קייטרינג צמחוני לחתונה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג צמחוני לחתונה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

אם אתם מתכננים אירוע, סביר להניח שתצטרכו לשכור קייטרינג שיספק אוכל ושתייה. אבל איך בוחרים את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירתך. ראשית, חשבו על סוג האירוע שאתם מתכננים. האם זו ארוחת ערב רשמית לשבת או מזנון סתמי יותר? סוג האירוע יכתיב את סגנון הקייטרינג שאתם צריכים. לאחר מכן, שקול את התקציב שלך. קייטרינג גובים תעריפים שונים עבור השירותים שלהם, לכן חשוב לקבל הערכה מכמה חברות שונות לפני קבלת ההחלטה הסופית. לבסוף, בקש הפניות מלקוחות קודמים. קייטרינג טוב אמור להיות מסוגל לספק לכם רשימה של לקוחות מרוצים. לאחר שתשקול את כל הגורמים הללו, תוכל לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלך.

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. ראשית, תרצו להחליט איזה סוג אוכל תרצו להגיש. זה יעזור לצמצם את אפשרויות הקייטרינג שלכם. לאחר מכן, שקול את התקציב שלך ואיזה סוג שירות אתה מחפש. חלק מהקייטרינגים מציעים שירות מלא, בעוד שאחרים פשוט מספקים את האוכל. הקפד לשאול על כל עמלות נוספות, כגון התקנה או ניקיון. לבסוף, בקשו הפניות מחברים או שותפים עסקיים שהשתמשו בעבר בקייטרינג. קבלת חשבונות ממקור ראשון על איכות האוכל והשירות יעזור לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור האירוע שלך.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק ולתקשר היטב עם אחרים. הם חייבים גם להיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל, ולהיות מסוגלים להתמודד עם לחץ.

כשזה מגיע לבחירת שירות קייטרינג, יש כמה גורמים מרכזיים שכדאי לזכור כדי להבטיח שתעשה הבחירה הטובה ביותר עבור האירוע שלך. בראש ובראשונה, תרצו לוודא ששירות הקייטרינג שתבחרו מציע אוכל באיכות גבוהה. אחרי הכל, האוכל הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בכל אירוע! הקפד לקרוא ביקורות של לקוחות כדי לקבל מושג מה אחרים חשבו על האוכל של שירות הקייטרינג בעבר. בנוסף, תרצה לשקול את עלות השירות. קייטרינג יכול להיות יקר, אז הקפידו לקבל כמה הצעות מחיר לפני קבלת החלטה. ניסיון הוא גם גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. אתה רוצה להיות בטוח שלשירות הקייטרינג שאתה בוחר יש ניסיון בקייטרינג לסוג האירוע שאתה מתכנן. לבסוף, אם יש לך צרכים מיוחדים, הקפד לתקשר את אלה לשירות הקייטרינג מראש כדי להבטיח שהם יוכלו להכיל אותך.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כשמדובר בקייטרינג לאירועים , יש כמה שאלות מפתח שאתה תמיד צריך לשאול את הקייטרינג שלך לפני קבלת החלטה סופית. ראשית, בררו באיזה סוג של מזונות הם מתמחים ומה ההמלצות שלהם. לאחר מכן, שאלו כיצד יוצג האוכל ומה תהיה העלות המשוערת. הקפד גם לברר כיצד יטופלו בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים. לבסוף, שאל אם יש דגימה מהתפריט זמין כדי שתוכל לנסות אותו לפני שאתה מתחייב. על ידי שאילת שאלות מפתח אלו, אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את שירות הקייטרינג הטוב ביותר עבור האירוע שלך.

כשאתה מראיין קייטרינג, הקפד לשאול על הניסיון שלו בתעשיית האירוח. חשוב לברר כיצד הם מתמודדים עם מצבי לחץ גבוה ולחץ בעבודה. זה גם מועיל לדעת איך הם יתמודדו עם לקוח קשה או אחד מהאורחים שלו. שאילת שאלות אלו תיתן לך הבנה טובה יותר של הקייטרינג והאם הם יתאימו לאירוע שלך או לא.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

סוג האירוע שאתה עורך הוא ההיבט הראשון שיש לקחת בחשבון. התקציב שלך הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך תכנון הקייטרינג. האם האירוע שלך ידרוש כל סוג של צוות המלצרים?

קייטרינג יכול לעשות או לשבור אירוע מיוחד. חשוב לבחור את סוג הקייטרינג המתאים לאירוע. להלן 4 סוגי קייטרינג שכדאי לקחת בחשבון: 1. קייטרינג לחתונה קייטרינג לחתונה הוא חלק חיוני בהפיכת היום הגדול למושלם. חשוב לבחור בקייטרינג שיוכל לספק אוכל טעים שירשים את האורחים. 2. קייטרינג תאגידי קייטרינג תאגידי הוא דרך מצוינת להרשים לקוחות ושותפים עסקיים. חשוב לבחור בקייטרינג שיוכל לספק אפשרויות מזון טריות ובריאות. 3. קייטרינג לאירועים חברתיים קייטרינג לאירועים חברתיים הוא דרך מצוינת להפוך כל אירוע למיוחד. חשוב לבחור בקייטרינג שיוכל לספק מגוון אפשרויות אוכל כדי לרצות את כל האורחים. 4. קייטרינג זיכיון קייטרינג זיכיון הוא אופציה מצוינת לאירועים שבהם התקציב הוא עניין. חשוב לבחור קייטרינג שיכול לספק אוכל טעים במחיר סביר.

מה הופך קייטרינג לטוב או למצליח?

לכן, כקייטרינג, חשוב שלא רק תדעו לבשל ולהציג אוכל בצורה יפה, אלא גם ליצור מנות שיגרמו לבלוטות הטעם של הלקוחות שלכם. אחרי הכל, הגשת אוכל טעים היא ההיבט הבסיסי ביותר אך החיוני ביותר בהפיכתו לקייטרינג טוב.

בדוק תמיד אם יש המלצות בעת בחירת שירות קייטרינג. אתר האינטרנט של חברת קייטרינג עשוי לרשום חלק מהלקוחות הקודמים שלהם, מה שיכול לתת לך מושג לגבי איכות השירותים שלהם. חפש דעות חיוביות ושליליות כאחד כדי לקבל השקפה מאוזנת. אל תושפע יותר מדי משניהם, אלא השתמש בהם כאחד מגורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה שלך.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שקייטרינג חייב להחזיק

עסק קייטרינג חייב לספק מעולה שירות לקוחות על מנת להצליח. המשמעות היא להיות מנומס ומקצועי באינטראקציה עם לקוחות, להיות בזמן ומאורגן בכל הקשור לתכנון וביצוע אירועים, ותמיד לשים את צרכי הלקוח במקום הראשון. על ידי מתן שירות לקוחות מהשורה הראשונה, תבטיח שעסק הקייטרינג שלך הוא כזה שלקוחות יכולים לסמוך עליו ולהמליץ לאחרים.

"הכרחי להיות אדיב, טקט ודיפלומטי, כפי שאולי תצטרך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. כישורי תקשורת ואנשים טובים הם גם חיוניים לבניית רפרטואר לקוח וקייטרינג לאירוע מוצלח."

האם שירותי קייטרינג כוללים מנות?

שירותי קייטרינג רבים מציעים אפשרויות השכרה עבור צלחות וכלי מטבח, או שהם כוללים צלחות וכלי כסף סטנדרטיים בתמחור שלהם. כך תוכלו להגיע לאירוע שלכם ולא צריך להרים אצבע!

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. תקציב, רשמיות של האירוע, מטרה, מספר האורחים, משאבים אישיים וחווית תכנון הם כולם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. אם יש לכם תקציב מצומצם, ייתכן שקייטרינג אינו האפשרות הטובה ביותר עבורכם. עם זאת, אם יש לכם את התקציב הפנוי, קייטרינג יכול לחסוך לכם הרבה זמן וטרחה בתהליך תכנון האירוע. הפורמליות של האירוע שלך תשחק גם תפקיד בהחלטה אם לשרת או לא. מפגש מזדמן עם חברים קרובים או משפחה לא ידרוש את אותה רמת קייטרינג כמו אירוע עסקי רשמי. מטרת האירוע שלכם היא עוד גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. למסיבת יום הולדת או מפגש חג יהיו צרכי קייטרינג שונים מאשר אירוע ארגוני או אירוע נטוורקינג. מספר האורחים שאתם מצפים להם יכתיב גם אם קייטרינג הוא אופציה טובה או לא. אם אתם מצפים למספר רב של אורחים, קייטרינג עשוי להיות הדרך הטובה ביותר להבטיח שכולם יהיו מוזנים ומרוצים. משאבים אישיים וניסיון בתכנון הם גם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. אם יש לך משאבים אישיים מוגבלים או ניסיון בתכנון, קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר כדי להבטיח שהאירוע שלך יתנהל בצורה חלקה

מהן 3 שאלות נפוצות בראיון

שלום! שמי ____________ ואני מאוד מעוניין לעבוד בחברה שלך! אני חושב שהכישורים והרקע שלי יהיו התאמה מושלמת לתפקיד. יש לי תואר ב-___________ מאוניברסיטת ___________ ועבדתי בענף שירות לקוחות/קמעונאות מספר שנים. יש לי כישורי תקשורת מצוינים ואני מאוד סבלני ללקוחות. אני גם מאוד מכוון לפרטים ואני תמיד דואג שהעבודה תתבצע נכון בפעם הראשונה. אני מאוד מעוניין לעבוד בחברה שלך כי אני חושב שזו תהיה הזדמנות מצוינת להשתמש בכישוריי ובניסיוני בצורה חדשה ומרגשת. אני גם מאוד מתעניין במוצרים שהחברה שלך מייצרת. אני חושב שהם ייחודיים ואשמח לעזור לקדם אותם. תודה על הזמן וההתחשבות. אני מצפה לשמוע ממך בקרוב.

אתה יכול למצוא את 10 שאלות הראיון המובילות והתשובות הטובות ביותר באתרים רבים ושונים. פשוט חפש בגוגל "10 שאלות הראיונות המובילות והתשובות הטובות ביותר" ותקבל שפע של תוצאות.

מהם האתגרים של קייטרינג?

קייטרינג העובדים באירוע גדול מתמודדים עם אתגרים פוטנציאליים רבים, כולל שינויים בתפריט של הרגע האחרון, אתגרי תחבורה, מאבק בפגעי מזג האוויר, עבודה עם אלרגיות למזון וניקיון והעמסה. בעוד שניתן לצפות ולתכנן חלק מהאתגרים הללו, אחרים עשויים להפתיע. המפתח להצלחה הוא להיות גמישים ובעלי יכולת הסתגלות, וצוות טוב שיעזור לך לעבור את האתגרים.

בעת העסקת העובד הבא שלך, הקפד לקחת בחשבון את הכמות והאיכות של מאגר המועמדים שלך. , הדחיפות למילוי התפקיד וההשקעה הנדרשת לגיוס החדש. לכל אחד מהגורמים הללו יכולה להיות השפעה דרמטית על מי בסופו של דבר תחליט להעסיק.

מהן החובות החיוניות של הקייטרינג

הקייטרינג אחראי על הכנת והגשת מזון באירועים. התפקידים האופייניים שלהם כוללים הקמת פינות אוכל, הגשת אוכל לאורחים וניקיון לאחר האירוע.

שירותי קייטרינג ממלאים תפקיד חיוני בתכנון האירוע, מכיוון שלעתים קרובות הם אחראים על כל ההיבטים של האירוע, החל מ עיצוב והכנה של תפריט ליצירה והצגת מאכלים. השכרת צלחות וכלי אוכל מסודרות גם בדרך כלל על ידי שירותי קייטרינג, כמו גם רמות כוח אדם מתאימות לצוותי טרום אירועים, אירועים וניקיון. ככזה, חשוב לבחור בשירות קייטרינג בעל מוניטין ומנוסה בעת תכנון אירוע.

מילים אחרונות

כשמדובר בבחירת קייטרינג לאירוע שלכם, יש כמה דברים שתרצו לשמור בראש. ראשית, שקול את התקציב שלך ואיזה סוג אירוע אתה מארח. אם אתם מארחים אירוע גדול, סביר להניח שתצטרכו למצוא קייטרינג שיוכל להכיל רשימת אורחים גדולה. לאחר מכן, החליטו איזה סוג של אוכל תרצו להגיש באירוע שלכם. האם תגישו ארוחה בישיבה או בסגנון מזנון? לאחר שענית על שאלות אלו, תוכל להתחיל לצמצם את החיפוש שלך אחר הקייטרינג המושלם. כדי להתחיל, בקשו המלצות מחברים או בני משפחה שאירחו אירועים דומים בעבר. ברגע שיש לך כמה קייטרינג בראש, הקפד לקרוא ביקורות ולבדוק את האתרים שלהם. זה ייתן לך מושג טוב יותר על איכות האוכל והשירות שלהם. לאחר שמצאת כמה קייטרינג שאתה מעוניין בהם, פנה אליהם ובקש הצעת מחיר. הקפד לשאול על אפשרויות התפריט שלהם והאם הם מסוגלים להכיל מגבלות תזונתיות כלשהן. עם הטיפים האלה בחשבון, אתה בטוח שתמצא את הקייטרינג המושלם לאירוע הבא שלך!

הקפד לראיין מספר קייטרינג ולבקש הפניות. קבל תחושה של הסגנון שלהם ושאל על הניסיון שלהם. ודא שאתה מרגיש איתם בנוח ושהם מבינים את החזון שלך. קבל חוזה בכתב שמתאר את כל מה שדיברת עליו. ולסיום, אל תפחדו לבקש הנחות!

תוכן עניינים

דילוג לתוכן