קייטרינג באור עקיבא כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג באור עקיבא כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בעת תכנון אירוע, אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו היא בחירת קייטרינג. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשמקבלים החלטה זו, וחשוב לקחת את הזמן כדי למצוא את המתאים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור קייטרינג לאירוע הבא שלכם: 1. קבעו את התקציב שלכם. זהו אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג. קבל הערכה של כמה אתה מוכן להוציא על מזון ומשקאות לפני שאתה מתחיל לחפש קייטרינג. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך. 2. שקול את רשימת האורחים שלך. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא גודל רשימת האורחים שלך. ודא שאתה בוחר קייטרינג שיכול להכיל את מספר האנשים שאתה מצפה לו. 3. חשבו על התפריט. כאשר אתם בוחרים קייטרינג, תצטרכו להחליט על תפריט. חשבו על סוג האוכל שאתם רוצים להגיש ועל ההגבלות התזונתיות של האורחים שלכם. ודאו שאתם בוחרים בקייטרינג שיוכל לספק את האוכל שאתם רוצים. 4. בקשו המלצות. אם אתם מתקשים למצוא קייטרינג, בקשו מהחברים והמשפחה שלכם המלצות. ייתכן שהם יודעים

ישנם מספר דברים עיקריים שכדאי לזכור בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלכם: 1. ודאו שהקייטרינג מנוסה בסוג האירוע שאתם מתכננים. בקש הפניות ובדוק ביקורות מקוונות. 2. היה ברור לגבי התקציב שלך. קבל כמה הצעות מחיר שונות וודא שכל העמלות מפורטות כך שתוכל להשוות תפוחים לתפוחים. 3. שאלו על האוכל. רוב הקייטרינגים ישמחו לספק לכם תפריט לדוגמה או מנות ספציפיות בהן אתם מעוניינים. 4. ביררו לגבי שירותים נוספים שהקייטרינג עשוי לספק, כגון השכרת כלי שולחן, מצעים וציוד אחר לאירועים. 5. קבל הכל בכתב! וודאו שיש לכם חוזה המתאר את כל השירותים שהקייטרינג יספק, כמו גם את העלות הכוללת.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת לשים לב לפרטים על מנת להבטיח שכל ההיבטים של האירוע יטופלו. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם אחרים כדי לתאם את כל ההיבטים של האירוע. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד היטב עם לחץ על מנת להבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה.

בעת בחירת שירות קייטרינג, יש כמה גורמים מרכזיים שכדאי לזכור: 1. איכות המזון : זה כנראה הגורם החשוב ביותר עבור אנשים רבים. הקפידו לדגום את האוכל לפני קבלת החלטה ולשאול הרבה שאלות על מאיפה מגיע האוכל ואיך הוא יוכן. 2. חוות דעת של לקוחות: תמיד כדאי לקרוא ביקורות מלקוחות קודמים כדי לקבל מושג למה לצפות. 3. עלות השירות: קייטרינג יכול להיות יקר, אז הקפידו לקבל כמה הצעות מחיר לפני קבלת החלטה. 4. ניסיון בקייטרינג: ודאו שלשירות הקייטרינג שתבחרו יש ניסיון רב ומוניטין טוב. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לך צרכים תזונתיים מיוחדים, הקפד ליידע את שירות הקייטרינג מראש כדי שיוכל להתאים לך.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כשמדובר בקייטרינג לאירועים , חשוב לשאול את השאלות הנכונות על מנת לקבל את השירות הטוב ביותר האפשרי. להלן 9 שאלות שכדאי לשאול על קייטרינג: 1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתם מספקים דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים? 8. מהי מדיניות הביטולים שלך? 9. האם יש לך ביטוח אחריות?

כשאתה מראיין קייטרינג פוטנציאלי, חשוב לשאול שאלות שיתנו לך תובנות לגבי רמת הניסיון והיכולת שלו להתמודד עם לחץ. לשאול על מצבים ספציפיים שהם התמודדו איתם בעבר היא דרך טובה לאמוד את כישורי פתרון הבעיות שלהם. חשוב גם לקבל תחושה של כישורי שירות הלקוחות שלהם, שכן התמודדות עם לקוחות קשים או אורחים היא תופעה שכיחה בתעשיית הקייטרינג.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע, כגון סוג האירוע, התקציב והאם יידרש צוות המלצרים או לא. חשוב לקחת בחשבון את כל הגורמים הללו על מנת להבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה ובמסגרת התקציב.

קייטרינג יכול לעשות או לשבור חתונה, אירוע חברה או אירוע חברתי. חשוב לבחור את סוג הקייטרינג המתאים לאירוע. להלן ארבעת סוגי הקייטרינג העיקריים: קייטרינג לחתונה: קייטרינג לחתונה עוסק בהפיכת היום המיוחד של החתן והכלה למיוחד במיוחד. האוכל צריך להיות איכותי והמצגת צריכה להיות מושלמת. קייטרינג תאגידי: קייטרינג תאגידי עוסק בהרשים לקוחות ושותפים עסקיים. האוכל צריך להיות ברמה גבוהה והשירות צריך להיות ללא דופי. קייטרינג לאירועים חברתיים: קייטרינג לאירועים חברתיים עוסק כולו במתן אוכל טוב ושירות במחיר סביר. האוכל צריך להיות ברמה טובה והשירות צריך להיות קשוב. קייטרינג בזיכיון: קייטרינג בזיכיון עוסק כולו באספקת מזון ושתייה במקום כמו אצטדיון ספורט או אולם קונצרטים. האוכל והשתייה צריכים להיות באיכות טובה והשירות צריך להיות מהיר ויעיל.

מה עושה קייטרינג טוב או מצליח?

הגשת אוכל טעים היא ללא ספק ההיבט החיוני ביותר בקייטרינג. זה הצורך הבסיסי ביותר שיש למלא על מנת שעסק קייטרינג יצליח. גם אם מצגת האוכל יפה ומקום המסיבה מושלם, הלקוחות לא יחזרו אם האוכל לא יהיה טעים. זו הסיבה שכל כך חשוב לוודא שהמזון שאתם מגישים יהיה באיכות הגבוהה ביותר ונעים לחיך.

כשמנסים להחליט בין חברות קייטרינג שונות, תמיד חשוב לבדוק איזה סוג של הפניות יש לכל אחד. חברות קייטרינג רבות יפרטו את לקוחות העבר שלהם באתרי האינטרנט שלהם, אז זה מקום טוב להתחיל בו. לאחר שתהיה לך רשימה של הפניות, נסה לחפש חוות דעת חיוביות ושליליות של כל חברה. זה יעזור לך לקבל תצוגה מעוגלת יותר של כל אחד מהם ולקבל החלטה מושכלת יותר. עם זאת, אל תהיה מושפע מדי מהדעות החיוביות או השליליות – בסופו של דבר, עליך ללכת עם חברת הקייטרינג שאתה מרגיש שהיא המתאימה ביותר לצרכים שלך.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר של קייטרינג חייב להיות בעל

קייטרינג צריך להתגאות במתן שירות לקוחות מעולה ללקוחותיו. המשמעות היא להיות מאורגן, מקצועי, והתאמה לצרכי הלקוח. חשוב להיות קשובים לשאלות ולחששות, וכן להיות גמיש על מנת להפוך את חווית הקייטרינג לחיובית עבור כל המעורבים. על ידי מתן שירות לקוחות מהשורה הראשונה, קייטרינג יכול להבטיח שהעסק שלו יהיה כזה שזכור בזכות האוכל הנהדר והשירות הנהדר שלו.

כשמתעסקים עם לקוחות, חשוב להיות אדיבים, טקטיים ודיפלומטיים . זה עשוי להיות נחוץ כדי לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. מיומנויות תקשורת ואנשים טובים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

האם הקייטרינג כולל מנות?

השכרת צלחות וכלי מטבח היא אפשרות מצוינת לשירותי קייטרינג. זה מאפשר לך להגיע לאירוע שלך מבלי להרים אצבע! התוספת של מרכז השולחן שלך ונגיעות עיצוב יהפכו את האירוע שלך לשלם יותר.

האם לארגן את האירוע שלך? להלן שישה גורמים שיש לקחת בחשבון: 1. תקציב: אספקת אוכל באירוע עולה כסף, בין אם אתם מכינים כל מעדן בעצמכם או עם קייטרינג בשירות מלא. 2. פורמליות האירוע: אירוע רשמי יותר עשוי לדרוש שירותי קייטרינג מקצועיים כדי ליצור את האווירה הרצויה. 3. מטרת האירוע: מטרת האירוע תעזור לקבוע אם יש צורך בקייטרינג. לדוגמה, כנס עסקי כנראה ידרוש קייטרינג, בעוד שמפגש משפחתי קטן אולי לא. 4. מספר אורחים: מספר המוזמנים המשתתפים באירוע ישפיע גם על ההחלטה לשרת. יותר אורחים בדרך כלל אומר שדרוש יותר אוכל, מה שעשוי להצדיק שירותי קייטרינג מקצועיים. 5. משאבים אישיים: אם יש לכם את הזמן והמשאבים להכין את כל האוכל בעצמכם, ייתכן שלא יהיה צורך בקייטרינג. עם זאת, אם אתם קצרים בזמן או חסרים לכם את כישורי הבישול הדרושים, קייטרינג יכול להציל חיים. 6. ניסיון בתכנון: אם יש לכם ניסיון בתכנון וביצוע אירועים, ייתכן שתהיו מצוידים יותר להתמודד עם הכל בעצמכם. עם זאת, אם זו הפעם הראשונה שלך שמתכננת אירוע, ייתכן שיהיה חכם לשכור חברת קייטרינג מקצועית.

מהם 5 המפתחות לראיון

כאשר מראיינים מישהו, חשוב לשמור על שאלותיך לא מובילות, הוגן, ונייטרלי. זה יספק את ההזדמנות לאדם לספר את הסיפור שלו ואת מה שהוא זוכר. חשוב גם לגבש את כל הפרטים ולחקור ראיות מאששות. לבסוף, עליכם להיות פתוחים ומפרגנים במהלך הראיון.

מזל טוב! השיחה שחיכית לה הגיעה ומנהל גיוס רוצה לראיין אותך. הנה שלושה כללי ראיון מוזהבים שיעזרו לך להתכונן, להיות מקצועי, והכי חשוב, להיות עצמך. 1. היו מוכנים: ערכו את המחקר שלכם על החברה והתפקיד עבורו אתם מתראיינים. זה יעזור לך לשאול שאלות מושכלות ולהראות את התעניינותך בחברה. 2. היו מקצועיים: זו ההזדמנות שלכם ליצור רושם ראשוני טוב. הלבישו את החלק, הגיעו בזמן והיו מנומסים ואדיבים לכל מי שתפגשו. 3. היה עצמך: הראיון הוא ההזדמנות שלך להראות למנהל המגייס מי אתה. היו כנים ואמיתיים, ותנו לאישיות שלכם לזרוח. על ידי הקפדה על כללי הזהב האלה, תהיו בטוחים שתעשו רושם נהדר ותצליחו להצליח בראיון שלכם!

מהם 3 טיפים לראיון?

הגיע בזמן הגיע 10-15 דקות מוקדם לראיון שלך דע את שמו של המראיין, האיות וההגייה שלו קבל את שמו של המראיין שלך מראש וודא שאתה יודע איך לאיית ולומר אותו נכון. זה יעשה רושם ראשוני טוב. הכינו מראש כמה שאלות משלכם הכנת מספר שאלות מראה שאתם מעוניינים בתפקיד ובחברה. זו גם דרך טובה ללמוד יותר על המראיין והתפקיד. הביאו מספר עותקים של קורות החיים שלכם לעולם אינכם יודעים את מי אתם עלולים לפגוש בראיון, אז תמיד טוב להחזיק בהישג יד כמה עותקים נוספים של קורות החיים שלכם. קח איתך עט אמין ופנקס קטן למקרה שתצטרך לרשום הערות במהלך הראיון, וודא שיש לך עט שעובד ומחברת קטנה לכתוב בה. קבלו את פני המראיין בלחיצת יד וחיוך לחיצת יד איתנה. וחיוך הם תמיד דרך טובה להתחיל ראיון. זה מראה שאתה בטוח ומנומס.

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפחית את הסיכון למחלות הנישאות במזון בעסקי הקייטרינג שלך: -בשל היטב את כל האוכל, השתמש במדחום מזון כדי לבדוק שיש בו הגיע לטמפרטורה פנימית בטוחה. -אחסן מזון בבטחה, בטמפרטורה הנכונה, ושמור אותו מכוסה כדי להגן עליו מפני זיהום. -שטפו את הידיים ביסודיות ותכופות, וודאו שכל המשטחים והכלים נקיים. -הימנע מזיהום צולב על ידי שמירה על הפרדה של מזון גולמי ומבושל. על ידי ביצוע הצעדים הפשוטים האלה, אתה יכול לעזור להבטיח שהמזון שאתה מגיש בטוח לאכילה.

מהם האתגרים של קייטרינג

קייטרינג העובדים באירוע גדול עשויים להתמודד עם מספר אתגרים פוטנציאליים, כולל אחרונים- שינויים בתפריט דקות, קשיי תחבורה, ועבודה עם אלרגיות למזון. בנוסף, ייתכן שהם יצטרכו להתמודד עם ניקיון וטעינה לאחר האירוע.

בעת העסקת העובד הבא שלך, הקפד לקחת בחשבון את הכמות והאיכות של מאגר המועמדים שלך, את הדחיפות למלא את התפקיד, וכן ההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש.

Warp Up

אין תשובה אחת לשאלה זו מכיוון שלכל אחד יש צרכים והעדפות קייטרינג שונות. עם זאת, הנה כמה טיפים כלליים שכדאי לזכור בעת בחירת קייטרינג: 1. קבע את צרכי הקייטרינג הספציפיים שלך. איזה סוג אירוע אתם מארחים? מה התקציב שלך? לכמה אנשים תשרת? 2. מחקר קייטרינג שונים באזור שלך. קרא ביקורות מקוונות, בקש המלצות מחברים ובקר באתרי קייטרינג כדי לקבל תחושה של הסגנון וההצעות שלהם. 3. ערכו רשימה של מועמדי הקייטרינג המובילים שלכם ופנו לכל אחד מהם כדי לקבל מידע נוסף ולבקש הצעת מחיר. 4. השוו את הצעות המחיר שתקבלו ובחרו את הקייטרינג המתאים ביותר לצרכים ולתקציב שלכם.

יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת קייטרינג לאירוע הבא שלכם. הקפד לבקש הפניות ולקרוא ביקורות מקוונות. לאחר שצמצמת את האפשרויות שלך, תזמן טעימות עם כל קייטרינג ברשימה שלך. לאחר שתטעמו מהאוכל ותרגישו את השירות הכולל, תהיו מוכנים לבחור את הקייטרינג המושלם לאירוע שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן