סוגים שונים של שירותי הסעדה באירועים

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

סוגים שונים של שירותי הסעדה באירועים

בחירת הקייטרינג המושלם יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל עם קצת מחקר ותכנון זה יכול להיות קל! יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג, כמו תקציב, אפשרויות תפריט וכל צרכים תזונתיים מיוחדים. ברגע שיש לך מושג טוב מה אתה מחפש, אתה יכול להתחיל לחקור ולהשוות בין קייטרינגים שונים באזור שלך. כדי להתחיל, הנה כמה טיפים כיצד לבחור את הקייטרינג המושלם לאירוע שלך!

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. ראשית, החליטו איזה סוג של אוכל תרצו להגיש. זה יעזור לצמצם את החיפוש שלך. לאחר מכן, שקול את התקציב שלך. קייטרינג גובים תעריפים שונים ולכן חשוב למצוא אחד שמתאים לטווח המחירים שלכם. לבסוף, בדוק ביקורות של קייטרינג שונים באזור שלך. זה יעזור לך לקבל מושג על איכות המזון והשירות שלהם.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להקדיש תשומת לב לפרטים על מנת להבטיח שכל האוכל מבושל כמו שצריך ושהוא טעים. כמו כן, עליהם להיות מסוגלים לתקשר היטב עם אחרים על מנת לתאם הכל ולדאוג שהאירוע יעבור בצורה חלקה. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד היטב עם לחץ על מנת לוודא שהכל נעשה בזמן ושהאוכל יהיה באיכות הגבוהה ביותר.

תשומת לב לפרטים היא אחד המאפיינים החשובים ביותר עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים גדלים, הם נעשים מורכבים יותר. זכירה וסימון של פרטים מסוימים מייצרים אירועי קייטרינג איכותיים בהרבה.

מה הכי חשוב לקייטרינג

כקייטרינג, חשוב להיות אדיב, טקט ודיפלומטי כדי לשכנע לקוחות לבצע שינויים לפקודות שלהם, במידת הצורך. תקשורת טובה וכישורי אנשים הם גם חיוניים על מנת לבנות בסיס לקוחות ולספק אירועים מוצלחים.

1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתה מספק דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים?

מהם 3 דברים קריטיים שיש לשים לב אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע, אך שלושה מהחשובים ביותר הם סוג האירוע, התקציב וצוות ההמתנה. בהתאם לסוג האירוע, עשויות להידרש רמות שונות של שירותי קייטרינג. לדוגמה, חתונה רשמית תדרוש ככל הנראה שירותי קייטרינג נרחבים יותר ממסיבת יום הולדת קטנה. חשוב לקחת בחשבון את התקציב לאירוע בעת תכנון הקייטרינג על מנת להבטיח שניתן יהיה לספק את כל השירותים הנדרשים במסגרת הסכום המוקצב. גם צוות ההמתנה הנדרש לאירוע ישתנה בהתאם לגודל וסוג האירוע. עבור אירוע חברה גדול, ייתכן שיהיה צורך לשכור צוות המלצרים מקצועי, בעוד שמפגש משפחתי קטן לא ידרוש כלל צוות המלצרים. על ידי התחשבות בשלושת הגורמים החשובים הללו, אתה יכול להבטיח שהאירוע שלך מתוכנן ומבוצע כהלכה.

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. תקציב הוא תמיד שיקול מרכזי – קייטרינג יכול להיות יקר ואם אתה בתקציב מצומצם, ייתכן שזו לא האפשרות הטובה ביותר. הפורמליות של האירוע שלכם היא גם משהו שצריך לחשוב עליו- רומן רשמי יותר ידרוש קייטרינג, בעוד שאירוע מזדמן יותר אולי לא. מטרת האירוע שלכם היא גורם נוסף- אם מדובר בפונקציה עסקית, קייטרינג הוא בדרך כלל רעיון טוב, אבל אם מדובר במסיבה פרטית, ייתכן שאין צורך בכך. מספר המוזמנים הוא גם חשוב – בדרך כלל ניתן לנהל מפגש קטן ללא קייטרינג, אך סביר להניח שקבוצה גדולה תזדקק לכך. לבסוף, יש להתייחס למשאבים האישיים ולניסיון התכנון שלך. אם יש לך את הזמן והאנרגיה לתכנן ולהכין הכל בעצמך, זה נהדר! אבל אם אתה לא בטוח שאתה יכול להתמודד עם הכל, קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר.

מדוע חשוב לבחור בקייטרינג טוב?

כאשר מחפשים קייטרינג לחתונה שלכם או לכל אירוע, חשוב לוודא שהם מציעים שירות מלא. המשמעות היא שהם ידאגו להכל מהקמה ועד ניקיון, וכן יספקו שירות לצוות ולבר. העובדה שחברות שונות מטפלות בהיבטים שונים של האירוע עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו לכאב ראש יותר עבורך. בחרו חברת קייטרינג שתעשה לכם דברים מהנים ופשוטים.

קייטרינג לחתונה: למרות שכולנו מכירים קייטרינג לחתונה, אנחנו יכולים גם להסכים שקייטרינג משפיע מאוד על אותו יום מיוחד. קייטרינג תאגידי: מישיבות דירקטוריון ועד מסיבות חברה, קייטרינג תאגידי הוא חלק חיוני בשמירה על מרוצים של לקוחות ועובדים. קייטרינג לאירועים חברתיים: בין אם אתם מארחים מסיבת יום הולדת, מקלחת לתינוק או מפגש משפחתי, קייטרינג לאירועים חברתיים יכול להוריד את הלחץ מאירוח. קייטרינג זיכיון: מאירועי ספורט ועד לפסטיבלים, קייטרינג זיכיון הוא דרך מצוינת להאכיל קהל גדול.

מהי החולשה של קייטרינג

זה יכול להוות אתגר כשעובדים עם ציוד חלש יותר וצוות קטן יותר. חשוב להיות מודעים למגבלות המטבח שלכם ולתכנן בהתאם. עם זאת, קייטרינג יכול להיות הזדמנות מצוינת להיות יצירתי ולהמציא פתרונות חדשים לבעיות שאחרת לא היית נתקל בהן.

תכנון: זוהי הפונקציה החשובה ביותר של קייטרינג מכיוון שהיא כרוכה בהחלטה על התפריט. , כמות האוכל, וגם התקציב. תפעול: פונקציה זו עוסקת בביצוע המשימות הכרוכות בקייטרינג כמו בישול, הגשה וניקיון. ארגון האירוע: פונקציה זו כוללת ארגון האירוע מבחינת תזמון, לוגיסטיקה ותיאום עם ספקים אחרים. ציוד: פונקציה זו אחראית לוודא שכל הציוד הדרוש זמין לאירוע הקייטרינג. יישום: פונקציה זו כוללת הפעלת כל התכניות ווידוא שהכל יתנהל לפי התוכנית. בקרה: פונקציה זו אחראית לנטר את האירוע ולוודא שהכל בשליטה. הבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות: פונקציה זו אחראית להבין ולעמוד בכל הדרישות המשפטיות והביטוחיות.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג ?

SWOT הוא כלי עסקי שיכול לשמש כדי לעזור לך לחשוב על המסעדה שלך בצורה מקיפה, ולזהות את ההיבטים החיוביים והשליליים של העסק שלך. זה יכול להיות מועיל בסיעור מוחות של רעיונות חדשים, ובפתרון בעיות קיימות. עם זאת, זכור שניתוח SWOT אינו כדור כסף – הוא רק כלי אחד בארסנל שלך, ויש להשתמש בו בשילוב עם כלי תכנון עסקיים אחרים.

ניהול קייטרינג הוא תהליך הארגון ותיאום שירות אוכל באירוע או במקום. תכנון: השלב הראשון בניהול הקייטרינג הוא תכנון התפריט והפריסה של האירוע. זה כולל החלטה על סוג האוכל שיוגש, מספר האורחים, התקציב וציר הזמן. ארגון: לאחר שהתוכניות מתקיימות, השלב הבא הוא להתחיל בארגון האירוע. זה כולל תיאום עם ספקים, הכנת האוכל, הקמת חלל האירוע וניהול הצוות. הנחייה: במהלך האירוע אחראי הקייטרינג על הכוונת זרימת האירוע. זה כולל הקפדה על הגשת האוכל בזמן, ניהול שירות לקוחות ופתרון תקלות שעלולות להתעורר. בקרה: לאחר סיום האירוע, מנהל הקייטרינג יעריך את האירוע ויבצע את כל השינויים הנדרשים לאירועים עתידיים. זה כולל ניתוח התקציב, משוב אורחים וביצועי הצוות.

איך מראיינים קייטרינג

כאשר מראיינים קייטרינג, חשוב לשאול שאלות על הניסיון שלהם בתעשיית האירוח וכן על האופן שבו הוא מטפל מצבי לחץ גבוה. לשאול איך הם יתמודדו עם לקוח קשה או עם אחד מהאורחים שלו היא גם דרך טובה לקבל תחושה של כישורי שירות הלקוחות שלהם.

תעשיית הקייטרינג היא ענף דינמי ומשתנה ללא הרף. קשה לסווג. עם זאת, לצורך סקירה זו, ניתן לחלק את ענף ההסעדה לשלושה פלחים נפרדים: מסחרי, לא מסחרי וצבאי. הפלח המסחרי בענף הקייטרינג הוא ללא ספק הגדול ביותר וכולל שירותי קייטרינג הניתנים לעסקים וארגונים לאירועים, פגישות ואירועים נוספים. מגזר זה כולל גם שירותי קייטרינג הניתנים לאנשים פרטיים עבור חתונות, מסיבות ואירועים מיוחדים אחרים. הפלח הלא מסחרי של תעשיית ההסעדה כולל שירותי הסעדה הניתנים לארגונים פוליטיים, קבוצות דתיות וארגוני צדקה. פלח זה הוא בדרך כלל קטן בהרבה מהפלח המסחרי, אבל יכול להיות חלק חשוב מתעשיית ההסעדה בכל זאת. הפלח הצבאי בענף ההסעדה הוא הקטן מבין השלושה, אך בכל זאת חשוב. מגזר זה כולל שירותי הסעדה הניתנים לכוחות המזוינים, הן בארצות הברית והן מחוצה לה. קייטרינג צבאי הוא תחום מיוחד של תעשיית הקייטרינג, ודורש ניסיון ומומחיות ברמה גבוהה.

מהו הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בתכנון תפריט קייטרינג?

בתכנון התפריט, חשוב לקחת בחשבון איזון, איכות תזונתית, אסתטיקה וגיוון. זה כולל התחשבות בדברים כמו צבע, מרקם, טעמים, צורות וגדלים של מזון. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את הציוד והכוח אדם הזמינים להפקת התפריט ולהגשתו.

תעשיית הקייטרינג היא תחום מאתגר להיות בו, עם מלכודות פוטנציאליות רבות. עם זאת, על ידי מודעות לאתגרים הנפוצים ביותר ונקיטת צעדים כדי להתגבר עליהם, אתה יכול להצליח בתעשייה זו. אחד האתגרים הגדולים בקייטרינג הוא תחלופת הצוות. זה נובע מהשעות התובעניות ולעיתים לא חברותיות שצוות הקייטרינג צריך לעבוד. כדי להתגבר על כך, חשוב להשקיע בהכשרת הצוות שלך כך שיהיו מצוידים היטב להתמודד עם דרישות התפקיד. אתגר נוסף הוא התמודדות עם שעות ארוכות. צוות הקייטרינג נאלץ לרוב לעבוד במשמרות ארוכות, לפעמים עד שעות הבוקר המוקדמות. כדי להילחם בזה, חשוב שיהיה צוות מאורגן היטב שיוכל לכסות את כל המשימות הדרושות במהלך המשמרת שלו. אתגר נפוץ נוסף הוא התמודדות עם לקוחות. קייטרינג הוא עסק של אנשים והתנהלות מול לקוחות יכולה להיות מסובכת. חשוב לוודא שהצוות שלכם מיומן היטב בשירות לקוחות ויוכל להתמודד עם לקוחות קשים בצורה מקצועית. לבסוף, בזבוז מזון הוא אתגר שכיח בקייטרינג. זאת בשל העובדה שלעתים קרובות יש להכין מזון מראש ולעיתים הולך לפח אם לא נעשה בו שימוש. כדי להפחית בזבוז מזון, חשוב שיהיה ב

מהם 4 השיקולים העיקריים של החלטות גיוס

כמות מאגר המועמדים שלך: מספר המועמדים שאתה צריך לבחור מהם יכול להיות גדול להשפיע על מי אתה שוכר בסופו של דבר. אם יש לך בריכה גדולה, יהיו לך אפשרויות נוספות לבחירה ואפשר להיות סלקטיבי יותר. אם יש לכם בריכה קטנה יותר, ייתכן שתצטרכו להסתפק במישהו שהוא לא הבחירה הראשונה שלכם. איכות מאגר המועמדים שלך: איכות המועמדים שאתה שוקל יכולה גם להשפיע על ההחלטה שלך. אם יש לך מאגר של מועמדים מוכשרים במיוחד, אתה יכול להיות יותר בררני לגבי מי אתה שוכר. מצד שני, אם יש לך מאגר של מועמדים פחות מוכשרים, ייתכן שתצטרך להעסיק מישהו שהוא לא הבחירה הראשונה שלך. דחיפות למילוי התפקיד: הדחיפות של התפקיד אליו אתם מגייסים יכולה להשפיע גם על ההחלטה שלכם. אם התפקיד הוא קריטי לעסק שלך וצריך למלא אותו באופן מיידי, ייתכן שתצטרך לשכור מישהו שאינו הבחירה הראשונה שלך. מצד שני, אם התפקיד לא כל כך קריטי, ייתכן שיהיה לך יותר זמן למצוא את המועמד המושלם. ההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש: ההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש יכולה להשפיע גם על ההחלטה שלך. אם התפקיד הוא ברמה גבוהה ודורש השקעה משמעותית, ייתכן ש

שרתי אירועים אחראים על מתן שירות מזון ומשקאות באירועים מיוחדים, כגון חתונות, כנסים ומסיבות גדולות. התפקידים האופייניים שלהם כוללים הקמת פינת האוכל, הגשת אוכל ושתייה וניקיון לאחר האירוע.

מסקנה

כשזה מגיע לבחירת קייטרינג, יש כמה דברים שתרצו לשמור בהם אכפת. ראשית, תצטרך להחליט איזה סוג של אוכל תרצה להגיש באירוע שלך. זה יעזור לך לצמצם את החיפוש שלך לקייטרינג שמתמחים בסוג המטבח שאתה מחפש. ברגע שיש לך כמה קייטרינג בראש, תרצה לקרוא ביקורות מקוונות ולבקש הפניות. זה יעזור לך לקבל תחושה לגבי איכות העבודה ושירות הלקוחות של כל קייטרינג. לבסוף, תצטרכו לקבל הצעות מחיר מכל קייטרינג ולהשוות את המחירים שלו. לאחר שעשיתם את כל זה, אתם אמורים להיות מסוגלים לבחור את הקייטרינג המושלם לאירוע שלכם!

בחירת קייטרינג היא החלטה חשובה מאוד שתצטרכו לקבל בעת תכנון אירוע. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג, כמו סוג האירוע שאתם מתכננים, התקציב שלכם ומספר האורחים שיהיו לכם. לאחר שקלתם את כל הגורמים הללו, תוכלו לבחור את הקייטרינג המושלם לאירוע שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן