קייטרינג בשוהם כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בשוהם כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת הקייטרינג הטוב ביותר היא שלב חשוב באירוח אירוע מוצלח. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג, כולל תקציב, אפשרויות תפריט וצרכים תזונתיים מיוחדים. מדריך זה יספק תהליך שלב אחר שלב לבחירת הקייטרינג הטוב ביותר לאירוע שלכם.

1. ערכו רשימה של סוגי האוכל שאתם והאורחים שלכם רוצים. 2. חקור קייטרינג באזור שלך והסתכל בתפריטים שלהם כדי לראות אם יש להם את מה שאתה מחפש. 3. בקשו המלצות מחברים או משפחה שהשתמשו בעבר בקייטרינג. 4. קבעו טעימות עם הקייטרינג כדי לראות אם האוכל שלו עומד בסטנדרטים שלכם. 5. קבלו חוזה מהקייטרינג שמתאר מה הם יספקו ובאיזה עלות. 6. יש לוודא שהקייטרינג מורשה ומבוטח. 7. תירגעו ותהנו מהאירוע שלכם בידיעה שהאוכל יטופל!

מהן 7 התכונות של קייטרינג מצליח?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, להיות מאורגן ובעל כישורי תקשורת טובים. הם חייבים גם להיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל, ולהיות מסוגלים להתמודד עם לחץ.

תשומת לב לפרטים חיונית עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים גדלים, הם הופכים מורכבים יותר ויש יותר פרטים שצריך לזכור. ציון פרטים מסוימים מייצר אירועי קייטרינג באיכות גבוהה יותר.

מה עלי לחפש בשירות קייטרינג

בבחירת חברת קייטרינג, כדאי לקחת בחשבון את הגורמים הבאים: 1. ניסיון: חשבו על סוג האירוע בו אתם נמצאים תכנון וניסיון חברת הקייטרינג בטיפול באירועים דומים. 2. הצעות ושירותים: ודאו שחברת הקייטרינג יכולה לספק את השירותים שאתם צריכים במחיר שאתם מוכנים לשלם. 3. תמחור ותשלום: הקפידו להבין את מבנה התמחור ותנאי התשלום של החברה. 4. זמינות: ודאו שחברת הקייטרינג יכולה להתאים לתאריך ושעת האירוע שלכם. 5. מיקום ופרטי התקשרות: הקפידו לקבל את כתובת החברה ופרטי התקשרות למקרה שתצטרכו להגיע אליהם. 6. בטיחות מזון והיגיינה: ודאו שלחברת הקייטרינג יש מוניטין טוב בבטיחות והיגיינה של מזון. 7. רישיון עסק וביטוח: ודא שחברת הקייטרינג היא בעלת רישיון מתאים ומבוטחת.

המפתח החשוב ביותר לעסק קייטרינג מצליח הוא איכות המזון. נאמר שארוחה שנעשתה באהבה טעימה יותר מאשר ארוחה שפשוט זורקים יחד. ודא שניתן לטעום את התשוקה שלך בכל מנה שאתה מגיש.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע, כגון סוג האירוע, התקציב וצוות המלצרים. חשוב לקבוע תחילה את סוג האירוע בו אתם עורכים, שכן הדבר יסייע בקביעת התקציב והיבטים נוספים של תהליך הקייטרינג. אם האירוע הוא עניין רשמי, ייתכן שתצטרך לשקול לשכור צוות המלצרים שיעזור לשרת את האורחים. עם זאת, אם האירוע מזדמן יותר, ייתכן שלא תצטרכו לשכור צוות נוסף. לאחר שקבעתם את סוג האירוע והתקציב, תוכלו להתחיל לתכנן את התפריט ופרטים נוספים של תהליך הקייטרינג.

1. קייטרינג לחתונה: למרות שכולנו מכירים קייטרינג לחתונה, נוכל גם להסכים שהקייטרינג משפיע מאוד על אותו יום מיוחד. 2. קייטרינג תאגידי: בין אם זה ישיבת דירקטוריון או אירוע כלל חברה, קייטרינג תאגידי יכול להיות דרך מצוינת להראות לעובדים או ללקוחות שלך שאתה מעריך אותם. 3. קייטרינג לאירועים חברתיים: ממסיבות יום הולדת ועד מסיבות פרישה, קייטרינג לאירועים חברתיים הוא דרך מצוינת להפוך כל אירוע למיוחד יותר. 4. קייטרינג זכיון: אם אתם מחפשים אפשרות קייטרינג ייחודית יותר, קייטרינג זכיון יכול להיות אופציה מצוינת לאירועים כמו קרנבלים או ירידים.

מה האם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לארגן את האירוע שלך או לא. האחד הוא תקציב – קייטרינג יכול להיות יקר, אז תצטרך לקחת את זה בחשבון בתקציב הכולל שלך לאירוע. אחר הוא פורמליות – אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק קייטרינג על מנת לספק שירות ברמה גבוהה יותר. מטרת האירוע היא גם משהו שצריך לקחת בחשבון – אם מדובר באירוע חברה, אולי צפוי קייטרינג, אבל אם מדובר במפגש יותר לא רשמי, אולי אין צורך בכך. מספר האורחים הוא גם פקטור – אם אתם מצפים לכמות גדולה של אנשים, קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר על מנת לוודא שכולם יאכלו. לבסוף, יש לקחת בחשבון גם משאבים אישיים וניסיון בתכנון – אם אין לך הרבה זמן או אנרגיה להקדיש להכנת מזון, קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר.

קייטרינג הוא חלק חשוב בכל אירוע או אירוע מיוחד. היא אחראית על שירות המזון והמשקאות, ולעתים קרובות ממלאת תפקיד גדול בתכנון האירוע הכולל. להלן 7 הפונקציות העיקריות של הקייטרינג: 1. תכנון – על הקייטרינג לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם מתכנני האירוע כדי להבין את החזון לאירוע ואיזה סוג של שירות מזון ומשקאות נדרש. הם יצטרכו לפתח תוכנית מפורטת שמתארת בדיוק מה יסופק וכיצד היא תוצג. 2. תפעול – ביצוע משימות – לאחר שתכנית הקייטרינג מונחת, באחריות צוות הקייטרינג לבצע אותה ללא דופי. זה כולל תיאום עם צוות אירוע אחר, הזמנת אספקה, הכנת מזון והקמה/פירוק של אזור השירות. 3. ארגון האירוע – קייטרינג אחראי לרוב על ארגון שירות המזון והמשקאות במסגרת לוח הזמנים הכולל של האירוע. זה כולל עבודה עם ספקי אירועים אחרים כדי להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה ובזמן. 4. ציוד – לקייטרינג צריך להיות ציוד מתאים לביצוע התכנית ומתן רמת השירות הנדרשת. זה יכול לכלול הכל ממכשירי מטבח ועד כלי הגשה וכלי זכוכית ומצעים. 5

אילו גורמים תורמים להצלחתו של קייטרינג

עסק הקייטרינג קשה. כדי להצליח, צריך קודם כל להכין אוכל טעים. שנית, שירות לקוחות הוא המפתח. כישורי ארגון הם גם חובה על מנת להצליח בקייטרינג. שלישית, שמירה על מראה מקצועי חיונית. רביעית, חשוב להציע מחירים תחרותיים. אחרון חביב, שמירה על רווחים גבוהים מבלי לוותר על איכות השירות היא חיונית.

ישנם מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת שירות קייטרינג לאירוע שלך. הראשון הוא איכות המזון. אתם רוצים לוודא ששירות הקייטרינג שתבחרו מסוגל לספק אוכל באיכות טובה לאורחים שלכם. השני הוא ביקורות של לקוחות. אתה רוצה לקרוא מה אנשים אחרים אמרו על שירות הקייטרינג שאתה שוקל. השלישית היא עלות השירות. אתה רוצה לוודא ששירות הקייטרינג שאתה בוחר משתלם בתקציב שלך. הרביעי הוא חווית קייטרינג. אתם רוצים לוודא שלשירות הקייטרינג שתבחרו יש ניסיון בקייטרינג לאירועים כמוכם. החמישי הוא צרכים מיוחדים. אתה רוצה לוודא ששירות הקייטרינג שאתה בוחר מסוגל לתת מענה לכל צרכים תזונתיים מיוחדים שיש לאורחים שלך.

מה זה SWOT ניתוח בשירותי קייטרינג?

הסתכלות על העסק שלך מבעד לעדשת ה-SWOT יכולה להועיל מאוד בזיהוי אזורים שבהם אתה עלול להיות פגיע, וגם בניצול הזדמנויות שאתה עלול להתעלם מהם. זה גם יכול לעזור לך להתמקד בנקודות החוזק שלך ולחזק את החולשות שלך. כשמדובר בהזדמנויות, חשוב לחפש הזדמנויות שמתאימות היטב לקונספט, למותג ולשוק היעד של המסעדה שלך. וכשזה מגיע לאיומים, חשוב להיות מודע לגורמים חיצוניים ופנימיים כאחד שעלולים לסכן את העסק שלך.

כאשר מראיינים קייטרינג פוטנציאלי, חשוב לשאול על ניסיונו בענף האירוח . חשוב גם לשאול כיצד הם מתמודדים עם מצבי לחץ גבוה ולחץ בעבודה. בנוסף, כדאי לשאול כיצד הקייטרינג הפוטנציאלי יתמודד עם לקוח קשה או עם אחד מאורחיו. על ידי שאילת שאלות אלו, תוכל לקבל תחושה טובה יותר של היכולות של הקייטרינג הפוטנציאלי והאם הן יתאימו לאירוע שלך או לא.

מהם 3 המפתחות להצלחה

תקשורת: היכולת לתקשר ביעילות היא אחת המיומנויות החשובות ביותר שאתה צריך להצלחה בקריירה. בין אם אתה מתקשר עם הבוס שלך, עמיתים לעבודה או לקוחות, היכולת לתקשר בצורה ברורה, תמציתית ומכבדת היא חיונית. ביטחון עצמי: ביטחון עצמי הוא גם המפתח להצלחה בקריירה. גם אם אתה לא מרגיש שאתה האדם המוכשר ביותר לתפקיד, הפרעת ביטחון ביכולות שלך תגיע רחוק. אופי: האופי שלך חשוב גם להצלחה בקריירה. מעסיקים מחפשים עובדים עם יושרה, מוסר עבודה חזק וגישה חיובית. אם אתה יכול להראות שיש לך את התכונות האלה, יהיה לך סיכוי גבוה יותר להצליח בקריירה שלך.

6 המפתחות להצלחה כמבוגר הם: 1. נהל ביעילות את הזמן שלך 2. נהל ביעילות את הכסף שלך 3. הבן את ההקשר של המצב שלך 4. תמיד יש תוכנית גיבוי 5. שמור על רשת בריאה של חברים 6. דע מתי זה מתאים לומר "לא" ניהול זמן, ניהול כסף והבנת ההקשר של המצב שלך הם המפתח הצלחה כמבוגר. חשוב גם להחזיק תמיד בתוכנית גיבוי ולשמור על רשת חברים בריאה. לדעת מתי לומר "לא" היא חיונית לשמירה על הצלחתך.

מהו הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בתכנון תפריט קייטרינג?

עקרונות תכנון תפריט הם שיקולים חשובים בעת תכנון תפריט. איזון, איכות תזונתית, אסתטיקה וגיוון הם כולם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. הציוד והכוח אדם הזמינים להפקת והגשת התפריט הם גם שיקולים חשובים.

ניהול קייטרינג מקיף את כל הפונקציות המרכזיות של ההנהלה על מנת להבטיח שפעולות שירותי מזון ומשקאות מבוצעות ביעילות וביעילות. לפונקציית התכנון יש חשיבות מכרעת בניהול הסעדה, שכן היא מכתיבה את הכיוון הכולל של הפעולה וכרוכה בקבלת החלטות על מרכיבים מרכזיים כמו תכנון תפריט, תקצוב ותזמון. פונקציית הארגון כוללת הפעלת התוכנית והבטחה שכל המשאבים הדרושים נמצאים במקום. תפקיד ההנחיה כרוך בהובלה והנעת צוות לביצוע תפקידם ביעילות, והקפדה על שמירה על סטנדרטים גבוהים של שירות לקוחות. פונקציית הבקרה חשובה על מנת להבטיח שכל פעולות הקייטרינג פועלות בצורה חלקה ויעילה, ושכל בעיה מזוהה ומתוקנת בזמן.

מה הוא החלק המאתגר ביותר בלהיות קייטרינג

תעשיית הקייטרינג יכולה להיות מסובכת לניווט, עם אתגרים נפוצים רבים המתעוררים לאורך הדרך. עם זאת, עם מעט תכנון וארגון קפדניים, ניתן להתגבר על אתגרים אלו בקלות יחסית. אחד האתגרים הגדולים ביותר איתם מתמודדים עסקי קייטרינג הוא תחלופת עובדים גבוהה. זה יכול להיות כאב ראש אמיתי, לא רק מבחינת עלות הכשרת צוות חדש, אלא גם מבחינת שמירה על רמת שירות טובה. כדי להילחם בכך, חשוב ליצור סביבת עבודה טובה ולהציע שכר והטבות תחרותיות. אתגר נפוץ נוסף הוא שעות ארוכות. לעתים קרובות זה בלתי נמנע בתעשיית ההסעדה, אך ניתן למתן אותו על ידי הבטחת הצוות נח היטב ולוקח הפסקות קבועות. כמו כן, חשוב שתהיה מערכת טובה לניהול דפוסי משמרות. הדרכת לקוחות יכולה להיות גם אתגר, במיוחד אם אתה מספק קייטרינג לקבוצות גדולות. חשוב לוודא שכולם יודעים מה הם עושים ושהוא מודע לכל דרישות תזונתיות. דרך טובה לעשות זאת היא ליצור מדריך פשוט שלב אחר שלב שניתן לעקוב אחריו בקלות. לבסוף, בזבוז מזון הוא נושא גדול בתעשיית ההסעדה. לעתים קרובות זה בלתי נמנע, אך ישנם צעדים שניתן לנקוט

האתגר הגדול ביותר עבור אנשי מקצוע בתחום בטיחות המזון במגזר ההסעדה הוא היעדר תרבות בטיחות מזון במקום העבודה. בענף עתיר כוח אדם כמו קייטרינג, מחויבות ההנהלה לבטיחות מזון היא חיונית, ויש להוכיח מחויבות זו לעובדים אחרים בכוח העבודה. תרבות בטיחות מזון חזקה מתחילה בהנהלה שנותנת את הטון ושמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות מזון. העובדים חייבים להיות אחראים לתקנים אלה ויש לתת להם את המשאבים וההכשרה לעמוד בהם. כאשר בטיחות המזון נלקחת ברצינות על ידי כולם בעסקי הקייטרינג, הסיכון למחלות הנישאות במזון פוחת באופן משמעותי.

מילים אחרונות

יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת הקייטרינג הטוב ביותר לאירוע שלכם. ראשית, תרצו לשקול את סוג האירוע שאתם מארחים. זה יעזור לך לצמצם את רשימת הקייטרינג שלך לאלו שמתמחים בסוג המטבח או השירות שאתה מחפש. לאחר שתהיה לך רשימה של קייטרינג פוטנציאלי, תרצה להתחיל ליצור איתם קשר כדי לקבל הצעות מחיר. כשאתה עושה זאת, הקפד שיהיה לך מושג ברור מה אתה רוצה מבחינת תפריט, שירות ומחיר. זה יעזור לקייטרינג לתת לך הצעת מחיר מדויקת. לאחר שקיבלת הצעות מחיר מכמה קייטרינגים שונים, תוכל להתחיל לצמצם את הבחירות שלך. משם, אתה יכול לארגן פגישה עם הבחירות המובילות שלך כדי לדון בפרטי האירוע שלך. זה גם זמן טוב לבקש הפניות מכל קייטרינג. לאחר הפגישה עם הבחירות המובילות שלך, אתה אמור לקבל מושג טוב איזה קייטרינג מתאים ביותר לאירוע שלך. הקפידו לחתום על חוזה עם הקייטרינג שתבחרו, וקבל הכל בכתב כדי למנוע הפתעות בהמשך הדרך.

בחירת הקייטרינג הטוב ביותר היא חלק קריטי בתכנון כל אירוע. עלויות הקייטרינג יכולות להצטבר במהירות, לכן חשוב לבחור בקייטרינג שלא רק מספק אוכל טוב אלא גם נותן תמורה לכסף. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג הטוב ביותר לאירוע שלכם: 1. ראשית, החליטו איזה סוג אירוע אתם מתכננים ואיזה סוג אוכל תרצו להגיש. זה יעזור לך לצמצם את החיפוש שלך. 2. ברגע שאתה יודע איזה סוג של אוכל אתה רוצה, התחל לחפש קייטרינג שמתמחים במטבח הזה. 3. קבלו כמה הצעות מחיר מקייטרינגים שונים והשוו את המחירים שלהם. 4. בקש הפניות מלקוחות קודמים וקרא ביקורות מקוונות. 5. יש לוודא שהקייטרינג מורשה ומבוטח. 6. נפגש עם הקייטרינג באופן אישי כדי לקבל תחושה לאישיות ולמקצועיות שלו. 7. שאל על נהלי בטיחות המזון שלהם וודא שיש להם רישיון מטפל במזון בתוקף. 8. לבסוף, סמכו על אינסטינקט הבטן שלכם ובחרו בקייטרינג שאתם מרגישים איתו הכי בנוח. בעקבות אלה

תוכן עניינים

דילוג לתוכן