קייטרינג כשר לאירועים קטנים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג כשר לאירועים קטנים כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בעת בחירת חברת קייטרינג, יש כמה דברים עיקריים שעליך לקחת בחשבון כדי להבטיח שאתה מבצע את הבחירה הטובה ביותר עבור האירוע שלך. ראשית, אתה צריך להחליט איזה סוג של אוכל אתה רוצה להגיש. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך, שכן לא כל חברות הקייטרינג מתמחות באותו מטבח. ברגע שאתה יודע מה אתה רוצה להגיש, אתה יכול להתחיל לחקור חברות קייטרינג שונות ולקרוא ביקורות מלקוחות קודמים. כמו כן, חשוב לקבל תחושה של סגנון החברה ואם הוא מתיישב עם החזון שיש לכם לאירוע שלכם. לאחר שתשקול את כל הגורמים הללו, תוכל לקבל החלטה מושכלת ולבחור את חברת הקייטרינג המתאימה לך.

אין תשובה חד משמעית לשאלה זו. בעוד שכמה גורמים שיש לקחת בחשבון עשויים לכלול את סוג האירוע, ספירת האורחים, התקציב והעדפות האוכל, בסופו של דבר ההחלטה של איזו חברת קייטרינג לבחור היא אישית. כדי להקל מעט על התהליך, התחל ביצירת רשימה של פריטי חובה וחפצים נחמדים, ולאחר מכן השתמש בקריטריונים האלה כדי לצמצם את תחום הבחירות. לאחר שזיהית כמה מועמדים פוטנציאליים, הקפד לקרוא ביקורות מקוונות ולקבל הפניות מלקוחות מרוצים. לבסוף, קבע טעימות עם המתמודדים המובילים כדי לעזור לקבל את ההחלטה הסופית שלך.

מה ההתמקדות שלך בבחירת הקייטרינג הטוב ביותר?

בחירת שירות קייטרינג יכולה להיות משימה לא פשוטה, אך ישנם מספר גורמים מרכזיים שתוכלו לזכור כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור האירוע שלכם. בראש ובראשונה, תרצו לשקול את איכות המזון שחברת הקייטרינג יכולה לספק. הקפידו לקרוא חוות דעת של לקוחות ולקבל המלצות מחברים או בני משפחה שהשתמשו בעבר בשירות הקייטרינג. לאחר שצמצמת את האפשרויות שלך, תרצה לקחת בחשבון גם את עלות השירות, הניסיון של חברת הקייטרינג וכל צרכים מיוחדים שיש לך. על ידי שמירה על גורמים אלה בחשבון, אתה יכול להיות בטוח שתבחר את שירות הקייטרינג הטוב ביותר עבור האירוע שלך!

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, אתה רוצה לוודא שאתה שואל את השאלות הנכונות כדי להבטיח אירוע מוצלח. להלן 9 שאלות שכדאי לשאול על קייטרינג: 1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתה מספק דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים? 8. מהי מדיניות הביטולים שלך? 9. האם יש לך ביטוח?

איך אתה יכול להגיד לקייטרינג טוב

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, להיות מאורגן ולתקשר היטב עם אחרים. הם חייבים גם להיות בעלי אהבה לאוכל ולאנשים, ולהיות מסוגלים להתמודד עם לחץ.

קייטרינג צריך להתמקד בשוק יעד ספציפי כדי להצליח. הם צריכים לקבוע מי הלקוח האידיאלי שלהם ואז לעצב את האסטרטגיה השיווקית שלהם סביב הגעה ותקשורת עם הלקוח הזה. ללא שוק יעד ספציפי, לקייטרינג יהיה קשה להרחיב את העסק שלהם.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם כמה דברים עיקריים שכדאי לזכור בעת תכנון אירוע קייטרינג: 1. סוג האירוע: ההיבט הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג האירוע שאתה מקיים. זה יעזור לקבוע את הטון והסגנון הכללי של הקייטרינג, כמו גם את סוג האוכל והשתייה שיוגשו. 2. תקציב: התקציב שלכם הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. הקפידו לקבוע כמה אתם מוכנים להוציא על קייטרינג לפני תחילת תהליך התכנון. 3. צוות המתנה ושירות: האם האירוע שלך ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? אם כן, הקפידו לחשב זאת בתקציב שלכם ולתכנן בהתאם.

המפתח החשוב ביותר לעסק קייטרינג מצליח הוא איכות המזון. נאמר שארוחה שנעשתה באהבה טעימה יותר מאשר ארוחה שפשוט זורקים יחד. ודא שניתן לטעום את התשוקה שלך בכל מנה שאתה מגיש.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

תוהה האם כדאי לארגן את האירוע שלך? להלן שישה גורמים שיש לקחת בחשבון: 1. תקציב: אספקת אוכל באירוע עולה כסף, בין אם אתם מכינים כל מעדן בעצמכם או עם קייטרינג בשירות מלא. שירותי קייטרינג יכולים לנוע בין כמה מאות לכמה אלפי דולרים, אז הקפידו לחשב את העלות הזו בתקציב שלכם. 2. פורמליות האירוע: אירוע רשמי יותר ידרוש ככל הנראה שירותי קייטרינג מקצועיים. עם זאת, אם אתם מארחים מפגש נינוח, אולי תוכלו להתחמק מלהכין אוכל בעצמכם או לעבוד עם חבר או בן משפחה שהוא טבח טוב. 3. מטרת האירוע: מטרת האירוע שלכם גם תעזור לכם לקבוע האם קייטרינג הוא אופציה טובה. לדוגמה, אם אתם מארחים אירוע נטוורקינג, תרצו לוודא שיש שפע של מתאבנים ומאכלי אצבע כדי שהאורחים יוכלו להתערבב ולהתערבב. עם זאת, אם אתם מארחים ארוחת ערב לשבת, תצטרכו לקחת בחשבון את העלות של ארוחה מלאה. 4. מספר אורחים: מספר האורחים שאתה מצפה יקבע גם אם קייטרינג הוא אופציה טובה. אם אתה מצפה למספר גדול של אורחים, זה

ניתן לסווג את תעשיית הקייטרינג לשלושה פלחים: מסחרי, לא מסחרי וצבאי. המגזר המסחרי כולל שירותי הסעדה הניתנים למפעלים עסקיים, מפעלים, משרדים ומפעלים מסחריים אחרים. המגזר הלא מסחרי כולל שירותי הסעדה הניתנים למוסדות חינוך, ארגונים דתיים ועמותות אחרות. המגזר הצבאי כולל שירותי הסעדה הניתנים לכוחות מזוינים, אנשי הגנה ואנשי ביטחון אחרים הקשורים לביטחון לאומי.

מהו הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בתכנון תפריט קייטרינג

בעת תכנון התפריט, חשוב קחו בחשבון איזון, איכות תזונתית, אסתטיקה וגיוון. זה כולל בחירת מאכלים בצבעים, מרקמים וטעמים שונים, כמו גם שינוי בצורות ובגדלים. שיקול חשוב נוסף הוא הציוד והכוח אדם הזמינים להפיק ולהגיש את התפריט.

קייטרינג יכול להיות עסק שקשה להיכנס אליו מכיוון שנדיר שאנחנו עובדים במקום מאובזר כמו מטבח מסעדה. רוב ההכנה וחלק מהבישול המקדים מתבצעים מראש עם גימור וציפוי במקום. זה אומר שעלינו להיות מאוד מאורגנים ויעילים בעבודה שלנו כדי להוציא את האוכל בזמן ולהיראות טוב.

איך עושים אתה מראיין קייטרינג?

איזה ניסיון היה לך בתחום האירוח? אני עובד בענף האירוח למעלה מ-10 שנים. יש לי ניסיון בעבודה גם בחזית הבית וגם בחלק האחורי של הבית. עבדתי גם במסעדות וגם בבתי מלון. איך מתמודדים במצבי לחץ גבוה ומתמודדים עם לחץ בעבודה? יש לי ניסיון רב בעבודה במצבי לחץ גבוה. אני מסוגל להישאר רגוע תחת לחץ ויש לי ניסיון רב בהתמודדות עם לחץ. אני יודע להישאר רגוע ולשמור על ראש ישר במצבים קשים. איך היית מתמודד עם לקוח קשה או אחד מהאורחים שלו? הייתי מטפל בלקוח קשה או באחד מאורחיו על ידי השארת מקצועית ומנומסת. הייתי מנסה להבין את המצב ולראות היכן טמונה הבעיה. לאחר מכן הייתי מנסה למצוא פתרון שתספק את הלקוח וגם את האורח.

הקייטרינג שתבחר לחתונה שלך צריך להיות שירות מלא. זה אומר שהם יספקו צוות, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר. חברות שונות מטפלות בזה שיכול לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך. הקייטרינג שתבחרו למסיבה צריך להיות מהנה ופשוט.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג

SWOT מייצג חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים. כך עסקים מתרחקים כדי להסתכל על מיקומם בתוך הסביבה המסחרית הגדולה יותר. זה יותר מלמידת העלות של איך להוציא רישיון אלכוהול, זה על כל היבט של המסעדה שלך. על ידי הבנת ה-SWOT שלך, תוכל לפתח טוב יותר אסטרטגיות לניצול הזדמנויות ולהתגבר על חולשות ואיומים.

7 P's של שיווק הם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת פיתוח ושיווק מוצר או שירות. הם כוללים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, עסקים יכולים לפתח אסטרטגיית שיווק מעוגלת שתעזור להם להגיע לקהל היעד שלהם ולהשיג את התוצאות הרצויות להם.

מי הם הלקוחות לקייטרינג?

שירותי קייטרינג לצרכנים ניתנים לצרכנים לאירועים מיוחדים כגון מסיבות יום הולדת, לוויות, חתונות וכו'. שירותי קייטרינג אלו עוזרים להפוך אירועים אלו למיוחדים ומהנים יותר.

ניהול קייטרינג מתייחס לתהליך של תכנון, ארגון ובקרה על אספקת שירותי מזון ומשקאות. המטרה העיקרית של ניהול הקייטרינג היא להבטיח שהארוחות מסופקות לפי התפריט, התקציב ולוח הזמנים המוסכמים. תכנון הוא תפקיד הליבה של ניהול קייטרינג, שכן הוא כולל החלטה אילו פריטי מזון ומשקאות יוצעו, הערכת מספר האורחים שישתתפו וקביעת תקציב. ארגון מתייחס לתהליך של הסדרת כל המצרכים, הציוד והצוות הדרושים להכנה והגשת האוכל והמשקאות. ההנחיה כוללת פיקוח על הכנת האוכל והשירות, ווידוא שכל האורחים יהיו מרוצים מהחוויה שלהם. שליטה היא הפונקציה הסופית של ניהול הקייטרינג, וכוללת הבטחה שכל פריטי המזון והמשקאות מטופלים, ושלא תיווצר פסולת.

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה

קייטרינג הוא עסק מורכב שמגיע עם סט ייחודי של אתגרים. אולי האתגר המשמעותי ביותר הוא תחלופת הצוות. בתעשיית האירוח, לא נדיר שעובדים עוברים להזדמנויות אחרות לאחר פרק זמן קצר בלבד. זה יכול להיות יקר וגוזל זמן עבור עסקי קייטרינג, שכן הם חייבים כל הזמן להכשיר עובדים חדשים. אתגר נפוץ נוסף הוא שעות ארוכות. קייטרינג הוא ענף שירות, מה שאומר שעסקים חייבים להיות מוכנים לעבוד שעות ארוכות, לרוב ללא הודעה מוקדמת. זה יכול להיות קשה לניהול, במיוחד כאשר מנסים לשמור על איזון בין עבודה לחיים. נושא נוסף שעסקי קייטרינג מתמודדים איתו הוא בזבוז מזון. בשל אופי העסק, לעיתים קרובות יש הרבה אוכל לא בשימוש או לא מוגש בסוף אירוע. זה יכול להיות נושא יקר, שכן מבוזבז מזון פירושו אובדן הכנסה. אלו רק חלק מהאתגרים שעמם מתמודדים עסקי קייטרינג. אמנם קשה להתגבר עליהם, אבל אפשר לנהל אותם תוך תכנון וארגון קפדניים.

כאשר אתם מחפשים קייטרינג, תמיד חשוב לבדוק את הפניות שלהם כדי לראות מה לקוחות אחרים אמרו על הניסיון שלהם. זה יכול לעזור לך לקבל תחושה של איכות השירות שאתה יכול לצפות. עם זאת, חשוב גם לנסות לא להיות מושפע מדי מדעות חיוביות או שליליות, אלא להשתמש בהן כגורם נוסף שיש לקחת בחשבון בתהליך קבלת ההחלטות שלך.

Warp Up

CATERING כיצד לבחור קייטרינג יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון כשאתם מנסים לבחור קייטרינג. אתה רוצה לוודא שהם מקצועיים ושיש להם מוניטין טוב. אתה גם רוצה לוודא שיש להם ניסיון בסוג האירוע שאתה מתכנן. להלן מספר טיפים כיצד לבחור קייטרינג: 1. קבל הפניות. שאל את החברים והמשפחה שלך אם יש להם המלצות על קייטרינג באזור שלך. 2. קרא ביקורות באינטרנט. קח קצת זמן לקרוא ביקורות מקוונות של חברות קייטרינג שונות. זה יכול לתת לך מושג טוב על מה אנשים אחרים חשבו על הניסיון שלהם. 3. קבעו טעימות. לאחר שצמצמת את הבחירות שלך, צור קשר עם הקייטרינג וקבע טעימות. זה ייתן לך הזדמנות לנסות את האוכל שלהם ולראות אם הוא מתאים לאירוע שלך. 4. קבלו הצעת מחיר. דאגו לקבל הצעת מחיר מפורטת מחברת הקייטרינג לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הסופית. זה יעזור לך להשוות מחירים ולראות מה כלול בשירותים שלהם.

אין תשובה חד משמעית לשאלה איך לבחור קייטרינג לאירוע. עם זאת, ישנם כמה שיקולים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה זו. ראשית, חשוב לקבוע את התקציב לשירותי הסעדה. שנית, יש להעריך את הצרכים הספציפיים של האירוע מבחינת סוג האוכל והשתייה שיוגשו. שלישית, חשוב להתייעץ עם המקום כדי לקבוע אם יש להם ספקי קייטרינג מועדפים שהם ממליצים עליהם. לבסוף, מומלץ לבקש הפניות מחברים או בני משפחה שהשתמשו בעבר בשירות קייטרינג. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, ניתן יהיה לבחור את שירות הקייטרינג הטוב ביותר עבור כל אירוע נתון.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן