קייטרינג בדרום כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בדרום כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת חברת הקייטרינג המתאימה לאירוע שלכם יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון, מהתפריט ועד המחיר. אבל עם קצת מחקר, תוכלו למצוא את הקייטרינג המושלם לאירוע שלכם. להלן מספר טיפים כיצד לבחור את חברת הקייטרינג הנכונה לאירועים.

הדרך הטובה ביותר לבחור את חברת הקייטרינג הנכונה לאירועים היא לבקש המלצות מחברים או משפחה. אתה יכול גם לקרוא ביקורות מקוונות כדי לקבל מושג על חברות הקייטרינג הפופולריות באזור שלך. לאחר שעומדות בפניכם מספר אפשרויות, תוכלו לפנות לחברות הקייטרינג ולבקש הצעות מחיר. הקפד ליידע אותם על התאריך, השעה והמיקום של האירוע שלך כדי שיוכלו לתת לך הצעת מחיר מדויקת. רוב חברות הקייטרינג יוכלו לעמוד בתקציב שלכם ולספק לכם אוכל מעולה.

מה עלי לחפש בשירות קייטרינג?

בבחירת חברת קייטרינג, יש לקחת בחשבון את הגורמים הבאים: ניסיון, הצעות ושירותים, תמחור ותשלום, זמינות, מיקום ופרטי יצירת קשר, בטיחות מזון והיגיינה, מוניטין וניסיון, רישיון עסק וביטוח.
קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת לשים לב לפרטים ולהיות מסוגל לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק. הם צריכים גם להיות מסוגלים לתקשר היטב עם אחרים ולהיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל. לבסוף, הם חייבים להיות מסוגלים להתמודד היטב עם לחץ כדי שהכל יפעל בצורה חלקה.

מה ההתמקדות שלך בבחירת הקייטרינג הטוב ביותר

1. בעת בחירת שירות קייטרינג, אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון היא איכות האוכל. הקפידו לבקש דוגמיות ולקרוא ביקורות כדי לקבל מושג על איכות המזון של חברת הקייטרינג. 2. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא עלות השירות. הקפידו לקבל מספר הצעות מחיר מחברות קייטרינג שונות ולהשוות מחירים. 3. הניסיון של חברת הקייטרינג הוא גם גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. הקפד לשאול על ניסיון העבר שלהם בקייטרינג באירועים דומים. 4. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא האם חברת הקייטרינג יכולה להתאים לכל צרכים מיוחדים שיש לכם או לאורחים שלכם. 5. לבסוף, עיין בביקורות של לקוחות כדי לקבל מושג מה אחרים חשבו על האוכל והשירות של חברת הקייטרינג.

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בעת ​​ניהול עסק קייטרינג, אבל כמה טיפים להצלחה כוללים: -הכנת אוכל טעים -שירות לקוחות מעולה -היכולת לארגן אירועים -שמירה על לבוש מקצועי -סביבה סניטרית -הצעת מחירים תחרותיים -להרוויח מבלי לוותר על השירות -פיתוח מיומנויות ניהול מעולות

מה הם 3 דברים קריטיים להיות מודעים בעת שכירת קייטרינג?

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​בחירת קייטרינג לאירוע שלך. הראשון הוא סוג האירוע שאתה מקיים. האם זו תהיה ארוחת ערב רשמית לשבת או מזנון סתמי יותר? התקציב שלך הוא גם גורם חשוב. הקפידו לדון בתקציב שלכם עם הקייטרינג מראש כדי שיוכלו ליצור תפריט שיתאים לצרכים שלכם. לבסוף, תצטרכו להחליט אם אתם צריכים צוות מלצרים לאירוע שלכם. אם כן, הקפידו לדון על כך עם הקייטרינג כדי שיוכל לספק את הצוות המתאים לאירוע שלכם.

קייטרינג לחתונה הוא חלק חשוב מאוד מיום החתונה. זה יכול לעשות או לשבור את קבלת הפנים, ולכן חשוב לבחור קייטרינג שאפשר לסמוך עליו שיעשה עבודה טובה. ישנם ארבעה סוגי קייטרינג עיקריים: קייטרינג לחתונה, קייטרינג לחברות, קייטרינג לאירועים חברתיים וקייטרינג בזיכיון. קייטרינג לחתונה הוא סוג הקייטרינג החשוב ביותר. האוכל חייב להיות טעים, המצגת חייבת להיות מושלמת והשירות חייב להיות ללא דופי. אמון הוא הגורם החשוב ביותר בבחירת קייטרינג לחתונה. גם קייטרינג לחברות חשוב מאוד. האוכל חייב להיות באיכות הגבוהה ביותר, ויש להגיש אותו בזמן. על המצגת להיות מקצועית, והשירות חייב להיות אדיב. גם קייטרינג לאירועים חברתיים חשוב. האוכל חייב להיות טעים, והמצגת חייבת להיות מושכת. השירות חייב להיות ידידותי, והחוויה הכוללת חייבת להיות חיובית. קייטרינג זיכיון הוא סוג הקייטרינג הפחות חשוב. האוכל חייב להיות אכיל, והמצגת חייבת להיות מספקת. השירות חייב להיות הולם, והחוויה הכוללת חייבת להיות נסבלת.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת ​​ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. התקציב הוא לרוב הגורם החשוב ביותר, שכן קייטרינג יכול להיות יקר. עם זאת, גם גורמים נוספים כמו רשמיות האירוע, מטרת האירוע ומספר המוזמנים יכולים להשפיע על ההחלטה. משאבים אישיים וניסיון בתכנון יכולים להיות גם שיקולים חשובים. בסופו של דבר, זה תלוי במתכנן האירועים לשקול את כל הגורמים הללו ולהחליט אם קייטרינג הוא האפשרות הטובה ביותר לאירוע שלהם או לא.

SWOT הוא כלי רב עוצמה עבור עסקים לשימוש בעת הערכת מיקומם ב- זירת מסחר. הוא לוקח בחשבון את החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים של העסק על מנת לספק מבט מקיף על סיכויי ההצלחה של העסק. על ידי הקדשת זמן להבין את כל ההיבטים של ניתוח ה-SWOT, עסקים יכולים לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי הצעדים הבאים שלהם.

מהם חמשת 5 הגורמים החשובים ביותר בבחירת מסעדה

1. כמובן, האוכל . ניכר שכאשר אנו מחליטים לצאת לאכול בחוץ, הדבר הראשון שאנו רוצים הוא לאכול טוב. 2. נוחות ואווירה. אנחנו רוצים להיות מסוגלים להירגע וליהנות מהארוחה שלנו בסביבה נעימה. 3. השירות. אנחנו מעדיפים מסעדות שנותנות שירות טוב, כדי שנוכל להנות מהארוחה שלנו בלי לדאוג לכלום. 4. מחירים. אנחנו רוצים להיות מסוגלים למצוא מסעדה שמתאימה לתקציב שלנו. 5. המלצות. תמיד מועיל לבקש המלצות מחברים או משפחה.

המפתח החשוב ביותר לעסק קייטרינג מצליח הוא איכות המזון. נאמר שארוחה שנעשתה באהבה טעימה יותר מאשר ארוחה שפשוט זורקים יחד. ודא שניתן לטעום את התשוקה שלך בכל מנה שאתה מגיש.

מהם 7 ה-P של שיווק עסק קייטרינג?

7 P's של שיווק הם מסגרת לחשיבה על המרכיבים המרכזיים של תמהיל שיווק. הם: מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. כל מרכיב חשוב בפני עצמו, אך האופן בו הם משולבים ייצור תמהיל שיווקי ייחודי שיותאם לצרכי העסק הספציפי.

בזבוז מזון הוא נושא הולך וגדל עבור שני העסקים וצרכנים. עבור קייטרינג, זה יכול להיות מאתגר ביותר לתכנן את כמות האוכל שאתה צריך לאירוע. זה יכול להיות אחד הדברים הכי גרועים בעולם, להופיע לאירוע ואין מספיק אוכל.

אילו שאלות כדאי לשאול מנהל קייטרינג בעת תכנון אירוע

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, ישנן מספר שאלות מפתח שכדאי תמיד לשאול את הקייטרינג שלך על מנת להבטיח אירוע מוצלח. ראשית, איזה סוג של מאכלים הם ההתמחויות שלהם? חשוב לדעת איזה סוג של מאכלים הקייטרינג שלכם טוב בהכנת על מנת לאמוד את יכולתו לספק את רמת האיכות הרצויה לכם. שנית, מה הם היו ממליצים? קייטרינג טוב יוכל לתת לכם הצעות לתפריט בהתאם לנושא האירוע שלכם, מספר האורחים וכל שיקול מיוחד אחר. שלישית, איך הם מציגים את האוכל? חשוב לדעת זאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים שהאוכל יוגש בצורה נעימה לאורחים שלכם. רביעית, מהי העלות המשוערת? ידיעת העלות המשוערת של שירותי הקייטרינג תעזור לך לתקצב את האירוע שלך בהתאם. חמישית, איך הם יתמודדו עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיות? חשוב לדעת שהקייטרינג שלכם מסוגל להיענות לכל בקשות מיוחדות שיש לאורחים שלכם על מנת למנוע בעיות פוטנציאליות. שישית, האם הם מספקים דגימה מהתפריט? זוהי דרך מצוינת לקבל תחושה של איכות האוכל ושירותי הקייטרינג לפני התחייבות. שביעית

חשוב שיהיה חוזה קייטרינג הכולל תנאי חוזה סטנדרטיים על מנת להגן הן על חברת הקייטרינג והן על הלקוח. החוזה צריך לכלול מידע בסיסי כגון תאריך סופי לכל שינוי, מידע ביטוחי, דרישות בריאות ובטיחות ומדיניות ביטול. כל המידע הזה בחוזה יעזור למנוע בעיות שעלולות לנבוע מהפרת חוזה.

מהן 7 פונקציות ניהול הקייטרינג?

קייטרינג כולל תהליך של תכנון, ארגון, ביצוע ובקרה על שירות מזון ומשקאות לאירוע. מדובר במשימה מורכבת ומאתגרת הדורשת מגוון מיומנויות וידע. שבעת הפונקציות העיקריות של הקייטרינג הן: 1. תכנון 2. תפעול – ביצוע משימות 3. ארגון האירוע 4. ציוד 5. יישום 6. בקרה 7. הבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות

מענה על 10 הקייטרינג המובילים שאלות ראיון יכולות להיות קשות, אבל עם הטיפים והטריקים הנכונים, אתה יכול לעשות את זה בקלות. להלן 10 השאלות המובילות לראיונות קייטרינג וכיצד לענות עליהן: 1. ספר לנו על עצמך זוהי שאלה נפוצה שנשאלת כמעט בכל ראיון. כדאי להתחיל בדיבור על הרקע ההשכלתי שלך ואז לעבור לניסיון העבודה שלך. דבר על חווית הקייטרינג שלך והדגיש כל כישורים או הישגים שיש לך. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? שאלה זו נשאלת כדי לאמוד את המוטיבציה והמחויבות שלך לטווח ארוך לענף ההסעדה. עליך לדבר על התוכניות שלך לצמוח בתוך התעשייה וכיצד אתה מקווה להפוך בסופו של דבר למנהל קייטרינג או שף ראשי. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? זו עוד שאלה נפוצה שנשאלת בראיונות. אתה צריך להתחיל בדיבור על החוזקות שלך ואז לדבר על איך אתה פועל לשיפור החולשות שלך. היו כנים וספציפיים כשאתם עונים על שאלה זו. 4. איך עובדים בלחץ? קייטרינג הוא ענף מהיר ותובעני ולכן חשוב להיות מסוגל לעבוד בלחץ. דבר על תקופה שבה אתה

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות

ניהול הקייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על ביצוע שירותי הקייטרינג. מנהלי קייטרינג אחראים על כל ההיבטים של תפעול הקייטרינג, לרבות תכנון תפריט, רכש מזון ומשקאות, ניהול צוות מטבח ושירות, תכנון וביצוע אירועים וניהול פיננסי. ניהול קייטרינג טוב מצריך הבנה חזקה של שירות מזון ומשקאות, כמו גם ניהול אירועים. מנהלי קייטרינג חייבים להיות מסוגלים לתקשר ביעילות ולתאם את עבודתם של צוות המטבח, השרתים, הברמנים וצוות אירועים אחרים. הם חייבים גם להיות מסוגלים לפתור בעיות שעלולות להתעורר במהלך אירוע. מנהלי הקייטרינג המצליחים ביותר הם אלו שמסוגלים לאזן בין יצירתיות לפרקטיות. הם חייבים להיות מסוגלים לחשוב מחוץ לקופסה כדי להמציא מושגי קייטרינג חדשניים, אבל גם להיות מסוגלים לבצע את המושגים הללו ללא רבב.

1. כמות מאגר המועמדים שלך יכולה להשפיע באופן דרמטי על מי שאתה שוכר. אם יש לך מאגר גדול של מועמדים לבחירה, אתה יכול להיות סלקטיבי יותר בתהליך הגיוס שלך. 2. איכות מאגר המועמדים שלך יכולה להשפיע גם על מי אתה שוכר. אם יש לך מאגר של מועמדים איכותיים, אתה יכול להיות סלקטיבי יותר בתהליך הגיוס שלך. 3. הדחיפות למלא את התפקיד יכולה להשפיע גם על מי אתה שוכר. אם יש לך צורך דחוף למלא תפקיד, סביר להניח שתשכור את המועמד המוסמך הראשון שנתקל בו. 4. ההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש יכולה להשפיע גם על מי אתה שוכר. אם יש לך תקציב מוגבל לגיוס החדש, סביר להניח שתעסיק מועמד פחות מנוסה שמוכן לעבוד בפחות כסף.

מילים אחרונות

כשזה מגיע לבחירת חברת קייטרינג לאירועים, יש כמה דברים שתרצה לזכור. בתור התחלה, תרצו לוודא שהקייטרינג מנוסה בסוג האירוע שאתם מארחים. אם אתם מארחים אירוע חברה, למשל, תרצו לוודא שלקייטרינג יש ניסיון בקייטרינג ארגוני. כמו כן, תרצה לוודא שהקייטרינג מסוגל לספק את השירותים שאתה צריך. אם אתה מחפש פריטי תפריט ספציפיים, הקפד לשאול אם הקייטרינג יכול לספק אותם. אם יש לך הגבלות תזונתיות ספציפיות, הקפד ליידע את הקייטרינג כדי שיוכל להתאים לצרכים שלך. לבסוף, תרצו לקבל מספר הצעות מחיר מחברות קייטרינג שונות כדי להשוות מחירים. לאחר שמצאת קייטרינג שנוח לך איתו, הקפד לקבל הכל בכתב כדי שתדע למה לצפות ביום האירוע שלך.

כעת אתה אמור להבין טוב יותר כיצד לבחור חברת קייטרינג לאירועים המתאימה לאירוע הבא שלכם. שימו לב לגודל החברה, למוניטין שלה ולאפשרויות התפריט שלה כדי להבטיח לכם את האירוע הכי טוב שאפשר.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן