קייטרינג ליום הולדת כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג ליום הולדת כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

אם אתם מחפשים טיפים לבחירת קייטרינג, הגעתם למקום הנכון. קייטרינג הוא חלק חיוני בכל אירוע, ובחירה בקייטרינג המתאים יכולה לעשות או לשבור את האירוע שלכם. יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג, ויש לנו את המידע הפנימי על מה שאתה צריך לחפש.

1. בחר קייטרינג בעל ניסיון ובעל מוניטין טוב. 2. קבל הפניות מחברים, משפחה או עסקים שהשתמשו בעבר בקייטרינג. 3. ודא שהקייטרינג מתאים לאירוע שלך על ידי התחשבות באפשרויות התפריט שלו, התמחור וכל הדרישות התזונתיות המיוחדות שיש לך. 4. לאחר שצמצמת את הבחירות שלך, פגש את הקייטרינג באופן אישי כדי לקבל תחושה טובה יותר של האישיות והסגנון העסקי שלהם. 5. בקשו לקבל חוזה המתאר בצורה ברורה את השירותים שהקייטרינג יספק, וכן את תנאי התשלום שלהם. 6. הקפידו להעביר לקייטרינג את החזון שלכם לאירוע, ולוודא שהם מבינים את הציפיות שלכם. 7. סמכו על הבטן שלכם – אם יש לכם הרגשה טובה לגבי קייטרינג, סביר להניח שהוא יתאים לאירוע שלכם.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, על מנת להבטיח שכל האוכל מבושל כמו שצריך ושהאירוע יתנהל בצורה חלקה. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר היטב עם אחרים, כדי לתאם הכל ולוודא שכולם נמצאים באותו עמוד. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד עם לחץ, מכיוון שלעתים קרובות יכולים להיות שינויים או בעיות של הרגע האחרון שיש לטפל בהם.

בעת בחירת שירות קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים : 1. איכות המזון: איכות המזון צריכה להיות בראש סדר העדיפויות בבחירת שירות קייטרינג. הקפידו לדגום את האוכל לפני קבלת החלטה. 2. חוות דעת של לקוחות: בדיקת חוות דעת של לקוחות יכולה לתת לכם מושג טוב למה לצפות משירות קייטרינג. 3. עלות השירות: הקפידו לקבל מספר הצעות מחיר משירותי קייטרינג שונים כדי להשוות מחירים. 4. חווית קייטרינג: חשוב לבחור בשירות קייטרינג בעל ניסיון בסוג האירוע אותו אתם מתכננים. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לך דרישות תזונתיות מיוחדות, הקפד ליידע את שירות הקייטרינג מראש כדי שיוכל להתאים לצרכים שלך.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

איזה סוג של מאכלים האם ההתמחויות שלך? מה אתה היית ממליץ? איך אתה מציג את האוכל? מה העלות המשוערת? איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? האם אתה נותן דגימה מהתפריט? האם יש חיובים נוספים?

כאשר עובדים עם לקוחות, חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים כדי לשכנע אותם לבצע שינויים שאתה מרגיש שהם נחוצים. תקשורת טובה וכישורי אנשים חיוניים על מנת לבנות קשר טוב עם לקוחות ולערוך אירועים מוצלחים.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלך. הראשון הוא סוג האירוע שאתה מקיים. האם זו תהיה ארוחת ערב רשמית לשבת או מזנון סתמי יותר? זה יעזור לך לצמצם את אפשרויות הקייטרינג שלך. התקציב שלך הוא גם שיקול חשוב. הקפד לקבל הערכה מכל קייטרינג שאתה שוקל כדי לוודא שהם בטווח המחירים שלך. לבסוף, תצטרכו להחליט אם אתם צריכים צוות מלצרים לאירוע שלכם. אם כן, הקפד לשאול כל קייטרינג אם הוא מספק את השירות הזה ואם יש תשלום נוסף.

כשאתה מתראיין לתפקיד קייטרינג, היה מוכן לדון בניסיון שלך בתעשיית האירוח, כמו גם איך אתה להתמודד עם מצבי לחץ גבוה ולחץ בעבודה. היה מוכן לתת דוגמאות כיצד היית מתמודד עם לקוח קשה או אחד מאורחיו.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלך או לא. ראשית, זה התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז אתה צריך לוודא שאתה יכול להרשות זאת לעצמך. שנית, מה הפורמליות של האירוע שלך? אם מדובר באירוע רשמי, ייתכן שיהיה צורך בקייטרינג. שלישית, מה מטרת האירוע שלכם? אם מדובר בפונקציה עסקית, ייתכן שיהיה צורך בקייטרינג כדי ליצור רושם טוב על לקוחות או לקוחות. רביעית, כמה אורחים יהיו לך? אם יש לכם הרבה אורחים, ייתכן שיהיה צורך יותר בקייטרינג כדי שיהיה מספיק אוכל לכולם. חמישית, האם יש לך את המשאבים האישיים להכין את האוכל בעצמך? אם אין לכם זמן או כוח להכין אוכל לאירוע גדול, קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר. שישית, האם יש לך ניסיון בתכנון אירועים? אם זו הפעם הראשונה שאתם מתכננים אירוע, אולי עדיף שמישהו אחר יטפל באוכל כדי שתוכלו להתמקד בהיבטים אחרים של האירוע.

בבחירת קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את הצרכים שלהם. יכולת לשרת. הגשת אוכל היא אומנות, ולקייטרינג צריך להיות צוות של אנשי מקצוע המיומנים בהצעת מעדנים ובמתן שירות מעולה לאורחים. על ידי בחירת קייטרינג בעל מיומנות חשובה זו, אתה יכול להיות בטוח שהאירוע שלך יתנהל בצורה חלקה ושהאורחים שלך ייהנו מאוכל טעים ושירות מעולה.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג

ענף המסעדנות הוא עז תחרותי, וחשוב שתהיה לך הבנה ברורה של המקום שלך בשוק. ניתוח SWOT הוא כלי מועיל כדי למפות את החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים של המסעדה שלך. זה יכול לתת לך תחושה טובה יותר של מה אתה עושה טוב והיכן אתה יכול להשתפר. זה גם יכול לעזור לך לזהות הזדמנויות חדשות לרדוף אחרי איומים פוטנציאליים שכדאי להיזהר מהם.

7 P's של שיווק הם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת שיווק מוצר או שירות. הם כוללים מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. מסעות פרסום שיווקיים צריכים לקחת בחשבון את כל הגורמים הללו כדי להצליח.

האם קייטרינג בדרך כלל מספק מנות?

כשאתה מחפש שירות קייטרינג, הקפד לשאול על אפשרויות השכרת צלחת וכלי מטבח. שירותי קייטרינג רבים יעבדו צלחת וכלי כסף סטנדרטיים בתמחור שלהם, כך שתוכלו להגיע לאירוע שלכם ולא תצטרכו להרים אצבע!

כשזה מגיע לתכנון תפריט, יש כמה עקרונות עיקריים שכדאי לשמור עליהם על מנת ליצור חוויה מעוגלת ומהנה עבור האורחים שלך. האיזון הוא המפתח, הן מבחינת מבחר המנות הכולל והן בתוך כל מנה בודדת. אתה רוצה לוודא שיש שילוב טוב של צבעים, מרקמים וטעמים, כמו גם מגוון של צורות וגדלים של מזון. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את הציוד והכוח אדם הזמינים להפקת והגשת התפריט. על ידי לקיחת כל הגורמים הללו בחשבון, אתה יכול ליצור חווית אוכל ייחודית ובלתי נשכחת עבור האורחים שלך.

מהם 3 סוגי הקייטרינג

הקייטרינג יכול ליצור או לשבור אירוע מיוחד. לכן חשוב לבחור את הקייטרינג המתאים לתפקיד. להלן ארבעת סוגי הקייטרינג העיקריים שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור האירוע שלכם: קייטרינג לחתונה: כמובן שקייטרינג לחתונה הוא אחד מסוגי הקייטרינג החשובים ביותר. האוכל והשירות חייבים להיות מהשורה הראשונה כדי להפוך את היום למושלם. קייטרינג לעסקים: קייטרינג ארגוני עוסק כולו ביצירת רושם מקצועי. האוכל המוגש צריך להיות באיכות גבוהה והשירות צריך להיות ללא דופי. קייטרינג לאירועים חברתיים: בין אם מדובר במסיבת יום הולדת, מקלחת לתינוק או סיום לימודים, קייטרינג לאירועים חברתיים עוסק כולו בזמנים טובים ואוכל נהדר. הדגש הוא על כיף, אז האוכל צריך להיות טעים והאווירה צריכה להיות חגיגית. קייטרינג זיכיון: קייטרינג זיכיון נמצא באצטדיוני ספורט, בתי קולנוע ומקומות אחרים. האוכל בדרך כלל מהיר וקל, כגון נקניקיות, פופקורן ובייגלה.

קייטרינג יכול להיות סביבה מאוד כאוטית וקדחתנית. נדיר למצוא מטבח קייטרינג מאובזר כמו מטבח מסעדה. רוב ההכנה וחלק מהבישול המקדים מתבצעים מראש עם גימור וציפוי במקום. לעתים קרובות זה יכול להוביל למנות חלשות או מבושלות מדי.

מדוע חשוב לבחור קייטרינג טוב?

כאשר בוחרים קייטרינג לחתונה או אירוע אחר, חשוב לקחת בחשבון האם הוא מציע שירות מלא. זה אומר שהם ידאגו להכל, החל מהקמת האירוע ועד לניקיון לאחר מכן. העובדה שחברות שונות מטפלות בהיבטים שונים של האירוע עלולה לגרום לכאוס ולהפוך אותו לכאב ראש יותר עבורך. לכן, עדיף לבחור בחברת קייטרינג שכיף ופשוט לעבוד איתה.

לארבעת הגורמים הללו יכולה להיות השפעה משמעותית על מי שתחליטו בסופו של דבר להעסיק. אם יש לך מאגר גדול של מועמדים לבחירה, אתה יכול להיות סלקטיבי יותר במציאת המתאימים ביותר לתפקיד. מצד שני, אם יש לך מאגר קטן יותר של מועמדים איכותיים, ייתכן שתצטרך לעבור מהר יותר כדי להבטיח את הכישרונות הטובים ביותר. בנוסף, אם יש לך צורך דחוף למלא תפקיד, ייתכן שתצטרך להקריב כמה מהקריטריונים האידיאליים שלך כדי לקבל מישהו במקום במהירות. לבסוף, אם התפקיד דורש השקעה משמעותית, תצטרך להיות זהיר במיוחד כדי להבטיח שהגיוס החדש מתאים לחברה לטווח ארוך.

מהם האתגרים שיש להתמודד מולם בפעם הראשונה קייטרינג

תעשיית הקייטרינג היא מאתגרת, עם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון כדי להצליח. אתגרים נפוצים שעולים כוללים תחלופת עובדים, שעות ארוכות, הדרכת לקוחות, ארגון ובזבוז מזון. אחת הדרכים להתגבר על תחלופת הצוות היא להשקיע בהכשרה איכותית וטובה לעובדים שלך. זה יעזור להם להיות מצוידים יותר להתמודד עם דרישות התפקיד, וגם יגדיל את הסיכוי שהם יישארו בחברה שלך לטווח ארוך. שעות ארוכות נחוצות לעתים קרובות בתעשיית הקייטרינג, אבל הן יכולות לקחת הפסקות קבועות, ולהקפיד על תוכנית מוצקה כדי להימנע מלשרוף את עצמך. הדרכת לקוחות יכולה להיות אתגר, אבל חשוב לזכור שהם אלה שישלמו את החשבונות שלכם! הקפידו לתת להם את המידע הדרוש להם בצורה ברורה ותמציתית, ואל תשכחו להיות ידידותיים ומפרגנים. ארגון הוא המפתח בתעשיית הקייטרינג, שכן זה יכול להיות קל לתת לדברים לצאת משליטה. מערכת טובה במקום תעזור לך לעקוב אחר כל החלקים הנעים, ותעשה את חייך הרבה יותר קלים. לבסוף, בזבוז מזון הוא נושא שכיח בתעשיית ההסעדה. הקפידו על תכנית ב

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה על מתן שירותי מזון ומשקאות לאורחים. המטרה העיקרית של ניהול קייטרינג היא להבטיח שלכל האורחים תקבלו חווית אוכל מהנה. תכנון הוא תפקיד הליבה של ניהול קייטרינג וחשוב לתכנן בקפידה כל פרט באירוע על מנת להבטיח תוצאה מוצלחת. ארגון הוא התפקיד השני של ניהול הקייטרינג וחשוב לוודא שכל היבטי האירוע מאורגנים בצורה יעילה ואפקטיבית. הנחייה היא התפקיד השלישי של ניהול הקייטרינג וחשוב לתת הנחיות ברורות לכל הצוות על מנת להבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. בקרה היא הפונקציה האחרונה של ניהול קייטרינג וחשוב לעקוב אחר כל ההיבטים של האירוע כדי לוודא שהכל מתנהל לפי התוכנית.

עיוות

1. התחל ביצירת רשימה של קייטרינג פוטנציאלי. שאל חברים, משפחה ועמיתים לעבודה עבור הפניות. לאחר שתהיה לך רשימה של קייטרינג, חקור כל אחד מהם באינטרנט וקרא ביקורות של לקוחות. 2. צמצם את רשימת הקייטרינג שלך על ידי התחשבות בתקציב ובצורכי האירוע שלך. הקפד לשאול כל קייטרינג אם הוא מציע הנחות למסיבות או אירועים גדולים. 3. לאחר שצמצמתם את הרשימה, פנו לקייטרינג לקביעת טעימות. זהו שלב חשוב בתהליך שכן הוא יאפשר לכם לדגום את האוכל ולקבל תחושה של חברת הקייטרינג. 4. לאחר הטעימה קבלו את ההחלטה והזמינו את הקייטרינג! הקפידו לאשר את כל הפרטים בכתב כדי למנוע אי הבנות.

קייטרינג הוא חלק חשוב בכל אירוע, ובחירה נכונה יכולה לעשות את כל ההבדל. להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור קייטרינג שיהפוך את האירוע שלכם להצלחה: 1. ודאו שהקייטרינג זמין בתאריך האירוע שלכם. זה אולי נראה כמו מובן מאליו, אבל חשוב לאשר את התאריך לפני שאתם חותמים על חוזים כלשהם. 2. בקשו הפניות מחברים או משפחה שהשתמשו בעבר בקייטרינג. הם יכולים לתת לך דיווחים ממקור ראשון על הניסיון שלהם ואולי יוכלו להמליץ על קייטרינג טוב באזור שלך. 3. בקשו מהקייטרינג רשימה של הפניות. הפניות אלו יכולות לתת לכם מושג לגבי איכות העבודה של הקייטרינג וכיצד הוא מטפל באירועים. 4. קבלו חוזה. חוזה זה צריך לפרט את כל הפרטים של האירוע, כולל התפריט, המחיר וכל דרישות מיוחדות שיש לך. הקפד לקרוא את החוזה בעיון לפני שאתה חותם עליו. על ידי ביצוע הטיפים הללו, תוכלו להיות בטוחים שתבחרו בקייטרינג שיהפוך את האירוע שלכם להצלחה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן