קייטרינג באלעד כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג באלעד כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

הקייטרינג לחתונה שלכם הוא אחת הבחירות החשובות ביותר שתעשו כשזה מגיע ליום הגדול שלכם. אחרי הכל, הם יהיו אחראים לספק את האוכל שהאורחים שלכם ייהנו ממנו. עם זאת בחשבון, הנה כמה טיפים כיצד לבחור קייטרינג לחתונה: 1. ערכו את המחקר שלכם. שאל בסביבה להמלצות וקרא ביקורות מקוונות. 2. ודאו שהקייטרינג זמין בתאריך החתונה שלכם. 3. דון בתקציב שלך וראה אילו אפשרויות תפריט זמינות. 4. בקשו טעימות. זו הדרך הטובה ביותר לראות אם אתה אוהב את האוכל. 5. קבל הכל בכתב. זה כולל את התפריט, המחיר ולוח הזמנים של המשלוחים. על ידי ביצוע הטיפים האלה, אתה יכול להיות בטוח שתבחר קייטרינג לחתונה שיהפוך את היום הגדול שלך להצלחה.

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לחתונה. ראשית, תרצה לחשוב על התקציב שלך. כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על קייטרינג? זה יעזור לך לצמצם את הבחירות שלך. לאחר מכן, תצטרך להחליט איזה סוג של אוכל אתה רוצה בחתונה שלך. האם אתה רוצה ארוחת ערב רשמית לשבת, או מזנון יותר סתמי? האם יהיו לך דרישות תזונתיות מיוחדות? כל אלה הם הדברים שיש לזכור בעת בחירת קייטרינג. חשוב גם לקחת בחשבון את גודל החתונה שלכם. כמה אנשים ישתתפו? זה יעזור לך לקבוע כמה אוכל תצטרך, ואיזה סוג של שירות הקייטרינג יוכל לספק. לבסוף, תרצו לקרוא ביקורות ולקבל המלצות. דבר עם חברים ובני משפחה שהתחתנו לאחרונה, וראה על מי הם ימליצו. לאחר שמצאת כמה קייטרינג שאתה אוהב, הקפד לקבוע טעימות כדי שתוכל לטעום את האוכל שלהם לפני קבלת החלטה.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק ולתקשר היטב עם אחרים. הם חייבים גם להיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל, ולהיות מסוגלים להתמודד עם לחץ.

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, יש כמה שאלות מפתח שאתה תמיד צריך לשאול כדי להבטיח שאתה מקבל את השירות הטוב ביותר האפשרי. ראשית, בררו באילו סוגי מאכלים מתמחה הקייטרינג וקבלו המלצות לאירוע שלכם. לאחר מכן, שאלו כיצד יוצג האוכל ומה תהיה העלות המשוערת. חשוב גם לברר כיצד יטופלו בקשות ברגע האחרון או תזונתיות. לבסוף, הקפד לשאול אם הקייטרינג מספק דגימה מהתפריט כדי שתוכל לנסות אותו לפני שאתה מתחייב למשהו. זכור את השאלות הללו ובטוח שיהיה לך אירוע מוצלח!

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שעל קייטרינג להחזיק

תשומת לב לפרטים חיונית עבור קייטרינג לאירועים. ככל שהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר, חשוב לזכור ולשים לב לפרטים מסוימים כדי לייצר אירועי קייטרינג באיכות גבוהה יותר.

להיות אדיב, טקט ודיפלומטי הכרחי כאשר משכנעים לקוח להחליף מרכיב או להחליף מנה. כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

כאשר מתכננים אירוע קייטרינג, יש לזכור כמה היבטים מרכזיים על מנת להבטיח אירוע מוצלח. הראשון הוא סוג האירוע שאתה עורך קייטרינג. האם זו ארוחת ערב רשמית בישיבה, או מזנון סתמי יותר? זה יכתיב את סגנון הקייטרינג ואת אפשרויות התפריט. לאחר מכן, תצטרך לשקול את התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, ולכן חשוב שיהיה לך מושג ברור מה אתה יכול להרשות לעצמך. לבסוף, תצטרך לחשוב על רמת השירות שאתה צריך. האם תזדקק לצוות המלצרים? האם תזדקק לציוד או שירות מיוחד? על ידי שמירה על היבטים מרכזיים אלה, אתה יכול להבטיח שאירוע הקייטרינג שלך יהיה מוצלח.

קייטרינג יכול לעשות או לשבור חתונה, אירוע חברה או מפגש חברתי. חשוב לבחור בחברת קייטרינג מנוסה ומקצועית. ישנם ארבעה סוגי קייטרינג עיקריים: חתונה, חברה, אירוע חברתי וזיכיון. קייטרינג לחתונה הוא סוג הקייטרינג החשוב ביותר. האוכל והשירות חייבים להיות באיכות הגבוהה ביותר כדי להפוך את היום למושלם. קייטרינג תאגידי עוסק ביצירת רושם חיובי אצל לקוחות ועובדים. האוכל חייב להיות טעים והשירות ללא דופי. קייטרינג לאירועים חברתיים עוסק בהפיכת האירוע למהנה ובלתי נשכח. האוכל צריך להיות יצירתי והשירות צריך להיות ברמה הגבוהה ביותר. קייטרינג בזיכיון עוסק כולו באספקת מזון ושתייה במחיר סביר. האוכל צריך להיות באיכות טובה והשירות צריך להיות מהיר וידידותי.

האם קייטרינג מספקים כלי שולחן?

ישנם שירותי קייטרינג רבים המציעים אפשרויות השכרת צלחות וכלי מטבח. זו יכולה להיות אפשרות מצוינת אם אינך רוצה לדאוג להרמת אצבע באירוע שלך. מעבר לתוספת של נגיעות מרכז השולחן והעיצוב שלך, אתה אמור להיות מסוגל להגיע לאירוע שלך ולא צריך לנקוף אצבע!

כשאתה מתראיין לתפקיד כקייטרינג, היה מוכן לענות על שאלות לגבי שלך ניסיון בתעשיית האירוח וכן יכולתך להתמודד עם מתחים ולהתמודד עם לקוחות קשים. היו מוכנים לספק דוגמאות כיצד הייתם מתמודדים עם מצבים שונים שעלולים להתעורר בעבודה. היו מקצועיים וישרים בתגובות שלכם, והקפידו להדגיש את המחויבות שלכם לספק שירות לקוחות מעולה.

מהן 5 השאלות החשובות ביותר שיש לשאול טבח פוטנציאלי חדש

כאשר מתראיינים לתפקיד טבח ליין, היה מוכן לדון במנות היצירתיות שלך, בהכשרה ובניסיון בהכנת האוכל, וביכולת שלך לשמור על התחנה שלך מצוידת ומאורגנת. פריטים נוספים לדיון עשויים לכלול את כישורי הסכין, המהירות והיעילות שלך במטבח עמוס, וכל ניסיון שיש לך עבודה עם סוגים שונים של תנורים ושיטות בישול.

אחת החולשות העיקריות של קייטרינג היא המחסור בציוד בהשוואה למטבח במסעדה. לעתים קרובות זה אומר שחלק ניכר מההכנה וחלק מהבישול צריכים להיעשות מראש, כאשר רק את הגימור והציפוי מתבצעים במקום. זה יכול לפעמים להוביל לבעיות עם בישול יתר של מזון או לא מבושל כראוי.

מה הקייטרינג חייב לעשות כדי להבטיח את הצלחתו של אירוע בקייטרינג?

זכרו, לקוח מרוצה הוא לקוח מרוצה; הוא או היא יכולים לתת את ההמלצה הטובה ביותר שיכולה לעזור לחברת הקייטרינג שלכם להפוך להצלחה.

בבחירת קייטרינג לחתונה שלכם, חשוב לבחור באחד שמציע שירות מלא. זה אומר שהם יטפלו בכל דבר, החל מהצוות, לניקיון, לעריכת שולחן ועד שירות בר. העובדה שחברות שונות מטפלות בהיבטים שונים של הקייטרינג עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו ליותר כאב ראש עבורכם. בחר חברת קייטרינג שכיף ופשוט לעבוד איתה כדי להפוך את תהליך תכנון החתונה שלך לנטול מתח ככל האפשר.

מהם האתגרים שעומדים בפני קייטרינג בפעם הראשונה

קייטרינג הוא ענף מאתגר. להיות בפנים, אבל יש דרכים להתגבר על אתגרים נפוצים. ניהול הוא המפתח לכל עסק מצליח, ותעשיית האירוח אינה שונה. תחלופת עובדים יכולה להיות אתגר עצום, אך מתן הכשרה לצוות ולקוחות חדשים יכולה לעזור להתגבר על כך. שעות ארוכות יכולות להיות קשות, אבל שמירה על לוח זמנים מאורגן ויעילות יכולה לעזור להפיק את המרב מהזמן שלך. בזבוז מזון הוא אתגר נפוץ בקייטרינג, אבל יש דרכים לצמצם אותו על ידי יעילות רבה יותר בהכנת האוכל ושימוש בשאריות מזון במנות אחרות.

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה, ושליטה במשאבים הדרושים לביצוע פעולות קייטרינג. התפקיד העיקרי של ניהול הסעדה הוא לייצר מזון ושירות באיכות גבוהה במחיר סביר. על מנת להשיג זאת, מנהלי קייטרינג חייבים להיות מיומנים בכל ההיבטים של עסקי הקייטרינג, מתכנון תפריט והכנת אוכל ועד שירות לקוחות וניהול אירועים.

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג?

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאירוע. זה כולל תכנון, הכנה והגשת מזון ומשקאות לאורחים. ניתן לספק קייטרינג למגוון אירועים, לרבות חתונות, מסיבות, אירועי חברה וכנסים. ישנן שבע פונקציות עיקריות של קייטרינג: 1. תכנון: זה כולל החלטה באיזה תפריט להגיש, הערכת מספר האורחים והכנת תקציב. 2. תפעול: זה כרוך בביצוע המשימות הדרושות להכנה והגשת המזון והמשקאות. 3. ארגון האירוע: זה כולל תיאום עם המקום, הקמת חלל האירוע ווידוא שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. 4. ציוד: מדובר בהשכרה או רכישה של הציוד הדרוש להכנה והגשת המזון והמשקאות. 5. יישום: זה כרוך בהפעלת תוכנית האירוע ווידוא שהכל מתנהל לפי התוכנית. 6. בקרה: זה כולל מעקב אחר האירוע כדי לוודא שהכל מתנהל כמתוכנן וביצוע התאמות במידת הצורך. 7. הבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות: זה כרוך במודעות לדרישות החוקיות להסעדה והבטחה שכל דרישות הביטוח מתקיימות.

1. כמות מאגר המועמדים שלך יכולה להשפיע על מי שאתה שוכר. אם יש לך מאגר גדול של מועמדים לבחירה, ייתכן שתוכל להיות סלקטיבי יותר במי שאתה שוכר. עם זאת, אם יש לך מאגר קטן יותר של מועמדים, ייתכן שתצטרך להסתפק במי שיש לך. 2. איכות מאגר המועמדים שלך יכולה להשפיע גם על מי אתה שוכר. אם יש לך מאגר של מועמדים איכותיים, ייתכן שתוכל להעסיק אדם מוסמך יותר. עם זאת, אם יש לך מאגר של מועמדים באיכות נמוכה יותר, ייתכן שתצטרך להסתפק במישהו שהוא פחות כשיר. 3. הדחיפות למלא את התפקיד יכולה להשפיע גם על מי אתה שוכר. אם יש לך צורך דחוף למלא את התפקיד, ייתכן שתצטרך להעסיק מישהו שהוא פחות כשיר ממה שהיית רוצה. עם זאת, אם יש לך יותר זמן למלא את התפקיד, ייתכן שתוכל לחכות למועמד כשיר יותר. 4. ההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש יכולה להשפיע גם על מי אתה שוכר. אם אתה מסוגל להשקיע יותר בגיוס החדש, ייתכן שתוכל לשכור אדם מוסמך יותר. עם זאת, אם יש לך תקציב מוגבל, ייתכן שתצטרך להסתפק במישהו שהוא

מהן החובות החיוניות של הקייטרינג

קייטרינג אחראים לספק שירותי מזון ומשקאות באירועים. התפקידים האופייניים להם כוללים הכנת ואחסון מזון, הקמת פינות אוכל, שירות אורחים וניקיון לאחר האירוע. קייטרינג עשוי להיות אחראי גם על תכנון ותיאום אירועים.

יש כמה דברים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלך או לא. ראשית, התקציב שלך הוא גורם חשוב. קייטרינג יכול להיות יקר, כך שאם אתה בתקציב מצומצם, ייתכן שזו לא האפשרות הטובה ביותר. שנית, הפורמליות של האירוע שלכם היא שיקול נוסף. אם אתם עורכים אירוע רשמי, קייטרינג הוא בדרך כלל רעיון טוב. עם זאת, אם האירוע שלכם מזדמן יותר, אולי תוכלו להתחמק מהכנת חלק מהאוכל בעצמכם. שלישית, גם מטרת האירוע שלכם חשובה. אם אתם מארחים אירוע עסקי, למשל, קייטרינג הוא בדרך כלל רעיון טוב. עם זאת, אם אתם רק מארחים מפגש קטן, ייתכן שלא תצטרכו ללכת על חשבון הקייטרינג. רביעית, מספר האורחים שיש לך הוא גם פקטור. אם יש לך מספר גדול של אורחים, קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר. עם זאת, אם יש לכם רק כמה אורחים, אולי תוכלו להתחמק מהכנת חלק מהאוכל בעצמכם. חמישית, המשאבים האישיים שלך הם גם שיקול. אם יש לך הרבה זמן ואנרגיה, אולי תוכל להכין את כל האוכל בעצמך. עם זאת, אם חסר לך זמן או אנרגיה, קייטרינג

עיוות

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לחתונה. חלק מהגורמים הללו עשויים לכלול הגבלות תקציב, טעם ותזונתיות. אחת הדרכים לבחור קייטרינג היא לבקש המלצות מחברים או משפחה שהתחתנו לאחרונה. דרך נוספת למצוא קייטרינג היא לחפש באינטרנט או במגזינים לחתונה. ברגע שיש לך כמה שמות, תוכל להתחיל לצמצם את הבחירות שלך על ידי התחשבות בתקציב ובטעם. אם יש לך הגבלות תזונתיות, הקפד למסור זאת לקייטרינג שלך. הם צריכים להיות מסוגלים להתאים לצרכים שלך ולהמציא תפריט שכולם ייהנו ממנו. והכי חשוב, אל תשכחו לטעום את האוכל! זו הדרך הטובה ביותר לקבוע אם קייטרינג מתאים לך. קבע טעימות עם הבחירות המובילות שלך וראה איזו מהן אתה הכי אוהב.

אם אתה מחפש קייטרינג לחתונה, חשוב לעשות את המחקר שלך. יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג, כמו הניסיון שלו, אפשרויות התפריט והמחיר. לאחר שקלתם את כל הגורמים הללו, תוכלו לבחור את הקייטרינג הטוב ביותר לחתונה ליום הגדול שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן