קייטרינג בשומרון כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בשומרון כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

עם כל כך הרבה חברות קייטרינג בחוץ, זה יכול להיות קשה להחליט איזו מהן מתאימה לאירוע הבא שלכם. להלן 8 טיפים שיעזרו לכם לבחור את חברת הקייטרינג המושלמת: 1. מוניטין החברה – בחרו חברת קייטרינג בעלת מוניטין טוב בענף. 2. ניסיון באירוע – ודאו שלחברת הקייטרינג יש ניסיון בקייטרינג מסוג האירוע שאתם מתכננים. 3. גודל האירוע – בחרו חברת קייטרינג שתוכל להתאים בנוחות את גודל האירוע שלכם. 4. אפשרויות תפריט – דאגו לחברת הקייטרינג תפריט שאתם והאורחים שלכם תהנו ממנו. 5. תמחור – קבלו כמה הצעות מחיר מחברות קייטרינג שונות והשוו מחירים. 6. הפניות – בקשו הפניות מחברות הקייטרינג שאתם שוקלים ועקבו אחר הפניות אלו. 7. ביטוח – יש לוודא שחברת הקייטרינג מבוטחת בכל מקרה של תאונה או תקלה. 8. חוזה – הקפידו לחתום על חוזה עם חברת הקייטרינג שתבחרו כדי להגן על שני הצדדים.

1. הקפידו לבדוק את התפריט של חברת הקייטרינג מראש כדי לראות אם היצע האוכל שלה מתאים לצרכי האירוע שלכם . 2. קחו בחשבון את גודל חברת הקייטרינג והאם היא מסוגלת להתאים לגודל האירוע שלכם ולמיקומו. 3. חשוב לקבל הערכה של העלויות הכרוכות מראש כדי שלא יהיו הפתעות בהמשך. 4. דאגו לתקשר מראש עם חברת הקייטרינג כל הגבלות תזונתיות או אלרגיות. 5. תמיד כדאי לבקש הפניות מלקוחות עבר כדי לקבל מושג על איכות השירות של חברת הקייטרינג. 6. שימו לב לפרטים הקטנים במפגש עם חברת הקייטרינג כדי לקבל תחושה של המקצועיות שלהם. 7. הקפידו לחתום על חוזה עם חברת הקייטרינג המפרט את כל פרטי האירוע שלכם. 8. לאחר האירוע שלכם, קחו את הזמן לתת משוב לחברת הקייטרינג כדי שתוכל לשפר את השירותים שלה.

מהן התכונות שתשקול בבחירת ספק קייטרינג?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת לשים לב לפרטים, להיות מסוגל לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק, ולהיות מסוגל לתקשר עם אחרים. הם חייבים גם להיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל, ולהיות מסוגלים להתמודד עם לחץ.

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. ראשית, אתה צריך לשקול את התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז אתה צריך לוודא שאתה יכול להרשות זאת לעצמך. שנית, אתה צריך לשקול את הפורמליות של האירוע שלך. אם מדובר באירוע רשמי, אולי כדאי לשקול לארגן אותו כך שהכל יהיה מושלם. שלישית, אתה צריך לשקול את מטרת האירוע שלך. אם מדובר באירוע עסקי, אולי תרצו לדאוג לו כך שיעשה רושם טוב על האורחים שלכם. רביעית, אתה צריך לשקול את מספר האורחים שיש לך. אם יש לכם הרבה אורחים, אולי כדאי שתדאגו לכך שכולם יוכלו ליהנות מהאוכל. חמישית, אתה צריך לשקול את המשאבים האישיים שלך. אם אין לכם הרבה זמן או אנרגיה להכין אוכל, אולי כדאי שתדאגו לו. לבסוף, אתה צריך לשקול את הניסיון שלך בתכנון. אם מעולם לא תכננתם אירוע לפני כן, אולי תרצו לדאוג לו כדי שלא תצטרכו לדאוג לכל דבר.

מהו המפתח להצלחה בקייטרינג

המפתח החשוב ביותר להצלחת קייטרינג עסק קייטרינג הוא איכות המזון. נאמר שארוחה שנעשתה באהבה טעימה יותר מאשר ארוחה שפשוט זורקים יחד. ודא שניתן לטעום את התשוקה שלך בכל מנה שאתה מגיש.

כאשר בוחנים קייטרינג לאירועים, חשוב לשאול על המאכלים המיוחדים של הקייטרינג ומה הם ממליצים. כמו כן, חשוב לברר כיצד יוצג האוכל והעלות המשוערת. חשוב לדון בכל בקשה של הרגע האחרון או תזונתית עם הקייטרינג ולשאול על דגימה מהתפריט. ייתכנו חיובים נוספים עבור שירותים מסוימים, אז הקפד לשאול על אלה מראש.

כיצד אוכל לבחור קייטרינג לאירוע?

1. זכור את מיקום האירוע שלך בעת בחירת צוות קייטרינג. תרצו לוודא שהם מכירים את האזור ויכולים להגיע בקלות אל האירוע שלכם וממנו. 2. החליטו כמה גמישות אתם צריכים מקייטרינג לאירועים. חלק מהקייטרינגים עשויים להיות גמישים יותר מאחרים בכל הנוגע לבחירת התפריט, סידורי הישיבה וכו'. 3. בדוק את ביקורות הלקוחות של קייטרינג לאירועים לפני בחירתם. אתה רוצה לוודא שאתה עובד עם חברה מוכרת ואמינה. 4. סקור את עלויות הקייטרינג לאירועים. ודא שהמחירים שלהם עומדים בתקציב שלך. 5. בקשו לראות את האישורים של הקייטרינג לאירועים. זה יבטיח שהם יהיו מוסמכים לטפל באירוע שלך.

שירות קייטרינג טוב צריך להיות מותאם לספק כל תפריט באיכות הטובה ביותר. הם צריכים להיות מסוגלים לבצע את השירות בזמן ולהיות מסוגלים לנהל צוות גדול שיעבוד כאחד. והכי חשוב, הם צריכים להיות מסוגלים להשאיר את הלקוח מאושר.

מהם 7 הסוגים של הַסעָדָה?

שירותי קייטרינג ריכזנו רשימה של שירותי קייטרינג שונים כדי להקל עליך לבחור את סוג השירות שאתה צריך עבור האירוע שלך: 1) פונקציות ארגוניות 2) מקומות לחתונה 3) קייטרינג לאירועים חברתיים 4) איסוף זיכיונות 5) קייטרינג משאית מזון 6) קייטרינג במסעדה כל סוג של שירות קייטרינג מציע יתרונות שונים, אז הקפד לשקול את הצרכים שלך לפני קבלת החלטה. אם אתה זקוק לסיוע כלשהו, הצוות שלנו ישמח לעזור לך לבחור את שירות הקייטרינג המתאים לאירוע שלך.

7 P's של השיווק הם מסגרת ידועה שיכולה לשמש כדי לעזור לעסקים לתכנן את השיווק שלהם מַאֲמָצִים. 7 P's כוללים מוצר, מחיר, קידום, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. על ידי הקדשת זמן לשקול כל אחד מהמרכיבים הללו, עסקים יכולים לפתח אסטרטגיית שיווק מעוגלת היטב, אשר צפויה להוביל להצלחה.

מהם 3 שירותי קייטרינג נפוצים

עסקי שירותי קייטרינג מציעים סוגים שונים של שירות, אלה הם שירות ציפוי (ציפוי), שירות גרידון, שירות כסף מלא, שירות מזנון ושירות קפיטריה. שירותים מסוג זה ניתנים בהתאם להעדפת הלקוחות ולנושא האירוע.

תכנון: חברת הקייטרינג תצטרך קודם כל לשבת עם הלקוח ולדון מה הם מחפשים מבחינת תפריט , אווירה, ספירת אורחים ותקציב. לאחר מכן חברת הקייטרינג תרכיב הצעה לאירוע. תפעול – ביצוע משימות: לאחר הזמנת האירוע, חברת הקייטרינג תצטרך להתחיל לעבוד על הפרטים. זה יכלול הזמנת אספקה, גיוס והדרכה של צוות ויצירת לוח זמנים לאירוע. ארגון האירוע: חברת הקייטרינג תצטרך ליצור תכנית קומה לאירוע, וכן לוח זמנים לצוות הקייטרינג. הם יצטרכו גם לתאם עם ספקים אחרים שיספקו שירותים לאירוע. ציוד: חברת הקייטרינג תצטרך לוודא שיש ברשותה את כל הציוד הדרוש לאירוע. זה כולל דברים כמו כלי חרסינה, כלי כסף ומצעים. ביצוע: ביום האירוע תצטרך חברת הקייטרינג להקים את חלל האירוע וכן להכין ולהגיש את האוכל. הם גם יצטרכו לנקות לאחר מכן. שליטה: חברת הקייטרינג תצטרך לוודא שהכל יתנהל בצורה חלקה

מהן האסטרטגיות בעסקי קייטרינג?

אם אתה רוצה לקחת את עסק הקייטרינג שלך לשלב הבא, עליך להתמקד בחמשת תחומי המפתח האלה: 1) הארגון הוא המפתח: ודא שיש לך מערכת ברורה לניהול הזמנות, תשלומים ומלאי. זה יעזור לך להישאר בעניינים ולהבטיח שהעסק שלך מתנהל בצורה חלקה. 2) יצירת קשרים ועמותות יכולים להשתלם: התמודד עם מתכנני אירועים מקומיים ועמותות קייטרינג. זה יעזור לך להוציא את שמך החוצה ולזכות בהופעות קייטרינג נהדרות. 3) השתמש בנתונים כדי להניע את העסק שלך: עקוב אחר המכירות שלך, שביעות רצון הלקוחות ועלות הסחורה שנמכרה. מידע זה יעזור לך לקבל החלטות מושכלות לגבי העסק שלך. 4) התחדד בשיווק משפיע: מקד את מאמצי השיווק שלך בערוצים שיגיעו לקהל היעד שלך. בין אם זה מקוון או לא מקוון, ודא שהשיווק שלך עובד בשבילך. 5) התמקדו באוכל שיבדל אתכם: הציעו פריטי תפריט ייחודיים וחדשניים שיגרמו לעסק הקייטרינג שלכם לבלוט מהשאר. זה יעזור לך למשוך לקוחות חדשים ולשמור על הקיימים לחזור לעוד.

מנהלי קייטרינג זקוקים ליכולות תקשורת ובינאישיות מצוינות כדי להיות מסוגלים להתמודד עם לקוחות, צוות וספקים. הם חייבים להיות מסוגלים לארגן את זמנם ולעבוד ביעילות כדי לעמוד בלוחות זמנים ולהתאים לשינויים של הרגע האחרון. הם צריכים גם להיות בעלי חוש עסקי טוב ולהיות מסוגלים לקבל החלטות במהירות ובביטחון. לבסוף, מנהלי קייטרינג חייבים להיות מסוגלים לעבוד היטב בסביבה מגוונת, תוך התמקדות במתן שירות לקוחות מעולה.

איך אתה עונה על 10 השאלות המובילות בראיון קייטרינג

1. ספר לנו על עצמך: תן א הקדמה קצרה על עצמך, המדגישה את הניסיון שלך בתעשיית הקייטרינג. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? תאר את היעדים לטווח ארוך שלך וכיצד אתה מתכנן להשיג אותם. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? היו כנים ודברו על התכונות החיוביות והשליליות שלכם, ועל האופן שבו אתם פועלים כדי להתגבר על החולשות שלכם. 4. איך עובדים תחת לחץ? תאר תקופה שבה היית צריך לעבוד תחת לחץ ואיך התמודדת עם המצב. 5. איך עובדים בתוך צוות? ספר על הניסיון שלך בעבודה בצוות וכיצד אתה תורם להצלחת הצוות. 6. איך מתמודדים עם לקוחות קשים? שתף סיפור על תקופה שבה נאלצת להתמודד עם לקוח קשה וכיצד התמודדת עם המצב. 7. למה עזבת את העבודה האחרונה שלך? היו כנים לגבי הסיבות שלכם לעזיבה והדגישו שאתם מחפשים הזדמנות טובה יותר. 8. מה הזמינות שלך? הודע למראיין מתי אתה פנוי לעבודה ואם יש לך הגבלות תזמון כלשהן. 9. מה התעריפים שלך? היה מראש לגבי התעריפים שלך והיה מוכן ל

חוזה הקייטרינג צריך לכלול את כל המידע הרלוונטי לגבי התפריט, השירות וכל בקשות מיוחדות אחרות. בנוסף, עליו לכלול גם תנאי חוזה סטנדרטיים, כגון: תאריך סופי לשינויים, דרישות ביטוח, בריאות ובטיחות, מדיניות ביטול והפרת חוזה. זה יבטיח ששני הצדדים מודעים לחלוטין לאחריותם ושהאירוע יתנהל בצורה חלקה.

מהו הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בתכנון תפריט קייטרינג?

כאשר מתכננים תפריט, חשוב לקחת בחשבון מגוון גורמים על מנת ליצור ארוחה מאוזנת, תזונתית ומושכת מבחינה ויזואלית. הציוד והכוח אדם העומדים לרשותו לייצור והגשת המזון הם גם שיקולים חשובים. על ידי לקיחת כל הגורמים הללו בחשבון, אתה יכול להבטיח שהתפריט שלך יהיה כזה שהסועדים ייהנו ויעריכו.

בהנחה שאתה רוצה טיפים כיצד לבחור את אפשרויות האוכל המושלמות לאירוע שלך: 1. דע את אורחים והעדפותיהם – זה יעזור לך להתאים את אפשרויות האוכל למה שאתה יודע שהם יאהבו וייהנו. 2. תן להם אפשרויות בחירה- תן להם מגוון אפשרויות לבחירה כדי שכל אחד יוכל למצוא משהו שהוא אוהב. 3. שלבו מזונות עונתיים וטריים- שימוש במרכיבים בעונה לא רק יהיו סבירים יותר, אלא גם יהיו טעימים יותר. 4. צור תפריטים אזוריים- בהתאם למיקום האירוע שלך, זה יכול להיות כיף ליצור תפריט שמדגיש את המטבח המקומי. 5. התאימו את האוכל שלכם ללוח הזמנים של האירוע- אם האירוע שלכם ארוך, הקפידו על אפשרויות אוכל שישאירו את האורחים מרוצים לאורך כל היום. 6. צפו בדרישות תזונתיות מיוחדות- הקפידו על אפשרויות מזון זמינות לאורחים עם הגבלות תזונתיות או אלרגיות. 7. חשבו תמיד על מצגת- אורח יעריך מצגת אוכל אטרקטיבית וראויה לאינסטגרם בדיוק כמו הטעם!

מהם 4 סוגי הקייטרינג הכלליים

קייטרינג לחתונה כולל בדרך כלל מגוון מאכלים ומשקאות שנועדו לרצות אורחים מכל הגילאים והרקעים. פריטים פופולריים כוללים מתאבנים, מנות עיקריות, תוספות, קינוחים ושמפניה. קייטרינג לחברות הוא שירות המספק שירות מזון ומשקאות לעסקים וארגונים. הוא מסופק בדרך כלל על ידי מסעדות, קייטרינג או חברות שירותי מזון. קייטרינג לאירועים חברתיים הוא שירות המספק שירות מזון ומשקאות למפגשים חברתיים כגון חתונות, מסיבות וכנסים. קייטרינג זיכיון הוא סוג של קייטרינג שנמצא בדרך כלל באירועים כמו ירידים, פסטיבלים ואירועי ספורט. זכיינים מוכרים בדרך כלל מזון ומשקאות מדוכנים או עגלות ניידות.

קייטרינג הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר לעריכת אירוע מוצלח. הסיבה לכך היא שהאוכל המוגש באירוע יכול להפוך או לשבור את כל החוויה לאורחים. אוכל טרי ואיכותי, טעים ומושך הוא משהו שהאורחים יזכרו ויעריכו. זו הסיבה שחיוני למצוא קייטרינג שיכול לספק מזון מסוג זה לאירוע שלכם.

התעוות

1. ערכו רשימה של פריטי החובה שלכם. כאשר אתם מתחילים בחיפוש אחר חברת קייטרינג, חשוב שיהיה לכם מושג ברור לגבי צרכי האירוע שלכם. ערכו רשימה של כל המרכיבים החיוניים לכם, כולל דברים כמו סוג האוכל שאתם רוצים להגיש, דרישות תזונתיות מיוחדות והתקציב שלכם. הבנה ברורה של צרכי האירוע שלכם תעזור לכם לצמצם את האפשרויות ולמצוא חברת קייטרינג שמתאימה לו. 2. בקשו הפניות. אם אתה מכיר מישהו שאירח לאחרונה אירוע, בקש ממנו הפניות. אולי יש להם ניסיון ממקור ראשון עם חברות קייטרינג באזור שלך ויכולים לספק לך כמה לידים טובים. אתה יכול גם לבדוק אתרי ביקורות מקוונים כמו Yelp או Google כדי לראות מה אנשים אחרים אומרים על חברות קייטרינג באזור שלך. 3. בקש הצעה. לאחר שזיהית כמה חברות קייטרינג שאתה מעוניין בהן, פנה ובקש הצעה. בהצעה על חברת הקייטרינג לפרט את השירותים, המחירים וכל החבילות המיוחדות שהיא מציעה. סקירת הצעות מכמה חברות קייטרינג שונות תעזור לך להבין טוב יותר את האפשרויות שלך ולקבל החלטה מושכלת. 4. השוואת מחירים. C

כשזה מגיע לבחירת חברת קייטרינג לאירוע הבא שלך, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, קחו בחשבון את סוג האירוע שאתם מארחים ואת סוג האוכל שאתם רוצים להגיש. לאחר מכן, חקור חברות קייטרינג שונות באזור שלך וקבל הצעות מחיר מכמה חברות שונות. הקפד לשאול על הניסיון שלהם, איזה סוג של אירועים הם מארגנים בדרך כלל ומה אפשרויות התפריט שלהם. כמו כן, הקפד לבקש הפניות מלקוחות קודמים. לאחר ששקלתם את כל הגורמים הללו, אתם אמורים להיות מסוגלים לבחור את חברת הקייטרינג המתאימה לאירוע שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן