קייטרינג ברחובות כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג ברחובות כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כאשר מתכננים אירוע, אחד הפרטים החשובים ביותר הוא האוכל. בין אם אתם מארחים ארוחת צהריים ארגונית, חתונה או מסיבת יום הולדת, אתם רוצים שהאורחים שלכם ייהנו מארוחות טעימות ומוכנות היטב. המפתח להבטיח שהאירוע שלכם יצליח הוא לבחור את הקייטרינג המושלם. המשך לקרוא לקבלת טיפים כיצד לבחור קייטרינג שיעלה על הציפיות שלך.

בחירת הקייטרינג המושלם לאירוע שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה, אך יש לזכור כמה דברים חשובים שיעזרו להפוך התהליך קצת יותר קל. ראשית, תרצו לוודא שהקייטרינג שאתם שוקלים מנוסה בסוג האירוע שאתם מארחים. בקש הפניות ובדוק ביקורות מקוונות כדי לקבל תחושה של עבודתם. לאחר מכן, תרצו לוודא שהם מסוגלים להתאים לכל צרכים תזונתיים מיוחדים שיש לאורחים שלכם. הקפד לשאול על אפשרויות התפריט שלהם והאם הם מסוגלים לבצע התאמות לאלרגיות או הגבלות אחרות. לבסוף, תרצו לקבל תחושה של התמחור שלהם. הקפד לקבל הערכה מפורטת של כל העלויות הכרוכות כך שלא יהיו הפתעות בהמשך. על ידי שמירה על הדברים האלה, אתה תהיה בדרך למצוא את הקייטרינג המושלם לאירוע הבא שלך.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להקדיש תשומת לב לפרטים על מנת להבטיח שכל האוכל מבושל כמו שצריך ושהוא טעים. הם חייבים גם להיות מסוגלים לארגן הכל כך שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. יתר על כן, עליהם להיות מסוגלים לתקשר עם אחרים כדי לתאם הכל ולוודא שכולם נמצאים באותו עמוד. לבסוף, קייטרינג טוב חייב לאהוב אנשים ואוכל כדי להתלהב ממה שהם עושים.

כשמדובר בבחירת שירות קייטרינג, יש כמה גורמים מרכזיים שכדאי לזכור כדי להבטיח אירוע מוצלח. בראש ובראשונה, איכות המזון היא בעלת חשיבות עליונה. הקפידו לקרוא ביקורות ולקבל המלצות מאחרים שהשתמשו בשירות הקייטרינג בעבר. שנית, עלות השירות היא שיקול חשוב, במיוחד אם אתם עובדים בתקציב מצומצם. הקפידו לקבל מספר הצעות מחיר מחברות קייטרינג שונות לפני קבלת ההחלטה הסופית. שלישית, לרמת הניסיון והמומחיות של צוות הקייטרינג יש חשיבות מכרעת בהבטחת אירוע חלק ומוצלח. הקפד לשאול על הניסיון הקודם שלהם ולבדוק ביקורות מקוונות. לבסוף, אם יש לך צרכים או בקשות מיוחדות, הקפד לתקשר עם חברת הקייטרינג מראש. על ידי שמירה על גורמים אלו בחשבון, אתה יכול להיות בטוח שתבחר בשירות קייטרינג שיהפוך את האירוע שלך להצלחה!

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שקייטרינג חייב להחזיק

תשומת לב לפרטים היא אחת מ המאפיינים החשובים ביותר עבור קייטרינג לאירועים. הסיבה לכך היא שככל שהאירועים גדלים, הם הופכים מורכבים יותר. זכירה והקפדה על פרטים מסוימים מייצרים אירועי קייטרינג איכותיים יותר.

כקייטרינג, חשוב להיות אדיב, טקט ודיפלומטי על מנת לשכנע לקוחות לבצע שינויים בהזמנות שלהם, במידת הצורך. תקשורת טובה וכישורי אנשים חיוניים על מנת לבנות קשר טוב עם לקוחות ולהבטיח אירוע מוצלח.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

בעת קייטרינג לאירוע, יש כמה היבטים חשובים שיש לקחת בחשבון כדי להבטיח שהאירוע יהיה מוצלח. הראשון הוא סוג האירוע שאתה עורך. זה יקבע את סוג המזון והשתייה שתצטרך לספק. השני הוא התקציב שלך. זה חשוב לקחת בחשבון שכן זה יקבע כמה אתה יכול להוציא על קייטרינג. השלישי הוא צוות המלצרים והשירות. זה חשוב לקחת בחשבון מכיוון שהוא יקבע את רמת השירות שתוכל לספק.

כשאתה מחפש קייטרינג לחתונה שלך, הקפד לשאול אותם את השאלות הבאות: -האם הקייטרינג זמין בתאריך שבו אתה צריך אותם? -כמה זמן הם בעסק? -כמה אירועים/חתונות הם עורכים בשנה? -כמה אורחים יכול הקייטרינג להכיל? -האם הקייטרינג מקיים אירועים אחרים באותו היום? -האם יש עלות להתקנה והורדה? פריטים נוספים שיש לקחת בחשבון: -אפשרויות התפריט של הקייטרינג -הגבלות תזונתיות או אלרגיות למזון שהקייטרינג צריך להיות מודע להן -מידע על הביטוח והרישוי של הקייטרינג -הפניות של הקייטרינג

מהם ששת הגורמים העיקריים של מבצע קייטרינג?

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. ראשית, זה התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז תצטרך לוודא שיש לך את הכספים לכסות אותו. שנית, חשבו על הפורמליות של האירוע שלכם. אם זה מפגש מזדמן, שירות עצמי עשוי להיות בסדר גמור. עם זאת, אם זה עניין רשמי יותר, קייטרינג יכול להיות אופציה טובה. שלישית, שקול את מטרת האירוע שלך. אם זו חגיגה או אירוע מיוחד, קייטרינג יכול לעזור להפוך אותו לבלתי נשכח יותר. רביעית, קחו בחשבון את מספר האורחים שתקבלו. ככל שיותר אנשים, כך יהיה קשה יותר לספק שירות עצמי. חמישית, חשבו על המשאבים האישיים שלכם. יש לך זמן וכוח להכין את כל האוכל בעצמך? ולבסוף, שקול את חווית התכנון שלך. אם מעולם לא אירחת אירוע לפני כן, קייטרינג יכול לעזור להוריד חלק מהלחץ מתהליך התכנון.

כשזה מגיע לקייטרינג לחתונה, חשוב לבחור בחברה שמציעה שירות מלא. זה אומר שהם ידאגו להכל, החל מהצוות והניקיון ועד לעריכת השולחן ושירות הבר. העובדה שחברות שונות מטפלות בהיבטים שונים של הקייטרינג עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו ליותר כאב ראש עבורכם. אז לך עם חברה שתעשה לך דברים קלים וללא מתחים ביום הגדול שלך.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג

ניתוח SWOT הוא כלי תכנון אסטרטגי שבו עסקים משתמשים כדי להעריך את החוזקות שלהם, חולשות, הזדמנויות ואיומים. מידע זה משמש לאחר מכן לקבלת החלטות כיצד לגדול או לשפר את העסק. בעוד שניתוח SWOT יכול להועיל לעסקים בכל הגדלים, הוא שימושי במיוחד לעסקים קטנים שאולי אין להם את המשאבים או הידע לבצע ניתוח מקיף יותר. חוזקות: -השלב הראשון בניתוח SWOT הוא זיהוי נקודות החוזק של העסק. חוזקות יכולות לכלול דברים כמו מותג חזק, בסיס לקוחות נאמן, צוות ניהול מנוסה וכו'. חולשות: -השלב הבא הוא לזהות את החולשות של העסק. חולשות יכולות לכלול דברים כמו בסיס לקוחות קטן, עלויות תקורה גבוהות, חוסר בידול וכו'. הזדמנויות: -השלב השלישי הוא לזהות כל הזדמנויות שהעסק יכול לנצל. הזדמנויות יכולות לכלול דברים כמו שוק חדש, טכנולוגיה חדשה, טרנד חדש וכו'. איומים: -השלב האחרון הוא לזהות את כל האיומים שהעסק מתמודד איתם. איומים יכולים לכלול דברים כמו מתחרה, שינוי בשוק, רגולציה חדשה וכו'.

קייטרינג לחתונה: למרות שכולנו מכירים קייטרינג לחתונה, אנחנו יכולים גם להסכים שקייטרינג משפיע מאוד על זה יום מיוחד. הקייטרינג הנכון יבטיח שהאורחים שלכם יהיו מוזנים ומאושרים, בעוד שהקייטרינג הלא נכון יכול להרוס לכם את כל האירוע. כשאתם בוחרים קייטרינג לחתונה שלכם, הקפידו לבקש הפניות ולקרוא ביקורות באינטרנט. כמו כן, הקפידו לטעום את האוכל לפני קבלת החלטה סופית. קייטרינג לחברות: אם אתם מחפשים קייטרינג לאירוע חברה, תרצו לוודא שהקייטרינג מנוסה בטיפול בקבוצות גדולות. הקפד לבקש הפניות ולקרוא ביקורות מקוונות. כמו כן, הקפידו לבקש מהקייטרינג רשימה של לקוחות עסקיים שהם שירתו בעבר. קייטרינג לאירועים חברתיים: אם אתם מתכננים אירוע חברתי, כמו מסיבת יום הולדת או מקלחת לתינוק, תרצו לבחור בקייטרינג מנוסה בטיפול בקבוצות קטנות. הקפד לבקש הפניות ולקרוא ביקורות מקוונות. כמו כן, הקפידו לבקש מהקייטרינג רשימה של לקוחות לאירועים חברתיים שהם שירתו בעבר. זיכיון

מהי החולשה של קייטרינג?

קייטרינג יכול להיות חולשה כי אינכם עובדים במטבח של מסעדה מאובזר היטב. רוב ההכנה וחלק מהבישול המקדים מתבצעים מראש עם גימור וציפוי במקום. זו יכולה להיות בעיה אם דברים לא הולכים כמתוכנן או אם האוכל אינו עומד בסטנדרטים של המסעדה.

בעת בחירת שירות קייטרינג לאירוע שלך, יש לקחת בחשבון 9 גורמים חיוניים: 1 סגנון האירוע – איזה סוג אירוע אתם מארחים? האם זו ארוחת ערב רשמית לשבת או מזנון סתמי יותר? שירות הקייטרינג שתבחרו אמור להיות מסוגל לספק את סוג האוכל והשירות המתאימים לסגנון האירוע שלכם. 2. מספר המוזמנים – דאגו ליידע את שירות הקייטרינג כמה אנשים יגיעו לאירוע שלכם כדי שיוכלו לתכנן ולהכין נכון את האוכל. 3. המומחיות שלהם – באיזה סוג אוכל מתמחה שירות הקייטרינג? האם יש להם מנה או תפריט מיוחדים שאתה מעוניין בו? 4. מטבח במקום – לחלק משירותי קייטרינג יהיה מטבח משלהם במקום בו יוכלו להכין ולבשל את האוכל לאירוע שלכם. זוהי אפשרות מצוינת אם אתה רוצה שהאוכל יהיה טרי ויעשה לפי הזמנה. 5. מבחן טעימה – לפני שאתם מחליטים סופית, דאגו לטעום מהאוכל! זה ייתן לך מושג טוב למה לצפות ביום האירוע שלך. 6. אסמכתאות – האם לשירות הקייטרינג יש אסמכתאות או המלצות מלקוחות קודמים? זה יכול לתת

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג

קייטרינג הוא הפעולה של מתן שירותי מזון ומשקאות באירוע או אירוע מיוחדים. ישנן שבע פונקציות מרכזיות שיש לבצע על מנת לספק שירות קייטרינג מוצלח: 1. תכנון – מדובר בהערכת מספר האורחים, התחשבות בצרכיהם התזונתיים והעדפותיהם ועיצוב תפריט העונה על צרכים אלו. 2. תפעול – ביצוע משימות – תפקיד זה כרוך בביצוע בפועל של שירותי הקייטרינג ביום האירוע. זה כולל הקמת עמדות המזון והמשקאות, הכנת האוכל והשתייה והגשתם וניקיון לאחר מכן. 3. ארגון האירוע – פונקציה זו כוללת עבודה עם מתכנני האירועים על מנת להבטיח ששירות הקייטרינג יתאים בצורה חלקה ללוח הזמנים של האירוע ויפעל בצורה חלקה ביום. 4. ציוד – פונקציה זו כוללת מקורות ואספקה של כל הציוד הדרוש לשירות הקייטרינג, כגון שולחנות, כיסאות, כלי אוכל, סכו"ם וכלי זכוכית. 5. ביצוע – פונקציה זו כוללת הוצאת כל התכנון וההכנה לפעולה ביום האירוע. 6. בקרה – פונקציה זו כוללת מעקב אחר התקדמות שירות ההסעדה ביום, ווידוא שהכל פועל לפי התוכנית וביצוע התאמות במידת הצורך.

תכנון: תפקיד הליבה של ניהול הסעדה הוא תכנון. . זה כרוך ביצירת תוכנית פעולה מפורטת לאירוע, כולל התפריט, רשימת האורחים, התקציב וגורמים חשובים נוספים. יש ליצור תכנית זו מראש על מנת להבטיח שהכל יעבור חלק ביום האירוע. ארגון: הפונקציה השנייה של ניהול קייטרינג היא ארגון. זה כרוך להבטיח שכל המרכיבים של האירוע נמצאים במקום ושהכל מתנהל בצורה חלקה. זה כולל תיאום עם המקום, הקמת ציוד ההסעדה ווידוא שהצוות ערוך. בימוי: הפונקציה השלישית של ניהול קייטרינג היא בימוי. זה כרוך בפיקוח על האירוע ולוודא שהכל מתנהל לפי התכנון. זה כולל לוודא שהאוכל מוגש בזמן, שהאורחים מרוצים ושהאירוע מתנהל בצורה חלקה. שליטה: הפונקציה האחרונה מבין ארבעת הפונקציות של ניהול קייטרינג היא שליטה. זה כרוך לוודא שהאירוע במסגרת התקציב ושכל האלמנטים תקינים. זה כולל מעקב אחר צריכת המזון והמשקאות, לוודא שהצוות עובד ביעילות, והבטחה שהאירוע יתנהל בצורה חלקה.

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה?

תעשיית הקייטרינג יכולה להיות מאתגרת לניהול, עם בעיות נפוצות שונות שקשה להתגבר עליהן. אחת הבעיות הגדולות ביותר היא תחלופת עובדים, שכן יכול להיות קשה להחזיק עובדים בענף האירוח. סוגיה נוספת היא שעות ארוכות, מכיוון שלעיתים קרובות עסקי קייטרינג צריכים להיות פתוחים עד מאוחר בלילה ובסופי שבוע. בנוסף, הדרכת לקוחות כיצד להשתמש נכון ולארגן את האוכל שהם הזמינו יכול להיות מאתגר. לבסוף, בזבוז מזון הוא גם בעיה גדולה בקייטרינג, שכן יכול להיות קשה להעריך כמה אוכל ייאכל בפועל. למרבה המזל, יש דרכים להתגבר על כל הבעיות הללו. עבור תחלופת עובדים, חשוב להתמקד בשימור על ידי הצעת משכורות והטבות תחרותיות, כמו גם יצירת סביבת עבודה חיובית. במשך שעות ארוכות, חשוב שתהיה מערכת תזמון טובה במקום כדי שלעובדים תהיה חופשה מספקת. עבור לקוחות הדרכה, כדאי ליצור הנחיות ברורות ותמציתיות, כמו גם שיהיה איש צוות זמין שיענה על כל שאלה שיש להם. ולגבי בזבוז מזון, חשוב לדייק ככל האפשר בהערכה של כמות המזון שיידרש, וליצור תוכנית מה לעשות עם השאריות. על ידי ביצוע טיפים אלו,

כאשר מראיינים קייטרינג, חשוב לשאול שאלות על ניסיונו בתעשיית האירוח וכן כיצד הם מתמודדים עם מצבי לחץ גבוה ולחץ בעבודה. בנוסף, כדאי לברר כיצד הקייטרינג יתמודד עם לקוח קשה או אחד מאורחיו. שאילת שאלות מסוג זה תעזור לך לקבל תובנות לגבי היכולות של הקייטרינג והאם הן יתאימו לאירוע שלך או לא.

מהם 4 השיקולים העיקריים של החלטות גיוס עובדים

1. איכות מאגר המועמדים שלך חשובה הרבה יותר מהכמות. כאשר אתה מחפש כישרונות מובילים, הקפד להתמקד במשיכת וגיוס המועמדים הטובים ביותר. 2. הדחיפות למלא את התפקיד לא צריכה להיות הגורם היחיד שאתה לוקח בחשבון בעת קבלת החלטה לעבודה. הקפד לשקול גם את ההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש והאם הם מתאימים או לא מתאימים לתרבות החברה שלך. 3. אל תחפשו רק מועמדים שעומדים בכישורים המינימליים לתפקיד. במקום זאת, נסו למצוא מועמדים שעולים עליהם בדרך כלשהי. זה ייתן לך מאגר טוב יותר של מועמדים לבחירה. 4. בעת קבלת החלטה סופית, הקפד לסמוך על הבטן שלך. אם יש לך ספקות לגבי מועמד, כנראה שעדיף לוותר עליהם.

קייטרינג אחראים לספק שירותי מזון ומשקאות באירועים. התפקידים האופייניים שלהם כוללים הכנה ואחסנה בטוחה של מזון לפני ובמהלך אירועים, הקמת כל השולחנות ואזורי שירות האוכל עם כיסאות, מצעים וכלים, הגשת מזון לאורחים באירועים, וניקיון ופירוק פינת האוכל על ידי הסרת כל כלי האוכל. מצעים, אשפה ורהיטים.

Warp Up

אם אתם מארחים אירוע, תרצו לבחור קייטרינג שיוכל לספק את האוכל והשירות המושלם עבור האורחים שלכם. להלן מספר טיפים כיצד לבחור את הקייטרינג המושלם: 1. קבלו המלצות מחברים או משפחה שהשתמשו בקייטרינג בעבר. 2. בצע מחקר מקוון או דרך מדריכים מקומיים כדי למצוא רשימה של קייטרינג באזור שלך. 3. לאחר שתחשבו על מספר קייטרינג, פנו לכל אחד ובקשו הצעת מחיר מותאמת אישית בהתאם לדרישות האירוע שלכם. 4. היפגש עם הקייטרינג באופן אישי כדי לדון בתוכניות האירוע שלך ולקבל תחושה לגבי השירותים שלהם. 5. בקשו לראות תמונות של אירועים קודמים שהקייטרינג סיפק להם מזון. 6. ודא שאתה מבין את מדיניות הקייטרינג בנושאים כמו אלרגיות למזון והגבלות תזונתיות. 7. קבלו חוזה בכתב המפרט את כל פרטי האירוע ושירותי הקייטרינג. 8. קבלו החלטה סופית ותהנו מהאירוע שלכם בידיעה שהאוכל יהיה מושלם!

אם אתם מחפשים קייטרינג לאירוע הבא שלכם, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, עליכם להחליט איזה סוג אירוע אתם עורכים ואיזה סוג אוכל אתם רוצים להגיש. ברגע שיש לך מושג טוב מה אתה רוצה, אתה יכול להתחיל לחפש קייטרינג שמתמחה בסוג האוכל הזה. אתה צריך גם לקחת בחשבון את התקציב שלך ואת מספר האורחים שיהיו לך. ברגע שיש לך את כל המידע הזה, אתה יכול להתחיל לחפש קייטרינג שמתאים לצרכים שלך.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן