קייטרינג לחינה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג לחינה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

אם אתם מתכננים אירוע, אחד מהדברים הרבים שתצטרכו לחשוב עליהם הוא אוכל. שכירת קייטרינג היא דרך מצוינת להוריד את הלחץ מהאכלת האורחים שלך, אבל עם כל כך הרבה קייטרינג לבחירה, איך תדע איזה מהם מתאים לך? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המושלם לאירוע שלכם: 1. הגדירו את הצרכים שלכם. לפני שאתם מתחילים לחפש קייטרינג, חשוב שיהיה לכם מושג ברור מה אתם צריכים. כמה אנשים תאכיל? איזה סוג אוכל אתה רוצה להגיש? מה התקציב שלך? מענה על שאלות אלו יעזור לך לצמצם את האפשרויות ולמצוא קייטרינג שיוכל לענות על הצרכים הספציפיים שלך. 2. קבלו המלצות. ברגע שיש לך מושג מה אתה מחפש, פנה לחברים, בני משפחה ועמיתים לעבודה כדי לקבל המלצות. אם מישהו שאתה מכיר חווה חוויה נהדרת עם קייטרינג, הוא ישמח לשתף את פרטי הקשר שלו. 3. השוואת מחירים. ברגע שיש לכם כמה קייטרינג בראש, הגיע הזמן להתחיל להשוות מחירים. שירותי קייטרינג יכולים להשתנות במידה רבה

יש כמה דברים עיקריים שכדאי לזכור בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך: 1. הקפד להזמין את הקייטרינג שלך מראש, מכיוון שהקייטרינג הטובים יכול להירשם במהירות. 2. יש לך מושג ברור לגבי התפריט שאתה רוצה, והקפד להעביר זאת לקייטרינג. 3. קבעו את התקציב שלכם לקייטרינג, וקבלו הצעות מחיר מכמה קייטרינגים שונים כדי להשוות מחירים. 4. בקשו הפניות מהקייטרינג, והקפידו לעקוב אחר הפניות אלו כדי לקבל משוב. 5. סמכו על תחושת הבטן שלכם – אם אתם לא מרגישים בטוחים לגבי קייטרינג, כנראה שעדיף לעבור למישהו אחר.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק, לתקשר עם אחרים ולהתמודד עם לחץ. חייבת להיות להם גם אהבה לאנשים ולאוכל.

1. איכות המזון: הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שירות קייטרינג הוא איכות המזון. אתם רוצים לוודא שהאוכל טרי וטעים, ושהוא יענה על צרכי האורחים שלכם. 2. ביקורות לקוחות: גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא ביקורות של לקוחות. אתה יכול ללמוד הרבה על שירות קייטרינג על ידי קריאת מה שיש לאחרים לומר על הניסיון שלהם. 3. עלות השירות: שירותי קייטרינג יכולים להשתנות מאוד במחיר, ולכן חשוב לקחת בחשבון את התקציב שלך בעת בחירתך. 4. ניסיון בקייטרינג: בעת בחירת שירות קייטרינג, כדאי לשקול את הניסיון שלהם בענף. ככל שיש להם יותר ניסיון, כך הם יהיו מצוידים יותר להתמודד עם האירוע שלכם. 5. צרכים מיוחדים: לבסוף, תרצו לשקול את כל הצרכים המיוחדים שיש לכם או לאורחים שלכם. חלק משירותי הקייטרינג מצוידים טוב יותר להתמודד עם צרכים תזונתיים מיוחדים, למשל.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כאשר בוחנים קייטרינג לאירועים, יש כמה שאלות מרכזיות שעליכם לשאול על מנת להבטיח הצלחה מוצלחת מִקרֶה. ראשית, תרצה לשאול על המאכלים המיוחדים של הקייטרינג ועל מה הוא ימליץ. חשוב לקבל מושג על סוגי המזון שהם מסוגלים לספק, כמו גם איך הם יוצגו. לאחר מכן, תרצה לשאול לגבי העלות המשוערת של שירותי הקייטרינג. חשוב לקבל הבנה ברורה של התמחור כדי שתוכל לתקצב בהתאם. יש לקחת בחשבון גם בקשות של הרגע האחרון והגבלות תזונתיות. הקפידו לשאול את הקייטרינג איך הם יתמודדו עם בקשות כאלה על מנת להבטיח שכל האורחים יוכלו ליהנות מהאוכל. לבסוף, שאלו אם הקייטרינג מציע דגימה מהתפריט. זוהי דרך מצוינת לטעום ממה שהם מסוגלים לספק ולראות אם זה מתאים לאירוע שלכם. חיובים נוספים עשויים לחול, אז הקפד לשאול לגבי עמלות נוספות. על ידי שאילת שאלות מפתח אלו, אתה יכול להיות בטוח שאתה בוחר את הקייטרינג המתאים לאירוע שלך.

כשאתה מראיין קייטרינג פוטנציאלי, חשוב לשאול שאלות שיתנו לך תחושה של החוויה והחוויה שלו. יכולות בתחום האירוח. שאל לגבי מצבים ספציפיים שבהם טיפלו בעבר וכיצד הם התמודדו עם לחץ בעבודה. חשוב גם לאמוד את כישורי האנשים שלהם ולגלות כיצד הם יתמודדו עם לקוח או אורח קשה. שאילת השאלות הנכונות תעזור להבטיח שתמצא קייטרינג שמתאים היטב לאירוע שלך ושיעזור להפוך אותו להצלחה.

מה הכי חשוב לקייטרינג?

חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים בעבודה עם לקוחות, שכן ייתכן שתצטרך לשכנע אותם להחליף מרכיב או לשנות מנה. כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים הם גם חיוניים לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לארגן את האירוע שלך או לא. ראשית, תצטרך לחשוב על התקציב שלך. אספקת אוכל באירוע עשויה לעלות ביוקר, בין אם אתם מכינים הכל בעצמכם ובין אם אתם שוכרים חברת קייטרינג. שנית, תצטרך לשקול את הפורמליות של האירוע שלך. מפגש רשמי יותר עשוי להצדיק שכירת קייטרינג, בעוד שאירוע סתמי יותר עשוי שלא. שלישית, תצטרך לחשוב על מטרת האירוע שלך. אם אתם מארחים אירוע עסקי, למשל, אולי תרצו לשכור קייטרינג כדי לספק אווירה מקצועית יותר. רביעית, תצטרך לחשוב על מספר האורחים שאתה מצפה לו. אם אתה מצפה למספר גדול של אנשים, אולי עדיף לשכור קייטרינג שיעזור בהכנת האוכל ובשירות. חמישית, תצטרך לחשוב על המשאבים האישיים שלך. אם אין לכם זמן או כוח להכין אוכל לאירוע גדול, אולי עדיף להזמין קייטרינג. לבסוף, תצטרך לחשוב על חווית התכנון שלך. אם מעולם לא תכננת אירוע לפני כן, אולי עדיף לשכור קייטרינג שיעזור עם הלוגיסטיקה.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

קייטרינג לאירוע יכול להיות משימה מרתיעה מאוד, אך יש לזכור כמה דברים עיקריים שיקלו על התהליך. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג האירוע בו אתם עורכים קייטרינג. זה יכתיב דברים כמו התפריט, העיצוב והאווירה הכללית של האירוע. הבא הוא תקציב. התקציב שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. אתה צריך לוודא שיש לך מושג ברור כמה אתה מוכן להוציא לפני שאתה מתחיל לקבל החלטות כלשהן. אחרון הוא צוות המלצרים והשירות. האם האירוע שלכם ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? אם כן, תצטרך לקחת את זה בחשבון בתקציב שלך ולוודא שיש לך מספיק צוות כדי לענות על הצרכים שלך.

קייטרינג צריך להיות מסוגל לשים לב לפרטים כדי להפיק אירועים באיכות גבוהה. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חשוב עוד יותר לקייטרינגים לזכור ולשים לב לפרטים מסוימים.

מהם 7 ה-P's של שיווק עסק קייטרינג

7 P's השיווק הם גורמים חשובים לשקול בעת קידום ומכירה של מוצר. מוצר מתייחס לפריט הנמכר, המחיר הוא הסכום שנגבה עבור המוצר, קידום הוא שיווק ופרסום המוצר, המקום הוא המיקום בו נמכר המוצר, אנשים הם הלקוחות שרוכשים את המוצר, התהליך הוא הדרך שבו המוצר מיוצר או מסופק, והראיה הפיזית היא המוצר עצמו. יש לקחת בחשבון את כל הגורמים הללו על מנת לשווק ולמכור בהצלחה מוצר.

עקרונות תכנון תפריט הם שיקולים חשובים בעת יצירת תפריט לשירות מזון. איזון, איכות תזונתית, אסתטיקה וגיוון הם גורמי מפתח שיש לקחת בחשבון בעת תכנון תפריט. הציוד והכוח אדם הזמינים להפקת התפריט ולהגשתו הם גם שיקולים חשובים.

מהם 3 מקטעי קייטרינג?

ניתן לחלק את ענף ההסעדה לשלושה סיווגים: פלח מסחרי, פלח לא מסחרי ופלח צבאי. לכל מגזר יש מאפיינים ייחודיים משלו, שיכולים להשפיע על סוג שירותי הקייטרינג הניתנים. המגזר המסחרי הוא הגדול והתחרותי מבין שלושת הסגמנטים. מגזר זה מורכב מעסקים הפונים לקהל הרחב, כגון מסעדות, בתי מלון ומקומות אירועים. התחרות בתחום זה היא עזה, ועל עסקי הקייטרינג להיות מסוגלים לספק מזון ושירותים באיכות גבוהה במחיר תחרותי. המגזר הלא מסחרי קטן ופחות תחרותי מהמגזר המסחרי. פלח זה מורכב מעסקים הפונים לקהל לקוחות ספציפי, כגון בתי ספר, בתי חולים ותאגידים. מכיוון שלעסקים אלה יש קהל שבוי, ייתכן שהם יוכלו לגבות פרמיה עבור השירותים שלהם. הפלח הצבאי הוא הקטן מבין שלושת הפלחים. פלח זה מורכב מעסקים הנותנים מענה לצבא, כמו קומיסרים ומסדרונות. לעסקים אלה יש בדרך כלל מונופול על השירותים שלהם, ולעתים קרובות הם מסוגלים לגבות מחירים גבוהים יותר.

כשאתה מתראיין לתפקיד טבח בשורה, צפה שישאלו אותך שאלות על היצירתיות שלך במטבח, כמו גם שלך הכשרה פורמלית וניסיון. היו מוכנים לדון כיצד הייתם מטגנים ומבשלים מנות שונות, וכיצד אתם שומרים על התחנה שלכם מצוידת בתקופות עמוסות.

מהן 5 הטיפים לראיון

1) עמדו בזמנים בראיון שלכם. מחקר על החברה 3) אל תשכח על תקשורת לא מילולית 4) היה מנומס עם כולם 5) היה מוכן לראיון שלך

אני כרגע סטודנט להנדסה אזרחית ואני מעוניין לעבוד בחברה הזו כי אני אני נלהב משימור הסביבה ופיתוח בר קיימא. יש לי ניסיון קודם בעבודה במחקר ואני מכיר מחקרי השפעה על הסביבה. אני בטוח שאוכל להוות נכס רב ערך לצוות שלך.

מהן 5 שאלות הראיון?

1. ספר לי על עצמך זוהי שאלת ראיון נפוצה שנותנת לך את ההזדמנות למכור את עצמך למראיין. התחל במתן סקירה קצרה של הניסיון המקצועי שלך ולאחר מכן הדגש את הכישורים וההישגים העיקריים שלך. הקפד להדגיש מה הופך אותך למועמד הטוב ביותר לתפקיד. 2. למה אתה האדם הטוב ביותר לתפקיד? שוב, זו ההזדמנות שלך למכור את עצמך למראיין. הקפד להדגיש את הכישורים והניסיון שלך שהופכים אותך למועמד הטוב ביותר לתפקיד. הסבר כיצד הכישורים שלך תואמים את דרישות התפקיד ומדוע אתה מתאים באופן מושלם לתפקיד. 3. למה אתה רוצה את העבודה הזו? שאלה זו מאפשרת למראיין לאמוד את העניין שלך בתפקיד ואת המוטיבציה שלך להגיש מועמדות. היו כנים והסבירו מה בעבודה מושכת אתכם וכיצד היא משתלבת עם יעדי הקריירה שלכם. 4. איך הניסיון שלך הכין אותך לתפקיד זה? השתמש בשאלה זו כדי לדון כיצד הניסיון הקודם שלך הכין אותך למשרה שאליה אתה מגיש מועמדות. הקפד להדגיש דוגמאות ספציפיות המדגימות את הכישורים והכישורים שלך. 5. מדוע אתה עוזב (או עזבת) את העבודה שלך? אם אתה מועסק כרגע

SWOT מייצג חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים. כך עסקים מתרחקים כדי להסתכל על מיקומם בתוך הסביבה המסחרית הגדולה יותר. זה יותר מלמידת העלות של איך להוציא רישיון אלכוהול, זה על כל היבט של המסעדה שלך. הסתכלות על המסעדה שלך מנקודת מבט של SWOT יכולה לעזור לך לקבל החלטות מושכלות לגבי היכן להשקיע את זמנך וכספך. לדוגמה, אם אתה מזהה שהחולשה העיקרית שלך היא היעדר נוכחות במדיה חברתית, תוכל לטפל בכך על ידי הקצאת זמן ומשאבים ליצירה ותחזוקה של חשבונות מדיה חברתית. התבוננות בתמונה הרחבה יכולה גם לעזור לך לזהות הזדמנויות שאולי לא היית חושב אחרת. לדוגמה, אם אתה שם לב שמסעדה חדשה מתקשה באזור שלך, זו יכולה להיות הזדמנות עבורך למשוך לקוחות על ידי הצעת מבצע או הנחה. זיהוי איומים חשוב גם הוא, מכיוון שזה יכול לעזור לך להיות פעיל בהפחתת סיכונים. לדוגמה, אם אתה מזהה שמתחרה גדול פותח מיקום חדש באזור שלך, אתה יכול להתמודד עם האיום הזה על ידי הבטחת השיווק והפרסום שלך במקום, ועל ידי הצעת מבנה תמחור תחרותי.>< h3> למה חשוב לבחור קייטרינג טוב

הקייטרינג שתבחרו לחתונה שלכם צריך להיות קייטרינג בשירות מלא. זה אומר שהם יספקו צוות, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר. העובדה שחברות שונות יטפלו בהיבטים השונים של החתונה שלכם עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותה לכאב ראש יותר עבורכם. הקייטרינג שתבחרו לחתונה שלכם צריך להיות מהנה ופשוט.

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאורחים באירוע או במפגש. ישנן שבע פונקציות מרכזיות שחייבות להתבצע על מנת להצליח באירוע: תכנון, תפעול, ניהול אירועים, ציוד, יישום, בקרה ונושאים משפטיים/ביטוחיים. כל אחת מהפונקציות הללו חיונית לתהליך הקייטרינג ויש להקדיש לה תשומת לב קפדנית על מנת להבטיח אירוע מוצלח.

מסקנה

1. בבחירת קייטרינג לאירוע שלכם, חשוב לקחת בחשבון את סוג הקייטרינג. אירוע שאתה מארח. ישנם קייטרינג המתמחים בסוגים ספציפיים של אירועים, כגון חתונות, אירועי חברה או מסיבות פרטיות. הקפידו לבחור חברת קייטרינג שיש לה ניסיון בהנחיית סוג האירוע שאתם עורכים. 2. חשוב לקחת בחשבון גם את גודל האירוע שלכם בבחירת קייטרינג. הקפידו לבחור חברה שיכולה להכיל בנוחות את מספר האורחים שאתם מצפים לה. 3. התפריט הוא עוד שיקול חשוב בבחירת חברת קייטרינג. הקפידו לבחור קייטרינג המציע מגוון אפשרויות תפריט שיתאימו לצרכי האירוע שלכם. 4. חשוב גם לקחת בחשבון את התקציב שלך בעת בחירת קייטרינג. הקפד לקבל מספר הצעות מחיר מחברות שונות לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך. 5. אחרון חביב, הקפידו לקרוא ביקורות על חברות קייטרינג לפני שתבחרו סופית. זה יעזור לך לקבל מושג לגבי איכות השירות והמזון שלהם.

למרות שישנן חברות קייטרינג רבות לבחירה, בחירת האחת המתאימה לאירוע שלך יכולה להיות מאתגרת. כדי להבטיח שהאירוע שלכם יצליח, שקול לעקוב אחר הטיפים הבאים: 1. הקפידו לבחור קייטרינג המתמחה בסוג המטבח הרצוי לאירוע שלכם. 2. קרא ביקורות של חברות קייטרינג באינטרנט כדי לקבל מושג על המוניטין שלהן. 3. קבל הצעת מחיר מכמה חברות קייטרינג שונות להשוואת מחירים. 4. שאל את הקייטרינג אם הם מסוגלים להכיל מגבלות תזונתיות שיש לך או לאורחים שלך. על ידי ביצוע טיפים אלו, תוכלו להיות בטוחים שתבחרו בחברת קייטרינג שתהפוך את האירוע שלכם להצלחה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן