קייטרינג בהוד השרון כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בהוד השרון כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת קייטרינג יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל יש כמה דברים שאתה יכול לזכור כדי להקל מעט על התהליך. ראשית, תרצה לחשוב על התקציב שלך ואיזה סוג תפריט אתה מחפש. לאחר מכן, תרצו לקרוא ביקורות על חברות קייטרינג ולקבל המלצות מחברים או משפחה. לבסוף, תרצו להיפגש עם כמה קייטרינגים שונים כדי לקבל תחושה מהסגנון שלהם ולראות אם הם מתאימים לאירוע שלכם. על ידי שמירה על הדברים האלה, אתה יכול להיות בטוח למצוא קייטרינג שיהפוך את האירוע שלך להצלחה.

כאשר אתה בוחר קייטרינג, עליך לקחת בחשבון: 1. המוניטין והניסיון של הקייטרינג. 2. יכולת הקייטרינג לעמוד בצרכים ובתקציב שלך. 3. אפשרויות התפריט של הקייטרינג. 4. זמינות הקייטרינג. 5. אסמכתאות הקייטרינג.

מהן התכונות של קייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, להיות מסוגל לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק, ולהיות מסוגל לתקשר עם אחרים. הם חייבים גם להיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל, ולהיות מסוגלים להתמודד עם לחץ.

בעת בחירת שירות קייטרינג, ישנם מספר גורמים שעליך לקחת בחשבון כדי להבטיח שאתה מקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורך מִקרֶה. בראש ובראשונה, תמיד כדאי להתחשב באיכות המזון ששירות הקייטרינג מספק. הקפידו לקרוא ביקורות מלקוחות קודמים כדי לקבל מושג על איכות המזון של שירות הקייטרינג. בנוסף, עליך להיות מודע לעלות שירות הקייטרינג וכן לניסיון שלהם באירועי קייטרינג. אם יש לך צרכים מיוחדים, הקפד לתקשר אותם עם שירות הקייטרינג על מנת להבטיח שהם יוכלו להתאים לאירוע שלך.

מה שהכי חשוב לקייטרינג

להיות אדיב, טקט ודיפלומטי הוא הכרחי בעבודה כקייטרינג. ייתכן שיהיה עליך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

בבחירת חברת קייטרינג, כדאי לקחת בחשבון את הגורמים הבאים: ניסיון: חשבו על סוג האירוע שאתם מתכננים והאם לחברת הקייטרינג ניסיון בקייטרינג לאירועים דומים. הצעות ושירותים: גלה אילו שירותים חברת הקייטרינג מציעה והאם הם מסוגלים לענות על הצרכים הספציפיים שלך. תמחור ותשלום: ודא שאתה מבין את מבנה התמחור של החברה והאם היא מציעה הנחות או עסקאות חבילה כלשהן. זמינות: בדקו שחברת הקייטרינג זמינה בתאריך האירוע שלכם ושיש לה יכולת לספק את מספר האורחים הצפוי שלכם. מיקום ופרטי התקשרות: ודא שיש לך את כתובת החברה ופרטי התקשרות כדי שתוכל ליצור איתם קשר אם תצטרך. בטיחות מזון והיגיינה: בררו מהי מדיניות חברת הקייטרינג בנושא בטיחות מזון והיגיינה וודאו שהם עומדים בסטנדרטים שלכם. מוניטין וניסיון: שאלו המלצות וקראו ביקורות באינטרנט כדי לקבל מושג על המוניטין של חברת הקייטרינג. רישיון עסק וביטוח: ודאו שחברת הקייטרינג היא בעלת רישיון תקין ומבוטחת למקרה שמשהו ישתבש.

מהם 3 דברים קריטיים שיש לשים לב אליהם בעת שכירת קייטרינג?

יש כמה דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון כשאתה מתכנן קייטרינג לאירוע. הראשון הוא סוג האירוע שאליו אתה עורך קייטרינג. זה יעזור לך לקבוע את סוג האוכל והמשקה שתצטרך להגיש. שנית זה התקציב שלך. תצטרך לשקול כמה אתה מוכן להוציא על קייטרינג, מכיוון שזו יכולה להיות הוצאה משמעותית. לבסוף, תצטרך להחליט אם אתה צריך צוות מלצרים או שירות אחר לאירוע שלך. אם כן, תצטרך לקחת בחשבון את עלות העסקתם. על ידי התחשבות בגורמים אלו, תוכלו להבטיח שהאירוע שלכם יתקיים ללא תקלות!

חשוב לבחור קייטרינג שיוכל לספק שירות מלא לחתונה שלכם. זה יקל עליך הרבה ויעזור למנוע כל כאוס. חפש חברה שיכולה לספק צוות עובדים, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר. זה יהפוך את החתונה שלך למהנה וללא מתחים הרבה יותר.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

ישנם מספר גורמים שעליך לקחת בחשבון כאשר אתה מחליט אם כדאי לך לארגן את האירוע שלך. ראשית, זה התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז אתה צריך לוודא שיש לך את הכספים כדי לכסות אותו. שנית, שקול את הפורמליות של האירוע שלך. אם מדובר בעניין רשמי, אז קייטרינג עשוי להיות אופציה טובה. שלישית, חשבו על מטרת האירוע שלכם. אם מדובר בפונקציה עסקית, אז קייטרינג יכול להיות דרך מצוינת להרשים לקוחות ושותפים עסקיים. רביעית, קחו בחשבון את מספר האורחים שאתם מצפים. אם יש לך מספר גדול של אנשים, קייטרינג יכול לעזור לוודא שכולם ניזונים ומאושרים. חמישית, שקול את המשאבים האישיים שלך. אם אין לכם הרבה זמן או אנרגיה להכין אוכל, אז קייטרינג יכול להציל חיים. לבסוף, חשבו על חווית התכנון שלכם. אם מעולם לא תכננתם אירוע לפני כן, אז קייטרינג יכול להוריד הרבה מהלחץ מהתהליך.

שירות לקוחות מעולה חשוב מאוד לעסק קייטרינג כי העסק יוציא אתכם מהמטבח לתוך הסביבה של אלה שאתה משרת. אתה צריך להיות מסוגל ליצור אינטראקציה עם אנשים ולוודא שהם מרוצים מהאוכל ומהשירות שהם מקבלים.

מה הם 7 ה-P של שיווק עסק קייטרינג

7 P's של שיווק הם מסגרת שניתן להשתמש בה כדי להעריך ולתכנן פעילויות שיווקיות. 7 P's מייצגים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך והוכחות פיזיות. על ידי התחשבות בכל אחד מהמרכיבים הללו, משווקים יכולים לפתח אסטרטגיית שיווק מפורטת ומעוגלת היטב.

קייטרינג לחתונה: למרות שכולנו מכירים קייטרינג לחתונה, אנחנו יכולים גם להסכים שהקייטרינג משפיע מאוד על אותו מיוחד יְוֹם. האוכל המוגש ייזכר על ידי האורחים שלכם הרבה אחרי שהאירוע יסתיים. חשוב למצוא קייטרינג שתוכלו לסמוך עליו שיספק אוכל ושירות איכותיים. קייטרינג לחברות: קייטרינג לחברות הוא דרך מצוינת להרשים לקוחות ועובדים כאחד. אירוע חברה מתוכנן היטב ישקף היטב את החברה שלך ויראה את המחויבות שלך לאיכות. קייטרינג לאירועים חברתיים: ממסיבות יום הולדת ועד מסיבות פרישה, קייטרינג לאירועים חברתיים הוא דרך מצוינת להפוך כל אירוע לבלתי נשכח. קייטרינג טוב יעבוד איתך כדי ליצור תפריט שיתאים לאירוע ולתקציב שלך. קייטרינג בזכיון: קייטרינג בזכיון הוא אופציה פופולרית לאירועים בהם האוכל אינו המוקד העיקרי. קייטרינג מסוג זה יכול לספק מגוון אפשרויות לאורחים שלך, כולל חטיפים ומשקאות.

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג?

קייטרינג הוא ענף שירותי המזון הכולל מתן שירותי מזון ומשקאות באירועים. ישנן 7 פונקציות מפתח של קייטרינג: תכנון, תפעול, ארגון אירועים, ציוד, יישום, בקרה ונושאים משפטיים וביטוחיים. כל אחת מהפונקציות הללו חשובה בהבטחת עסק קייטרינג מצליח.

בעת תכנון אירוע, חשוב לבחור שירות קייטרינג שיתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים שלך. ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת ההחלטה: סגנון האירוע: איזה סוג אירוע אתה מתכנן? האם זה רומן רשמי או מפגש סתמי יותר? שירות הקייטרינג שלכם צריך להיות מסוגל להתאים לסגנון האירוע שלכם. אורחים: כמה אורחים ישתתפו? האם יש לך דרישות תזונתיות מיוחדות? הקפידו לתקשר את הצרכים שלכם לשירות הקייטרינג כדי שיוכלו להתכונן בצורה הטובה ביותר לאירוע שלכם. התמחויות: איזה סוג אוכל אתה רוצה שיוגש באירוע שלך? האם לשירות הקייטרינג יש התמחויות שאתה מעוניין בהן? הקפד לשאול על אפשרויות התפריט שלהם כדי לראות אם יש להם את מה שאתה מחפש. מטבח במקום: האם שירות הקייטרינג יבשל במקום או שהם צריכים להשתמש במטבח שלכם? זהו גורם חשוב שיש לקחת בחשבון, מכיוון שהוא יכול להשפיע על העלות הכוללת של שירות הקייטרינג. מבחן טעם: תמיד כדאי לטעום את האוכל לפני שמתחייבים לשירות קייטרינג. זה יעזור לכם לוודא שאתם מרוצים מהאוכל ושהוא עומד בציפיות שלכם. הפניות

מהם 5 התחומים של מטבח קייטרינג

ישנם חמישה סוגים של פריסות מטבח מסחרי: 1. אחסון 2. עמדת כביסה 3. הכנת מזון 4. עמדת בישול 5. שירות

SWOT הוא כלי רב עוצמה עבור עסקים לשימוש כאשר בוחנים את מיקומם בשוק המסחרי הגדול יותר. זה יכול לעזור לעסקים לזהות את החוזקות והחולשות שלהם, כמו גם הזדמנויות ואיומים שאולי לא שקלו אחרת. על ידי הקדשת זמן לנתח את העסק שלהם באמצעות מסגרת SWOT, עסקים יכולים לפתח הבנה מקיפה יותר של מקומם בשוק וכיצד למקם את עצמם בצורה הטובה ביותר להצלחה.

מהם 4 השיקולים העיקריים של החלטות גיוס עובדים?

שקול את ארבעת הגורמים הבאים בעת העסקת העובד הבא שלך: 1. כמות מאגר המועמדים שלך 2. איכות מאגר המועמדים שלך 3. דחיפות למילוי התפקיד 4. השקעה נדרשת עבור הגיוס החדש.

כאשר מראיינים קייטרינג פוטנציאלי, חשוב לשאול שאלות שיתנו לכם תובנות לגבי רמת הניסיון והמומחיות שלו בתחום האירוח. בנוסף, חשוב לבדוק כיצד הם מתמודדים במצבי לחץ גבוה ומתמודדים עם לחץ בעבודה, מכיוון שזה יכול להיות מרכיב מרכזי בתפקיד. לבסוף, עליך לשאול כיצד הם יתמודדו עם לקוח קשה או אחד מהאורחים שלו, שכן זה ייתן לך תובנות לגבי כישורי שירות הלקוחות שלהם.

מהם ה-5 הכי הרבה גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטת גיוס

בעת שכירת מהנדסים, חשוב לקחת בחשבון את הניסיון של המועמד. זה יכול לתת לך מושג על הכישורים הקשים והכישורים הרכים הפוטנציאליים שלהם. חשוב גם לקחת בחשבון את ההתאמה התרבותית של המועמד. זה יכול לעזור לך לקבוע אם הם יתאימו לחברה שלך.

כאשר מתכוננים לראיון קייטרינג, חשוב להיות מודעים לשאלות הנפוצות ביותר שנשאלות. זה יאפשר לך לקבל סיכוי טוב יותר ליצור תגובות מתחשבות ובלתי נשכחות. להלן 10 מהשאלות הנפוצות ביותר לראיונות קייטרינג, יחד עם טיפים כיצד לענות עליהן: 1. ספר לנו על עצמך: זו כנראה השאלה הראשונה שתישאל בראיון. חשוב לשמור על תשובתך קצרה, מקצועית וממוקדת בכישורים ובניסיון שלך הקשורים לקייטרינג. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בתעשיית הקייטרינג: כשתענה על שאלה זו, היה ספציפי לגבי מה אתה מקווה להשיג בקריירת הקייטרינג שלך. האם אתה רוצה לנהל בסופו של דבר עסק קייטרינג? בעלי חברת קייטרינג משלך? להיות שף קייטרינג תאגידי? שתף את המראיין במטרות ארוכות הטווח שלך. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך: זוהי שאלת ראיון קלאסית שעלולה להיות קשה לענות עליה. עם זאת, חשוב להיות כנה וכנה בתגובתך. הימנע מלפרט חוזקות וחולשות כלליות שיכולות לחול על כל מקצוע (למשל, "אני פרפקציוניסט" או "יש לי בעיה להאציל משימות"). במקום זאת, התמקדו בחוזקות ובחולשות ספציפיות לקייטרינג. לדוגמה, אם אתה

מילות אחרונות

המוניטין של חברת הקייטרינג יכולת החברה לטפל באירוע הספציפי שלך אפשרויות התפריט של החברה מחיר החברה שירות הלקוחות של החברה

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כאשר בחירת קייטרינג. הגבלות עלות, תפריט ותזונתיות הן רק כמה. עם כל כך הרבה קייטרינג לבחירה, זה יכול להיות קשה להחליט. הנה חמישה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג: 1. עלות: קייטרינג יכול להיות יקר. הקפידו לקבל מספר הצעות מחיר ולהשוות מחירים לפני קבלת החלטה. 2. תפריט: איזה סוג אוכל אתה רוצה שיוגש באירוע שלך? הקפד לבקש תפריטים לדוגמה כדי לקבל מושג מה הקייטרינג יכול לספק. 3. הגבלות תזונתיות: האם לאורחים שלכם יש מגבלות תזונתיות? הקפידו ליידע את הקייטרינג מראש כדי שיוכל להכיל את האורחים שלכם. 4. מיקום: האם הקייטרינג מסוגל לנסוע למקום האירוע שלכם? חלק מהקייטרינגים עשויים לגבות תשלום נוסף עבור דמי נסיעה. 5. הפניות: בקשו הפניות מהקייטרינג. הקפד לעקוב אחר הפניות כדי לראות אם הם היו מרוצים משירותי הקייטרינג.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן