קייטרינג ביהודה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג ביהודה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כאשר אתם מתכננים אירוע, חשוב לבחור את הקייטרינג המתאים. יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת קבלת ההחלטה. ראשית, עליכם להחליט איזה סוג אירוע אתם מארחים. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך. לאחר מכן, אתה צריך לחשוב על התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, לכן עליכם לוודא שאתם בוחרים בחברה שמתאימה לטווח המחירים שלכם. לבסוף, עליך לקרוא ביקורות ולדבר עם אנשים שהשתמשו בחברה בעבר. זה יעזור לך לקבל מושג לגבי איכות השירותים שלהם.

לפני שאתה בוחר קייטרינג, חשוב לעשות את המחקר שלך. ישנם מספר גורמים מרכזיים שתרצה לקחת בחשבון בעת קבלת ההחלטה שלך. ראשית, חשבו על סוג האירוע שאתם מארחים. האם זו תהיה ארוחת ערב רשמית לשבת או מפגש סתמי יותר? זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך. לאחר מכן, שקול את התקציב שלך. הקייטרינג יכול להשתנות מאוד במחיר, ולכן חשוב לדעת כמה אתם מוכנים להוציא. לבסוף, קחו בחשבון את כל הצרכים התזונתיים המיוחדים של האורחים שלכם. תרצה לוודא שהקייטרינג שתבחר יכול להתאים לכל אלרגיה או הגבלה. לאחר ששקלתם את כל הגורמים הללו, תוכלו לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים ולהיות מאורגן על מנת להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר היטב עם אחרים ולהיות בעלי אהבה לאוכל ולאנשים. לבסוף, הם חייבים להיות מסוגלים להתמודד עם לחץ כדי לשמור על הכל בשליטה.

כאשר אתם מחפשים שירות קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים: 1. איכות המזון: הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת שירות קייטרינג היא איכות האוכל. הקפד לבקש דוגמאות ולקרוא ביקורות כדי לקבל מושג על איכות האוכל. 2. ביקורות לקוחות: גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מה יש ללקוחות אחרים לומר על שירות הקייטרינג. הקפד לקרוא ביקורות באינטרנט ולדבר עם אנשים שאתה מכיר שהשתמשו בשירות בעבר. 3. עלות השירות: שירותי קייטרינג יכולים להשתנות מאוד במחיר, לכן חשוב לקחת בחשבון את התקציב שלכם בעת הבחירה. הקפד לקבל מספר הצעות מחיר משירותים שונים כדי להשוות מחירים. 4. ניסיון בקייטרינג: כאשר אתם מחפשים שירות קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את הניסיון שלהם. הקפד לשאול על הלקוחות הקודמים שלהם ועל אירועים שהם סיפקו. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לכם צרכים או דרישות מיוחדות, דאגו ליידע את שירות הקייטרינג מראש. זה כולל דברים כמו הגבלות תזונתיות או אלרגיות.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כשמדובר בקייטרינג לאירועים, חשוב לשאול את השאלות הנכונות כדי להבטיח שהאירוע שלכם יצליח. להלן 9 שאלות שכדאי לשאול על קייטרינג: 1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתם מספקים דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים? 8. מהי מדיניות הביטולים שלך? 9. מהו המספר המינימלי של אורחים שאתה צריך?

להיות אדיב, טקט ודיפלומטי הכרחי בעת התמודדות עם לקוחות, שכן ייתכן שיהיה עליך לשכנע אותם להחליף מרכיב או לשנות מנה. כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

יש כמה דברים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע, כגון סוג האירוע, התקציב והאם תזדקק לצוות המלצרים או לא. חשוב לקחת בחשבון את סוג האירוע כי הוא יכתיב איזה סוג של אוכל ושתייה תצטרכו לספק. אם אתם עורכים קייטרינג לאירוע רשמי, תצטרכו לספק תעריף יוקרתי יותר מאשר אם אתם עורכים קייטרינג לאירוע מזדמן. התקציב שלך הוא גם שיקול חשוב. תצטרך לקבוע כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על אוכל ושתייה, כמו גם על היבטים אחרים של הקייטרינג, כגון צוות וציוד. לבסוף, תצטרך לשקול אם תזדקק לצוות המלצרים או לא. אם האירוע שלכם גדול או רשמי, ייתכן שתצטרכו לשכור מלצרים ומלצריות שיעזרו להגיש את האוכל והמשקאות.

קייטרינג הוא חלק חשוב בכל אירוע, בין אם מדובר בחתונה, אירוע חברה או חברה כֶּנֶס. ישנם סוגים רבים ושונים של קייטרינג לבחירה, לכן חשוב לדעת מה אתם רוצים לפני קבלת החלטה. להלן סקירה קצרה של ארבעת סוגי הקייטרינג הפופולריים ביותר: קייטרינג לחתונה: קייטרינג לחתונה עוסק ביצירת חוויה בלתי נשכחת עבורכם ועבור האורחים שלכם. מהאוכל ועד המצגת, הכל צריך להיות מושלם. קייטרינג תאגידי: קייטרינג תאגידי עוסק בהרשים את הלקוחות והשותפים העסקיים שלך. האוכל צריך להיות ברמה הגבוהה ביותר, והשירות צריך להיות ללא דופי. קייטרינג לאירועים חברתיים: קייטרינג לאירועים חברתיים עוסק כולו ביצירת אווירה כיפית וחגיגית לאורחים שלכם. האוכל צריך להיות טעים, והמצגת צריכה להיות יצירתית. קייטרינג זיכיון: קייטרינג בזכיון עוסק כולו במתן מזון ושתייה לקהל גדול. האוכל צריך להיות סביר והשירות צריך להיות מהיר ויעיל.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

ישנם מספר גורמים שעליך לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא: תקציב, פורמליות, מטרה, מספר האורחים והמשאבים האישיים שלך. אם יש לך תקציב מצומצם, ייתכן שקייטרינג אינו האפשרות הטובה ביותר עבורך. עם זאת, אם יש לך קצת יותר מקום להתנועע בתקציב שלך, קייטרינג יכול להיות דרך מצוינת לחסוך לעצמך זמן ולחץ. הפורמליות של האירוע שלכם גם תכתיב אם קייטרינג הוא אופציה טובה או לא. סביר להניח שאירוע רשמי יותר ידרוש קייטרינג על מנת להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה. אירוע מזדמן, לעומת זאת, עשוי שלא להזדקק לשירותי קייטרינג. גם מטרת האירוע שלכם תשחק תפקיד בהחלטת הקייטרינג. אירוע עסקי, למשל, ידרוש ככל הנראה קייטרינג על מנת ליצור סביבה מקצועית. אירוע אישי, כמו מסיבת יום הולדת, עשוי שלא להזדקק לשירותי קייטרינג. מספר האורחים שיהיו לכם ישפיע גם על החלטת הקייטרינג. אם יש לכם מספר גדול של אורחים, קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר על מנת להבטיח שלכולם יהיה מספיק לאכול. אם יש לך מספר קטן של אורחים, עם זאת, ייתכן שתוכל להתחמק עם אי קייטרינג. לבסוף, אתה

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בעת בחירת קייטרינג לחתונה שלך הוא שאתה רוצה חברה שמציעה שירות מלא. זה אומר שהם ידאגו להכל, החל מהקמת השולחנות ועד לניקיון לאחר מכן. העובדה שחברות שונות מטפלות בהיבטים שונים של הקייטרינג עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו ליותר כאב ראש עבורכם. בחרו חברת קייטרינג שתעשה לכם את החיים קלים יותר, לא קשים יותר.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שעל קייטרינג להחזיק

כאשר בוחנים קייטרינג לאירוע שלכם, חשוב לקחת בחשבון את יכולתו לשרת. הגשת אוכל היא אומנות, ולקייטרינג שלכם צריך להיות צוות של אנשי מקצוע שיודעים לשרת אורחים ולהציע מטעמים. בחרו בקייטרינג שיוכל להפוך את האירוע שלכם למיוחד וכזה שהאורחים שלכם יזכרו.

שאלות ראיון לקייטרינג איזו ניסיון היה לכם בתחום האירוח? איך מתמודדים במצבי לחץ גבוה ומתמודדים עם לחץ בעבודה? איך היית מתמודד עם לקוח קשה או אחד מהאורחים שלו? פריטים נוספים.

האם קייטרינג בדרך כלל מספק מנות?

היי, אם אתם מחפשים אפשרות קייטרינג ללא טרחה לאירוע הבא שלכם, שירותי קייטרינג רבים מציעים אפשרויות השכרת צלחות וכלי מטבח. כך תוכלו להגיע לאירוע שלכם ולא צריך להרים אצבע! בנוסף, עם תוספת של נגיעות מרכז שולחן ונגיעות עיצוב, האירוע שלך יהיה באמת ייחודי.

בעת תכנון תפריט, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים על מנת ליצור מאוזן ותזונתי , וארוחה אסתטית. הציוד והכוח אדם העומדים לרשותו לייצור והגשת המזון הם גם שיקולים חשובים. על ידי לקיחת כל הגורמים הללו בחשבון, אתה יכול ליצור ארוחה טעימה ובלתי נשכחת עבור האורחים שלך.

מהי החולשה של קייטרינג

קייטרינג יכול להיות נקודת תורפה עבור מסעדות מכיוון שלעתים קרובות הן עובדות בפחות מ- תנאים אידיאליים. רוב ההכנה וחלק מהבישול נעשים בדרך כלל מראש, כאשר הגימור והציפוי נעשים במקום. זה יכול להוביל לתוצאות פחות ממושלמות, וזה יכול להיות קשה להבטיח שהאוכל מבושל כמו שצריך כשאתה לא שולט במטבח.

קייטרינג הוא ענף פופולרי, אבל הוא מגיע עם משלו סט אתגרים. ההנהלה נמצאת בראש שרשרת המזון בכל עסק והמחזור הוא אתגר עצום בתעשיית האירוח. שעות ארוכות, הדרכת לקוחות וארגון בזבוז מזון הם כולם אתגרים נפוצים שעולים בענף ההסעדה. אבל, עם מעט תכנון והרבה עבודה קשה, ניתן להתגבר על האתגרים הללו!

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג?

קייטרינג כולל מתן שירותי מזון ומשקאות לאורחים באירועים. ישנן שבע פונקציות מרכזיות של קייטרינג: תכנון, תפעול, ארגון האירוע, ציוד, ביצוע, בקרה והבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות. כל אחת מהפונקציות הללו חשובה על מנת להבטיח ששירותי קייטרינג ניתנים ביעילות וביעילות. התכנון כרוך בהגדרת יעדים ויעדים לעסקי הקייטרינג, ופיתוח תוכנית עסקית להשגת יעדים אלו. שלב זה חשוב על מנת להבטיח שעסק הקייטרינג יהיה רווחי ובר קיימא. פעולות כרוכות בביצוע משימות הנחוצות למתן שירותי הסעדה. זה כולל הכנת אוכל ושתייה, שירות לאורחים, הקמה ותקלה באירוע, ומשימות לוגיסטיות נוספות. ארגון האירוע כולל פיתוח נושא ולוח זמנים לאירוע, ובחירה ושריון המקום. שלב זה חשוב על מנת להבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה ולאורחים תהיה חוויה חיובית. הציוד כולל את כל הפריטים הדרושים למתן שירותי קייטרינג, כגון שולחנות, כיסאות, כלי מטבח, כלי זכוכית וכלי הגשה. שלב זה חשוב על מנת להבטיח שלעסק הקייטרינג יהיו הפריטים הדרושים למתן שירותים. היישום כרוך בהפעלת תוכנית הקייטרינג. זה כולל ביצוע המשימות הנחוצות למתן שירותי קייטרינג, כגון אוכל ו

הקפד לקחת בחשבון את הכמות, האיכות, הדחיפות וההשקעה הנדרשת בעת העסקת העובד הבא שלך. גיוס האדם הנכון לתפקיד יכול להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון, לכן חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הללו.

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות

הנהלת הקייטרינג אחראית תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה של פעולות ההסעדה של ארגון. עליהם להבטיח שפעולות הקייטרינג מתנהלות בצורה חלקה ויעילה כדי לענות על צרכי הלקוחות.

בדרך כלל התפקידים כוללים: הכנה ואחסון בטיחות מזון לפני ובמהלך אירועים הקמת כל השולחנות ואזורי שירות המזון עם כיסאות, מצעים וכלים הגשת אוכל לאורחים באירועים ניקיון ופירוק פינת האוכל על ידי פינוי כל כלי השולחן, המצעים, האשפה והרהיטים.

מסקנה

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג לאירוע שלכם. ראשית, אתה צריך להחליט איזה סוג של אוכל אתה רוצה להגיש. זה יעזור לך לצמצם את החיפוש אחר קייטרינג. לאחר מכן, עליך לשקול את התקציב שלך. הקפידו לקבל הצעות מחיר מכמה קייטרינגים שונים כדי שתוכלו להשוות מחירים. לבסוף, כדאי לבקש המלצות מחברים או משפחה שהשתמשו בקייטרינג בעבר. ברגע שיש לך את כל המידע הזה, תוכל לקבל החלטה מושכלת לגבי איזה קייטרינג מתאים לך.

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג. גודל האירוע, סוג האירוע, רשימת האורחים המוצעת והתקציב הם כולם גורמים חשובים. לאחר ששקלתם את כל הגורמים הללו, תוכלו להתחיל לצמצם את רשימת הקייטרינג הפוטנציאליים שלכם. לאחר שתהיה לך רשימה קצרה של קייטרינג פוטנציאלי, עליך לבקר במתקנים שלהם ולדבר עם נציגיהם. הקפידו לשאול על הניסיון שלהם בקייטרינג לאירועים דומים, באיזה סוג מזון הם מתמחים ומה המדיניות שלהם לגבי ביטולים ושינויים. הקפידו לקבל גם חוזה בכתב המתאר את כל השירותים שיינתנו והמחירים שסוכמו. בחירת הקייטרינג המתאים היא צעד חשוב להבטיח שהאירוע שלכם יצליח.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן