קייטרינג לאזכרה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג לאזכרה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון וזה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. להלן 10 טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם: 1. הגדירו את האירוע שלכם. איזה אירוע אתם עורכים? ארוחת ערב רשמית לשבת תדרוש קייטרינג שונה ממסיבת קוקטייל מזדמנת. 2. הגדירו תקציב. קייטרינג יכול להיות אחת ההוצאות הגדולות ביותר של האירוע שלכם, לכן חשוב להגדיר תקציב מראש. 3. דע את ספירת האורחים שלך. זה יעזור לך לקבוע כמה אוכל אתה צריך ואיזה סוג של שירות תצטרך מהקייטרינג שלך. 4. שקול את מיקום האירוע שלך. האם האירוע שלכם יתקיים במקום עם מטבח? אם לא, תזדקקו לקייטרינג עם מטבח נייד. 5. בחר את התפריט שלך. ברגע שאתה יודע את סוג האירוע שאתה מקיים ואת התקציב שלך, אתה יכול להתחיל לצמצם את אפשרויות התפריט שלך. 6. בקשו המלצות. שוחח עם חברים, משפחה ועסקים אחרים בענף שלך כדי לראות אם יש להם המלצות על קייטרינג.

1. כשאתה מחפש קייטרינג, הקפד לבקש הפניות מחברים, בני משפחה ומתכנני אירועים אחרים. 2. לאחר שהרכבת רשימה של קייטרינג פוטנציאלי, הקפד לקרוא ביקורות מקוונות וליצור קשר עם Better Business Bureau כדי לבדוק אם יש תלונות. 3. לאחר שצמצמתם את החיפוש, קחו את הזמן לבקר במתקן הקייטרינג כדי לוודא שהוא נקי ועומד בסטנדרטים שלכם. 4. הקפידו לבקש מהקייטרינג רשימת הפניות אליהן תוכלו לפנות כדי לשאול על ניסיונו. 5. במפגש עם קייטרינג, הקפידו להכין מראש רשימת שאלות. 6. הקפידו לדון בתקציב שלכם עם הקייטרינג ולקבל הצעת מחיר נחרצת בכתב לפני חתימה על חוזה. 7. הקפידו לשאול את הקייטרינג לגבי המדיניות שלו לגבי ביטולים, שינויים והחזרים. 8. הקפידו לברר איזה סוג ביטוח יש לקייטרינג והאם הוא מכסה את האירוע שלכם. 9. לאחר שבחרתם בקייטרינג, הקפידו לקבל חוזה מפורט בכתב הכולל את כל התנאים המוסכמים עליכם.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים על מנת להבטיח שכל מרכיבי האירוע יטופלו. חברת קייטרינג צריכה גם להיות מסוגלת לארגן הכל בצורה יעילה כדי למנוע כל מצבי לחץ ביום האירוע. יתר על כן, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לתקשר היטב עם אחרים על מנת לתאם את כל ההיבטים השונים של האירוע. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות בעל אהבה לאנשים ולאוכל כדי לספק חוויה מהנה לכל האורחים.

חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים בעבודה עם לקוחות, כפי שאתה יכול. צריך לשכנע אותם להחליף מרכיב או לשנות מנה. תקשורת טובה וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג

אם אתם מתכננים אירוע, אחת ההחלטות המרכזיות אתה תצטרך לעשות זה אם לשרת את האוכל או לא. ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה זו, כולל תקציב, פורמליות, מטרה ומספר האורחים. גם משאבים אישיים וניסיון בתכנון יכולים לשחק תפקיד. בסופו של דבר, זה תלוי בך להחליט מה הכי טוב לאירוע שלך.

תשומת לב לפרטים היא אחת התכונות החשובות ביותר עבור קייטרינג לאירועים. זה נכון במיוחד כשהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר. זכירה ותשומת לב לפרטים מסוימים יפיקו אירועי קייטרינג באיכות גבוהה יותר.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

יש כמה דברים עיקריים שיש לקחת בחשבון כשאתה מתכנן אירוע קייטרינג: סוג האירוע, התקציב שלך והאם תזדקק לצוות המלצרים או לא. סוג האירוע יכתיב איזה קייטרינג תזדקק. לדוגמה, ארוחת ערב רשמית תדרוש תפריט ורמת שירות שונה ממסיבת קוקטייל מזדמנת. התקציב שלך הוא גם שיקול חשוב. תצטרך לקבוע כמה אתה מוכן להוציא על קייטרינג, ולאחר מכן לעבוד עם קייטרינג שיכול להישאר במסגרת התקציב הזה. לבסוף, תצטרך להחליט אם אתה צריך צוות מלצרים. אם האירוע שלכם גדול או רשמי, ייתכן שתזדקקו לשרתים שיעזרו בהגשת מזון ומשקאות. עם זאת, אם האירוע שלכם קטן ולא רשמי, ייתכן שלא תזדקקו לצוות מלצרים כלל.

1. האם הקייטרינג זמין בתאריך שבו תזדקקו לו? 2. כמה זמן הם בעסק? 3. כמה אירועים/חתונות הם עורכים בשנה? 4. כמה אורחים יכול הקייטרינג להכיל? 5. האם הקייטרינג מקיים אירועים אחרים באותו היום? 6. האם יש עלות להתקנה והורדה? 7. מה כלול במחיר? 8. האם ישנן עלויות נוספות? 9. מהי מדיניות הקייטרינג בתשלום שעות נוספות? 10. האם יש להם ביטוח אחריות? 11. האם יש להם אסמכתאות? 12. מהי מדיניות הביטולים שלהם? 13. מהי מדיניות ההחזרים שלהם? 14. באיזה סוג מזון הם מתמחים? 15. מהן אפשרויות התפריט שלהם? 16. האם הם מוכנים להתאים תפריט? 17. האם יש להם הגבלות תזונתיות? 18. מהו תהליך הכנת האוכל שלהם? 19. איך הם מתמודדים עם אלרגיות למזון? 20. מהי מדיניות בטיחות המזון שלהם? 21. איזה סוג של הגשה ut

מדוע חשוב לבחור בקייטרינג טוב?

בכל הנוגע לקייטרינג לחתונה, חשוב לבחור בחברה המציעה שירות מלא. המשמעות היא שהם ידאגו להכל, החל מצוות עובדים ועד ניקיון ועד עריכת שולחן ושירות בר. העובדה שחברות שונות מטפלות בהיבטים שונים של הקייטרינג עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו ליותר כאב ראש עבורכם. אז לכו עם חברת קייטרינג שתעשה לכם דברים מהנים וקלים ביום הגדול שלכם.

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאירועים ומפגשים. ישנן 7 פונקציות עיקריות של קייטרינג: תכנון, תפעול, ארגון האירוע, ציוד, יישום, בקרה והבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות. כל אחת מהפונקציות הללו חיונית כדי להבטיח אירוע מוצלח.

מהם 7 ה-P's של שיווק עסק קייטרינג

7 P's השיווק הם המרכיבים החיוניים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון וביצוע אסטרטגיית שיווק. הם כוללים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. יש לקחת בחשבון את כל המרכיבים הללו כדי ליצור קמפיין שיווקי מוצלח.

איכות המזון צריכה להיות בראש סדר העדיפויות בעת בחירת שירות קייטרינג. חוות דעת של לקוחות יכולות לתת לך מושג לגבי איכות המזון. חשוב לקחת בחשבון גם את עלות השירות. ניסיון בקייטרינג הוא גם גורם שיש לקחת בחשבון. יש לקחת בחשבון גם צרכים מיוחדים בעת בחירת שירות קייטרינג.

מהם 7 סוגי הקייטרינג?

1) פונקציות תאגידיות: שירותים אלה משמשים בדרך כלל לאירועים עסקיים, כגון ארוחות צהריים, כנסים או מסיבות חג. הם מציעים מגוון אפשרויות תפריט ולעיתים קרובות יכולים להיענות לבקשות מיוחדות. 2) מקומות לחתונה: שירותי קייטרינג רבים מציעים גם חבילות לחתונות. זו יכולה להיות אופציה מצוינת אם אתם מחפשים חנות אחת לכל צרכי החתונה שלכם. לרוב תהיה להם רשימה של ספקים מועדפים, מה שיכול להקל בהרבה על תכנון היום הגדול שלך. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: ממסיבות יום הולדת ועד מקלחת לתינוקות, ישנם שירותי קייטרינג רבים שיכולים לעזור להפוך את האירוע המיוחד שלכם להצלחה. הם מציעים מגוון אפשרויות תפריט ולעיתים קרובות יכולים להיענות לבקשות מיוחדות. 4) איסוף זיכיונות: אם אתם מתכננים אירוע גדול, כמו פסטיבל או יריד, סביר להניח שתצטרכו לספק אוכל לאורחים שלכם. שירותי קייטרינג רבים מציעים אפשרויות זיכיון, כגון נקניקיות, המבורגרים וצ'יפס. 5) קייטרינג משאית אוכל: זוהי אפשרות פופולרית לאירועים, כגון דלתות אחוריות או קונצרטים. משאיות אוכל יכולות להציע מגוון אפשרויות תפריט ולעתים קרובות הן מסוגלות להיענות לבקשות מיוחדות. 6) קייטרינג למסעדות: אם אתה רוצה

1. קייטרינג לחתונה: למרות שכולנו מכירים קייטרינג לחתונה, אנחנו יכולים גם להסכים שקייטרינג משפיע מאוד על אותו יום מיוחד. 2. קייטרינג לחברות: קייטרינג לאירועים חברתיים: קייטרינג זכיון. 3. קייטרינג בזיכיון: סוג זה של קייטרינג נראה בדרך כלל באירועי ספורט, פסטיבלים ומפגשים גדולים אחרים.

מהן אחריות הקייטרינג

תפקידי הקייטרינג עשויים להשתנות בהתאם לאירוע או לגודל חברת הקייטרינג , אבל בדרך כלל כרוך בהגדרה, הגשה וניקיון. ריהוט אזור שירות האוכל בשולחנות וכיסאות, פריסת מפות, כלים וסכו"ם ועיצוב החלל הם לרוב חלק מהעבודה. לאירועים רשמיים יותר, ייתכן שצוות הקייטרינג יהיה אחראי להושיב את האורחים ולהגיש להם אוכל. בכל המקרים, חשוב להיות מקצועיים וקשובים לצרכי האורחים.

קייטרינג אחראים על מתן שירות האוכל באירועים שונים. התפקידים שלהם כוללים פיתוח תפריטים וחבילות שירות, תיאום משלוחי ארוחות, ניהול לוחות זמנים לאירועים ולוחות זמנים להכנת מזון, הקמת ציוד להגשת מזון ושמירה על הטמפרטורה שלו, קניות של מרכיבים, בישול אוכל ופרסום העסק שלהם כדי להביא לקוחות חדשים.

אילו דברים נלקחים בחשבון על ידי לקוחות לפני בחירת קייטרינג?

כאשר מתכננים אירוע, חשוב לבחור בשירות קייטרינג שיוכל לספק אוכל טעים העונה על הצרכים הספציפיים של האירוע שלכם. קחו בחשבון את הגורמים הבאים בבחירת קייטרינג: 1. סגנון האירוע: וודאו ששירות הקייטרינג יכול לספק אוכל המתאים לסגנון האירוע שלכם. לדוגמה, אם אתם מתכננים מסיבת ארוחת ערב רשמית, תרצו קייטרינג שיוכל לספק ארוחות בציפוי אלגנטי. 2. מספר האורחים: ודאו ששירות הקייטרינג יכול להכיל את מספר האורחים שאתם מצפים לו. 3. התמחויות: אם יש לך או לאורחים שלך צרכים תזונתיים ספציפיים, ודא ששירות הקייטרינג יכול להתאים לצרכים אלה. לדוגמה, אם אתם צריכים אפשרויות ללא גלוטן או צמחוניות, ודאו שהקייטרינג יכול לספק אותן. 4. מטבח במקום: אם האירוע שלכם נמצא במקום שאין בו מטבח, וודאו שלשירות הקייטרינג יש יכולת להקים ולבשל במקום האירוע. 5. מבחן טעם: לפני שאתם מזמינים שירות קייטרינג, הקפידו לטעום את האוכל שלהם כדי לוודא שהוא עומד בסטנדרטים שלכם. 6. הפניות: בקש משירות הקייטרינג הפניות מלקוחות קודמים.

ראיון למשרת קייטרינג יכול להיות מרתיע, אבל עם מעט הכנה, אתה יכול להצליח בראיון ולקבל את העבודה שאתה רוצה. להלן 10 מהשאלות הנפוצות ביותר לראיונות קייטרינג, יחד עם טיפים כיצד לענות עליהן: 1. ספר לנו על עצמך. זוהי שאלת ראיון נפוצה לכל עבודה, אך עשויה להיות קשה במיוחד לענות עליה בראיון קייטרינג. אתה רוצה לתת למראיין תחושה של מי אתה, אבל אתה גם לא רוצה להשתולל. שמור את התשובה שלך קצרה ועניינית, והתמקד בהדגשת הניסיון והכישורים הרלוונטיים שלך. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? שאלה זו נועדה לאמוד את השאיפות שלך לטווח ארוך ולראות אם אתה מתאים לחברה. דברו על היעדים העתידיים שלכם, אך וודאו שהם עולים בקנה אחד עם המשימה והערכים של החברה. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? זו עוד שאלת ראיון נפוצה, אבל זה יכול להיות מסובך לענות בראיון קייטרינג. אתה רוצה להדגיש את החוזקות שלך, אבל אתה גם לא רוצה להיראות יהיר. ולמרות שאתה לא רוצה להתמקד בחולשות שלך, אתה גם לא רוצה לשקר לגביהן

מהם האתגרים שעומדים בפניהם קייטרינג לראשונה

תעשיית הקייטרינג מציבה אתגרים רבים לבעלי עסקים, החל מתחלופת עובדים ועד להכשרת לקוחות. אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא בזבוז מזון. ההערכה היא שתעשיית ההסעדה מבזבזת עד 10% מכלל האוכל שהוא מכין. זה יכול להוות נטל כלכלי עצום עבור עסקים. יש כמה דרכים להתגבר על האתגר הזה. ראשית, נסו להכין רק את כמות האוכל שאתם צריכים. שנית, תרמו עודפי מזון לבנק מזון מקומי או למטבח תמחוי. שלישית, קומפוסט כל מזון שלא ניתן להשתמש בו. על ידי נקיטת צעדים אלה, תוכל למזער את כמות פסולת המזון שהעסק שלך מייצר.

הנהלת הקייטרינג אחראית לניהול כל ההיבטים של שירות הקייטרינג עבור לקוחותיהם. זה כולל תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על כל ההיבטים של פעולת הקייטרינג. עליהם לוודא ששירות הקייטרינג עונה על צרכי לקוחותיהם ושכל ההתחייבויות החוזיות מתקיימות. כמו כן, עליהם להבטיח שתפעול הקייטרינג מתנהל בצורה יעילה ואפקטיבית ושכל היעדים הפיננסיים יתקיימו.

Warp Up

1. הגדר את מטרת האירוע והסגנון שלך. זה יעזור לך לקבוע את סוג הקייטרינג שאתה צריך. 2. תנו לעצמכם מספיק זמן למצוא את הקייטרינג המתאים. הזרזת התהליך עלולה להוביל לקבלת החלטות לקויה. 3. קבל המלצות מחברים, משפחה או מקורות מהימנים אחרים. 4. לאחר שהרכבת רשימה של קייטרינג פוטנציאלי, צמצם אותה על ידי התחשבות בדברים כמו תקציב, תפריטים וצרכים תזונתיים מיוחדים. 5. בקש הצעות מחיר מכל אחד מהקייטרינגים ברשימה הקצרה שלך. 6. בקשו לראות תמונות של עבודות קודמות, כמו גם תפריטים והפניות. 7. ודא שאתה נמצא באותו עמוד לגבי דברים כמו משלוח, הגדרה וניקיון. 8. היה ברור לגבי הציפיות והדרישות שלך. 9. סמוך על אינסטינקט הבטן שלך – אם משהו מרגיש לא בסדר, כנראה שכן. 10. זכרו שהקייטרינג הנכון יכול לעשות את כל ההבדל בהצלחת האירוע שלכם.

אם תעקבו אחר 10 הטיפים האלה, תהיו בטוחים שתמצאו את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם! עם הקייטרינג המתאים, האירוע שלכם בטוח יהיה מוצלח.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן