קייטרינג במודיעין כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג במודיעין כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כאשר אתם מתכננים אירוע, חשוב לבחור את הקייטרינג המתאים. יש כמה דברים שכדאי לזכור כאשר אתה מקבל את ההחלטה שלך. ראשית, אתה צריך לחשוב על התקציב. אתה גם צריך לשקול את סוג האירוע שאתה מקיים. אם מדובר באירוע רשמי, תרצו לבחור בקייטרינג שיש לו ניסיון באירוע מסוג זה. אתה גם צריך לחשוב על רשימת האורחים. אם יש לכם מספר גדול של אורחים, תרצו לבחור בקייטרינג שיוכל להתמודד עם מספר זה של אנשים. לבסוף, אתה צריך לחשוב על התפריט. תרצה לבחור קייטרינג שיוכל לספק את האוכל שאתה והאורחים שלך תאהבו.

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג. ראשית, תרצו לחשוב על סוג האירוע שאתם עורכים ואיזה סוג אוכל אתם רוצים להגיש. האם תזדקק לקייטרינג בשירות מלא עם צוות מלצרים, או שמא יספיק סגנון מזנון נינוח יותר? לאחר מכן, תצטרך לשקול את התקציב שלך ולוודא שהקייטרינג שתבחר הוא בטווח המחירים שלך. כדאי גם לקרוא ביקורות ולבקש המלצות כדי לקבל מושג על איכות האוכל והשירות. לאחר ששקלתם את כל הגורמים הללו, תוכלו לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים על מנת לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיו. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם אחרים כדי לתאם את כל ההיבטים של האירוע. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד היטב עם לחץ על מנת להבטיח שהכל יעבור בצורה חלקה.

כשמדובר בבחירת שירות קייטרינג, יש כמה גורמים מרכזיים שכדאי לזכור כדי להבטיח אירוע מוצלח. בראש ובראשונה, איכות המזון היא בעלת חשיבות עליונה. אחרי הכל, אף אחד לא רוצה להשתתף באירוע שבו האוכל נמוך. הקפידו לקרוא ביקורות ולקבל המלצות מחברים או משפחה על מנת למצוא שירות קייטרינג שידוע בהגשת אוכל טעים. שנית, תרצה לשקול את עלות השירות. קייטרינג יכול להיות יקר ולכן חשוב למצוא חברה שמתאימה לתקציב שלכם. זכור, עם זאת, שהאמרה "אתה מקבל מה שאתה משלם עבורו" נכונה לרוב בכל הנוגע לקייטרינג. במילים אחרות, האפשרות היקרה ביותר היא לא בהכרח האפשרות הטובה ביותר. שלישית, תרצו לבחור בשירות קייטרינג עם ניסיון רב. זה יבטיח שהם יוכלו לטפל באירוע שלך בצורה חלקה ובקלות. לבסוף, אם יש לך צרכים או בקשות מיוחדות, הקפד למסור את אלה לשירות הקייטרינג מראש. בדרך זו, הם יכולים להיות בטוחים שיתאימו אליכם ויהפכו את האירוע שלכם להצלחה.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלכם? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתה מספק דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים?

תמיד חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים בעבודה עם לקוחות, שכן ייתכן שיהיה עליך לשכנע אותם להחליף מרכיב או לשנות מנה. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

אם אתם עורכים קייטרינג לאירוע, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כדי לוודא שהוא מוצלח. ראשית, עליכם להחליט באיזה סוג אירוע מדובר. זה יעזור לקבוע את התקציב שאתה צריך להפריש. חשוב גם לחשוב האם תזדקקו לצוות מלצרים ואיזה שירות הם יספקו. על ידי לקיחת גורמים אלה בחשבון, אתה יכול להבטיח שהאירוע שלך יצליח.

קייטרינג יכול ליצור או לשבור אירוע מיוחד. לכן חשוב לבחור את סוג הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם. להלן ארבעת סוגי הקייטרינג הפופולריים ביותר: קייטרינג לחתונה: קייטרינג לחתונה עוסק בהפיכת היום המיוחד של החתן והכלה למושלם. מהאוכל ועד העיצוב, הכל חייב להיות מושלם. קייטרינג תאגידי: קייטרינג תאגידי עוסק בהרשים לקוחות ושותפים עסקיים. האוכל חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר, והשירות חייב להיות ללא דופי. קייטרינג לאירועים חברתיים: קייטרינג לאירועים חברתיים עוסק כולו ביצירת אווירה כיפית וחגיגית. האוכל צריך להיות טעים והשירות צריך להיות ידידותי ומסביר פנים. קייטרינג בזיכיון: קייטרינג בזכיון עוסק כולו במתן מזון ושתייה במחיר סביר. האוכל צריך להיות באיכות טובה, והשירות צריך להיות מהיר ויעיל.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

אם יש לך תקציב מצומצם, ייתכן שקייטרינג אינו האפשרות הטובה ביותר עבור האירוע שלך. עם זאת, אם אתם מארחים אירוע רשמי או מספר רב של אורחים, קייטרינג יכול להיות דרך מצוינת להבטיח שכולם יהיו מאוזנים ומאושרים. אם אינך בטוח אם יש לך את המשאבים האישיים לקיים אירוע מוצלח, קייטרינג יכול להיות דרך מצוינת להוריד חלק מהלחץ.

כאשר מתכננים חתונה או אירוע גדול אחר, זה חשוב לבחור בקייטרינג שיכול לספק שירות מלא. המשמעות היא שהם ידאגו להכל, החל מהקמת השולחנות ומתן צוות ועד לנקות לאחר מכן. שימוש במספר חברות לטיפול בהיבטים שונים של האירוע יכול לעתים קרובות להוביל לכאוס ולעבודה נוספת עבורך. במקום זאת, בחר בחברת קייטרינג שיכולה להתמודד עם הכל מתחילתו ועד סופו. זה יהפוך את חייכם להרבה יותר קלים ויעזור להבטיח שהאירוע יתקיים ללא תקלות.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שעל קייטרינג להחזיק

היכולת להגיש אוכל היא שיקול חשוב כאשר בחירת קייטרינג. לקייטרינג טוב יהיה צוות של אנשי מקצוע שיודעים לשרת את האורחים ולהציע אוכל טעים. צור קשר עם חברות קייטרינג שונות ושאל על יכולות ההגשה שלהן לפני קבלת החלטה סופית.

כשאתה מתראיין לתפקיד כקייטרינג, היה מוכן לדון בניסיון שלך בתעשיית האירוח, כמו גם כיצד אתה מתמודד עם לחץ תוך כדי עובד. ייתכן שתתבקש גם לתאר כיצד היית מתמודד עם לקוח קשה או אחד מהאורחים שלו. היו כנים ומקצועיים בתגובות שלכם.

האם קייטרינג בדרך כלל מספק מנות?

אם אתם מתכננים אירוע, חשוב למצוא שירות קייטרינג שיוכל לספק את כל מה שצריך כדי להצליח. שירותי קייטרינג רבים מציעים אפשרויות השכרת צלחות וכלי מטבח או עובדים עם צלחת וכלי כסף סטנדרטיים בתמחור שלהם. מעבר לתוספת של מרכז השולחן ונגיעות עיצוב, אתה אמור להיות מסוגל להגיע לאירוע שלך ולא צריך להרים אצבע! זה יכול לעזור לאירוע שלך להתנהל בצורה חלקה וללא מתחים.

בעת תכנון תפריט, חשוב לקחת בחשבון איזון, איכות תזונתית, אסתטיקה וגיוון. זה כולל דברים כמו צבע, מרקם, טעמים, צורות וגדלים של מזון. הציוד והכוח אדם הזמינים להפקת התפריט ולהגשתו הם גם שיקולים חשובים.

מהי החולשה של קייטרינג

חולשה פוטנציאלית אחת של קייטרינג היא שלא תמיד המטבח מאובזר כמו מטבח מסעדה. המשמעות יכולה להיות שיותר מעבודת ההכנה וחלק מהבישול המוקדם חייב להיעשות מראש, כאשר הגימור והציפוי יבוצעו במקום. זה יכול להקשות על הבטחת המזון טרי ואיכותי ביותר.

קייטרינג הוא ענף שקשה להיות בו עם הרבה אתגרים שיכולים להתעורר. כמה אתגרים נפוצים כוללים: תחלופת עובדים, שעות ארוכות, הדרכת לקוחות וארגון. קשה להתגבר על כל האתגרים הללו, אך עם ניהול נכון ניתן להתגבר עליהם. תחלופת עובדים היא אחד האתגרים הגדולים בקייטרינג. זה יכול להיות קשה להחזיק את הצוות בסביבה כאשר הם מופגזים כל הזמן בשעות ארוכות ולקוחות תובעניים. הדרך הטובה ביותר להתגבר על האתגר הזה היא לקיים צוות ניהול טוב שיוכל לשמור על מורל הצוות גבוה ולשמור עליהם מוטיבציה. שעות ארוכות הן עוד אתגר שכיח בקייטרינג. קייטרינג הוא עבודה מאוד תובענית ולעיתים עשויה לדרוש שעות ארוכות. יכול להיות שקשה להתגבר על זה, אבל הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לוודא שהעובדים שלך עברו הכשרה נכונה ושהם יודעים מה הם עושים. הדרכת לקוחות יכולה להיות אתגר, במיוחד אם הם לא מכירים את האוכל. הדרך הטובה ביותר להתגבר על האתגר הזה היא לוודא שיש לך תוכנית הכשרה טובה כדי שהעובדים יוכלו ללמוד את היתרונות והחסרונות של עסקי הקייטרינג. ארגון הוא אתגר נפוץ נוסף בקייטרינג. זה יכול להיות קשה לעקוב אחר כל האלמנטים השונים שנכנסים ל

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג?

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות באירועים. קייטרינג יכול להינתן על ידי קייטרינג, מסעדה או מקום האירוח. שבעת הפונקציות של הקייטרינג הן: תכנון, תפעול, ארגון האירוע, ציוד, יישום, בקרה והבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות.

1) כמות מאגר המועמדים שלך יכולה להשפיע באופן דרמטי על מי שאתה שוכר. אם יש לך מאגר גדול של מועמדים לבחירה, תוכל להיות סלקטיבי יותר ולהעסיק את המועמד הטוב ביותר. עם זאת, אם יש לך מאגר קטן של מועמדים, ייתכן שתצטרך להסתפק במועמד פחות כשיר. 2) איכות מאגר המועמדים שלך יכולה להשפיע גם על מי שאתה שוכר. אם יש לכם מאגר מועמדים איכותיים, תוכלו להיות סלקטיביים יותר ולהעסיק את המועמד הטוב ביותר. עם זאת, אם יש לך מאגר של מועמדים באיכות נמוכה, ייתכן שתצטרך להסתפק במועמד פחות כשיר. 3) הדחיפות למלא את התפקיד יכולה להשפיע גם על מי אתה שוכר. אם אתה צריך בדחיפות למלא את התפקיד, ייתכן שתצטרך להסתפק במועמד פחות כשיר. עם זאת, אם אתה יכול לקחת את הזמן שלך כדי למלא את התפקיד, אתה יכול להיות סלקטיבי יותר ולשכור את המועמד הטוב ביותר. 4) ההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש יכולה להשפיע גם על מי אתה שוכר. אם אתה מוכן להשקיע יותר בגיוס החדש, אתה יכול להיות סלקטיבי יותר ולהעסיק את המועמד הטוב ביותר. עם זאת, אם אינך מוכן להשקיע הרבה בגיוס החדש, ייתכן שתצטרך להסתפק במועמד פחות כשיר.

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות

הפונקציות החשובות ביותר של ניהול קייטרינג הן תכנון, ארגון, בימוי ובקרה. כל אחת מהפונקציות הללו חיונית להצלחת עסק הקייטרינג. תכנון הוא תהליך של קביעה מה צריך לעשות ואיך לעשות את זה. זהו השלב הראשון בתהליך הניהול והוא חיוני להצלחת כל עסק. ארגון הוא תהליך של הרכבת המשאבים שיידרשו לביצוע התוכנית. זה כולל משאבים אנושיים וחומריים כאחד. הכוונה היא תהליך של מתן הנחיות למי שיבצע את התוכנית. זה כולל גם צוות מפקח וגם לא מפקח. בקרה היא תהליך של מעקב אחר ההתקדמות וביצוע תיקונים לפי הצורך. זה חיוני כדי להבטיח שהתוכנית מבוצעת כמתוכנן ושהעסק משיג את מטרותיו.

קייטרינג אחראים על הכנת האוכל והגשתו באירועים. בדרך כלל הם מקימים את פינת האוכל, כולל שולחנות, כיסאות, מצעים וכלים, ומגישים אוכל לאורחים. הם גם מנקים לאחר מכן, מוציאים את כל כלי השולחן, המצעים, האשפה והרהיטים.

מילים אחרונות

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג. ראשית, החליטו איזה סוג אירוע אתם עורכים ואיזה סוג אוכל תרצו להגיש. אם אתם עורכים אירוע רשמי, אולי כדאי שתבחרו בקייטרינג המתמחה בסעודה רשמית. אם אתם עורכים אירוע מזדמן יותר, אולי תרצו לבחור בקייטרינג המתמחה בסעודה בסגנון מזנון. לאחר מכן, שקול את התקציב שלך. קייטרינג יכול לנוע במחירים, לכן חשוב למצוא אחד שמתאים לתקציב שלכם. הקפד לקבל הערכה מהקייטרינג לפני שתסיים את החלטתך. לבסוף, בקשו המלצות מחברים או משפחה שהשתמשו בקייטרינג בעבר. הם יוכלו לתת לך מידע ממקור ראשון על הניסיון שלהם והאם הם ימליצו או לא על הקייטרינג.

כאשר מתכננים אירוע, חשוב לבחור קייטרינג המתאים ביותר לצרכים שלך. לשם כך, תצטרכו לשקול את סוג האירוע שאתם מארחים, התקציב שלכם ומספר האורחים שאתם מצפים לו. לאחר שתבינו היטב את הצרכים שלכם, תוכלו להתחיל בחיפוש אחר קייטרינג. ישנן חברות קייטרינג רבות בחוץ, אז קחו את הזמן שלכם ומצאו אחת שנוח לכם איתה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן