קייטרינג בקריית אונו כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בקריית אונו כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת קייטרינג. שקול את האירוע, רשימת האורחים והתפריט לפני קבלת החלטה סופית. כמו כן, הקפידו לשאול על ניסיונו של הקייטרינג והאם הם מסוגלים להכיל מגבלות תזונתיות כלשהן. לבסוף, קבלו הצעת מחיר והשוו אותה לתקציב שלכם. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, אתה יכול להיות בטוח שתמצא את הקייטרינג הטוב ביותר עבור האירוע שלך.

יש כמה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע הבא שלך. הנה חמישה דברים שכדאי לחשוב עליהם: 1. מה התקציב שלך? זה גורם חשוב שיש לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג. אתה רוצה לוודא שאתה בוחר קייטרינג שעומד בתקציב שלך. 2. מהן מגבלות התזונה של האורחים שלכם? אתה רוצה לוודא שהקייטרינג שלך יכול להכיל את כל הגבלות התזונה שיש לאורחים שלך. 3. איזה סוג אירוע אתם מארחים? אתם רוצים לוודא שהקייטרינג שלכם מנוסה בקייטרינג בסוג האירוע שאתם מארחים. 4. מהו ציר הזמן שלך? אתה רוצה לוודא שהקייטרינג שלך יכול לעמוד בציר הזמן שלך לאירוע. 5. מה החזון שלך לאירוע? אתה רוצה לוודא שהקייטרינג שלך יכול לעזור לך להגשים את החזון שלך לאירוע.

מהן התכונות של קייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת לשים לב לפרטים. זה אומר להיות מסוגל להבחין בדברים שאחרים עלולים לפספס, ולוודא שהכל במקומו. חברת קייטרינג צריכה גם להיות מסוגלת לארגן הכל כדי להבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. זה כולל לוודא שכל האוכל מוכן בזמן ושהאורחים מרגישים בנוח. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לתקשר עם אחרים. המשמעות היא יכולת לשוחח עם האורחים ועם הצוות בצורה ידידותית ומקצועית.

בעת בחירת שירות קייטרינג, ישנם מספר גורמים שעליך לקחת בחשבון על מנת להבטיח שתבחר את האפשרות הטובה ביותר עבור הצרכים שלך . בראש ובראשונה כדאי לקחת בחשבון את איכות המזון ששירות הקייטרינג מספק. הקפד לקרוא ביקורות של לקוחות כדי לקבל מושג על איכות האוכל שאתה יכול לצפות. לאחר מכן, כדאי לשקול את עלות שירות הקייטרינג. הקפידו לקבל מספר הצעות מחיר לפני קבלת ההחלטה. ניסיון הוא גם גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. אתם רוצים לוודא שלשירות הקייטרינג שאתם בוחרים יש ניסיון בקייטרינג בסוג האירוע שאתם מארחים. לבסוף, כדאי לשקול את כל הצרכים המיוחדים שיש לך או לאורחים שלך. לדוגמה, אם יש לכם אורחים עם אלרגיות למזון, תרצו לוודא ששירות הקייטרינג יכול להתאים לצרכים אלו.

מה הכי חשוב לקייטרינג

כשזה מגיע לאירועי קייטרינג, חשוב היו אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים. הסיבה לכך היא שאולי תצטרך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

כאשר בוחרים חברת קייטרינג, כדאי לקחת בחשבון את הניסיון של החברה. איזה סוג של אירועים הם ערכו בעבר? האם יש להם ניסיון עם סוג האירוע שאתה מתכנן? כדאי לשקול גם את ההצעות והשירותים שחברת הקייטרינג מספקת. מה הם כוללים בחבילות שלהם? אילו שירותים נוספים הם מציעים? תמחור ותשלום הם גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון. כמה הם גובים ומהם תנאי התשלום? גם הזמינות חשובה. מתי הם יכולים לארגן לכם את האירוע? האם הם זמינים ביום ובשעה שאתה צריך אותם? גם המיקום ופרטי ההתקשרות חשובים. היכן ממוקמת חברת הקייטרינג וכיצד ניתן ליצור איתה קשר? בטיחות מזון והיגיינה הם גם שיקולים חשובים. מהן מדיניות בטיחות המזון וההיגיינה של החברה? לבסוף, כדאי לקחת בחשבון את המוניטין והניסיון של החברה. מה אחרים אומרים על החברה? האם יש להם מוניטין טוב? האם יש להם רישיון עסק וביטוח?

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

כאשר מתכננים אירוע קייטרינג, יש לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים על מנת להבטיח אירוע מוצלח. ההיבט הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג האירוע בו אתה מקיים קייטרינג. זה יכתיב את סוג האוכל והשתייה שיוגשו, כמו גם את האווירה הכללית של האירוע. התקציב שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. תצטרך לקבוע כמה אתה מוכן להוציא על אוכל, שתייה והוצאות אחרות לאירועים. צוות המלצרים והשירות הם שיקול חשוב נוסף. האם האירוע שלכם ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? אם כן, תצטרך לקחת את זה בחשבון בתקציב שלך. על ידי התחשבות בגורמים חשובים אלו, תוכלו להבטיח שאירוע הקייטרינג שלכם יצליח.

כאשר בוחרים קייטרינג לחתונה או מסיבה, חשוב לבחור בחברה המציעה שירות מלא. זה אומר שהם ידאגו להכל, החל מאיוש ועד ניקיון ועד לעריכת שולחן ושירות בר. העובדה שחברות שונות מטפלות בהיבטים שונים של האירוע עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו לכאב ראש יותר עבורך. הקייטרינג שתבחרו צריך להיות מהנה ופשוט, כך שתוכלו ליהנות מהאירוע שלכם מבלי שתצטרכו לדאוג לפרטים.

איך מראיינים קייטרינג?

בעת ראיון לתפקיד קייטרינג, הקפד להדגיש כל ניסיון רלוונטי שיש לך בענף האירוח. היו מוכנים לדון כיצד אתם מתמודדים במצבי לחץ גבוה ומתמודדים עם לחץ בעבודה. חשוב גם להיות מסוגל להדגים כיצד היית מתמודד עם לקוח קשה או אחד מאורחיו. על ידי הכנה לענות על שאלות אלו, תיתן לעצמך את הסיכוי הטוב ביותר להשיג את עבודת הקייטרינג הרצויה.

כאשר שוכרים קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון מגוון גורמים כדי להבטיח שהאירוע שלך יהיה הַצלָחָה. 10 הקריטריונים המובילים שיש לקחת בחשבון בעת שכירת קייטרינג הם: #1 – היענות ועניין אישי בצרכים שלך: אתה רוצה לעבוד עם קייטרינג שמגיב לפניות שלך ומתעניין אישי בהבנת הצרכים שלך. זה יעזור להבטיח שהאירוע שלכם מותאם לדרישות הספציפיות שלכם. #2 – יכולת להתמודד עם סוג האירוע הספציפי שלך: הקייטרינג שתבחר צריך להיות בעל ניסיון בהנחיית סוג האירוע שאתה מתכנן. זה יעזור להבטיח שהם מכירים את הלוגיסטיקה המעורבת ויכולים לספק את התמיכה הדרושה. #3 – גמישות לגבי אפשרויות התפריט: חשוב לקחת בחשבון קייטרינג גמיש באפשרויות התפריט שלו. זה יאפשר לך להתאים את היצע האוכל לאירוע ולרשימת האורחים הספציפית שלך. #4 – נכונות לספק טעימות: קייטרינג שמוכן לספק טעימות הוא אידיאלי. זה יאפשר לכם לדגום את האוכל ולאשר שהוא עונה על הציפיות שלכם. #5 – היכרות עם המקום: בחר קייטרינג ש

אילו שאלות אתה שואל קייטרינג

אלו הן רק כמה שאלות לשאול את הקייטרינג הפוטנציאלי שלך לחתונה. הקפד לשאול על הניסיון שלהם, אפשרויות התפריט, והאם הם זמינים או לא ביום החתונה שלך. תרצה גם לברר לגבי תמחור ולקבל תחושה לגבי העסקים הכוללים שלהם.

אחד המאפיינים החשובים ביותר עבור קייטרינג לאירועים הוא תשומת לב לפרטים. זה חשוב במיוחד כאשר האירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר. ציון פרטים מסוימים וזכירתם מייצר אירועי קייטרינג באיכות הרבה יותר גבוהה.

מהם 7 ה-P של שיווק עסק קייטרינג?

7 P's של שיווק הם מסגרת בסיסית שניתן להשתמש בה כדי לעזור לפשט ולארגן את מאמצי השיווק שלך. הם כוללים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. זכור את שיקולי המפתח הללו כשאתה מפתח ומבצע את תוכנית השיווק שלך כדי לעזור להבטיח הצלחה.

קייטרינג יכול ליצור או לשבור אירוע, לכן חשוב לבחור את סוג הקייטרינג המתאים לאירוע. להלן ארבעה סוגים כלליים של קייטרינג שכדאי לקחת בחשבון: קייטרינג לחתונה: למרות שכולנו מכירים קייטרינג לחתונה, אנחנו יכולים גם להסכים שקייטרינג משפיע מאוד על אותו יום מיוחד. קייטרינג לחתונה צריך להיבחר בהתאם לסגנון החתונה, התקציב, והעדפות החתן והכלה. קייטרינג תאגידי: קייטרינג תאגידי עוסק כולו ביצירת רושם טוב. האוכל חייב להיות איכותי, והשירות צריך להיות מקצועי ויעיל. קייטרינג ארגוני משמש לעתים קרובות לארוחות צהריים עסקיות, כנסים ואירועים חשובים אחרים. קייטרינג לאירועים חברתיים: קייטרינג לאירועים חברתיים הוא דרך מצוינת להוסיף נופך של מעמד לכל אירוע. ממסיבות יום הולדת ועד מסיבות פרישה, קייטרינג לאירועים חברתיים יכול להפוך כל אירוע למיוחד יותר. קייטרינג זיכיון: קייטרינג זיכיון הוא אופציה מצוינת לאירועים בהם האוכל אינו המוקד העיקרי. קייטרינג זיכיון יכול לספק מגוון אפשרויות מזון ומשקאות לאורחים, ויכול להיות דרך מצוינת לחסוך כסף בעלויות קייטרינג.

מהם 5 התחומים של מטבח קייטרינג

ישנם חמישה סוגים עיקריים של מסחר פריסות מטבח: המטבח, הקו, צורת ה-U, צורת ה-L והאי. לכל אחד יתרונות וחסרונות מובהקים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון מטבח חדש. פריסת המטבח היא השימוש היעיל ביותר בחלל, כשהכל מסודר במסדרון צר וארוך. פריסה זו מושלמת עבור מטבחים קטנים, מכיוון שאין מקום מבוזבז. עם זאת, זה יכול להיות קשה להסתובב במטבח עמוס, וזה יכול להיות קשה לפקח על מספר טבחים בבת אחת. פריסת הקו היא הסוג הנפוץ ביותר של פריסת מטבח מסחרי. זה דומה לפריסת המטבח, אבל עם יותר מרווח בין התחנות השונות. זה מאפשר תנועה והשגחה קלים יותר, אך עדיין יכול להיות קלסטרופובי. פריסת צורת U היא הסוג הפופולרי ביותר של פריסת מטבח מסחרי. הוא מציע את הטוב משני העולמות, עם הרבה מקום לתנועה והשגחה, כמו גם שטח אחסון ודלפק בשפע. עם זאת, פריסה זו עשויה להיות יקרה ליישום, מכיוון שהיא דורשת הרבה מקום. הפריסה בצורת L מושלמת עבור מטבחים גדולים. הוא מציע שפע של מקום לכל התחנות השונות, כמו גם

SWOT הוא כלי רב עוצמה לזיהוי החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים של עסק. זה יכול לעזור לעסקים להתרחק כדי לראות את מקומם בתוך הסביבה המסחרית הגדולה יותר, ולזהות אזורים לשיפור. על ידי הבנת ה-SWOT של עסק, בעלים ומנהלים יכולים לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי איך לגדול ולשפר את העסקים שלהם.

מהם 4 השיקולים העיקריים של החלטות גיוס עובדים?

בעת העסקת העובד הבא שלך, הקפד לקחת בחשבון את הכמות והאיכות של מאגר המועמדים שלך, את הדחיפות למילוי התפקיד ואת ההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש. ארבעת הגורמים הללו יכולים להשפיע באופן דרמטי על מי אתה שוכר.

בעת קבלת החלטת גיוס למהנדס, חשוב לקחת בחשבון ניסיון, כישורים קשים פוטנציאליים, כישורים רכים והתאמה תרבותית. ניסיון חשוב על מנת להבטיח שהמהנדס מסוגל לבצע את העבודה. חשוב לקחת בחשבון כישורים קשים פוטנציאליים מכיוון שהם מראים אם למהנדס יש את הכישורים הדרושים כדי לבצע את העבודה. חשוב לקחת בחשבון כישורים רכים מכיוון שהם מראים אם המהנדס יתאים לצוות או לא. חשוב לקחת בחשבון התאמה תרבותית מכיוון שהיא מראה אם המהנדס יתאים או לא יתאים לחברה.

איך אתה עונה על 10 השאלות המובילות לראיונות קייטרינג

כשזה מגיע לשאלות ראיון קייטרינג, יש כמה שצצות פעם אחר פעם. להלן 10 שאלות הנפוצות ביותר לראיונות קייטרינג, יחד עם טיפים כיצד לענות עליהן. 1. ספר לנו על עצמך זו אחת משאלות ראיון הקייטרינג הנפוצות ביותר, וגם אחת הפתוחות ביותר. זו ההזדמנות שלך למכור את עצמך למראיין ולתת לו תובנה לגבי מי אתה ומה גורם לך לתקתק. נסו להתמקד בכישוריכם ובניסיונכם הרלוונטיים לענף הקייטרינג, כמו גם בכל תכונות אישיות שלדעתכם יעשו אתכם מתאים לתפקיד. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? שאלת ראיון קייטרינג זו נועדה לבחון את המוטיבציה והשאיפות שלך. חשוב להראות שאתה מחויב לקריירה בתחום הקייטרינג, ושיש לך מטרות ושאיפות מציאותיות. נסה להדגיש כל כישורים או ניסיון שיש לך שיהפכו אותך למועמד טוב לתפקיד, והסביר כיצד אתה רואה את הקריירה שלך מתקדמת בעתיד. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? עוד שאלה נפוצה לראיון קייטרינג, זו ההזדמנות שלך להראות שאתה מודע

עקרונות תכנון תפריט הם שיקולים חשובים בעת תכנון תפריט. איזון, איכות תזונתית, אסתטיקה וגיוון הם כולם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון תפריט. הציוד והכוח אדם הזמינים להפקה והגשת התפריט הם גם שיקולים חשובים בתכנון התפריט.

Warp Up

1. איזה סוג אירוע אתם מארחים? 2. מה התקציב שלך? 3. מהי רשימת האורחים? 4. מהו התפריט הרצוי? 5. האם יש לכם הגבלות תזונתיות?

לסיכום, הנה 5 דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג: 1. התפריט שלהם ואם הוא מתאים לאירוע שלכם 2. המקצועיות שלהם 3. המחיר שלהם 4. שלהם ביקורות 5. הזמינות שלהם

תוכן עניינים

דילוג לתוכן