קייטרינג בכפר יונה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בכפר יונה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כאשר מתכננים אירוע, חשוב לבחור בקייטרינג שיוכל לספק את האוכל והשירות לו אתם והאורחים מצפים. להלן 10 עצות פנימיות לבחירת הקייטרינג המתאים: 1. בקשו הפניות מחברים, משפחה או עסקים שהשתמשו בעבר בקייטרינג. 2. הקפידו לבקר במטבח ובמתקנים של הקייטרינג כדי לראות אם הם עומדים בסטנדרטים שלכם. 3. דון באירוע שלך בפירוט עם הקייטרינג כדי לוודא שהם מבינים את הצרכים שלך. 4. קבל הערכה בכתב מהקייטרינג לפני העסקתם. 5.וודאו שהקייטרינג מבוטח ומורשה. 6. לטעום את האוכל! זה אולי הגורם החשוב ביותר בבחירת קייטרינג. 7. שאלו על הניסיון של הקייטרינג בטיפול באירועים דומים לשלך. 8. בררו איזה סוג של צוות הקייטרינג יספק, וודאו שהם הוכשרו כראוי. 9. בירור לגבי מדיניות הקייטרינג בהחזרים וביטולים. 10. קבל הכל בכתב! ודא שיש לך חוזה חתום עם הקייטרינג שמתאר את ה

1. בצע את המחקר שלך הקדיש את הזמן לקריאת ביקורות מקוונות, בקש המלצות מחברים וחנות השוואה כדי למצוא את הקייטרינג המתאים לאירוע שלך. 2. ערכו רשימה של הצרכים שלכם היו ברורים מה אתם צריכים מהקייטרינג שלכם מבחינת פריטי תפריט, גודל מנה ולוגיסטיקה למשלוח. 3. בקשו לטעימות רוב הקייטרינגים הטובים ישמחו לספק דגימה מהאוכל שלהם כדי שתוכלו לאמוד איכות וטעם. 4. קבל חוזה הקפד לקבל את כל הפרטים של הסכם הקייטרינג שלך בכתב, כולל תמחור, מדיניות ביטולים וכל דרישות תזונתיות מיוחדות. 5. קחו בחשבון את התקציב שלכם קייטרינג יכול להיות הוצאה משמעותית, אז הקפידו לקבל מושג ברור לגבי התקציב שלכם לפני שאתם מתחילים לחפש קייטרינג. 6. חשבו על רשימת האורחים קחו בחשבון את האורחים שלכם בבחירת קייטרינג, והקפידו לבחור תפריט שימשוך אותם. 7. שימו לב לפרטים החל מההזמנות ועד לעריכת השולחן, כל פרט באירוע שלכם צריך להיות שקולה ומבוצע היטב. 8. הפוך את זה לאישי

מהן התכונות שתשקול בבחירת ספק קייטרינג?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת לשים לב לפרטים, להיות מסוגל לתקשר היטב עם אחרים, להיות בעל אהבה לאוכל ולאנשים ולהיות מסוגל להתמודד עם לחץ. חברת קייטרינג צריכה גם להיות מסוגלת לארגן הכל כדי להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה.

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. תקציב הוא תמיד שיקול חשוב, שכן קייטרינג יכול להיות יקר. גם על הפורמליות של האירוע חשוב לחשוב – אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק קייטרינג, בעוד שאירוע מזדמן יותר אולי לא. גם מטרת האירוע היא גורם – אם מדובר בפונקציית עבודה, ייתכן שיהיה צורך בקייטרינג כדי להרשים לקוחות או עמיתים, אך אם מדובר במסיבה פרטית, ייתכן שלא יהיה צורך בכך. מספר המוזמנים הוא גם משהו שצריך לחשוב עליו – ככל שיותר אורחים, כך יהיה קשה יותר לארגן את האירוע בעצמך. לבסוף, שקול את המשאבים האישיים שלך ואת הניסיון התכנון שלך. אם יש לכם תקציב גדול וניסיון לתכנן ולבצע אירוע מורכב, ייתכן שלא יהיה צורך בקייטרינג. עם זאת, אם יש לך תקציב מצומצם ו/או אין לך ניסיון רב בתכנון אירועים, אז קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר.

מה הכי חשוב לקייטרינג

להיות אדיב, בעל טאקט, דיפלומטי הוא הכרחי כאשר משכנעים לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

קייטרינג צריכים להיות מסוגלים לזכור ולטפל בפרטים רבים ושונים כדי להפיק אירועים באיכות גבוהה. תשומת לב זו לפרטים חשובה במיוחד עבור אירועים גדולים יותר שיכולים להיות מורכבים יותר. על ידי הקפדה על הפרטים הקטנים, קייטרינג יכול להבטיח שהאירועים שלהם יהיו מוצלחים.

איך בוחרים קייטרינג?

קייטרינג איכותי הוא אחד שמסוגל לספק כל תפריט באיכות הטובה ביותר, מסוגל לבצע את השירות בזמן, מסוגל לנהל צוות גדול לעבוד כאחד, מסוגל לשמור על הלקוח מאושרים, ומסוגלים לשמור על העובדים שלהם מצייתים לתקנות בטיחות המזון.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מסעדה, אך אלו הם חמישה מהחשובים ביותר: 1. האוכל, כמובן! אתה רוצה לוודא שהמסעדה מגישה אוכל טוב שתהנה ממנו. 2. נוחות ואווירה. אתה רוצה שיהיה לך נוח במסעדה, וצריך שתהיה בה אווירה נעימה. 3. השירות. צוות המלצרים צריך להיות קשוב ומנומס, והשירות הכללי צריך להיות טוב. 4. מחירים. אתה רוצה לוודא שהמחירים סבירים ועומדים בקנה אחד עם מה שאתה מצפה להוציא. 5. המלצות. שאל מסביב להמלצות מחברים, משפחה, או אפילו ביקורות מקוונות.

מהם 7 ה-P's של שיווק עסק קייטרינג?

7 P's של שיווק הם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת פיתוח תוכנית שיווק למוצר או שירות. הם כוללים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, עסקים יכולים לפתח אסטרטגיית שיווק מעוגלת שתמקסם את סיכויי ההצלחה שלהם.

יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת שירות קייטרינג לאירוע הבא שלך : 1. איכות המזון: זהו הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג. הקפד לעשות את המחקר שלך ולקרוא ביקורות כדי לקבל מושג על איכות האוכל שאתה יכול לצפות משירות הקייטרינג. 2. ביקורות לקוחות: גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מה יש ללקוחות אחרים לומר על שירות הקייטרינג. הקפד לקרוא ביקורות מקוונות ולדבר עם חברים או משפחה שהשתמשו בשירות בעבר כדי לקבל מושג למה לצפות. 3. עלות השירות: שירותי קייטרינג יכולים להשתנות מאוד במחיר, ולכן חשוב לקחת בחשבון את התקציב שלך בעת בחירה. קבל הצעות מחיר מכמה שירותים שונים כדי לקבל מושג מה אתה יכול לצפות לשלם. 4. ניסיון בקייטרינג: כאשר בוחרים שירות קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את הניסיון והמומחיות שלהם. ודא שיש להם ניסיון בקייטרינג לסוג האירוע שאתה מתכנן ושהם מכירים את המקום שלך. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לך או לכל אחד מהאורחים צרכים תזונתיים מיוחדים, הקפידו לבחור שירות קייטרינג שיוכל להתאים לצרכים אלו. שאל על

מהם 7 סוגי הקייטרינג

ישנם שירותי קייטרינג רבים זמינים שיכולים להפוך את האירוע שלך להצלחה. הדבר החשוב ביותר הוא לבחור את סוג שירות הקייטרינג המתאים לצורכי האירוע שלכם. להלן רשימה של כמה משירותי הקייטרינג הפופולריים ביותר שיעזרו לך לקבל את ההחלטה שלך: 1) פונקציות תאגידיות: אם אתם מארחים אירוע חברה, תזדקקו לשירות קייטרינג שיוכל לספק מגוון אפשרויות מזון ושתיה שיתאימו. האורחים שלך. 2) מקומות לחתונה: בהזמנת מקום לחתונה, הקפד לשאול על שירותי הקייטרינג שלהם. מקומות רבים מציעים תעריפים מיוחדים עבור קבלות פנים לחתונה ויכולים לספק מגוון רחב של אפשרויות תפריט כדי להפוך את היום המיוחד שלך למושלם. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: ממסיבות יום הולדת ועד מסיבות פרישה, ישנו שירות קייטרינג שיכול להפוך את האירוע שלכם להצלחה. 4) איסוף זיכיון: אם אתם מארחים אירוע גדול, כמו קונצרט או אירוע ספורט, תזדקקו לשירות קייטרינג שיוכל לספק מגוון אפשרויות לאוכל ושתייה כדי לשמח את האורחים שלכם. 5) קייטרינג פוד טראק: אופציה פופולרית לאירועים בימים אלה, קייטרינג פוד טראק יכול לספק חווית אוכל ייחודית ומהנה לאורחים שלכם. 6) קייטרינג למסעדות: אם אתה

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע הבא שלך: הראשון הוא סוג האירוע. האם זו תהיה ארוחת ערב רשמית לשבת או רומן סתמי יותר? זה יעזור להכתיב את סוג התפריט והשירות שתזדקק לו. לאחר מכן, תצטרך לשקול את התקציב שלך. כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על קייטרינג? זה יעזור לך לקבוע איזה סוג של קייטרינג אתה יכול להרשות לעצמך לשכור. לבסוף, תצטרך לשקול אם תזדקק לצוות המלצרים ואיזה סוג שירות תידרש. האם האירוע שלכם יהיה מזנון או שתזדקקו לשרתים שיצלחו ויגישו את האוכל? זכור את הדברים האלה בעת תכנון האירוע שלך כדי שתוכל לבחור את הקייטרינג המושלם לצרכים שלך.

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג?

קייטרינג מורכב ממגוון רחב של שירותים החיוניים כדי לוודא שאירוע מוצלח. להלן 7 הפונקציות של קייטרינג: 1. תכנון: זוהי הפונקציה החיונית ביותר שכן היא מבטיחה שכל שאר האלמנטים יתחברו בצורה חלקה. יש לתכנן מראש את כל מרכיבי הקייטרינג כולל התפריט, הציוד, כוח האדם והלוגיסטיקה. 2. תפעול – ביצוע משימות: לאחר שהתוכניות מוכנות, חשוב לבצע את המשימות ביעילות. זה כולל הכנת האוכל, הקמת חלל האירוע והגשת האורחים. 3. ארגון האירוע: חלק גדול מהקייטרינג הוא לוודא שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. זה כולל תיאום עם ספקים אחרים, ניהול ציר הזמן והקפדה על טיפול בכל הפרטים. 4. ציוד: קייטרינג דורש הרבה ציוד מיוחד לרבות מכשירי חשמל למטבח, כלי הגשה וריהוט לאירועים. חשוב להחזיק את כל הציוד הדרוש במצב תקין ולדעת להשתמש בו נכון. 5. יישום: לאחר שהאירוע יצא לדרך, חשוב לוודא שהכל מתנהל כמתוכנן. זה כולל מעקב אחר צריכת המזון והמשקאות, טיפול בכל בעיה שמתעוררת, ווידוא שהאורחים יהיו

הקייטרינג שתבחרו לחתונה שלכם צריך להיות שירות מלא, כלומר הם מספקים צוות, מנקים, שולחנות תפאורה, ושירות בר. חברות שונות מטפלות בזה שיכול לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך. הקייטרינג שתבחרו למסיבה צריך להיות מהנה ופשוט.

מהם הדברים השונים שצריך לבדוק לפני קיום קייטרינג

1. הגדר ציפיות ריאליות לתקציב שלך. מזנון לא תמיד הוא האפשרות הזולה ביותר. 2. יש אופציה לילדים. להרבה קייטרינגים יש תפריטי ילדים מיוחדים. 3. יש אפשרות צמחונית ממלאת. זה חשוב לאורחים שלך שאולי לא אוכלים בשר. 4. הגישו פחות אוכל בשעות הקוקטיילים שלכם. זה יחסוך לך כסף בעלויות מזון. 5. הימנעו ממאכלים שאינם בעונה. זה יעזור לך לחסוך בעלויות. 6. שקלו להגיש חטיף בשעות הלילה המאוחרות. זהו מגע נחמד לאורחים שלך. 7. אל תזמינו יותר מדי קינוח. זה יכול להיות בזבוז כסף.

כשזה מגיע להחלטה על קייטרינג לאירוע מיוחד, ישנם ארבעה סוגים עיקריים שיש לקחת בחשבון: חתונה, חברה, אירוע חברתי וקייטרינג זיכיון. לכל סוג יש את היתרונות המובהקים שלו שיכולים להשפיע רבות על האירוע עצמו. קייטרינג לחתונה הוא אולי סוג הקייטרינג המוכר ביותר, ומסיבה טובה – הוא באמת יכול לעשות או לשבור חתונה! קייטרינג לחברות מושלם לאירועי חברה, שכן הוא יכול לעזור ליצור אווירה מקצועית ומתוחכמת. קייטרינג לאירועים חברתיים הוא אידיאלי עבור, ובכן, אירועים חברתיים! זה יכול לעזור להפוך כל אירוע למהנה ומהנה יותר עבור כל המעורבים. קייטרינג זיכיון מושלם לאירועים שבהם יהיו הרבה אנשים נוכחים, מכיוון שהוא יכול לעזור להשאיר את כולם מאכילים ומאושרים. לא משנה איזה סוג אירוע אתם מתכננים, קייטרינג באמת יכול לעשות את ההבדל. חשוב להקדיש זמן לשקול את כל האפשרויות שלך לפני קבלת החלטה סופית, שכן הדבר יבטיח שהאירוע שלך יצליח.

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות?

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על מתן שירותי מזון ומשקאות באירועים. המטרה העיקרית של ניהול הקייטרינג היא להבטיח שהאירועים יהיו מוצלחים מבחינת מתן אוכל ושתייה טובים, ושהם יתנהלו בצורה חלקה מבחינה לוגיסטית. תכנון הוא השלב הראשון והחשוב ביותר בניהול הסעדה. תוכנית טובה תיקח בחשבון את מספר האורחים, סוג האירוע, המיקום והתקציב. לאחר שגורמים אלו ידועים, מנהל הקייטרינג יכול להתחיל לתכנן את התפריט, הצוות והציוד הנדרש. ארגון הוא השלב הבא בניהול הסעדה. זה כרוך בחיבור של כל חלקי האירוע, כולל האוכל, השתייה, הצוות והציוד. זו יכולה להיות משימה מורכבת, מכיוון שהכל צריך להתכנס בזמן הנכון ובמקום הנכון. בימוי הוא השלב השלישי בניהול הסעדה. מדובר בפיקוח על צוות האירוע ולוודא שהם נותנים שירות טוב לאורחים. חשוב גם לפקח על האוכל והשתייה כדי לוודא שהם באיכות טובה ושהם מוגשים בטמפרטורה הנכונה. השליטה היא האחרונה

1) ספר לנו על עצמך: זו הזדמנות לתת סקירה קצרה של הניסיון והרקע שלך בקייטרינג. הקפד להדגיש כל כישורים או ניסיון רלוונטיים שיש לך שיהפכו אותך לנכס לצוות הקייטרינג. 2) מהן מטרות הקריירה שלך בענף הקייטרינג? שאלה זו מאפשרת לך לשתף את המראיין במטרות וביעדים ארוכי הטווח שלך. הקפד לדון כיצד אתה מקווה לצמוח ולהתפתח בתעשיית הקייטרינג, ומה אתה בסופו של דבר מקווה להשיג. 3) מהן החוזקות והחולשות שלך? זו הזדמנות להציג את המודעות העצמית שלך ואת ההערכה הכנה שלך לגבי הכישורים שלך. הקפד להתמקד בנקודות החוזק שלך, וכיצד הן יכולות להועיל לצוות הקייטרינג. לגבי החולשות שלך, דון כיצד אתה פועל לשיפורן. 4) איך אתה עובד תחת לחץ? קייטרינג יכול להיות סביבה בלחץ גבוה, ולכן חשוב להיות מסוגל לעבוד היטב תחת לחץ. שתף את התקופה שבה הסתדרת בהצלחה במצב מאתגר. 5) איך אתה עובד בתוך צוות? קייטרינג הוא לרוב מאמץ צוות, ולכן חשוב להיות מסוגל לעבוד היטב עם אחרים. שתף מועד שבו אתה מצליח

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כעת לאחר שהחלטתם לארגן את האירוע שלכם, הגיע הזמן להתחיל לחפש קייטרינג! להלן 9 שאלות שכדאי לשאול כאשר אתה נפגש עם קייטרינג פוטנציאלי: 1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. מה היית ממליץ לאירוע שלי? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתה מספק דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים? 8. מהי מדיניות הביטולים שלך? 9. מה ההתייחסויות שלך?

מוצרי מזון הם מקרה מיוחד בכל הנוגע לתמהיל השיווק, בשל העובדה שהם מתכלים. המשמעות היא שזמן ואחסון נכון הם שיקולים מרכזיים בכל הנוגע להפצה (מקום). יתר על כן, מוצרי מזון כפופים לרוב לרגולציה ממשלתית מבחינת ייצור ותיוג (מוצר). כתוצאה מכך, משווקי מזון צריכים להיות זהירים במיוחד בכל הנוגע לתמחור המוצרים שלהם (מחיר), כמו גם לקידומם (קידום). 4 ה-P של תמהיל השיווק עדיין רלוונטיים למוצרי מזון, אך יש לתת את הדעת על כל אחד מהם. מוצר: מוצרי מזון חייבים להיות בטוחים לאכילה וחייבים לעמוד בכל התקנות הממשלתיות מבחינת ייצור ותיוג. מקום: הזמן הוא המהות בכל הנוגע למוצרי מזון, ולכן יש לנהל את ההפצה בקפידה. אחסון נכון חשוב גם כדי להבטיח שמוצרי המזון יישארו טריים. מחיר: מוצרי מזון מתומחרים לרוב על סמך שילוב של עלויות ייצור וביקוש. קידום מכירות: יש למקד בקפידה מבצעים למוצרי מזון לקהל המתאים.

מילים אחרונות

1. התחל את החיפוש מוקדם: הקייטרינגים הטובים ביותר מתארגנים מהר, לכן חשוב להתחיל את החיפוש שלך זמן רב מראש של האירוע שלך. 2. קבל המלצות: שאל חברים, בני משפחה ומקורות מהימנים אחרים לגבי ההמלצות שלהם. 3. קרא ביקורות: לאחר שהרכבת רשימה של קייטרינג פוטנציאלי, הקפד לקרוא ביקורות מקוונות כדי לקבל מושג על המוניטין שלהם. 4. בקש הפניות: לאחר שצמצמת את הרשימה שלך, הקפד לבקש מכל קייטרינג הפניות מלקוחות קודמים. 5. ודא שהם זמינים: לאחר שמצאת קייטרינג שאתה אוהב, הקפד לבדוק את זמינותו עבור תאריך האירוע שלך. 6. דע את התקציב שלך: היה ברור לגבי התקציב שלך עם כל קייטרינג שאתה שוקל. 7. ערכו טעימות: לאחר שמצאתם קייטרינג שאתם אוהבים, הקפידו לקבוע טעימות כדי שתוכלו לנסות את האוכל שלו לפני קבלת החלטה סופית. 8. שאל על המדיניות שלהם: הקפד לשאול על דברים כמו מדיניות ביטולים, הגבלות תזונתיות ופרטים חשובים אחרים. 9. השוואת מחירים

תכנון חתונה יכול להיות משימה לא פשוטה, אבל עם 10 הטיפים האלה, בחירת הקייטרינג המתאים תהיה קלה! 1. בקשו הפניות מחברים או בני משפחה שנישאו לאחרונה. 2. ערכו רשימה של הקייטרינגים שבהם אתם מעוניינים וקבעו ראיונות. 3. הקפידו לשאול על הניסיון של הקייטרינג באירועים דומים. 4. בקשו דוגמאות! זה ייתן לכם מושג טוב על איכות המזון של הקייטרינג. 5. קבל תחושה של אישיות הקייטרינג. אתה תעבוד איתם בצמוד, אז אתה רוצה לוודא שזה מתאים. 6. ודא שאתה באותו עמוד בכל הנוגע לתקציב שלך. 7. שאל לגבי כיסוי ביטוח ואחריות. 8. שאלו על צוות הקייטרינג. האם יש להם את הניסיון וההכשרה הדרושים? 9. גלה איזה סוג של ציוד יש לקייטרינג ואם הם מסוגלים להיענות לבקשות מיוחדות. 10. קבל עותק של החוזה וודא שאתה מבין הכל לפני שאתה חותם. ביצוע הטיפים האלה יעזור להבטיח שתבחר את הקייטרינג הטוב ביותר לחתונה שלך ושהיום הגדול שלך יצליח!

תוכן עניינים

דילוג לתוכן