קייטרינג בקצרין כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בקצרין כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. תרצה לשקול את סוג האירוע שאתה מארח, את גודל רשימת האורחים שלך ואת התקציב שלך. כמו כן, תרצו לוודא שהקייטרינג שתבחרו אמין ובעל מוניטין טוב. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלך:

יש כמה דברים חשובים שכדאי לזכור בעת בחירת קייטרינג לאירוע הבא שלך: 1. הקפד למסור את התקציב שלך מראש . זה יעזור לקייטרינג להבין את הצרכים שלך ויתן לך הצעת מחיר ריאלית. 2. בקשו הפניות וקראו ביקורות. הקפד לקבל תחושה של עבודתו בעבר של הקייטרינג ולראות אם הם מתאימים לאירוע שלך. 3. שאל על אפשרויות התפריט של הקייטרינג ובדוק אם הם יכולים להתאים אישית תפריט לטעמך. 4. שאל לגבי הצוות ובדקו האם הקייטרינג יכול לספק כוח אדם מתאים לאירוע שלכם. 5. הקפידו לקבל הכל בכתב! קבלו חוזה המתאר את היקף העבודה וכל העלויות הכרוכות בשירותי הקייטרינג.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת לשים לב לפרטים. המשמעות היא יכולת להבחין בפרטים קטנים שיכולים לעשות הבדל גדול בהצגה הכוללת של האוכל. חברת קייטרינג צריכה גם להיות מסוגלת לארגן הכל כדי להבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. זה כולל את היכולת לתאם עם ספקים אחרים, כמו גם הבנה טובה של הפריסה של חלל האירוע. כישורי תקשורת טובים חיוניים לקייטרינג, מכיוון שהם יצטרכו להיות מסוגלים לתקשר עם הלקוח ושאר חברי צוות הקייטרינג. צריכה להיות להם גם אהבה לאנשים ולאוכל, שכן זה יהפוך את חווית הקייטרינג למהנה יותר עבור כל המעורבים. לבסוף, קייטרינג טוב אמור להיות מסוגל להתמודד עם לחץ. המשמעות היא יכולת לשמור על קור רוח תחת לחץ ולוודא שהאוכל מוכן ומוגש בזמן.

יש כמה דברים עיקריים שצריך לחפש בבחירת שירות קייטרינג כדי להבטיח שתהיה לך חוויה חיובית. ראשית, חשוב להתייחס לאיכות המזון שחברת הקייטרינג מספקת. הקפד לקרוא ביקורות מלקוחות קודמים כדי לקבל מושג על איכות האוכל. שנית, גם עלות שירות הקייטרינג היא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. הקפד לקבל מספר הצעות מחיר מחברות שונות כדי להשוות מחירים. שלישית, הניסיון של חברת הקייטרינג הוא גם משהו שצריך לקחת בחשבון. הקפידו לשאול על ניסיון העבר של החברה באירועי קייטרינג דומים לשלך. רביעית, אם יש לך צרכים מיוחדים, הקפד לתקשר את אלה עם חברת הקייטרינג מראש כדי לוודא שהם מסוגלים לספק את הצרכים שלך. על ידי שמירה על גורמים אלו בחשבון, אתה יכול להיות בטוח שתבחר בשירות קייטרינג שיהפוך את האירוע שלך להצלחה.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, יש כמה שאלות שאלות מפתח שאתה תמיד צריך לשאול לפני קבלת החלטה. ראשית, בררו באילו סוגי מאכלים חברת הקייטרינג מתמחה. זה ייתן לכם מושג טוב למה לצפות מבחינת איכות וטעם. שנית, בקשו המלצות. חברת הקייטרינג אמורה להיות מסוגלת לתת לכם כמה רעיונות טובים על סמך האירוע ורשימת האורחים שלכם. שלישית, גלה כיצד יוצג האוכל. זה חשוב מסיבות אסתטיות ומעשיות כאחד. רביעית, קבלו הערכה של העלות. הקפד לברר אם יש עמלות או תוספות נסתרות שיכולות להוסיף לחשבון. חמישית, שאלו כיצד תטפל חברת הקייטרינג בבקשות של הרגע האחרון או תזונתיות. חשוב לדעת זאת במקרה שיש לכם אורחים עם צרכים מיוחדים. שישית, שאל אם החברה מציעה דגימה מהתפריט. זוהי דרך מצוינת לנסות את האוכל לפני שמתחייבים להזמנה מלאה. שביעית, גלה אם יש חיובים נוספים. חברות קייטרינג מסוימות גובות תשלום עבור דברים כמו מצעים, כלים או הקמה ופירוק. שמינית, שאל על מדיניות החברה. גלה מהי מדיניות הביטולים וההחזרים שלהם למקרה שתצטרך לבצע שינויים באירוע שלך. לבסוף

כאשר מראיינים קייטרינג פוטנציאלי, חשוב לשאול שאלות שיתנו לך תחושה של ניסיונו ויכולותיו בתעשיית האירוח. שאל על אירועים ספציפיים שהם סיפקו בעבר וכיצד הם התמודדו עם כל מצב מלחיץ שהתעורר. חשוב גם לקבל תחושה כיצד הם יתמודדו עם לקוח או אורח קשה, על מנת להבטיח שהאירוע שלכם יעבור בצורה חלקה.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

כאשר מתכננים אירוע, יש כמה היבטים חשובים שיש לקחת בחשבון, אחד מהם הוא סוג האירוע בו אתם מארגנים. זה יעזור לקבוע את התקציב, כמו גם את צוות ההמתנה והשירות הנדרשים. גורמים חשובים נוספים כוללים את מספר האורחים, המיקום והשעה ביום. שכנוע לקוח לשנות מרכיב או מנה יכול להיות קשה, אבל חשוב להיות אדיב, טקט ודיפלומטי. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים על מנת לבנות רפרטואר לקוחות ולספק אירוע מוצלח.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם כדאי לארגן את האירוע שלך. ראשית, אתה צריך לחשוב על התקציב שלך. אספקת מזון באירוע עשויה לעלות ביוקר, לא משנה אם אתם מכינים הכל בעצמכם או שוכרים חברת קייטרינג. שנית, עליך להעריך את הרשמיות של האירוע שלך. האם זה מפגש מזדמן או רומן רשמי? הגורם השלישי שיש לקחת בחשבון הוא מטרת האירוע שלכם. אם מדובר בפונקציית עבודה, ייתכן שתרצה לדאוג לה כדי שהעובדים שלך יוכלו להתמקד ברשתות ובעסקים. עם זאת, אם מדובר באירוע אישי, אולי תרצו את המגע האישי שמגיע עם הבישול לאורחים שלכם. הגורם הרביעי הוא מספר האורחים שאתה מצפה לו. אם יש לכם מספר גדול של אורחים, ייתכן שיהיה משתלם יותר לארגן את האירוע. לבסוף, אתה צריך לחשוב על המשאבים האישיים שלך. אם יש לכם את הזמן והאנרגיה להקדיש לבישול והכנה לאירוע שלכם, ייתכן שלא יהיה צורך בקייטרינג. עם זאת, אם חסר לך זמן ומשאבים, אולי כדאי לשכור חברת קייטרינג.

תשומת לב לפרטים היא מיומנות קריטית עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חיוני לזכור ולהקפיד על פרטים חשובים כדי להפיק אירוע באיכות גבוהה.

מהם 7 ה-P של שיווק עסק קייטרינג

על פי עקרונות ה- 7 P's של שיווק, חברה חייבת לשקול היטב כל אחד מהמרכיבים הללו על מנת ליצור אסטרטגיית שיווק מוצלחת. מוצר מתייחס לסחורה או לשירותים שחברה מציעה, המחיר הוא הסכום שלקוח מוכן לשלם עבור מוצר, קידום הוא הדרך שבה חברה מתקשרת עם שוק היעד שלה, המקום הוא המיקום שבו המוצר נמכר , אנשים הם האנשים שעובדים עבור חברה, תהליך הוא הדרך שבה מוצר מיוצר או מסופק, והוכחות פיזיות הן הייצוג המוחשי של המותג של החברה.

כאשר מתכננים תפריט, זה חשוב לזכור איזון של חומרים מזינים, צבעים, מרקמים וטעמים. כדאי גם לשקול את הציוד והכוח אדם הזמינים לייצר ולהגיש את האוכל. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, תוכלו ליצור תפריט טעים ומעוגל שישביע את רצונם של האורחים שלכם.

מהם 3 מקטעים של קייטרינג?

ניתן לסווג בגדול את תעשיית ההסעדה לשלושה מגזרים: מסחרי, לא מסחרי וצבאי. המגזר המסחרי כולל שירותי הסעדה הניתנים לעסקים ואילו המגזר הלא מסחרי כולל שירותים הניתנים לאנשים פרטיים ואירועים. קייטרינג צבאי, כפי שהשם מרמז, מתייחס למתן שירותי מזון לכוחות המזוינים.

הטבח הקו אחראי על הכנת וציפוי מזון במטבח של מסעדה. הם חייבים להיות יצירתיים כדי להמציא מנות ומצגות חדשות, ובעלי הכשרה פורמלית על מנת לבצע אותם כראוי. כמו כן, עליהם להיות מסוגלים לתחזק את התחנה שלהם בתקופות עמוסות, ולוודא שהכל מצויד ומוכן לנסיעה. כמה שאלות נוספות לראיון בישול קו עשויות לכלול: -מה הניסיון שלך עם (סוג ספציפי של מטבח)? -איך הייתם מכינים מנה לטבעוני/צמחוני/פסקטר/ וכו'? -מהן המחשבות שלך על ציפוי אוכל? -איך היית מתמודד עם מצב שבו נגמר לך המרכיב? -מה הייתם עושים אם מנה לא הייתה עומדת בסטנדרטים של השף? מענה על שאלות אלו בכנות ובביטחון יראה שאתה כשיר היטב לתפקיד הטבח הקו.

מהם 5 הטיפים לראיון

דייקנות היא אחד הדברים החשובים שיש לזכור לראיון עבודה מוצלח. עמידה בזמנים מראה שאתה מעוניין ומסור לתפקיד. בנוסף, חקרו את החברה מבעוד מועד. זה יעזור לך לשאול שאלות נוספות ולהבין את תרבות החברה. בנוסף, זכרו להתמקד בתקשורת לא מילולית. זה כולל יצירת קשר עין, לחיצת יד חזקה וישיבה זקופה. לבסוף, היה מנומס לכל מי שאתה פוגש. זה כולל את פקידת הקבלה, עמיתים פוטנציאליים לעבודה, וכמובן, המראיין שלך.

אני בוגר טרי של אוניברסיטת XYZ ואני מעוניין לעבוד בחברה זו בגלל המוניטין המצוין שלה וההזדמנות לצמיחה . אני בוגר תואר במנהל עסקים ומכיר היטב את מוצרי החברה. אני עובד קשה ומוכן ללמוד דברים חדשים. אני גם שחקן צוות ואני מאוד מסודר. אני אהיה נכס גדול לחברה הזו.

מהן 5 שאלות הראיון?

1. ספר לי על עצמך: זו בדרך כלל אחת השאלות הראשונות שנשאלות בראיון, לכן חשוב להכין תשובה טובה. תן סקירה קצרה של הרקע שלך, כולל השכלתך, ניסיון העבודה וכל כישורים או הישגים רלוונטיים. נסה לשמור על תשובתך מתחת לשתי דקות. 2. למה אתה האדם הטוב ביותר לתפקיד? זו ההזדמנות שלך למכור את עצמך ולהראות מדוע אתה המועמד הטוב ביותר לתפקיד. הקפד להתמקד בנקודות החוזק שלך וכיצד הן תואמות את דרישות התפקיד. 3. למה אתה רוצה את העבודה הזו? התשובה שלך לשאלה זו צריכה להראות שעשית את המחקר שלך ואתה באמת נרגש מההזדמנות. נסו להימנע ממתן תשובות כלליות או לא רלוונטיות. 4. איך הניסיון שלך הכין אותך לתפקיד זה? שוב, זו ההזדמנות שלך למכור את עצמך ולהדגיש כיצד הניסיון שלך עזר לך לפתח את הכישורים והידע הדרושים לתפקיד. 5. למה אתה עוזב (או עזבת) את העבודה שלך? אם אתה מובטל כרגע, אתה יכול פשוט לציין שאתה מחפש הזדמנות חדשה. אם אתה מועסק, היה כנה לגבי הסיבות שלך לעזוב

כמות מאגר המועמדים שלך: ככל שתצטרך לבחור מהם יותר מועמדים, כך גדל הסיכוי שתמצא את המתאימים ביותר לחברה שלך. איכות מאגר המועמדים שלך: ככל שאיכות המועמדים תהיה טובה יותר, כך גדל הסיכוי שתמצא התאמה מצוינת לחברה שלך. דחיפות למילוי התפקיד: אם יש לך צורך דחוף למלא תפקיד, ייתכן שתצטרך להקריב איכות תמורת כמות. השקעה נדרשת עבור הגיוס החדש: ככל שתשקיע יותר בגיוס חדש, כך גדל הסיכוי שתמצא התאמה מצוינת עבור החברה שלך.

מהם האתגרים שעומדים בפניהם על ידי קייטרינג פעם ראשונה

קייטרינג כולל הרבה תיאום וניהול על מנת להצליח. מניהול צוות ועד בזבוז מזון, ישנם אתגרים רבים שיכולים להתעורר. עם זאת, עם תכנון וביצוע נכונים, ניתן להתגבר על אתגרים אלו. תחלופת עובדים היא אתגר גדול בענף ההסעדה. כדי להתגבר על כך, שקול להשקיע בעובדים על ידי מתן הזדמנויות הדרכה ופיתוח. זה לא רק יעזור לשמר עובדים, אלא גם לשמור על מוטיבציה. לעתים קרובות נדרשות שעות ארוכות בקייטרינג, מה שעלול להקשות על העובדים. כדי להתגבר על זה, נסו להיות מאורגנים ככל האפשר ולתכנן מראש כמה שניתן. זה יעזור למזער את הטריפה של הרגע האחרון ויעזור לכולם להישאר על המסלול. לקוחות יכולים גם להוות אתגר, במיוחד אם יש להם בקשות או צרכים ספציפיים. כדי להתגבר על זה, היו מוכנים לתת מענה לצרכים האישיים שלהם ולהיות גמישים ככל האפשר. בזבוז מזון הוא עוד אתגר גדול בקייטרינג. כדי להימנע מכך, תכנן מראש וודא שאתה רוכש רק את כמות המזון שאתה צריך. יש גם דרכים יצירתיות רבות להשתמש בשאריות, אז תהיו יצירתיים!

1. ספר לנו על עצמך 2. מהן מטרות הקריירה שלך בתעשיית הקייטרינג? 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? 4. איך עובדים בלחץ? 5. איך עובדים בתוך צוות? 6. איך מתמודדים עם לקוחות קשים? 7. מדוע עזבת את מקום העבודה האחרון שלך?

מסקנה

1. כאשר אתה שוקל קייטרינג לאירוע שלך, הקפד לבקש הפניות מחברים או שותפים עסקיים שהשתמשו בשירותיהם בעבר. 2. לאחר שתהיה לך רשימה קצרה של קייטרינג פוטנציאלי, הקפד לקבוע טעימות עם כל אחד כדי שתוכל לטעום את המטבח שלהם. 3. הקפידו לבקש מכל קייטרינג רשימה של הפניות שתוכלו לפנות אליהן כדי לקבל חשבונות ממקור ראשון על השירות שלהם. 4. הקפידו לקבל חוזה בכתב מהקייטרינג שבחרתם המתאר את כל השירותים שהם יספקו עבור האירוע שלכם. 5. הקפידו לספק לקייטרינג רשימה מפורטת של כל דרישות תזונתיות מיוחדות שעשויות להיות לאורחים שלכם כדי שיוכלו להכיל אותם.

כשזה מגיע לאירוח אירוע מוצלח, אחד ההיבטים החשובים ביותר יש לקחת בחשבון את הקייטרינג. קייטרינג יכול לעשות או לשבור את האירוע שלכם, לכן חשוב לקחת את הזמן שלכם בבחירת האירוע הנכון. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור קייטרינג לאירוע הבא שלכם: 1. ערכו את המחקר שלכם. שאל בסביבה להמלצות וקרא ביקורות מקוונות כדי לקבל מושג מי נמצא שם ומה הם יכולים להציע. 2. קבע את התקציב שלך. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך ולהימנע מבזבוז זמן על קייטרינג שנמצאים מחוץ לטווח המחירים שלך. 3. קחו בחשבון את צרכי האירוע שלכם. איזה סוג אוכל אתה רוצה להגיש? כמה אנשים ישתתפו? ודא שהקייטרינג שתבחר יכול להתאים לצרכים הספציפיים של האירוע שלך. 4. קבלו טעימה. לאחר שצמצמת את האפשרויות שלך, ארגן טעימות עם כל אחד מהקייטרינגים שאתה שוקל. זה ייתן לך הזדמנות לטעום את האוכל שלהם ולראות אם הוא עונה על הציפיות שלך. 5. קבל את ההחלטה שלך. לאחר שקילת כל הגורמים שהוזכרו לעיל, הגיע הזמן לקבל את ההחלטה הסופית שלך.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן