קייטרינג ברמלה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג ברמלה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון, מהתקציב דרך התפריט ועד הלוגיסטיקה. אבל אל דאגה, אנחנו כאן כדי לעזור. להלן 10 טיפים לבחירת הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם: 1. דעו את התקציב שלכם. זהו השלב הראשון והחשוב ביותר בבחירת קייטרינג. היו מציאותיים לגבי מה אתם יכולים להרשות לעצמכם, ואל תפחדו לבקש הצעות מחיר מקייטרינג פוטנציאלי. 2. הכר את רשימת האורחים שלך. זה יעזור לך לקבוע את סוג המזון ואת הכמות שתצטרך. 3. בצע את המחקר שלך. שאל בסביבה להמלצות, קרא ביקורות מקוונות, והיפגש עם קייטרינג פוטנציאלי באופן אישי כדי לקבל תחושה של התפריט והסגנון שלהם. 4. שקול את התפריט שלך. איזה סוג אוכל אתה רוצה להגיש? האם תצטרך מתאבנים, מנה עיקרית, קינוח או כל האמור לעיל? ודא שהקייטרינג שתבחר יכול להיענות לבקשות התפריט שלך. 5. שקול את הלוגיסטיקה של האירוע שלך. האם הקייטרינג יצטרך להקים ולפרק את האוכל? האם הם יצטרכו לספק שירות לשולחן או מזנון

1. בבחירת קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את סוג האירוע שאתם מארחים. אם אתם מארחים אירוע רשמי, תרצו לבחור בקייטרינג שיש לו ניסיון באירועים מסוג זה. 2. חשוב לקחת בחשבון גם את התקציב בבחירת קייטרינג. הקפידו לקבל הצעות מחיר ממספר קייטרינג לפני קבלת ההחלטה הסופית. 3. הקפידו לקרוא ביקורות על קייטרינג לפני שאתם בוחרים אחד לאירוע שלכם. אתה יכול למצוא ביקורות באינטרנט או על ידי שאלת המלצות מאנשים שאתה מכיר. 4. לאחר שצמצמת את הבחירות שלך, הקפד לבקר במתקן של הקייטרינג כדי לראות אם הוא עונה על הצרכים שלך. 5. בעת מפגש עם קייטרינג פוטנציאלי, הקפד לשאול על אפשרויות התפריט שלהם ואם הם מסוגלים להתאים לצרכים תזונתיים מיוחדים. 6. חשוב גם לשאול על מדיניות הקייטרינג בנושא ביטולים והחזרים במקרה שתצטרכו לבטל את האירוע שלכם. 7. וודאו שאתם מבינים את מבנה התמחור של הקייטרינג לפני חתימה על חוזה. חלק מהקייטרינגים גובים לפי שעה בעוד שאחרים גובים תעריף קבוע. 8

איך אתה יכול להגיד לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להחזיק בכמה תכונות מפתח כדי להצליח. ראשית, עליהם להיות מסוגלים לשים לב לפרטים על מנת להבטיח שכל האוכל מוכן בצורה מושלמת וששום דבר לא יישכח. שנית, עליהם להיות טובים בארגון הכל על מנת להבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. לבסוף, הם חייבים להיות מסוגלים לתקשר היטב עם אחרים כדי לתאם הכל ולוודא שכולם נמצאים באותו עמוד.

כשעובדים עם לקוחות, חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים. כדי לשכנע אותם לבצע שינויים שאתה מרגיש שהם נחוצים. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים בבניית בסיס לקוחות ובהבטחת הצלחתו של אירוע.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לעשות קייטרינג האירוע שלך או לא. הראשון הוא תקציב. קייטרינג יכול להיות יקר, אז תצטרך לוודא שיש לך את הכספים הזמינים כדי לכסות את העלות. השני הוא פורמליות. אם האירוע שלכם הוא מפגש מזדמן, ייתכן שלא יהיה צורך בקייטרינג. עם זאת, אם זה רומן יותר רשמי, אז זה אולי שווה את ההשקעה. הגורם השלישי הוא התכלית. אם האירוע שלכם נועד להוות הזדמנות לרשת או דרך לבנות מערכות יחסים, אז קייטרינג יכול להיות דרך מצוינת להראות לאורחים שלכם שאכפת לכם מהחוויה שלהם. הגורם הרביעי הוא מספר האורחים. אם אתה מצפה למספר גדול של אנשים, קייטרינג יכול לעזור להבטיח שלכולם יש מספיק מה לאכול. הגורם החמישי הוא משאבים אישיים. אם יש לך את הזמן והאנרגיה להכין את כל האוכל בעצמך, אז אולי לא תצטרך לשרת. עם זאת, אם חסר לך זמן או משאבים, קייטרינג יכול להציל חיים. הגורם האחרון הוא ניסיון בתכנון. אם מעולם לא תכננת אירוע לפני כן, אז קייטרינג יכול להיות דרך מצוינת להוריד קצת מהלחץ מהצלחת שלך.

תשומת לב לפרטים היא אחד המאפיינים החשובים ביותר עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים גדלים, הם נעשים מורכבים יותר. זכירה וסימון של פרטים מסוימים מייצרים אירועי קייטרינג באיכות גבוהה יותר.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

כאשר מתכננים אירוע, ישנם כמה היבטים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בהתייחס לקייטרינג. הראשון הוא סוג האירוע – האם מדובר בארוחת ערב רשמית בישיבה, או במזנון סתמי יותר? זה ישפיע הן על סוג האוכל המוצע והן על סגנון השירות. הבא הוא תקציב – כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על קייטרינג? זה יעזור לקבוע את התפריט ואת היקף השירותים. לבסוף, תצטרך לשקול אם תזדקק לצוות מלצרים ואיזה סוג שירות הם יספקו. עם גורמי מפתח אלו בחשבון, אתה יכול להתחיל לתכנן את הקייטרינג של האירוע שלך בביטחון!

להלן כמה שאלות חשובות שכדאי לשאול את הקייטרינג הפוטנציאלי שלך לחתונה: -האם הקייטרינג זמין בתאריך שבו אתה צריך אותו? -כמה זמן הם בעסק? -כמה אירועים/חתונות הם עורכים בשנה? -כמה אורחים יכול הקייטרינג להכיל? -האם הקייטרינג מקיים אירועים אחרים באותו היום? -האם יש עלות להתקנה והורדה? -מהי מדיניות הקייטרינג בנושא אלרגיות/אי סבילות למזון? -האם לקייטרינג יש ביטוח אחריות? -מה כלול בחבילת הקייטרינג (למשל מצעים, צלחות, כלים וכו')? -כמה יעלה שירות הקייטרינג? – האם נדרש פיקדון? מתי יש לשלם את היתרה? -מהי מדיניות הביטולים של הקייטרינג? -מהי תוכנית הגיבוי לגשם של הקייטרינג? -האם לקייטרינג יש אסמכתאות שאתה יכול לפנות אליה?

מדוע חשוב לבחור קייטרינג טוב?

כשאתם בוחרים קייטרינג לחתונה שלכם, חשוב למצוא אחד שמציע שירות מלא. זה אומר שהם ידאגו להכל, החל מאיוש ועד ניקיון ועד לעריכת שולחן ושירות בר. העובדה שחברות שונות מטפלות בהיבטים שונים של הקייטרינג עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו ליותר כאב ראש עבורכם. בחר חברת קייטרינג שיהיה כיף ופשוט לעבוד איתה כדי להפוך את תהליך תכנון החתונה שלך לחלק ככל האפשר.

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאורחים באירוע. זה יכול להיות כל דבר, החל ממפגש קטן, ועד חתונה גדולה או אירוע חברה. ישנם היבטים רבים ושונים לקייטרינג, וחשוב להבין את כולם על מנת לספק אירוע מוצלח. שבעת הפונקציות העיקריות של הקייטרינג הן: 1. תכנון – זהו השלב הראשון וללא ספק השלב החשוב ביותר בקייטרינג. עליך להיות בעל הבנה ברורה של האירוע, רשימת האורחים, התקציב והתפריט. ללא תוכנית טובה, סביר להניח שהאירוע יהיה כישלון. 2. פעולות – זהו ביצוע משימות הקשורות לאירוע. זה כולל דברים כמו הקמת חלל האירוע, הכנת האוכל והגשת האורחים. חשוב להבין היטב את כל המשימות שיש לבצע על מנת לבצע את האירוע בהצלחה. 3. ארגון האירוע – זה כולל משימות כמו יצירת ציר זמן, הקצאת משימות לצוות, והבטחת כל האספקה הדרושה בהישג יד. אירוע מאורגן היטב יתנהל בצורה חלקה ויצליח יותר. 4. ציוד – זהו האספקה והציוד הנחוצים לאירוע. זה יכול לכלול

מהם 7 Ps של שיווק עסק קייטרינג

7 Ps של שיווק הם מסגרת שניתן להשתמש בה כדי להבטיח שכל ההיבטים של השיווק נלקחים בחשבון בעת פיתוח ואספקת מוצר או שירות. 7 Ps מייצגים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך והוכחות פיזיות. על ידי התחשבות בכל 7 Ps, עסקים יכולים ליצור אסטרטגיית שיווק מעוגלת היטב המכסה את כל הבסיסים. מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות הם כולם היבטים חשובים של שיווק, ואי התחשבות באחד או יותר מהם עלול להוביל לתוצאות לא אופטימליות.

כאשר אתה מחפש שירות קייטרינג, יש כמה דברים שכדאי לזכור כדי לבחור נכון. בראש ובראשונה, איכות המזון צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלך. אחרי הכל, בשביל זה אתה משלם! הקפד לקרוא ביקורות של לקוחות כדי לקבל מושג מה אחרים חושבים על האוכל לפני שאתה מתחייב למשהו. שנית, כדאי לשקול את עלות השירות. אל תשבור את הבנק, אלא גם תוודא שאתה מקבל את מה ששילמת עבורו. שלישית, חווית הקייטרינג חשובה. ודא שלחברה שאתה שוקל יש ניסיון רב בתעשייה. רביעית, אם יש לך צרכים מיוחדים, הקפד לדון בהם עם שירות הקייטרינג מבעוד מועד כדי להבטיח שהם יוכלו להתאים לך. על ידי שמירה על חמשת הגורמים הללו, תהיו בטוחים שתבחרו את שירות הקייטרינג הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם.

מהם 7 סוגי הקייטרינג ?

כאשר מתכננים אירוע, חשוב לקחת בחשבון איזה סוג של שירות קייטרינג אתם צריכים על מנת להצליח באירוע. קיימים מגוון שירותי קייטרינג המתאימים לסוגי אירועים שונים. אירועי חברה, מקומות לחתונה, קייטרינג לאירועים חברתיים, איסוף זיכיונות, קייטרינג משאיות אוכל וקייטרינג במסעדות. לכל סוג של שירות קייטרינג יש יתרונות וחסרונות משלו, לכן חשוב לבחור נכון לאירוע שלכם. פונקציות ארגוניות דורשות בדרך כלל שירות קייטרינג רשמי יותר, בעוד שמקומות חתונות וקייטרינג לאירועים חברתיים עשויים להיות רגועים יותר. איסוף זיכיונות וקייטרינג במשאיות מזון הן בדרך כלל אפשרויות זולות יותר, אך ייתכן שלא יוכלו לספק את אותה רמת שירות כמו חברת קייטרינג רשמית יותר. קייטרינג במסעדה יכול להיות אופציה טובה לאירועים גדולים, אך חשוב לוודא שהמסעדה שתבחרו מסוגלת להתאים לגודל האירוע שלכם.

קייטרינג לחתונה: אמנם כולנו מכירים קייטרינג לחתונה , אנחנו יכולים גם להסכים שקייטרינג משפיע מאוד על אותו יום מיוחד. האוכל והשירות באמת יכולים להפוך או לשבור קבלת פנים לחתונה. בעת בחירת קייטרינג, הקפד לבקש הפניות ולקרוא ביקורות. כמו כן, הקפידו לשאול על הניסיון של הקייטרינג עם סוג האירוע שלכם, כמו גם על אפשרויות התפריט והתמחור. קייטרינג לחברות: בכל הנוגע לקייטרינג לחברות, אתם צריכים קייטרינג מקצועי ואמין. האוכל חייב להיות באיכות גבוהה והשירות חייב להיות ללא דופי. הקפד לבקש הפניות ולקרוא ביקורות לפני בחירת קייטרינג לאירוע העסקי שלך. קייטרינג לאירועים חברתיים: ממסיבות יום הולדת ועד מסיבות פרישה, קייטרינג לאירועים חברתיים הוא דרך מצוינת להבטיח שהאירוע שלכם יצליח. הקייטרינג שתבחר אמור להיות מסוגל לספק אפשרויות תפריט המותאמות לאירוע שלך. הקפד לשאול על הניסיון והתמחור של הקייטרינג לפני שתבחר סופית. קייטרינג בזיכיון: אם אתם מחפשים אפשרות קייטרינג מהנה וייחודית, שקול קייטרינג בזיכיון. קייטרינג מסוג זה מושלם

מהן אחריות הקייטרינג

עבודת הקייטרינג כרוכה בתפקידים רבים לרבות ריהוט אזור שירות האוכל בשולחנות וכיסאות, פריסת מפות, כלים וסכו"ם, עיצוב אזור שירות האוכל , ולהראות לסועדים את מושביהם.

קייטרינג אחראים למגוון רחב של משימות, החל מפיתוח תפריט וקניות מזון ועד בישול ותיאום אירועים. הם חייבים להיות מסוגלים לעבוד תחת לחץ כדי לעמוד בלוחות זמנים צפופים, וחייבים להיות בעלי עין חדה לפרטים כדי להבטיח שכל אירוע יצליח. קייטרינג חייב גם להיות מסוגל לחשוב בצורה יצירתית כדי להמציא רעיונות חדשים וחדשניים לתפריט שימשכו את הלקוחות שלהם.

אילו דברים נלקחים בחשבון על ידי הלקוחות לפני שהם בוחרים קייטרינג?

ישנם מספר גורמים מרכזיים שכדאי לזכור בעת בחירת שירות קייטרינג לאירוע שלך. ראשית, קחו בחשבון את סגנון האירוע ואת סוג האורחים שתזמינו. לאחר מכן, חשוב על כל התמחויות שיש לשירות הקייטרינג. חשוב גם לשקול אם יש להם מטבח במקום או אין. אחרון חביב, הקפידו לטעום לבחון את האוכל ולקבל הפניות מלקוחות עבר. עם כל זה בחשבון, אתה אמור להיות מסוגל למצוא שירות קייטרינג העונה על הצרכים שלך ומספק ארוחה טעימה לאורחים שלך!

1. ספר לנו על עצמך 2. מהן יעדי הקריירה שלך ב- תעשיית קייטרינג? 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? 4. איך עובדים תחת לחץ? 5. איך עובדים בתוך צוות? 6. איך מתמודדים עם לקוחות קשים? 7. למה עזבת את העבודה האחרונה שלך?

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה

מתמודדת תעשיית הקייטרינג עם אתגרים רבים, אך הנפוצים שבהם הם תחלופה של צוות, שעות ארוכות, הדרכת לקוחות, ארגון ובזבוז מזון. למרבה המזל, יש דרכים להתגבר על האתגרים הללו. תחלופה של עובדים יכולה להיות אתגר עצום, במיוחד בתעשיית האירוח. כדי להתגבר על זה, יש צורך בניהול נכון. תקשורת וציפיות ברורות הן המפתח לשמירה על תחלופה נמוכה של הצוות. שעות ארוכות יכולות להיות אתגר בקייטרינג. כדי להתגבר על זה, ארגון ותכנון נכון הם המפתח. תוכנית וציר זמן ברורים לאירועים יעזרו לשמור על המסלול. הכשרת לקוחות יכולה להיות אתגר, במיוחד כשמדובר באלרגיות למזון או הגבלות תזונתיות. הדרך הטובה ביותר להתגבר על כך היא לקיים תקשורת ברורה עם הלקוח. שאילת שאלות והכרת צרכי הלקוח יסייעו להבטיח שהחוויה שלו תהיה חיובית. בזבוז מזון הוא אתגר שכיח בתעשיית ההסעדה. כדי להפחית את בזבוז המזון, בקרת מנות ותכנון נכון הם המפתח. הערכת כמות המזון הדרושה והחלקה בהתאם תסייע בהפחתת כמות המזון שהולך לבזבוז.

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה של המשאבים הדרושים לאספקת שירותי מזון ומשקאות . מטרת ניהול הקייטרינג היא להבטיח שהאירוע יהיה מוצלח ושהאורחים יהיו מרוצים. תכנון הוא תפקיד הליבה של ניהול קייטרינג וכולל יצירת תוכנית לאירוע. זה כולל בחירת תאריך, שעה, מיקום, תפריט ותקציב. לאחר שהתכנית מוכנה, חשוב להתארגן ולדאוג לכל הפרטים. הפונקציה השלישית של ניהול הסעדה היא הנחייה. זה כרוך בפיקוח על הצוות, בהקמת האירוע ודואג שהכל יתנהל כשורה. לבסוף, שליטה היא הפונקציה האחרונה של ניהול קייטרינג. זה כולל הערכת האירוע לאחר מכן וביצוע שינויים במידת הצורך.

מילים אחרונות

1. ודא שהקייטרינג מנוסה במתן שירותים לאירועים דומים לשלך. 2. בקשו הפניות מלקוחות עבר ועקבו איתם. 3. קבל הערכה מפורטת בכתב לפני שאתה חתום על חוזה. 4. היה ברור מה אתה רוצה והעביר את החזון שלך לקייטרינג. 5. שוחח מראש עם הקייטרינג על מגבלות תזונתיות או צרכים מיוחדים. 6. יש לוודא שהקייטרינג מורשה ומבוטח. 7. בקשו לראות תפריט לדוגמה ולברר לגבי אפשרויות התאמה אישית. 8. בררו איזה סוג שירות מציע הקייטרינג והאם הם יוכלו לענות על הצרכים שלכם. 9. קבלו רשימה של פריטים שיסופקו על ידי הקייטרינג ומה תצטרכו לספק. 10.שאלו לגבי מדיניות הביטולים של הקייטרינג וגלו מהי מדיניות ההחזרים שלו.

אם תעקבו אחר עשרת העצות הללו, אתם בטוחים שתבחרו בקייטרינג שיהפוך את האירוע שלכם להצלחה!

תוכן עניינים

דילוג לתוכן