קייטרינג לשבעה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג לשבעה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

אם אתם מתכננים אירוע שכולל אוכל, תצטרכו לבחור קייטרינג. זוהי החלטה גדולה, מכיוון שהאוכל הוא לרוב חלק מרכזי בכל אירוע. הנה כמה טיפים כיצד לבחור קייטרינג.

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​בחירת קייטרינג. ראשית, עליכם להחליט איזה סוג אוכל אתם רוצים להגיש באירוע שלכם. שנית, אתה צריך לשקול את התקציב שלך. שלישית, אתה צריך לחשוב על הלוגיסטיקה של האירוע, כמו כמה אנשים ישתתפו והיכן האירוע יתקיים. לבסוף, עליכם לוודא שהקייטרינג מסוגל לעמוד בציפיות שלכם.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, להיות מאורגן, לתקשר היטב עם אחרים, ולהיות בעל אהבה לאוכל ולאנשים. הם חייבים גם להיות מסוגלים להתמודד היטב עם לחץ.

כאשר מחפשים שירות קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים: 1. איכות המזון: הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת שירות קייטרינג הוא איכות האוכל. הקפידו לבקש דוגמאות ולשוחח עם לקוחות עבר כדי לקבל מושג על איכות המזון של חברת הקייטרינג. 2. ביקורות לקוחות: גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא ביקורות של לקוחות. קח את הזמן לקרוא ביקורות מקוונות ולדבר עם לקוחות עבר כדי לקבל מושג על שירות הלקוחות של חברת הקייטרינג. 3. עלות השירות: שירותי קייטרינג יכולים להשתנות מאוד במחיר. הקפד לקבל מספר הצעות מחיר ולהשוות מחירים לפני קבלת החלטה סופית. 4. ניסיון בקייטרינג: כאשר מחפשים שירות קייטרינג חשוב לקחת בחשבון את הניסיון של החברה. הקפד לשאול על ניסיון העבר של החברה בקייטרינג לאירועים דומים. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לכם צרכים או בקשות מיוחדות, דאגו ליידע את חברת הקייטרינג מראש. זה יעזור להם להתכונן טוב יותר לאירוע שלך ולהבטיח שכל הצרכים שלך ייענו.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, יש כמה שאלות מרכזיות שעליך לעשות תמיד שאל את הקייטרינג שלך לפני קבלת החלטה. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלהם? מה הם היו ממליצים? איך הם מציגים את האוכל? מהי העלות המשוערת? איך הם יטפלו בבקשות של הרגע האחרון או תזונתיות? האם הם מספקים דגימה מהתפריט? האם יש חיובים נוספים? על ידי שאילת שאלות מפתח אלו, אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את הקייטרינג הטוב ביותר עבור האירוע שלך!

כשאתה מתראיין לתפקיד קייטרינג, היה מוכן לדון בניסיון שלך בתעשיית האירוח ובאופן שבו אתה מתמודד עם לחץ תוך כדי עבודה. היו מוכנים לתת דוגמאות כיצד הייתם מטפלים בלקוח או אורח קשה.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​תכנון אירוע קייטרינג: 1. סוג האירוע – ההיבט הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג האירוע בו אתה מקיים קייטרינג. זה יעזור לקבוע את סוג האוכל והשירות שיידרשו. 2. תקציב – התקציב שלכם הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. הקפידו לקבוע כמה אתם מוכנים להוציא על קייטרינג מבעוד מועד. 3. צוות המתנה ושירות – האם האירוע שלכם ידרוש כל סוג של צוות המלצרים? אם כן, הקפד לכלול את זה בתקציב שלך ולתכנן בהתאם.

קייטרינג יכול לעשות או לשבור חתונה, אירוע חברה או מפגש חברתי. חשוב לבחור את סוג הקייטרינג המתאים לאירוע. להלן ארבעת סוגי הקייטרינג העיקריים: 1. קייטרינג לחתונה קייטרינג לחתונה עוסק בהפיכת היום המיוחד של החתן והכלה לבלתי נשכח. מהאוכל ועד המצגת, הכל חייב להיות מושלם. קייטרינג לחתונה יכול להיות מאוד מלחיץ, אבל הוא גם מאוד מתגמל. 2. קייטרינג תאגידי קייטרינג תאגידי עוסק בהרשים לקוחות ושותפים עסקיים. האוכל חייב להיות באיכות הגבוהה ביותר, והמצגת חייבת להיות ללא רבב. קייטרינג לחברות יכול להיות מאוד מאתגר, אבל הוא גם מאוד מרגש. 3. קייטרינג לאירועים חברתיים קייטרינג לאירועים חברתיים הוא לדאוג שהאורחים ייהנו. האוכל חייב להיות טעים, והמצגת חייבת להיות מהנה וחגיגית. קייטרינג לאירועים חברתיים יכול להיות מאוד מאתגר, אבל הוא גם מאוד מתגמל. 4. קייטרינג זיכיון קייטרינג זיכיון עוסק כולו במתן מזון למספר רב של אנשים בעלות נמוכה יותר. האוכל חייב להיות באיכות טובה, והמצגת חייבת להיות יעילה. קייטרינג בזיכיון יכול להיות מאוד מאתגר, אבל הוא גם מתגמל מאוד>

מה הופך קייטרינג לטוב או למצליח?

הגשת אוכל טעים היא ההיבט הבסיסי ביותר, אך החיוני ביותר, בהפיכתו לקייטרינג טוב. לא משנה כמה יפה מצגת האוכל, או מקום המסיבה, הלקוחות לא יחזרו אם האוכל שהגשת לא יכול לספק את הפלטה שלהם.

כשאתם מחליטים על שירות קייטרינג, קחו תמיד בחשבון הפניות. בדקו אילו לקוחות השתמשו בשירות הקייטרינג בעבר, וקראו חוות דעת חיוביות ושליליות כאחד. נסו לא להיות מושפעים מדי מדעה אחת, אלא השתמשו בהם כגורם נוסף בתהליך קבלת ההחלטות שלכם.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שקייטרינג חייב להחזיק

בתור הפנים של העסק שלכם, חשוב תמיד להיות מקצועי ולספק שירות לקוחות מהשורה הראשונה. משמעות הדבר היא להיות ידידותיים ואדיבים ללקוחות שלך, כמו גם לכל האורחים שיש להם. כמו כן, חשוב להיות מאורגנים ויעילים על מנת להפוך את חווית הקייטרינג לחלקה ככל האפשר לכל המעורבים. על ידי מתן שירות לקוחות מעולה, תהיו בטוחים לבלוט מהמתחרים ולבנות מוניטין חזק לעסקי הקייטרינג שלכם.

אם אתם רוצים להצליח בקייטרינג, חשוב להיות אדיבים, בעלי טאקט, ודיפלומטי. ייתכן שיהיה עליך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה, ולכן תקשורת טובה וכישורי אנשים הם חיוניים. חשוב גם לבנות רפרטואר לקוחות טוב כדי שתוכלו לספק אירועים מוצלחים.

האם הקייטרינג כולל מנות?

אם אתם מחפשים שירות קייטרינג שידאג לכל הפרטים, ממרכז השולחן ועד הכלים, חפשו אחד שמציע השכרת צלחות וכלים. כך תוכלו להגיע לאירוע שלכם ולא צריך להרים אצבע!

ישנם מספר גורמים שכדאי לכם לקחת בחשבון כאשר אתם מחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. התקציב שלך הוא גורם אחד – קייטרינג יכול להיות יקר, כך שאם אתה בתקציב מצומצם ייתכן שזו לא האפשרות הטובה ביותר. הפורמליות של האירוע שלכם היא גורם נוסף – אם אתם עורכים אירוע רשמי, קייטרינג יכול להיות נגיעה נחמדה. מטרת האירוע שלכם היא גם משהו שצריך לקחת בחשבון – אם מדובר באירוע עסקי, למשל, ייתכן שצפוי קייטרינג. לבסוף, גם מספר האורחים שיש לך והמשאבים האישיים שלך (זמן, אנרגיה וכו') ישחקו תפקיד בהחלטה שלך. אם אינך בטוח מה לעשות, שאל מתכנן אירועים מקצועי – הם יכולים לעזור לך לשקול את היתרונות והחסרונות ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור האירוע שלך.

מהן 3 שאלות נפוצות בראיון

אני בוגר טרי של אוניברסיטת XYZ ואני מעוניין לעבוד בחברה זו בגלל המוניטין המצוין שלה ובגלל שאני מאמין שאני יכול לתרום להצלחתה. אני בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ומכיר היטב את מוצרי החברה. אני עובד קשה ואני בטוח שאני יכול להוות נכס לצוות שלך.

1. ספר לי על עצמך – שאלה זו מאפשרת למרואיין לתת סקירה קצרה של הניסיון והכישורים שלו. התשובה צריכה להיות תמציתית ועניינית. 2. למה אתה האדם הטוב ביותר לתפקיד? – על המרואיין להדגיש את כישוריו וניסיונו התואמים את דרישות התפקיד. הם צריכים גם להסביר מדוע הם נלהבים מהתפקיד. 3. למה אתה רוצה את העבודה הזו? – על המרואיין להוכיח שהוא חקר את החברה ולהסביר כיצד התפקיד מתיישב עם יעדי הקריירה שלו. 4. איך הניסיון שלך הכין אותך לתפקיד זה? – על המרואיין לחלוק דוגמאות ספציפיות כיצד ניסיון העבר שלו הכין אותו לתפקיד המפורסם. 5. מדוע אתה עוזב (או עזבת) את העבודה שלך? – על המרואיין להיות כנה לגבי הסיבות שלו לעזוב את מקום עבודתו הנוכחי או הקודם. אם הם מובטלים כעת, עליהם להסביר מדוע הם מחפשים עבודה חדשה. 6. מהו החוזק הגדול ביותר שלך? – על המרואיין לזהות חוזק ספציפי הרלוונטי למשרה אליה הוא מגיש מועמדות. לאחר מכן עליהם לספק דוגמה כיצד השתמשו בחוזק זה במסגרת מקצועית. 7. מהו החלש הגדול ביותר שלך

מהם האתגרים של קייטרינג?

1. שינויים בתפריט ברגע האחרון – ייתכן שהקייטרינג יצטרכו להתאמץ כדי להתאים לשינויים של הרגע האחרון בתפריט. 2. אתגרי תחבורה – קייטרינג עלול להיאלץ להתמודד עם לוגיסטיקה קשה בהשגת מזון ואספקה ​​לאתר האירוע. 3. נאבקים באלמנטים – יתכן שהקייטרינג יצטרך לעבוד במזג אוויר חם או קר, או בתנאים מאתגרים אחרים. 4. עבודה עם אלרגיות למזון – יתכן שקייטרינגים יצטרכו להיות זהירים במיוחד בטיפול באלרגיות למזון. 5. ניקיון וטעינה – לקייטרינג עשויה להיות עבודה רבה לאחר סיום האירוע, מבחינת ניקיון וטעינה.

חשוב לקחת בחשבון את הכמות והאיכות של מאגר מועמדים בעת העסקת העובד הבא שלך. הדחיפות למלא את התפקיד וההשקעה הנדרשת לגיוס החדש יכולים גם להשפיע על ההחלטה שלך.

מהן החובות החיוניות של הקייטרינג

צוות הקייטרינג אחראי לספק שירותי מזון ומשקאות באירועים. התפקידים האופייניים שלהם כוללים הכנת ואחסון מזון לפני ובמהלך אירועים, הקמת פינות אוכל, שירות אורחים וניקיון לאחר מכן. בנוסף, צוות הקייטרינג עשוי להיות אחראי גם על תכנון ותיאום אירועים.

בבחירת קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את חוות הדעת של לקוחות קודמים. רוב הלקוחות מעדיפים חברות המציעות אוכל ושירותים ללא דופי. קייטרינג צריך להיות מסוגל לספק אוכל הולם וטעים לכל הלקוחות שהשתתפו באירוע.

התעוות

כשזה מגיע לבחירת קייטרינג, יש כמה דברים שכדאי לזכור . ראשית, איזה סוג אירוע אתם מארחים? זה יעזור לך לקבוע את סגנון הקייטרינג שאתה צריך. בשלב הבא, מה התקציב שלך? הקפידו לקבל מספר הצעות מחיר מקייטרינגים שונים כדי להשוות מחירים. כמו כן, שאל על אפשרויות התפריט שלהם ובדוק אם הם יכולים להכיל מגבלות תזונתיות כלשהן. לבסוף, עיין בביקורות מקוונות כדי לקבל מושג על מה אחרים חשבו על הניסיון שלהם עם הקייטרינג. על ידי ביצוע הטיפים האלה, תהיו בטוחים שתבחרו את הקייטרינג הטוב ביותר לאירוע שלכם!

ארגון אירוע יכול להיות מרתיע, אבל אחד החלקים החשובים ביותר בתהליך הוא בחירת קייטרינג. יש כמה דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​קבלת ההחלטה. ראשית, תרצה לחשוב על התקציב שלך. שנית, תצטרך להחליט איזה סוג של אוכל אתה רוצה להגיש. שלישית, תצטרך לשקול מגבלות תזונתיות של האורחים שלך. לאחר ששקלתם את כל הגורמים הללו, תוכלו לבחור קייטרינג המושלם לאירוע שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן