קייטרינג לאירועים בבית כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג לאירועים בבית כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כשזה מגיע לבחירת קייטרינג לאירוע שלכם, יש לקחת בחשבון מספר גורמים. להלן 7 טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם: 1. קבעו את התקציב שלכם. זהו שלב ראשון וחשוב בבחירת קייטרינג. אתה צריך לדעת כמה אתה מוכן להוציא על שירותי קייטרינג. 2. הכר את רשימת האורחים שלך. זה יעזור לך לקבוע את מספר האורחים שתצטרך לארח. 3. בחר את התפריט שלך. זהו שלב חשוב בבחירת קייטרינג. עליכם להחליט איזה סוג אוכל תרצו להגיש באירוע שלכם. 4. שקול את מיקום האירוע שלך. זה יעזור לך לקבוע אם הקייטרינג שאתה שוקל מסוגל להתאים למיקום האירוע שלך. 5. קבעו את זמינותו של הקייטרינג. זה חשוב כדי להבטיח שהקייטרינג שאתה שוקל זמין בתאריך האירוע שלך. 6. בקש הפניות. זוהי דרך טובה לקבל מושג על איכות העבודה של הקייטרינג. 7. קבל הכל בכתב. זה חשוב כדי למנוע אי הבנות.

1. קבל הפניות מחברים או משפחה שאירחו לאחרונה אירוע. 2. חקר חברות קייטרינג באינטרנט וקרא ביקורות של לקוחות. 3. יש לוודא שהקייטרינג מורשה ומבוטח. 4. בקשו לטעום מהאוכל לפני קבלת החלטה סופית. 5. קבל הערכה מפורטת של כל העלויות הכרוכות בכך. 6. קבעו אם הקייטרינג יכול להיענות לבקשות תזונתיות מיוחדות. 7. שאלו לגבי מדיניות הקייטרינג לגבי ביטולים או שינויים.

מהן שבע התכונות של קייטרינג מצליח?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, להיות מסוגל לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק, ולהיות מסוגל לתקשר עם אחרים. אהבה לאנשים ולאוכל היא גם חיונית, כמו גם היכולת להתמודד עם לחץ.

לשכנע לקוח לשנות מנה יכול להיות קשה, אבל חשוב להיות אדיב, טקט ודיפלומטי. תקשורת טובה וכישורי אנשים חיוניים על מנת לבנות מערכת יחסים טובה עם לקוחות ולערוך אירועים מוצלחים.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג

ישנם מספר גורמים שעליך לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם או לא לארגן את האירוע שלך. התקציב שלך הוא גורם חשוב אחד, שכן קייטרינג יכול להיות יקר. הפורמליות של האירוע שלך היא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון. אם האירוע שלכם הוא עניין רשמי, קייטרינג עשוי להיות אופציה טובה. מטרת האירוע שלכם היא גם משהו שצריך לחשוב עליו. אם אתם מארחים אירוע גדול, ייתכן שיהיה צורך בקייטרינג כדי לספק מספיק אוכל לכל האורחים שלכם. לבסוף, עליך לשקול את המשאבים והניסיון האישי שלך בעת תכנון אירוע. אם אין לך הרבה זמן או ניסיון, קייטרינג עשוי להיות אופציה טובה.

תשומת לב לפרטים היא מיומנות קריטית עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חיוני לזכור ולהקפיד על פרטים חשובים כדי להבטיח אירוע מוצלח. תשומת לב רבה אפילו לפרטים הקטנים ביותר יכולה לעשות הבדל גדול באיכות אירוע הקייטרינג.

מה כדאי לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג?

כאשר מדובר בבחירת שירות קייטרינג, ישנם מספר גורמים מרכזיים שכדאי לזכור על מנת להבטיח שתקבלו את ההחלטה הטובה ביותר עבור האירוע שלכם. בראש ובראשונה, אתה רוצה לוודא ששירות הקייטרינג שאתה בוחר מציע אוכל באיכות גבוהה. אחרי הכל, האוכל הוא האטרקציה המרכזית בכל אירוע! הקפידו לקרוא ביקורות מלקוחות עבר כדי לקבל מושג על איכות המזון של שירות הקייטרינג. בנוסף, תרצה לשקול את עלות שירות הקייטרינג. קבל הצעות מחיר מכמה חברות שונות כדי להבטיח שאתה מקבל את התמורה הטובה ביותר לכספך. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את הניסיון של שירות הקייטרינג. ודאו שיש להם ניסיון בקייטרינג לסוג האירוע שאתם מארחים. לבסוף, אם יש לך צרכים או בקשות מיוחדות כלשהן, הקפד למסור אותן לשירות הקייטרינג מראש כדי להבטיח שהם יוכלו להתאים לך.

1. זמינות: ודא שהקייטרינג המועדף עליך זמין עבורך. תאריך האירוע המיועד. 2. סגנון שירות: לספירת האורחים ולסגנון האירוע שלך תהיה השפעה גדולה על סוג התמיכה בקייטרינג שאתה צריך. 3. המקום: ודאו שהמקום מסוגל להתאים לצרכי הקייטרינג שלכם. 4. תפריטים: בחרו בקייטרינג המציע את סוג המטבח שאתם והאורחים שלכם תיהנו ממנו. 5. תקציב: קבע כמה אתה מוכן להוציא על שירותי קייטרינג.

מהם 3 סוגי הקייטרינג?

ישנם ארבעה סוגים שונים של קייטרינג: חתונה, חברה, אירוע חברתי וקייטרינג זיכיון. לכל סוג קייטרינג יתרונות ייחודיים משלו שיכולים להפוך את האירוע שלכם למיוחד. קייטרינג לחתונה הוא דרך מצוינת להתאים אישית את תפריט החתונה שלכם ולהפוך אותו לייחודי לאירוע שלכם. קייטרינג לחברות יכול להיות דרך מצוינת להרשים לקוחות ושותפים עסקיים. קייטרינג לאירועים חברתיים יכול להוסיף אלמנט של כיף וריגוש לכל אירוע. קייטרינג זיכיון יכול להיות דרך מצוינת לספק מזון ושתייה לאירועים גדולים.

בקייטרינג, נדיר שאנחנו עובדים במקום מאובזר כמו מטבח מסעדה. סביר להניח שרוב ההכנה וחלק מהבישולים המוקדמים נעשים מראש כשהגימור והציפוי נעשים במקום. זו יכולה להיות חולשה מכיוון שהיא מגבילה את יכולתנו לשלוט באיכות המזון ועלולה להוביל לחוסר עקביות. כמו כן, מנות שדורשות בישול או הרכבה של הרגע האחרון יכולות להיות קשות לביצוע בסביבת קייטרינג.

למה חשוב לבחור קייטרינג טוב

בחירת קייטרינג לחתונה שלכם צריכה להיות תהליך מהנה ופשוט! הקל על עצמך על ידי בחירה בקייטרינג בשירות מלא שיכול להתמודד עם כל דבר, החל מצוות עובדים וניקיון ועד לעריכת שולחן ושירות בר. העובדה שחברות שונות מטפלות בהיבטים שונים של הקייטרינג עלולה לגרום לכאוס ולהוות יותר כאב ראש עבורך.

1) פונקציות ארגוניות: עבור פונקציות ארגוניות, תוכל לבחור מתוך מגוון שירותי קייטרינג שיתאימו לצרכים שלך . מארוחות ערב רשמיות לשבת ועד קייטרינג בסגנון מזנון, תוכלו למצוא שירות קייטרינג שיהפוך את האירוע שלכם להצלחה. 2) מקומות לחתונה: כשזה מגיע לקייטרינג לחתונה, יש מגוון שירותים שיכולים להפוך את היום המיוחד שלכם לבלתי נשכח אפילו יותר. בין אם אתם צריכים ארוחת ערב בישיבה לאורחים שלכם או ארוחה מזדמנת יותר בסגנון מזנון, תוכלו למצוא שירות קייטרינג שיתאים לצרכים שלכם. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: אם אתם מארחים אירוע חברתי, כמו מסיבת יום הולדת, מקלחת לתינוק או מסיבת אירוסין, תוכלו למצוא שירות קייטרינג שיהפוך את האירוע שלכם להצלחה. מאוכל פינגר ועד לארוחת ישיבה, תוכלו למצוא שירות קייטרינג שיתאים לצרכים שלכם. 4) גיבוש זיכיון: למפגש נינוח יותר, כמו מסיבת בלוק או מפגש משפחתי, ניתן למצוא שירות קייטרינג שיציע מגוון מאכלי זיכיון. מנקניקיות והמבורגרים ועד צמר גפן מתוק וחרוטי שלג, תוכלו למצוא שירות קייטרינג שיהפוך את האירוע שלכם להצלחה. 5) קייטרינג פוד טראק: אם אתה

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

קייטרינג לאירוע יכול להיות משימה לא פשוטה, אבל יש כמה דברים חשובים שיש לקחת בחשבון שיקלו על התהליך. הראשון הוא סוג האירוע בו אתה מקיים קייטרינג – זה יכתיב את סוג האוכל והשתייה שתצטרך לספק. השני הוא התקציב שלך – אתה צריך לוודא שיש לך מספיק כדי לכסות את עלות האוכל והשתייה, כמו גם כל עלויות הצוות. לבסוף, אתה צריך לחשוב על רמת השירות שאתה צריך – האם תזדקק לצוות המלצרים או סתם מישהו שיגיש משקאות? עם הדברים האלה בחשבון, תוכל לארגן קייטרינג לאירוע בקלות.

בראש ובראשונה, אתה רוצה לוודא שהמסעדה שתבחר מגישה אוכל טוב. כמובן שלכל אחד יש טעם שונה, אז תרצו לשקול לאיזה סוג אוכל אתם במצב הרוח. אם אתם מחפשים מטבח מסוים, תרצו לוודא שהמסעדה שתבחרו מתמחה בכך. לאחר מכן, תרצו לוודא שנוח לכם במסעדה. זה כולל הכל מהטמפרטורה ועד רמת הרעש ועד הישיבה. אם לא נוח לך, אתה לא הולך ליהנות מהארוחה שלך. גם האווירה במסעדה חשובה. אתה רוצה לוודא שזה מקום שאתה מרגיש בנוח לבלות בו. השירות במסעדה הוא דבר נוסף שיש לקחת בחשבון. אתה רוצה לוודא שהצוות ידידותי ויעיל. לבסוף, תרצה לשקול את המחיר. אתה לא רוצה לבזבז יותר מדי, אבל אתה גם לא רוצה ללכת למקום זול מדי. אתה רוצה למצוא איזון שמתאים לך. אם תזכור את הדברים האלה, אתה בטוח תמצא מסעדה נהדרת לאכול בה.

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות

ארבעת הפונקציות של ניהול קייטרינג הן תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה . תכנון הוא תחום הליבה של כל פונקציות הניהול. באחריות מנהל הקייטרינג לפתח וליישם תכנית קייטרינג העונה על צרכי הלקוח. ארגון הוא התפקיד השני של הניהול. על מנהל הקייטרינג לוודא שכל הפעילויות הדרושות לביצוע מוצלח של תכנית הקייטרינג מבוצעות. זה כולל משימות כמו רכישת אספקה, גיוס והדרכה של צוות ופיתוח חומרי שיווק וקידום מכירות. בימוי הוא התפקיד השלישי של הניהול. מנהל הקייטרינג אחראי לפיקוח על כל ההיבטים של ביצוע הקייטרינג. זה כולל תיאום צוות, הכנת אוכל ווידוא שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. שליטה היא האחרונה מבין ארבעת פונקציות הניהול. על מנהל הקייטרינג לעקוב אחר התקדמות הקייטרינג ולבצע התאמות לפי הצורך על מנת להבטיח שהאירוע יצליח. זה כולל הערכת שביעות רצון הלקוחות, מעקב אחר מכירות ומעקב אחר הוצאות.

תפקידו של עוזר קייטרינג יכול להיות מגוון ומעניין. ייתכן שאתה אחראי על תכנון התפריט וביצוע ההנחיות בנושא תזונה ואכילה בריאה. תצטרך גם ליישב הכנסה יומית, להכין ארוחות ולפקח ולנהל אספקה במסגרת תקציב. פיתוח קשרים עם ספקי מזון חשוב גם בתפקיד זה, כמו גם הבטחת עמידה במדיניות הבריאות והבטיחות.

מהן אחריות הקייטרינג?

קייטרינג אחראי לספק שירות מזון באירוע או במקום. זה יכול לכלול הכל, החל מהקמת אזור שירות האוכל ועד להגשת האוכל לאורחים. קייטרינג עשוי להיות אחראי גם לקישוט אזור שירות המזון ולוודא שהוא נקי וייצוגי.

ניתוחי SWOT יכולים להיות מועילים במספר דרכים שונות. ראשית, הם יכולים לספק תובנות לגבי תחומים שבהם לעסק עשויים להיות יתרונות על פני מתחריו (חוזקות), כמו גם תחומים שבהם הוא עשוי להיות פגיע (חולשות). יתר על כן, ניתוחי SWOT יכולים גם להדגיש הזדמנויות פוטנציאליות לצמיחה, כמו גם איומים פוטנציאליים שעלולים להשפיע לרעה על העסק. בסופו של דבר, המטרה של ניתוח SWOT היא לעזור לעסקים לזהות תחומים שבהם הם יכולים להשתפר, ולקבל החלטות מושכלות יותר לגבי איך להמשיך בעתיד.

אילו שאלות לשאול שירות קייטרינג

1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתה מספק דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים? 8. מהי המדיניות שלך לגבי ביטולים? 9. האם יש לך ביטוח אחריות?

10 השאלות המובילות לראיונות קייטרינג נועדו לעזור להעריך את התאמתו של מועמד לתפקיד מנהל קייטרינג. הם מכסים תחומים כמו שירות לקוחות, עבודת צוות, התמודדות עם מצבים קשים ועוד. הנה כמה טיפים איך לענות עליהם: 1. ספר לנו על עצמך זו ההזדמנות שלך למכור את עצמך ולהדגיש את התאמתך לתפקיד. דבר על הניסיון שלך בתעשיית הקייטרינג, על הכישורים והחוזקות שלך ועל יעדי הקריירה שלך. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? היה ברור לגבי השאיפות שלך ומה אתה מקווה להשיג בתפקיד מנהל הקייטרינג. הצג את המחויבות שלך לתפקיד ואת היכולת שלך להתקדם בתוך החברה. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? היו כנים לגבי החוזקות והחולשות שלכם. מנהלי קייטרינג צריכים להיות מסוגלים לעבוד תחת לחץ ובצוות, אז התמקדו ביכולת שלכם לעשות את הדברים האלה. 4. איך עובדים תחת לחץ? תאר תקופה שבה נאלצת לעבוד תחת לחץ בתעשיית הקייטרינג. איך התמודדת ומה הייתה התוצאה? 5. איך עובדים בתוך צוות? מנהלי קייטרינג צריכים להיות

מסקנה

1. ערכו רשימה של פריטי החובה שלכם. 2. השוו מחירים ושירותים. 3. קרא ביקורות ובדוק הפניות. 4. יש לוודא שהקייטרינג מבוטח ומורשה. 5. שאל על נוהלי בטיחות המזון שלהם. 6. קבלו טעימה. 7. ערכו חוזה.

כאשר מתכננים אירוע, חשוב לבחור קייטרינג שיתאים לצרכים שלכם. יש לזכור כמה דברים בבחירת קייטרינג. ראשית, עליכם להחליט איזה סוג אוכל אתם רוצים להגיש באירוע שלכם. לאחר מכן, עליך לשקול את התקציב שלך ואת המחירים של הקייטרינג. לבסוף, עליכם לוודא שהקייטרינג זמין בתאריך האירוע שלכם. עם הטיפים האלה בחשבון, תהיו בטוחים שתבחרו את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן