קייטרינג לשבת לחתן כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג לשבת לחתן כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת הקייטרינג הטוב ביותר לאירוע המיוחד שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון וזה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. מדריך שלב אחר שלב זה יעזור לכם לבחור את הקייטרינג המושלם לאירוע שלכם, בין אם מדובר בחתונה, אירוע חברה או מסיבה פרטית. 1. הגדירו את האירוע שלכם. הצעד הראשון הוא לקבוע את סוג האירוע שאתם מארחים ומה התקציב שלכם. זה יעזור לך לצמצם את אפשרויות הקייטרינג שלך ולמצוא קייטרינג שמתאים לצרכים שלך. 2. ערכו רשימה של פריטי חובה. ברגע שאתה יודע את היסודות של האירוע שלך, הגיע הזמן להתחיל לחשוב מה אתה צריך מהקייטרינג שלך. ערכו רשימה של פריטי החובה שלכם, כגון פריטי תפריט ספציפיים, הגבלות תזונתיות או סגנון שירות מסוים. 3. בצע את המחקר שלך. עכשיו הגיע הזמן להתחיל בחיפוש אחר הקייטרינג המושלם. בקש מחברים ובני משפחה להמלצות, קרא ביקורות מקוונות וגלוש באתרי קייטרינג. 4. קביעת פגישת ייעוץ. לאחר שמצאת כמה קייטרינג אתה

1. קבע איזה סוג אירוע אתה מארח. 2. להחליט על תקציב לשירותי הסעדה. 3. חקרו חברות קייטרינג שונות. 4. צמצם את הבחירות שלך על סמך התקציב וסוג האירוע שלך. 5. קבעו טעימות עם אפשרויות הקייטרינג המובילות שלכם. 6. קבלו את ההחלטה הסופית והזמינו את הקייטרינג.

מהן 7 התכונות של קייטרינג מצליח?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת לשים לב לפרטים על מנת להבטיח שכל האוכל מבושל כמו שצריך ושהאירוע יתנהל בצורה חלקה. כמו כן, עליהם להיות מסוגלים לארגן הכל כדי לוודא שהכל במקומו ושהאירוע יתקיים ללא תקלות. יתר על כן, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לתקשר עם אחרים ביעילות על מנת לתאם הכל ולוודא שכולם נמצאים באותו עמוד. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות בעל אהבה לאנשים ולאוכל כדי להיות נלהב ממה שהוא עושה ולספק חוויה נהדרת לאורחים שלו.

תשומת לב לפרטים היא אחד המאפיינים החשובים ביותר לאירועים קייטרינג. ככל שהאירועים גדלים, הם נעשים מורכבים יותר. זכירה וסימון של פרטים מסוימים מייצרים אירועי קייטרינג איכותיים בהרבה.

מה עלי לחפש בשירות קייטרינג

בבחירת חברת קייטרינג, כדאי לקחת בחשבון את הגורמים הבאים: 1. ניסיון: חשוב על הסוג של אירוע שאתם מתכננים והניסיון של חברת הקייטרינג בהנחיית אירועים דומים. 2. הצעות ושירותים: ודאו שחברת הקייטרינג יכולה לספק את השירותים שאתם צריכים ושהמחירים שלהם עומדים בתקציב שלכם. 3. זמינות: בדקו את זמינות חברת הקייטרינג לתאריך האירוע שלכם וודאו שהיא יכולה לספק את האוכל והשירותים שאתם צריכים. 4. מיקום ופרטי התקשרות: בחרו חברת קייטרינג הממוקמת בנוחות וקל ליצור קשר. 5. בטיחות מזון והיגיינה: ודאו שלחברת הקייטרינג יש מוניטין טוב בתחום בטיחות המזון והיגיינה. 6. רישיון עסק וביטוח: בחרו חברת קייטרינג בעלת רישיון ומבוטח.

המפתח החשוב ביותר לעסק קייטרינג מצליח הוא איכות המזון. נאמר שארוחה שנעשתה באהבה טעימה יותר מאשר ארוחה שפשוט זורקים יחד. ודא שניתן לטעום את התשוקה שלך בכל מנה שאתה מגיש.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם כמה היבטים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון אירוע קייטרינג: 1. סוג האירוע בו אתה מקיים קייטרינג. זה יכתיב את סוג האוכל והשתייה שתצטרכו לספק, כמו גם את רמת השירות הנדרשת. 2. התקציב שלך. זהו אחד ההיבטים החשובים ביותר של תכנון קייטרינג, מכיוון שתצטרכו להבטיח שתוכלו לכסות את עלות האוכל, השתייה והצוות. 3. צוות המתנה ושירות. אם האירוע שלכם ידרוש כל סוג של צוות המלצרים, יהיה עליכם לתכנן זאת מראש. זה כולל גיוס מספיק צוות, כמו גם הכשרתם כיצד לשרת נכון את האורחים שלך.

קייטרינג לחתונה הוא חלק חשוב מאוד בתהליך תכנון החתונה. האוכל והשתייה שתגישו יהוו חלק גדול מהחוויה של האורחים שלכם ביום הגדול שלכם. ישנם מספר סוגים שונים של קייטרינג שכדאי לקחת בחשבון בעת תכנון החתונה. הנפוץ ביותר הוא קייטרינג לחתונה, כלומר כאשר נשכרת חברת קייטרינג שתספק אוכל ושתייה לקראת קבלת הפנים לחתונה. קייטרינג לחברות הוא אפשרות נוספת שכדאי לשקול, במיוחד אם יש לכם הרבה אורחים מחוץ לעיר. קייטרינג מסוג זה הוא בדרך כלל יקר יותר מקייטרינג לחתונה, אבל יכול להיות שווה את זה שחברת קייטרינג מקצועית תדאג להכל. קייטרינג לאירועים חברתיים הוא אופציה מצוינת עבור חתונות או מסיבות קטנות יותר. סוג זה של קייטרינג הוא בדרך כלל זול יותר מקייטרינג תאגידי, אבל זה עדיין יכול להיות דרך מצוינת להשיג אוכל ושתייה נהדרים עבור האורחים שלך. קייטרינג זיכיון הוא אופציה טובה לחתונות או מסיבות שמתקיימות במקום ציבורי, כמו פארק או חוף. סוג זה של קייטרינג הוא בדרך כלל זול יותר מסוגי קייטרינג אחרים, אבל זה יכול להיות דרך מצוינת להשיג אוכל ושתייה טובים עבור האורחים שלך מבלי לדאוג לשכור חברת קייטרינג.

מהם ששת הגורמים העיקריים של מבצע הקייטרינג?

לפני שתחליטו אם לארגן את האירוע שלכם או לא, ישנם מספר גורמים שכדאי לכם לקחת בחשבון. התקציב שלך הוא ללא ספק גורם חשוב, שכן קייטרינג יכול להיות די יקר. גם הפורמליות של האירוע שלכם חשובה – אם מדובר במפגש מזדמן, ייתכן שלא יהיה צורך בקייטרינג. מטרת האירוע שלכם היא גם משהו שצריך לחשוב עליו – אם מדובר בפונקציית עבודה, למשל, קייטרינג עשוי להיות רעיון טוב להרשים לקוחות או קולגות. גם מספר האורחים שאתה מצפה לו רלוונטי, שכן קייטרינג לקבוצה גדולה יכול להיות מאתגר. לבסוף, כדאי לשקול את המשאבים האישיים שלך – אם אין לך זמן או כוח לתכנן ולהכין אוכל לאירוע שלך, קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר.

קייטרינג הוא תהליך של אספקת מזון ו שירותי משקאות לאירועים ואירועים מיוחדים. שבעת הפונקציות של הקייטרינג הן: 1. תכנון: זה כרוך בהגדרת המטרות והיעדים הכוללים לאירוע, וקביעת התקציב, התפריט ודרישות האיוש. 2. תפעול – ביצוע משימות: זה כרוך בביצוע תוכנית האירוע והקפדה על השלמת כל המשימות כנדרש. 3. ארגון האירוע: מדובר בארגון הלוגיסטיקה של האירוע, כגון הזמנת המקום, ארגון הסעות והכנת חלל האירוע. 4. ציוד: מדובר בבחירה והשכרה של הציוד הדרוש לאירוע, כגון שולחנות, כיסאות, כלים וכלי זכוכית. 5. יישום: זה כרוך בהצבת כל התוכניות וההכנות וביצוע האירוע. 6. בקרה: זה כולל מעקב אחר האירוע כדי לוודא שהכל מתנהל בצורה חלקה ולבצע התאמות נדרשות לפי הצורך. 7. הבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות: הדבר כרוך במודעות לדרישות המשפטיות והביטוחיות לאירועי קייטרינג, והבטחה שכל תכנון וביצוע האירוע עומדים בדרישות אלו.

אילו גורמים תורמים להצלחתו של קייטרינג

יש כמה דברים חשובים שכדאי לזכור אם אתה רוצה שעסק הקייטרינג שלך יצליח. ראשית, האוכל שלך חייב להיות טעים! שנית, שירות לקוחות הוא המפתח – אתה צריך להיות מסוגל להתאים לצרכי הלקוחות שלך ולגרום להם להרגיש בנוח. שלישית, עליכם להיות מאורגנים על מנת לתאם אירועים ללא דופי. רביעית, הלבוש חייב להיות מקצועי בכל עת. חמישית, הסביבה חייבת להיות נקייה ותברואתית. לבסוף, הציעו תמחור תחרותי מבלי לוותר על איכות או שירות. על ידי ביצוע העצות הפשוטות האלה, אתה תהיה בדרך לפתח עסק קייטרינג מצליח.

כאשר מתכננים אירוע, האוכל הוא אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון. אתם רוצים לוודא שאתם בוחרים בשירות קייטרינג שיכול לספק אוכל טעים שהאורחים שלכם ייהנו ממנו. ישנם כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת שירות קייטרינג, ביניהם: איכות המזון: בראש סדר העדיפויות שלך צריכה להיות איכות המזון ששירות הקייטרינג יכול לספק. אתם רוצים לוודא שהאוכל טעים ושהאורחים שלכם יהיו מרוצים. ביקורות לקוחות: גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא ביקורות של לקוחות. תסתכל על מה שאמרו לקוחות בעבר על שירות הקייטרינג כדי לקבל מושג למה לצפות. עלות השירות: שירותי קייטרינג יכולים להשתנות במחיר, אז תרצו לוודא שאתם בוחרים באחד שמתאים לתקציב שלכם. ניסיון בקייטרינג: חשוב לבחור בשירות קייטרינג שיש לו ניסיון בסוג האירוע שאתם מתכננים. הם צריכים להיות מסוגלים לספק את האוכל והשירות שאתה צריך כדי להפוך את האירוע שלך להצלחה. צרכים מיוחדים: אם יש לכם אורחים עם צרכים מיוחדים, תרצו לוודא ששירות הקייטרינג יכול להכיל אותם. בחר שירות שיוכל לספק את האוכל והשירותים שהאורחים שלך צריכים לקבל

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג?

SWOT מייצג חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים. כך עסקים מתרחקים כדי להסתכל על מיקומם בתוך הסביבה המסחרית הגדולה יותר. זה יותר מלמידת העלות של איך לקבל רישיון אלכוהול, זה על כל היבט של המסעדה שלך.

כשאתה מתראיין לתפקיד כקייטרינג, היה מוכן לדון בניסיון שלך בתחום האירוח וכן איך אתה מתמודד עם מצבי לחץ גבוה ולחץ בעבודה. היו מוכנים לתת דוגמאות כיצד הייתם מטפלים בלקוח קשה או באחד מאורחיו.

מהם 3 מפתחות להצלחה

ישנם שלושה מפתחות חשובים להצלחה בקריירה: תקשורת, ביטחון עצמי ואופי. אם אתה יכול לשלוט בשלושת התחומים האלה, אתה תהיה בדרך לקריירה מצליחה. כישורי תקשורת טובים חיוניים בכל קריירה. אתה צריך להיות מסוגל לתקשר ביעילות עם עמיתיך לעבודה, הלקוחות והממונים שלך. אם אתה לא יכול לתקשר טוב, יהיה קשה להעביר את הנקודה שלך ולהצליח. ביטחון עצמי הוא מפתח חשוב נוסף להצלחה בקריירה. אם אתה לא בטוח ביכולות שלך, יהיה קשה להצליח. אתה צריך להאמין בעצמך וביכולות שלך כדי להצליח. לבסוף, אופי חשוב בכל קריירה. מעסיקים רוצים לראות שיש לך יושרה ושאתה מישהו שהם יכולים לסמוך עליהם. אם יש לך אופי טוב, זה יגיע רחוק בקריירה שלך.

ששת המפתחות להצלחה כמבוגר הם: 1. נהל ביעילות את הזמן שלך 2. נהל ביעילות את הכסף שלך 3. הבן את ההקשר של המצב שלך 4. תמיד יש תוכנית גיבוי 5. שמור על רשת חברים בריאה 6. דע מתי מתאים לומר "לא"

מהו הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בתכנון תפריט קייטרינג?

חשוב לקחת בחשבון את כל הגורמים לעיל בעת תכנון התפריט על מנת ליצור מבחר מעוגל ומאוזן של מזון. בהתאם לאירוע או למקום, גורמים מסוימים עשויים להיות חשובים יותר מאחרים. לדוגמה, אירוע רשמי יותר עשוי לדרוש תשומת לב רבה יותר לאסתטיקה, בעוד שאירוע מזדמן עשוי לאפשר גמישות רבה יותר מבחינת המגוון. המפתח הוא ליצור תפריט מהנה ומזין עבור כל האורחים.

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על אספקת שירותי מזון ומשקאות. המטרה העיקרית של ניהול קייטרינג היא לספק שירות איכותי העונה על הצרכים והציפיות של הלקוחות. על מנת להשיג זאת, מנהלי קייטרינג חייבים להיות מסוגלים לבצע ביעילות את ארבעת תפקידי הניהול. פונקציות אלו הן: תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה. תכנון הוא התפקיד הראשון והחשוב ביותר של ניהול הסעדה. זה כרוך בהגדרת יעדים ויעדים, ופיתוח תוכנית פעולה להשגתן. ארגון הוא הפונקציה השנייה של ניהול הסעדה. זה כרוך בהפעלת התוכנית על ידי סידור המשאבים הנדרשים והקצאת משימות ליחידים או לצוותים. בימוי הוא הפונקציה השלישית של ניהול קייטרינג. זה כרוך בפיקוח והנחיית עובדים כדי להבטיח שהם מבצעים את המשימות שלהם כמתוכנן. שליטה היא הפונקציה הרביעית והאחרונה של ניהול הסעדה. זה כרוך במעקב אחר ההתקדמות, זיהוי בעיות ונקיטת פעולות מתקנות לפי הצורך כדי להבטיח שהיעדים מתקיימים.

מהו החלק המאתגר ביותר בלהיות קייטרינג h3> תעשיית הקייטרינג היא מאתגרת מאוד להיות בה. אתה צריך להיות מאוד מאורגן ויש לך הרבה לקוחות לעמוד בקצב. אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא תחלופת הצוות. זהו אתגר עצום בתעשיית האירוח. אתה צריך להכשיר את הצוות שלך היטב ולעמוד בקצב השעות הארוכות. אתגר נוסף הוא בזבוז מזון. אתה צריך לוודא שאתה לא מבזבז שום מזון שאתה מכין.

תעשיית הקייטרינג היא עתירת עבודה, ולכן היעדר תרבות בטיחות מזון במקום העבודה יכול להוות אתגר משמעותי למזון אנשי מקצוע בתחום הבטיחות. כדי למתן זאת, חיוני להנהלה להפגין מחויבות לבטיחות מזון וליצור סביבה שבה בטיחות המזון נמצאת בראש סדר העדיפויות. זה עשוי להיות כרוך ביישום תוכניות הדרכה לבטיחות מזון, פיתוח נוהלי הפעלה סטנדרטיים וביצוע ביקורות שוטפות. על ידי נקיטת צעדים אלה, אנשי מקצוע בתחום בטיחות המזון יכולים לסייע ביצירת תרבות של בטיחות במקום העבודה שתועיל לכל העובדים.

התעוות

שלב 1: חקור את האפשרויות שלך. הצעד הראשון בבחירת קייטרינג הוא לקבוע איזה סוג של שירותי קייטרינג אתה צריך. בדרך כלל ישנם שלושה סוגי קייטרינג: שירות מלא, מזנון והורדה. קייטרינג בשירות מלא כולל הקמה, שירות וניקיון, בעוד קייטרינג בופה והורדה מוגבלים יותר בהיקפים. שלב 2: קבל המלצות. ברגע שאתה יודע איזה סוג של קייטרינג אתה צריך, שאל חברים, משפחה ועמיתים לעבודה עבור המלצות. אם אתה צריך קייטרינג בשירות מלא, שאל אנשים שאירחו לאחרונה אירועים שבהם נעשה שימוש בקייטרינג בשירות מלא. אם אתם שוקלים מזנון או קייטרינג להורדה, שאל אנשים שאירחו אירועים דומים בעבר. שלב 3: ערכו רשימה של קייטרינג פוטנציאלי. לאחר שקיבלת כמה המלצות, ערוך רשימה של קייטרינג פוטנציאלי לפנות אליהם. הקפד לכלול גם קייטרינג בשירות מלא וגם קייטרינג למזנון/החזרה ברשימה שלך, כמו גם שילוב של עסקים גדולים וקטנים. שלב 4: בקש הצעות. לאחר שתהיה לך את רשימת הקייטרינג הפוטנציאליים שלך, צור קשר עם כל אחד ואחד

להלן מדריך כיצד לבחור את הקייטרינג הטוב ביותר לאירוע שלך. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג, כגון סוג האירוע, מספר האורחים, התקציב והתפריט. חשוב לעשות את המחקר ולבקש המלצות כדי למצוא את הקייטרינג הטוב ביותר לאירוע שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן