות הבאות: 1. היכולת לשים לב לפרטים. 2. היכולת לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק. 3. היכולת לתקשר עם אחרים. 4. אהבה לאנשים ולאוכל. 5. היכולת להתמודד עם לחץ.

1. איכות המזון: ברור שאתה רוצה ששירות הקייטרינג יספק אוכל טוב שהאורחים שלך ייהנו ממנו. הקפידו לשאול על איכות המרכיבים בהם הם משתמשים, כמו גם על שיטות ההכנה שלהם. 2. חוות דעת של לקוחות: תמיד כדאי לקרוא ביקורות מלקוחות אחרים לפני בחירת שירות קייטרינג. זה ייתן לך מושג למה לצפות מבחינת איכות ושירות. 3. עלות השירות: הקפידו לקבל הצעת מחיר משירות הקייטרינג לפני קבלת החלטה סופית. תרצה לוודא שהמחירים שלהם עומדים בתקציב שלך. 4. ניסיון בקייטרינג: חשוב לבחור בשירות קייטרינג שיש לו ניסיון בסוג האירוע אותו אתם עורכים. בדרך זו, אתה יכול להיות בטוח שהם יוכלו לענות על הצרכים שלך. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לכם אורחים עם צרכים תזונתיים מיוחדים, הקפידו ליידע את שירות הקייטרינג מראש. כך הם יכולים לדאוג לארח את האורחים שלכם.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, ישנן מספר שאלות מפתח שכדאי תמיד לשאול את הקייטרינג לפני קבלת החלטה . ראשית, גלה באיזה סוג של מאכלים הם מתמחים ובדוק אם התפריט שלהם תואם את הנושא של האירוע שלך. שנית, בקשו המלצות וקבלו מושג על סגנון ההצגה שלהם. שלישית, קבל הערכת עלות וגלה אם יש חיובים נוספים. רביעית, שאל כיצד הם מטפלים בבקשות של הרגע האחרון או תזונתיים. חמישית, בדוק אם הם מספקים דגימה מהתפריט. לבסוף, שאל אם יש חיובים נוספים. על ידי שאילת שאלות מפתח אלו, אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את ההחלטה הטובה ביותר לצרכי קייטרינג לאירועים שלך.

כאשר מראיינים קייטרינג פוטנציאלי, חשוב לשאול שאלות שיתנו לך תובנות לגבי החוויה שלו ויכולות בענף האירוח. שאל איזה סוג של ניסיון היה להם בעבר, וכיצד הם מתמודדים במצבי לחץ גבוה ומתח בזמן העבודה. זה גם מועיל לשאול איך הם יתמודדו עם לקוח קשה או אחד מאורחיו. שאילת שאלות ספציפיות כמו אלה תעזור לך לקבוע אם הקייטרינג מתאים לצרכים שלך.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר היבטים חשובים שיש לקחת בחשבון, אחד מהם הוא קייטרינג. סוג האירוע שאתם מתכננים יכתיב לאיזה שירותי קייטרינג תזדקקו, לכן חשוב לקחת זאת בחשבון בעת תכנון האירוע שלכם. היבט חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא התקציב שלך; קייטרינג יכול להיות יקר, ולכן חשוב לתכנן בהתאם. לבסוף, תצטרכו לשקול אם תזדקקו לצוות המלצרים או לא ואיזה סוג שירות הם יספקו. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, תוכל להבטיח שהאירוע שלך יתנהל בצורה חלקה ושהאורחים שלך יהיו מוזנים ומאושרים.

קייטרינג יכול לעשות הבדל גדול בחתונות, אירועי חברה ומפגשים חברתיים אחרים. ישנם סוגים רבים ושונים של קייטרינג לבחירה, לכן חשוב לדעת מהן האפשרויות העומדות בפניכם. להלן ארבעה מסוגי הקייטרינג הפופולריים ביותר: 1. קייטרינג לחתונה קייטרינג לחתונה הוא חלק חשוב מאוד בתהליך תכנון החתונה. אחרי הכל, האוכל והשתייה הם חלק גדול מיום החתונה עצמו! קייטרינג לחתונה יכול להיות יקר מאוד ולכן חשוב להשוות מחירים ושירותים לפני שמזמינים קייטרינג. 2. קייטרינג תאגידי קייטרינג תאגידי הוא דרך מצוינת להרשים לקוחות ועובדים כאחד. בין אם אתם מארחים אירוע חברה או סתם מאכילים את העובדים במשרד, קייטרינג ארגוני יכול להיות דרך מצוינת להראות את הערכתכם. 3. קייטרינג לאירועים חברתיים קייטרינג לאירועים חברתיים הוא דרך מצוינת להפוך כל אירוע למיוחד יותר. בין אם אתם מארחים מסיבת יום הולדת, מקלחת לתינוק או כל סוג אחר של אירוע, קייטרינג יכול להפוך אותו לבלתי נשכח אפילו יותר. 4. קייטרינג זיכיון קייטרינג זיכיון הוא אופציה מצוינת לאירועים שבהם אתם רוצים לספק אוכל אבל לא רוצים להתמודד עם הטרחה של בישול והגשה

מה הופך קייטרינג לטוב או למצליח?

הדבר החשוב ביותר עבור קייטרינג הוא להגיש אוכל טעים. לא משנה כמה יפה המצגת או כמה המיקום נהדר, אם האוכל לא טוב, אנשים לא יחזרו. בקייטרינג יש לוודא שהאוכל שאתם מגישים יהיה באיכות הגבוהה ביותר ושהוא ישמח את כל מי שמנסה אותו.

חשוב תמיד לבדוק אסמכתאות בעת בחירת חברת קייטרינג. בדיקה כדי לראות אילו לקוחות השתמשו בשירותי קייטרינג מסוימים בעבר יכולה לעזור לך לקבל החלטה מושכלת יותר. עם זאת, חשוב לא להיות מושפע יתר על המידה מדעות חיוביות או שליליות. בסופו של דבר, עליך להשתמש בהפניות כאחד מגורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת ההחלטה שלך.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שקייטרינג חייב להחזיק

בעסקי הקייטרינג, שירות לקוחות מעולה חשוב לא פחות כמו האוכל עצמו. קייטרינג מצליח חייב להיות מסוגל לספק גם אוכל מעולה וגם שירות לקוחות מעולה. המשמעות היא יכולת אינטראקציה הן עם הלקוחות והן עם האורחים בצורה מקצועית וידידותית. מתן שירות לקוחות מהשורה הראשונה תבטיח שלקוחות ואורחים יהיו מרוצים מחוויית הקייטרינג ושהם ירצו להשתמש בשירותים שלך שוב בעתיד.

הכרחי להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים, שכן אתה ייתכן שיהיה צורך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה תקשורת טובה וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוח וקייטרינג לאירוע מוצלח.
iframe>

האם קייטרינג כולל מנות?

אם אתם מחפשים שירות קייטרינג שידאג להכל עבור האירוע שלכם, חפש אחד שמציע אפשרויות השכרת צלחות וכלי מטבח. בדרך זו, לא תצטרך לדאוג לגבי הרמת אצבע ביום האירוע שלך.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. כמה שיקולים כוללים תקציב, פורמליות, מטרה, מספר אורחים ומשאבים אישיים. אם אתם בתקציב מצומצם, אולי עדיף להכין את האוכל בעצמכם או שחבר או בן משפחה יעשו זאת עבורכם. אם האירוע שלכם רשמי, אולי עדיף לשכור קייטרינג כדי להבטיח שהכל נעשה כראוי וכדי למנוע אסונות פוטנציאליים. מטרת האירוע שלכם תשחק גם תפקיד בהחלטה האם לקיים אותו או לא. אם אתם מארחים מסיבה או אירוע גדול, אולי עדיף לדאוג לזה כדי שתוכלו ליהנות מהמסיבה בעצמכם במקום להיות תקועים במטבח כל הלילה. לעומת זאת, אם אתם מארחים מפגש קטן, ייתכן שיהיה יותר חסכוני ומעשי להכין את האוכל בעצמכם. זכור את כל הגורמים הללו בעת קבלת ההחלטה שלך ואתה בטוח שתעשה את הבחירה הטובה ביותר עבור האירוע שלך!

מהן 3 שאלות נפוצות בראיון

שמי ____________ ואני כרגע ___________ ב-___________ . אני מעוניין לעבוד בחברה זו כי ___________. אני מאמין שהכישורים והידע שלי יהיו נכס יקר ערך לחברה ויסייעו לתרום להצלחתה. אני עובד קשה ומוכן להשקיע מאמץ נוסף כדי לבצע את העבודה כמו שצריך. ההשכלה שלי היא ___________.

1. ספר לי על עצמך: שאלה זו מאפשרת למרואיין למכור את עצמו למראיין ולהדגיש את הכישורים הרלוונטיים ביותר שלו לתפקיד. התשובה צריכה להיות תמציתית ולהתמקד במידע הרלוונטי ביותר על הרקע המקצועי והניסיון של הפרט. 2. למה אתה האדם הטוב ביותר לתפקיד? על המרואיין להשתמש בשאלה זו כהזדמנות להדגיש את הכישורים והכישורים הייחודיים שלו שהופכים אותם למועמד המושלם לתפקיד. הם צריכים גם לדון כיצד הניסיון והרקע שלהם הכינו אותם לתפקיד. 3. למה אתה רוצה את העבודה הזו? על המרואיין להשתמש בשאלה זו כדי להוכיח את התעניינותו בחברה ובתפקיד הספציפי. עליהם להדגיש כיצד הכישורים והניסיון שלהם תואמים את דרישות התפקיד וכיצד הם יהיו נכס בעל ערך לחברה. 4. איך הניסיון שלך הכין אותך לתפקיד זה? על המרואיין להשתמש בשאלה זו כדי לדון כיצד ניסיון העבודה הקודם שלו הכין אותם לתפקיד אליו הם מגישים מועמדות. עליהם להדגיש דוגמאות ספציפיות לאופן שבו הכישורים והניסיון שלהם היו רלוונטיים לתפקיד. 5. למה אתה עוזב (או עזבת) את העבודה שלך? על המרואיין להשתמש ב

מהם האתגרים של קייטרינג?

קייטרינג שעובדים באירוע גדול עשויים להתמודד עם מספר אתגרים פוטנציאליים, כולל שינויים בתפריט של הרגע האחרון, אתגרי תחבורה, מאבק בפגעי מזג האוויר, עבודה עם אלרגיות למזון וניקיון והעמסה. כדי להצליח, קייטרינג חייב להיות מוכן להסתגל ולהתגבר על האתגרים הללו. עם תכנון קפדני וגישה חיובית, כל אירוע יכול להיות מוצלח!

בעת העסקת העובד הבא שלך, הקפד לקחת בחשבון את הכמות והאיכות של מאגר המועמדים שלך, את הדחיפות למילוי התפקיד ואת ההשקעה נדרש למשרה החדשה. לארבעת הגורמים הללו יכולה להיות השפעה דרמטית על מי בסופו של דבר תחליט להעסיק.

מהן החובות החיוניות של הקייטרינג

הקייטרינג אחראי על הכנת האוכל והגשתו באירועים. התפקידים האופייניים שלהם כוללים הקמת פינת האוכל, הגשת אוכל לאורחים וניקיון לאחר מכן. קייטרינג חייב להיות מסוגל לעבוד במהירות וביעילות כדי להבטיח שכל האורחים יוזנו כראוי.

כשאתה בוחר קייטרינג, תמיד חשוב לקרוא את הביקורות של לקוחות קודמים. זה ייתן לכם מושג טוב על איכות האוכל והשירות שהקייטרינג מסוגל לספק. רוב הלקוחות מעדיפים להשתמש בקייטרינג המציע אוכל ושירותים ללא דופי. המשמעות היא שהקייטרינג צריך להיות מסוגל לספק אוכל הולם וטעים לכל הלקוחות שהשתתפו באירוע.

Warp Up

כאשר אתם מתכננים אירוע, חשוב לבחור קייטרינג שיהיה מסוגל לספק את האוכל שאתה והאורחים שלך תהנו ממנו. יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג לאירוע שלכם. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג האירוע שאתם מתכננים. אם אתם מתכננים אירוע רשמי, תרצו לבחור בקייטרינג שיש לו ניסיון באירועים רשמיים. אם אתם מתכננים אירוע מזדמן, תוכלו לבחור בקייטרינג המתמחה באירועים מזדמנים. הדבר הבא שיש לקחת בחשבון הוא התפריט. תרצו לבחור בקייטרינג המציע מגוון אפשרויות תפריט. כדאי לשקול גם את הצרכים התזונתיים של האורחים שלך. אם יש לכם אורחים עם צרכים תזונתיים מיוחדים, תרצו לוודא שהקייטרינג שתבחרו יוכל לענות על הצרכים הללו. הדבר האחרון שיש לקחת בחשבון הוא המחיר. תרצו לבחור קייטרינג שעומד בתקציב שלכם. אתה יכול לקבל הצעות מחיר מכמה קייטרינג שונים כדי להשוות מחירים. כאשר אתם מתכננים אירוע, חשוב לבחור בקייטרינג אשר יוכל לספק את האוכל שאתם והאורחים שלכם תהנו ממנו. ישנן כמה דברים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. ראשית, עליך להחליט איזה סוג אוכל אתה רוצה להגיש. לאחר מכן, עליך לשקול את התקציב שלך ומה אתה מוכן להוציא על קייטרינג. לבסוף, עליכם לחשוב על הלוגיסטיקה של האירוע וכיצד הקייטרינג יוכל להתאים לצרכים שלכם. על ידי שמירה על הדברים הללו, תוכלו לבחור קייטרינג שיהפוך את האירוע שלכם להצלחה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן