קייטרינג בדימונה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בדימונה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת קייטרינג יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל היא לא חייבת להיות. עם קצת מחקר וקצת תכנון קפדני, תוכלו למצוא קייטרינג שיהפוך את האירוע שלכם להצלחה. הנה כמה דברים שכדאי לזכור בבחירת קייטרינג: 1. קבעו את התקציב שלכם. זהו אחד הגורמים החשובים ביותר בבחירת קייטרינג. היה ברור לגבי התקציב שלך עם קייטרינג פוטנציאלי כדי שיוכלו להתאים את השירותים שלהם כדי לענות על הצרכים שלך. 2. שקול את רשימת האורחים שלך. כמה אנשים תזמינו? מהן מגבלות התזונה שלהם? קחו בחשבון את הדברים הללו בבחירת קייטרינג כדי שכולם יוכלו ליהנות מהאוכל באירוע שלכם. 3. מבחן טעם! לאחר שצמצמת את הבחירות שלך, תזמן טעימות עם כל קייטרינג. זה ייתן לך הזדמנות לטעום את האוכל שלהם ולהרגיש את הסגנון שלהם. 4. בקשו הפניות. אל תשכחו לבקש הפניות מכל קייטרינג. זוהי דרך מצוינת לקבל תחושה של המקצועיות ואיכות השירות שלהם. על ידי ביצוע טיפים אלו, תוכלו למצוא קייטרינג שיהפוך את האירוע שלכם ל

כדי לבחור קייטרינג, כדאי לקחת בחשבון את סוג האירוע שאתם מארחים, התקציב שלכם וכל מיוחד הצרכים התזונתיים של האורחים שלך. לאחר ששקלת את הגורמים הללו, תוכל להתחיל לצמצם את האפשרויות שלך על ידי קריאת ביקורות מקוונות ובקשת המלצות מחברים ובני משפחה. לאחר שמצאת כמה קייטרינג שאתה מעוניין בהם, הקפד להיפגש איתם באופן אישי כדי לדון באירוע שלך ולקבל טעימה מהאוכל שלהם. עם קצת מחקר ומאמץ, בטוח תמצאו את הקייטרינג המושלם לאירוע שלכם!

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, להיות מסוגל לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק, ולהיות מסוגל לתקשר עם אחרים. הם חייבים גם להיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל, ולהיות מסוגלים להתמודד עם לחץ.

כשזה מגיע לבחירת שירות קייטרינג, יש כמה גורמים מרכזיים שכדאי לזכור כדי להבטיח שתעשה ההחלטה הטובה ביותר עבור האירוע שלך. בראש ובראשונה, איכות המזון המוגש היא בעלת חשיבות עליונה. הקפידו לקרוא ביקורות ולקבל המלצות מאחרים שהשתמשו בשירות הקייטרינג בעבר. בנוסף, תרצה לשקול את עלות השירות והאם הם מסוגלים להתאים לצרכים מיוחדים שיש לך או לאורחים שלך. אחרון חביב, חשוב לבחור בשירות קייטרינג עם ניסיון רב על מנת למנוע הפתעות מלחיצות ביום האירוע שלכם.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

1. מה סוג מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתה מספק דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים? 8. מהי המדיניות שלך לגבי ביטולים? 9. האם יש לך ביטוח אחריות?

כשאתה מראיין קייטרינג פוטנציאלי, חשוב לשאול שאלות שיתנו לך תובנות לגבי רמת הניסיון והיכולת שלו להתמודד עם לחץ. באופן ספציפי, כדאי לשאול על עבודתם הקודמת בתעשיית האירוח, כיצד הם מתמודדים עם מצבי לחץ גבוה וכיצד הם יתמודדו עם לקוח או אורח קשה. על ידי שאילת שאלות אלו, תוכל לקבל תחושה טובה יותר האם הקייטרינג מתאים או לא מתאים לצרכים שלך.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. הראשון הוא סוג האירוע שאתה מקיים. האם זו תהיה ארוחת ערב בישיבה, מזנון או משהו נינוח יותר? זה יעזור לך לצמצם את הבחירות שלך. לאחר מכן, תצטרך לשקול את התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז תצטרך לוודא שיש לך תקציב ריאלי בחשבון. לבסוף, תצטרך להחליט אם אתה צריך צוות המלצרים ובאיזו רמת שירות אתה צריך. צוות ההמתנה יכול להיות יקר, כך שאם אתם עורכים אירוע מזדמן יותר, ייתכן שלא תזדקקו לו.

קייטרינג יכול ליצור או לשבור חתונה, אירוע חברה או מפגש חברתי. לכן חשוב לבחור את חברת הקייטרינג הנכונה שתעבוד איתך על מנת ליצור תפריט שכולם ייהנו ממנו. ישנם ארבעה סוגים עיקריים של קייטרינג: חתונה, חברה, אירוע חברתי וקייטרינג זיכיון. לכל סוג קייטרינג יתרונות ייחודיים משלו שיכולים להפוך את האירוע שלכם להצלחה. קייטרינג לחתונה: קייטרינג לחתונה עוסק ביצירת חוויה בלתי נשכחת עבורכם ועבור האורחים שלכם. חברת קייטרינג טובה תעבוד איתך כדי ליצור תפריט שישקף את הסגנון והטעם האישי שלך. הם גם ידאגו לכל הפרטים, החל מהקמת המזנון ועד לוודא שהעוגה תהיה מושלמת. קייטרינג לחברות: קייטרינג לחברות הוא דרך מצוינת להרשים לקוחות ועובדים כאחד. חברת קייטרינג טובה תוכל ליצור תפריט מקצועי וטעים כאחד. הם גם יוכלו לטפל בכל הלוגיסטיקה של הקמה והגשה של האוכל, כך שתוכל להתמקד בעסק שלך. קייטרינג לאירועים חברתיים: קייטרינג לאירועים חברתיים הוא דרך מצוינת להפוך כל אירוע למהנה יותר. חברת קייטרינג טובה תוכל ליצור תפריט כיפי וחגיגי כאחד

מה הופך קייטרינג לטוב או למצליח?

אם אתה מחפש להיות קייטרינג טוב, זכור תמיד שהגשת אוכל טעים הוא הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות. לא משנה עד כמה המצגת או מקום המסיבה נהדרים, הלקוחות לא יחזרו אם הם לא נהנים מהאוכל. אז הקפד להתמקד ביצירת מנות טעימות ומושכות מבחינה ויזואלית.

כאשר אתה מסתכל על שירותי קייטרינג, תמיד תסתכל על הפניות שלהם. זה ייתן לך מושג טוב על איכות השירותים שלהם. כמו כן, הקפד לבדוק ביקורות מקוונות, חיוביות ושליליות. עם זאת, אל תהיה מושפע יותר מדי מאחד מהם – השתמש בהם כגורם נוסף בתהליך קבלת ההחלטות שלך.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שקייטרינג חייב להחזיק

הקייטרינג עוסק רק במתן אוכל ושירות מעולים ללקוחות שלך. כקייטרינג, אתה תהיה באינטראקציה עם הלקוחות שלך על בסיס קבוע, ולכן חשוב תמיד לספק שירות לקוחות מהשורה הראשונה. ישנן דרכים רבות לספק שירות לקוחות מעולה, כמו להיות ידידותי ועוזר, להיות מהיר ומאורגן, ותמיד לעקוב אחר הלקוחות שלך. על ידי מתן שירות לקוחות מעולה, תבטיח שעסק הקייטרינג שלך יצליח.

להיות אדיב, טקט ודיפלומטי הכרחי כאשר מנסים לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים על מנת לבנות בסיס לקוחות ולספק אירוע מוצלח.

האם הקייטרינג כולל מנות?

אם אתם מחפשים שירות קייטרינג שידאג להכל, מהצלחות וכלי הכסף ועד לחלק המרכזי ולקישוטים, הגעתם למקום הנכון. שירותי קייטרינג רבים מציעים אפשרויות להשכרת צלחות וכלי מטבח או להכניס צלחת וכלי כסף סטנדרטיים לתמחור שלהם, כך שתוכל להגיע לאירוע שלך ללא לחץ.

אם אתה מתכנן לארח אירוע, אולי אתה תוהה אם אתה צריך לארגן את האירוע שלך. ישנם מספר גורמים שאתה צריך לקחת בחשבון בעת קבלת ההחלטה שלך, כולל תקציב, פורמליות של האירוע, מטרת האירוע, מספר האורחים והמשאבים האישיים שלך. באופן כללי, הקייטרינג יהיה יקר יותר מאשר אם הייתם מכינים את האוכל בעצמכם. עם זאת, זה יכול להיות שווה את העלות אם אתם מארחים אירוע גדול או רשמי. אם אתם קצרים בזמן או שאין לכם את המשאבים הדרושים להכנת אוכל למספר רב של אנשים, קייטרינג יכול להיות אופציה טובה. כשאתה מחליט אם אתה צריך לארגן את האירוע שלך, שקול את התקציב שלך ואת הפורמליות של האירוע. אם אתם בתקציב מצומצם, אולי כדאי לכם לשקול להכין חלק מהאוכל בעצמכם. לאירוע רשמי יותר, קייטרינג יכול להוסיף נופך של אלגנטיות. יש לקחת בחשבון גם את מטרת האירוע שלכם. אם אתם מארחים אירוע עסקי, קייטרינג יכול להיות דרך טובה להרשים לקוחות או שותפים פוטנציאליים. למפגש אינטימי יותר, כמו מסיבת יום הולדת או מפגש משפחתי, מומלץ להקפיד על ארוחות ביתיות. לבסוף, חשבו על מספר האורחים שתהיו

מהן 3 שאלות נפוצות בראיון

היי! שמי ____________ ואני כיום סטודנט ___________ ב-__________. אני מעוניין לעבוד בחברה זו כי ___________. מבחינת השכלתי, יש לי ___________ וכרגע אני עובד על ___________. אני בטוח שיש לי את הכישורים והאיכויות שיהפכו אותי לנכס בעל ערך לצוות שלך.

1. ספר לי על עצמך 2. למה אתה האדם הטוב ביותר לתפקיד? 3. למה אתה רוצה את העבודה הזו? 4. איך הניסיון שלך הכין אותך לתפקיד זה? 5. למה אתה עוזב (או עזבת) את העבודה שלך? 6. מה הכוח הכי גדול שלך? 7. מהי החולשה הגדולה ביותר שלך?

מהם האתגרים של קייטרינג?

קייטרינג שעובדים באירוע גדול עשויים לעמוד בפני כמה אתגרים פוטנציאליים. שינויים בתפריט של הרגע האחרון, אתגרי תחבורה ועבודה עם אלרגיות למזון יכולים להיות קשים לניהול. בנוסף, ניקיון וטעינה לאחר האירוע יכולים להיות גוזלים זמן ומתישים.

SWOT הוא כלי נהדר לעסקים להתרחק ולהסתכל על המיקום הכללי שלהם בסביבה המסחרית. חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים הם כולם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. זה יותר מסתם ללמוד את המחיר של קבלת רישיון אלכוהול, זה על הבנת כל ההיבטים של המסעדה שלך.

מהם 4 השיקולים העיקריים של החלטות גיוס

1. כמות מאגר המועמדים שלך יכולה להשפיע באופן דרמטי את מי אתה שוכר. אם יש לך מאגר גדול של מועמדים, אולי תוכל להיות בררנית יותר ולשכור את המתאימים ביותר לתפקיד. אם יש לך מאגר קטן של מועמדים, ייתכן שתצטרך להעסיק מישהו שאינו מתאים ביותר, אבל הוא מוסמך וזמין. 2. איכות מאגר המועמדים שלך יכולה להשפיע גם על מי אתה שוכר. אם יש לך מאגר של מועמדים איכותיים, אולי תוכל למצוא את המתאימים ביותר לתפקיד. אם יש לכם מאגר של מועמדים באיכות נמוכה, ייתכן שתצטרכו להסתפק במישהו שלא הכי מתאים. 3. הדחיפות למלא את התפקיד יכולה להשפיע גם על מי אתה שוכר. אם אתה צריך למלא את התפקיד במהירות, ייתכן שתצטרך להתפשר על כישורים או התאמה. אם יש לך יותר זמן למלא את התפקיד, אולי תוכל להיות בררנית יותר. 4. ההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש יכולה להשפיע גם על מי אתה שוכר. אם התפקיד דורש השקעה גבוהה, ייתכן שתצטרך להיות בררנית יותר כדי להבטיח שהעובד החדש יתאים ויהיה שווה את ההשקעה.

7 ה-P's של השיווק הם המרכיבים החשובים ביותר בשיווק . הם כוללים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. כל המרכיבים הללו חשובים ביצירת קמפיין שיווקי מוצלח.

מילים אחרונות

אין תשובה חד משמעית לשאלה זו, מכיוון שהדרך הטובה ביותר לבחור קייטרינג תשתנה בהתאם צרכים והעדפות ספציפיות. עם זאת, יש לזכור כמה דברים חשובים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם. ראשית, שקול את התקציב שלך. כמה אתה מוכן להוציא על קייטרינג ישחק תפקיד גדול בקביעת הקייטרינג שאתה יכול לשקול באופן ריאלי. הקפד לקבל תחושה של העלויות מראש כדי שלא תצא מאכזבה בהמשך. לאחר מכן, חשבו על סגנון הקייטרינג שאתם מחפשים. האם אתה רוצה ארוחת ערב רשמית בישיבה, או ארוחה מזדמנת יותר בסגנון מזנון? ברגע שאתה יודע את סוג הקייטרינג שאתה מחפש, אתה יכול להתחיל לצמצם את האפשרויות שלך. לבסוף, שימו לב לביקורות, הן באינטרנט והן מאנשים שאתם מכירים. המלצות אישיות יכולות להיות מאוד מועילות, אבל גם הקפידו לקרוא ביקורות באינטרנט כדי לקבל תחושה של מה אחרים חשבו על קייטרינג מסוים. עם כל המידע הזה בחשבון, אתה צריך להיות בדרך לבחירת הקייטרינג המושלם לאירוע שלך.

קייטרינג הוא חלק חשוב בכל אירוע, ובחירה נכונה יכולה לעשות את כל ההבדל . יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת קייטרינג, כגון הניסיון, המוניטין ואפשרויות התפריט שלו. עם כל כך הרבה קייטרינג לבחירה, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. עם זאת, על ידי שמירה על כמה דברים אלה בחשבון, התהליך יכול להיות הרבה יותר קל.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן