אוכל מוכן כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

אוכל מוכן כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כאשר אתם מתחילים בתהליך תכנון אירוע, אחת ההחלטות הראשונות והחשובות שתקבלו היא בחירת קייטרינג. הקייטרינג שתבחר ישחק תפקיד גדול בהצלחת האירוע שלך, לכן חשוב לקחת את הזמן ולבחור בקפידה. יש כמה דברים חשובים שכדאי לזכור בבחירת קייטרינג. ראשית, אתה צריך לשקול את התקציב שלך. כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על קייטרינג? ברגע שיש לכם תקציב בראש, תוכלו להתחיל לחפש קייטרינג שמתאימים לתקציב הזה. חשוב גם לחשוב על רשימת האורחים לאירוע שלכם. כמה אנשים ישתתפו? מהן מגבלות התזונה שלהם? אתה צריך לוודא שהקייטרינג שתבחר יכול להתאים לצרכים של האורחים שלך. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא סוג האירוע שאתם מתכננים. האם זה רומן רשמי או מפגש מזדמן? הטון של האירוע שלך יכתיב את סוג האוכל והשירות שאתה צריך. ברגע שיש לך מושג טוב מה אתה מחפש, אתה יכול להתחיל לחפש קייטרינג שונים. בקשו המלצות מחברים או קרובי משפחה שאירחו אירועים דומים ב

קייטרינג אחראים לספק מזון ושתייה לאירועים מיוחדים. הם עובדים עם הלקוחות שלהם כדי לפתח תפריטים המתאימים לאירוע, והם גם מטפלים בהכנת האוכל, הבישול וההגשה. קייטרינג עשוי להיות אחראי גם על אספקת שירותי אירועים אחרים, כגון השכרת חלל לאירועים, הסדרת ציוד אודיו/ויזואלי או אספקת בידור. בבחירת קייטרינג חשוב לקחת בחשבון את התקציב שלכם, סוג האירוע שאתם מארחים וצרכי התזונה של האורחים שלכם. כדאי גם להקדיש זמן לקרוא ביקורות מקוונות ולהיפגש עם קייטרינג פוטנציאלי כדי לקבל תחושה של אפשרויות התפריט והתמחור שלהם. להלן מדריך שלב אחר שלב לבחירת הקייטרינג הטוב ביותר לאירוע הבא שלך: שלב 1: קבע את התקציב שלך. שלב 2: זהה את סוג האירוע שאתה מארח. שלב 3: שקול את הצרכים התזונתיים של האורחים שלך. שלב 4: בצע את המחקר שלך. שלב 5: נפגש עם קייטרינג פוטנציאלי. שלב 6: קבל את ההחלטה שלך.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להקדיש תשומת לב לפרטים על מנת להבטיח שכל האוכל מוכן בצורה נכונה ושהכל מוכן כמו שצריך. חברת קייטרינג צריכה גם להיות מסוגלת לארגן הכל כדי לוודא שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. יתר על כן, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לתקשר היטב עם אחרים על מנת לתאם את כל ההיבטים השונים של האירוע. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות בעל אהבה לאנשים ולאוכל על מנת לוודא שכולם יהנו מהאירוע.

קייטרינג לאירועים הוא עסק מורכב ומכוון לפרטים. על הקייטרינג להיות מסוגל לזכור ולשים לב לפרטים רבים ושונים על מנת להפיק אירוע איכותי. תשומת לב לפרטים חיונית בהחלט בעסק הזה.

מהו המפתח להצלחה בקייטרינג

אם אתה רוצה להצליח בעסקי הקייטרינג, חיוני שתגיש אוכל איכותי. המשמעות היא שכל מנה שתכינו צריכה להיעשות בקפידה ותשומת לב לפרטים, תוך שימוש רק בחומרי הגלם הטובים ביותר. על ידי הבטחת האוכל שלך באיכות הגבוהה ביותר, תוכל למשוך לקוחות ולשמר אותם, ולבנות מוניטין של מצוינות.

טיפים להצלחה בקייטרינג עסקית: 1. הכינו אוכל טעים – זה מובן מאליו! 2. להבטיח שירות לקוחות מעולה – לשכלל את היכולת שלך לארגן אירועים 3. לשמור על לבוש מקצועי – להבטיח סביבה סניטרית 4. להציע מחירים תחרותיים – לשמור על רווחים גבוהים מבלי לוותר על השירות 5. לפתח כישורי ניהול מעולים -פריטים נוספים.

מה הם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם כשמזמינים קייטרינג?

ישנם כמה היבטים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון קייטרינג לאירוע. הראשון הוא סוג האירוע שאתה עורך. זה יעזור לך לקבוע את סוג האוכל והשירות שתצטרך לספק. התקציב שלך הוא גם שיקול חשוב. תצטרך לקבוע כמה אתה מוכן להוציא על שירותי קייטרינג. לבסוף, תצטרכו להחליט אם אתם זקוקים לצוות המלצרים או שירותים מיוחדים אחרים לאירוע שלכם.

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. ראשית, אתה צריך לחשוב על התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז אתה צריך לוודא שאתה יכול להרשות זאת לעצמך. שנית, אתה צריך לשקול את הפורמליות של האירוע שלך. אם מדובר באירוע רשמי, אולי כדאי לכם לעשות קייטרינג כדי שהכל ייראה וטעים מושלם. שלישית, אתה צריך לחשוב על מטרת האירוע שלך. אם מדובר באירוע עסקי, אולי תרצו לעשות קייטרינג כדי שתוכלו להרשים את הלקוחות או הלקוחות שלכם. רביעית, אתה צריך לחשוב על מספר האורחים שיש לך. אם יש לך הרבה אורחים, אולי תצטרך קייטרינג כדי שיהיה מספיק אוכל לכולם. חמישית, אתה צריך לחשוב על המשאבים האישיים שלך. אם אין לכם הרבה זמן או כוח להכין אוכל, אולי כדאי לכם לעשות קייטרינג כדי שלא תצטרכו לדאוג בקשר לזה. שישית, אתה צריך לחשוב על חווית התכנון שלך. אם מעולם לא תכננתם אירוע לפני כן, אולי תרצו לעשות קייטרינג כדי שהכל יעבור חלק.

מהם 4 סוגי הקייטרינג הכלליים?

קייטרינג הוא חלק חשוב בכל אירוע, וישנם ארבעה סוגים עיקריים שיש לקחת בחשבון: קייטרינג לחתונה, חברות, קייטרינג חברתי וקייטרינג זיכיון. קייטרינג לחתונה הוא אולי המוכר ביותר, אבל כל קייטרינג יכול להשפיע רבות על אירוע. קייטרינג לחברות יכול להיות דרך מצוינת להרשים לקוחות ושותפים עסקיים. קייטרינג לאירועים חברתיים יכול להפוך כל מסיבה או מפגש לבלתי נשכח. וקייטרינג בזיכיון יכול להיות דרך מצוינת לספק אוכל ושתייה בכל אירוע ציבורי.

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאורחים באירוע או במפגש. ישנן שבע פונקציות מרכזיות של קייטרינג: תכנון, תפעול, ארגון האירוע, ציוד, ביצוע, בקרה והבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות. כל פונקציה חשובה בהבטחת הצלחת עסק הקייטרינג ושביעות רצונם של האורחים.

מהן שלושת פונקציות הקייטרינג הבסיסיות

ניהול הקייטרינג הוא תהליך ארגון ותיאום האירועים והפעילויות הקשורות לשירותי הקייטרינג. מנהלי קייטרינג אחראים על תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על פעילותם של עסקי קייטרינג. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות כדי לקבוע את צרכי הקייטרינג והעדפותיהם, ולאחר מכן מפתחים ומיישמים תוכניות קייטרינג העונות על צרכים אלו. בנוסף, מנהלי קייטרינג מפקחים על הכנת המזון והשירות, ומקפידים על מילוי כל תקנות הבריאות והבטיחות. הם גם מפתחים ומיישמים תוכניות שיווק ומכירות כדי לקדם את עסקי הקייטרינג וליצור עסקים חדשים.

ישנם שלושה מפתחות להצלחה בקריירה: תקשורת, ביטחון עצמי ואופי. תקשורת היא מפתח מכיוון שהיא מאפשרת לך להעביר את הרעיונות והמחשבות שלך לאחרים בצורה ברורה. ביטחון עצמי חשוב כי הוא מאפשר לך להאמין בעצמך וביכולת שלך להשיג את המטרות שלך. אופי חיוני כי הוא משקף את מי שאתה כאדם.

מהן 7 ה-P של שיווק עסק קייטרינג?

7 ה-P של השיווק הם מוצר, מחיר, קידום, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. יש לקחת בחשבון את כל הגורמים הללו בעת פיתוח תוכנית שיווק. המוצר חייב להיות רצוי, המחיר חייב להיות הוגן, המבצע חייב להיות יעיל, המקום חייב להיות נוח, האנשים חייבים להיות מוסמכים, התהליך חייב להיות יעיל והראיות הפיזיות חייבות להיות משכנעות.

SWOT מייצג חוזקות, חולשות, הזדמנויות ואיומים. כך עסקים מתרחקים כדי להסתכל על מיקומם בתוך הסביבה המסחרית הגדולה יותר. זה יותר מלמידת העלות של איך להוציא רישיון אלכוהול, זה על כל היבט של המסעדה שלך. הסתכלות על העסק שלך באמצעות ניתוח SWOT יכול לעזור לך לזהות את התחומים שבהם אתה הכי חזק ולזהות אזורים שבהם אתה צריך לבצע שיפורים. זה גם יכול לעזור לך לזהות הזדמנויות לצמיחה והזדמנויות להפחתת סיכונים. הסתכלות על עסקי המסעדות שלך באמצעות ניתוח SWOT יכול לעזור להבטיח שאתה מקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבור העסק שלך ולעזור לך להימנע מכמה מהמלכודות שעלולות להכשיל את עסקי המסעדות.

מה הם האתגרים של קייטרינג h3> קייטרינג שעובדים באירוע גדול יכולים להתמודד עם אתגרים פוטנציאליים רבים, החל משינויים בתפריט של הרגע האחרון ועד לקשיי תחבורה ועד לעבודה עם אלרגיות למזון. המאבק באלמנטים יכול להיות גם אתגר, כמו גם לנקות ולהעמיס אחרי האירוע.

תעשיית הקייטרינג יכולה להיות קשה לניהול, אבל עם הטיפים הנכונים בחשבון זה יכול להיות מאמץ מוצלח . אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור הוא לשמור על תחלופה נמוכה של הצוות שלך. ניתן להשיג זאת על ידי הבטחת העובדים שלך מאומנים היטב ויודעים מה הם עושים. בנוסף, קייטרינג יכול להיות עסק שגוזל זמן רב, אז הקפד לתזמן את הזמן שלך כראוי ולתכנן מראש. לבסוף, לקוחות יכולים להוות אתגר, אבל אם אתה מאורגן ויש לך מערכת טובה, הם לא אמורים להוות בעיה.

אילו תכונות מפתח לדעתך הן החשובות ביותר בעסקי הקייטרינג?

עסקי קייטרינג צריכים להתמקד בכמה אלמנטים מרכזיים כדי להצליח. הדרכת צוות, עיצוב שולחן, עיצוב טקסטיל, תכנון אירועים ופרסום עסקי צריכים כולם להתאחד כדי שעסקי קייטרינג יצליחו או אפילו יהפכו פופולריים יותר. עם זאת, הצלחה בסוג זה של עסקים לא ניתן להשיג עם אירוע יוצא מן הכלל אחד. עסקי קייטרינג צריכים לספק באופן עקבי שירות איכותי ואוכל טעים על מנת לבנות מוניטין חיובי ולמשוך לקוחות חדשים.

כשמדובר בקייטרינג לאירועים, חשוב לשאול את השאלות הנכונות על מנת להבטיח אירוע מוצלח. כמה שאלות מפתח שכדאי לשאול כוללות: – איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? – מה אתה היית ממליץ? – איך אתה מציג את האוכל? – מהי העלות המשוערת? – איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? – האם אתה מספק דגימה מהתפריט? – האם יש חיובים נוספים? שאילת שאלות אלו תעזור לך להבין טוב יותר את שירות הקייטרינג ולמה לצפות.

מהן החובות החיוניות של הקייטרינג

הקייטרינג אחראי על הכנת ואחסון המזון לפני ובמהלך האירועים. כמו כן, עליהם להקים את כל השולחנות ואזורי שירות המזון עם כיסאות, מצעים וכלים. בנוסף, על קייטרינג להגיש אוכל לאורחים באירועים ולנקות לאחר מכן.

1. איזה ניסיון היה לך בתחום האירוח? אני עובד בענף האירוח למעלה מ-10 שנים. יש לי ניסיון הן בשירות לקוחות והן בתפעול. יש לי רקורד מוכח במתן שירות לקוחות מעולה והתמודדות עם מצבים קשים. 2. איך מתמודדים במצבי לחץ גבוה ומתמודדים עם לחץ בעבודה? אני מאוד רגוע ושקול תחת לחץ. אני מסוגל להתמודד עם לחץ בעבודה על ידי שמירה על ארגון וממוקד. יש לי גם מערכת תמיכה חזקה שתעזור לי כשהדברים הופכים להכריע. 3. איך היית מתמודד עם לקוח קשה או אחד מאורחיו? הייתי מטפל בלקוח או אורח קשה על ידי השארת מקצועי ואדיב. אנסה להבין את המצב ולראות אם יש משהו שאני יכול לעשות כדי לפתור את הבעיה. אם לא, הייתי פוטר את עצמי בנימוס מהמצב.

מילים אחרונות

1. קבע את התקציב שלך. זהו שלב חשוב בבחירת הקייטרינג הטוב ביותר לאירוע שלכם. לדעת כמה אתה יכול להוציא תעזור לך למצוא קייטרינג שמתאים לצרכים שלך. 2. דע את ספירת האורחים. זה יעזור לקייטרינג לקבוע את כמות האוכל והשתייה הדרושים לאירוע שלכם. 3. שקול את המקום שלך. הקייטרינג שתבחר אמור להיות מסוגל להכיל את חלל האירוע שלך. 4. קבעו את סגנון האירוע שלכם. זה יעזור לקייטרינג לדעת איזה סוג של אוכל ושתייה להגיש. 5. קבל הפניות. בקש מחברים, משפחה ועמיתים לעבודה הפניות לקייטרינג טובים. 6. נפגש עם הקייטרינג. ברגע שיש לך כמה הפניות, קבע פגישות עם הקייטרינג. זה ייתן לכם הזדמנות לטעום את האוכל ולהכיר את הצוות. 7. קבל את ההחלטה שלך. לאחר מפגש עם מספר קייטרינג, הגיע הזמן לבחור את הקייטרינג המתאים ביותר לצרכים שלך.

לאחר קריאת המדריך הזה, אמור להיות לך מושג טוב על הגורמים השונים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג. בסופו של דבר, הקייטרינג הטוב ביותר עבורך יהיה זה שיוכל לספק את האוכל והשירות שאתה רוצה במחיר שאתה יכול לעמוד בו. עם קצת מחקר, תוכלו למצוא את הקייטרינג המושלם לאירוע הבא שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן