קייטרינג בגבעת שמואל כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בגבעת שמואל כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג לחתונה שלכם הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר ביום החתונה שלכם. הם יהיו אחראים על אספקת המזון והמשקאות לאורחים שלכם, לכן חשוב לבחור קייטרינג שתוכלו לסמוך עליו. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המתאים לחתונה ליום הגדול שלכם: 1. ודאו שאתם מקבלים טעימה. חשוב לדגום את האוכל לפני שמתחייבים לקייטרינג. זה יאפשר לך לראות אם האוכל שלהם עומד בסטנדרטים שלך. 2. בקשו הפניות. כל קייטרינג בעל מוניטין אמור להיות מסוגל לספק לך הפניות מלקוחות קודמים. זה יעזור לך לקבל מושג על איכות המזון ושירות הלקוחות שלהם. 3. קבלו חוזה. לאחר שהחלטתם על קייטרינג, ודאו שאתם מקבלים הכל בכתב. זה יעזור למנוע הפתעות ביום החתונה שלך. 4. הגדירו תקציב. הקפד לדון בתקציב שלך עם הקייטרינג שלך מראש. זה יעזור להם לתכנן תפריטים שנמצאים בטווח המחירים שלך. מעקב אחר הטיפים האלה יעזור לך לבחור קייטרינג לחתונה שאתה יכול לסמוך עליו שיהפוך את היום הגדול שלך למושלם.

https://www.thespruce.com/choosing-a-wedding-caterer-2300703 הנה כמה טיפים לזכור בעת בחירת קייטרינג לחתונה שלכם: 1. ודאו שהקייטרינג זמין בתאריך החתונה שלכם. זה אולי נראה כמו מובן מאליו, אבל חשוב לאשר את זמינות הקייטרינג לפני שאתם מתכוונים אליו. 2. בקשו הפניות מחברים או משפחה שהתחתנו לאחרונה. המלצות אישיות יכולות להיות מועילות מאוד כאשר אתה מנסה לצמצם את האפשרויות שלך. 3. הגדירו תקציב לעלויות הקייטרינג שלכם ועמדו בו. חשוב שיהיה לך מושג כמה אתה מוכן להוציא על קייטרינג לפני שאתה מתחיל לדבר עם קייטרינג פוטנציאלי. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך ולהימנע מכל הלם מדבקה בהמשך. 4. שיהיה לך מושג ברור מה אתה רוצה מהקייטרינג לחתונה שלך. האם אתה רוצה ארוחת ערב רשמית לשבת? ארוחה בסגנון בופה? מתאבנים וקוקטיילים בלבד? לדעת מה אתה רוצה (ומה אתה לא רוצה) יהיה קל יותר למצוא קייטרינג שהוא טוב

איך אתה יכול לדעת קייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים, לארגן הכל כדי להבטיח אירוע חלק ולתקשר עם אחרים בצורה יעילה. הם חייבים גם להיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל, ולהיות מסוגלים להתמודד היטב עם לחץ.

כאשר בוחרים קייטרינג לאירוע, חשוב לשאול על המנות המיוחדות שלהם ומה הם ממליצים. כמו כן, חשוב לברר כיצד יוצג האוכל והעלות המשוערת. חשוב להיות מודעים לחיובים נוספים שעשויים לחול, כגון עבור בקשות של הרגע האחרון או הגבלות תזונתיות. קייטרינג צריך להיות מסוגל לספק דגימה מהתפריט שלו כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת.

מהי המאפיין או האיכות החשובים ביותר שקייטרינג חייב להחזיק

קייטרינג לאירועים הוא מורכב ומוכוון פרטים עֵסֶק. היכולת להקפיד על הפרטים הקטנים חיונית כדי להבטיח שאירועי קייטרינג יהיו מוצלחים. זכירה ותשומת לב לפרטים שונים היא המפתח להפקת אירועי קייטרינג באיכות גבוהה.

כדי להיות קייטרינג מצליח, חשוב להיות אדיב, טקט ודיפלומטי. הסיבה לכך היא שאולי תצטרך לשכנע לקוח להחליף מרכיב או לשנות מנה. כישורי תקשורת טובים וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

יש לזכור כמה דברים עיקריים בעת תכנון אירוע קייטרינג: סוג האירוע, התקציב וצוות המלצרים/שירות. חשוב לקחת בחשבון את סוג האירוע כי הוא יכתיב דברים כמו התפריט, העיצוב והאווירה הכללית. אם אתם עורכים קייטרינג לאירוע רשמי, למשל, תרצו לוודא שהכל אלגנטי ויוקרתי. מצד שני, אם אתם עורכים קייטרינג לאירוע סתמי יותר, אתם יכולים להיות קצת יותר רגועים עם התפריט והתפאורה. התקציב הוא גורם מפתח נוסף שיש לקחת בחשבון בעת תכנון אירוע קייטרינג. תצטרך לקבוע כמה אתה מוכן להוציא על אוכל, שתייה, עיצוב והיבטים אחרים של האירוע. ברגע שיש לך תקציב בחשבון, אתה יכול להתחיל לצמצם את האפשרויות ולקבל החלטות בהתאם. לבסוף, תצטרך לשקול אם עליך לשכור צוות מלצרים לאירוע שלך או לא. אם אתם עורכים אירוע גדול או מגישים אוכל מסובך, אולי כדאי לשכור מלצרים ומלצריות שיעזרו לדברים להתנהל בצורה חלקה. עם זאת, אם אתם עורכים אירוע קטן ובלתי רשמי, ייתכן שלא תצטרכו לשכור צוות נוסף.

כאשר אתם מראיינים קייטרינג פוטנציאלי, חשוב לשאול שאלות שיתנו לכם תובנות לגבי הניסיון הקודם שלו. איך הם מתמודדים עם מצבי לחץ. בירור כיצד הם יתמודדו עם לקוח קשה או אחד מהאורחים שלהם ייתן לך מושג על כישורי שירות הלקוחות שלהם. שאלת ניסיונם בתחום האירוח תיתן לכם מושג על הידע וההבנה שלהם בענף. לבסוף, שאלת כיצד הם מתמודדים עם לחץ בעבודה תיתן לך מושג על יכולתם להתמודד עם לחץ ולשמור על קור רוח תחת לחץ.

מהן 5 השאלות החשובות ביותר שלך לשאול טבח פוטנציאלי חדש ?

בעת ראיון לתפקיד טבח בשורה, היה מוכן לענות על שאלות על היצירתיות שלך במטבח, כמו גם על ההכשרה הרשמית שלך. סביר להניח שתתבקשו לתאר את ההבדל בין שיטות בישול כמו צלייה ובישול, וגם תצפו להסביר כיצד אתם שומרים על עמדת העבודה שלכם מאורגנת ומצויידת היטב בתקופות עמוסות.

אם אתם מחפשים חווית קייטרינג ללא טרחה, הקפד לשאול על אפשרויות השכרת צלחות וכלי מטבח. שירותי קייטרינג רבים כוללים בתמחור את הדברים החיוניים הללו, כך שתוכלו פשוט להגיע לאירוע שלכם וליהנות מהחגיגות. עם מרכז שולחן ותפאורה יפהפיים, האירוע שלך בטוח יהיה הצלחה!

מהם 3 מגזרי קייטרינג

תעשיית הקייטרינג מורכבת משלושה פלחים נפרדים: מסחרי, לא מסחרי וצבאי. המגזר המסחרי מורכב מעסקים המכינים ארוחות למכירה לציבור, כגון מסעדות, קפיטריות וקייטרינג. המגזר הלא מסחרי מורכב מעסקים המספקים שירותי מזון לאנשים פרטיים או ארגונים, כגון בתי ספר, בתי חולים ומפעלים. המגזר הצבאי מספק שירות מזון לכוחות המזוינים.

קייטרינג הוא ענף דינמי ומאתגר, אולם פוטנציאל הרווח שלו מוגבל לרוב על ידי מספר גורמים. אתגר משמעותי אחד הוא שלעתים קרובות פעולות הקייטרינג אינן מאובזרות כמו מטבח מסעדה, כלומר, חלק ניכר מההכנה וחלק מהבישול המקדים נעשים מראש עם הגימור והציפוי במקום. זה יכול להוביל לחוסר שליטה על המוצר הסופי, כמו גם עיכובים פוטנציאליים ובעיות באיכות המזון. בנוסף, הקייטרינג מסתמך לרוב על ספקים חיצוניים למזון ואספקה אחרת, שעלולים להיות נתונים לתנודות משמעותיות במחיר ובזמינות.

מה האם 4 סוגי הקייטרינג הכלליים?

קייטרינג לחתונה יכול להיות חלק חשוב מאוד ביום החתונה שלכם. זו יכולה להיות דרך מצוינת להראות לאורחים שלך כמה אכפת לך מהחוויה שלהם. קייטרינג לחברות יכול להיות דרך מצוינת להראות לעובדים שלך כמה אתה מעריך את עבודתם. קייטרינג לאירועים חברתיים יכול להיות דרך מצוינת להראות לחברים שלך כמה אכפת לך מהחוויה שלהם. קייטרינג בזיכיון יכול להיות דרך מצוינת להראות ללקוחות שלך כמה אתה מעריך את העסק שלהם.

יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלך. התקציב הוא כמובן שיקול חשוב – אספקת אוכל באירוע עשויה לעלות ביוקר, בין אם אתם מכינים הכל בעצמכם ובין אם אתם הולכים עם קייטרינג בשירות מלא. כדאי לשקול גם את הפורמליות של האירוע – מפגש מזדמן יותר עשוי לא לדרוש קייטרינג, בעוד שמפגש רשמי יותר ירוויח מכך כנראה. גם מטרת האירוע רלוונטית – אם מדובר בפגישה עסקית, למשל, קייטרינג יכול להיות דרך טובה להרשים לקוחות או שותפים פוטנציאליים. מספר האורחים הוא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון – קייטרינג יכול להיות אופציה טובה אם אתה מצפה לקהל גדול. לבסוף, חשבו על המשאבים האישיים שלכם ועל חווית התכנון שלכם – אם אתם קצרים בזמן או לא בטוחים ביכולתכם לקיים אירוע גדול, קייטרינג יכול להציל חיים.

מהם האתגרים שעומדים בפניכם אירוע ראשון. זמן קייטרינג

עסקי קייטרינג מתמודדים עם אתגרים נפוצים רבים, כגון תחלופת צוות גבוהה, שעות ארוכות, הדרכת לקוחות וארגון בזבוז מזון. עם זאת, ישנן דרכים להתגבר על האתגרים הללו. ההנהלה נמצאת בראש שרשרת המזון בכל עסק. הם אחראים לפקח על כל ההיבטים של העסק, כולל מחלקת ההסעדה. כדי להבטיח שעסק הקייטרינג יתנהל בצורה חלקה, ההנהלה חייבת להיות מאורגנת ובעלת הבנה ברורה של ענף הקייטרינג. תחלופת עובדים היא אתגר עצום בתעשיית האירוח. חשוב שתהיה תוכנית הכשרה טובה כדי להבטיח שהעובדים החדשים עברו הכשרה נכונה ובקיאות בעסק הקייטרינג. בנוסף, חשוב שתהיה מערכת טובה למעקב אחר שעות העובדים ולתזמון משמרות. הדרכת לקוחות היא אתגר נפוץ נוסף שעמו מתמודדים עסקי קייטרינג. חשוב שתהיה תוכנית הדרכה ברורה ותמציתית ללקוחות חדשים. בנוסף, חשוב להיות בקיא בסוגי המזונות והמשקאות השונים הזמינים. ארגון פסולת מזון הוא גם אתגר נפוץ העומד בפני עסקים בתחום ההסעדה. חשוב שתהיה מערכת שתבטיח שפסולת מזון מסולקת כראוי. בנוסף, חשוב שתהיה תוכנית למיחזור או שימוש חוזר בפסולת מזון.

ניהול קייטרינג הוא תהליך של תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה של הפעילויות הקשורות לעסקי הקייטרינג. עסקי קייטרינג מספקים שירותי מזון ומשקאות לאירועים כגון חתונות, מסיבות ואירועים מיוחדים אחרים. התפקידים העיקריים של ניהול הסעדה הם תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה. תכנון הוא תהליך של קביעה אילו שירותי קייטרינג לספק, כיצד לספק אותם ומתי לספק אותם. ארגון הוא תהליך של הקצאת משימות ומשאבים, ווידוא שעסק הקייטרינג מתנהל בצורה חלקה. הכוונה היא תהליך הפיקוח על הצוות והקפדה על מתן שירותי הקייטרינג על פי התכנית. בקרה היא תהליך המעקב אחר עסק הקייטרינג על מנת לוודא שהוא עומד ביעדים שלו וביצוע ההתאמות הנדרשות.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג?

SWOT הוא כלי רב עוצמה עבור עסקים להבין את מיקומם בשוק. זה יכול לעזור להם לזהות את החוזקות והחולשות שלהם, כמו גם הזדמנויות ואיומים. על ידי הבנת ה-SWOT שלהם, עסקים יכולים לקבל החלטות מושכלות לגבי איך לשפר את הפעילות שלהם ולהרחיב את העסק שלהם.

לארבעת הגורמים הללו יכולה להיות השפעה משמעותית על מי שתעסיקו כעובד הבא שלכם. הקפידו לקחת בחשבון את הכמות והאיכות של מאגר המועמדים שלכם, כמו גם את הדחיפות למילוי התפקיד ואת ההשקעה הנדרשת לגיוס החדש. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, תוכל לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור החברה שלך.

מהם 5 הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה לעבודה

1. ניסיון: ניסיון הוא גורם חשוב לשקול כאשר אתה מגייס מהנדסים. הקפד לבדוק את היסטוריית העבודה שלהם ולראות אם יש להם את הניסיון המתאים לעבודה. 2. פוטנציאל: פוטנציאל הוא גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון. בדוק אם למהנדס יש פוטנציאל לצמוח ולהתפתח בתפקידו. 3. כישורים קשים: כישורים קשים חשובים לכל מהנדס. ודא שיש להם את הכישורים הדרושים לתפקיד. 4. מיומנויות רכות: מיומנויות רכות חשובות גם למהנדסים. בדוק אם יש להם את הכישורים הבינאישיים הדרושים לעבודה טובה עם אחרים. 5. התאמה תרבותית: חשוב לקחת בחשבון גם התאמה תרבותית. בדוק אם המהנדס יתאים היטב לתרבות החברה.

התפקידים האופייניים שלהם כוללים: הכנה ואחסון בטיחות מזון לפני ובמהלך אירועים הקמת כל השולחנות ואזורי שירות המזון עם כיסאות, מצעים וכלים הגשת מזון ל אורחים באירועים ניקיון ופירוק פינת האוכל על ידי פינוי כל כלי השולחן, המצעים, האשפה והרהיטים

מסקנה

יש לזכור כמה דברים עיקריים בבחירת קייטרינג לחתונה. ראשית, תרצה לוודא שהם מנוסים ושיש להם מוניטין טוב. תשאל ותראה אם אתה יכול לקבל המלצות. לאחר מכן, תרצו לקבל תחושה של אפשרויות התפריט שלהם ולראות אם הם מסוגלים להכיל מגבלות תזונתיות כלשהן שיש לכם. לבסוף, תצטרך לוודא שהם במסגרת התקציב שלך. קבלו כמה הצעות מחיר והשוו את המחירים שלהם. עם הטיפים האלה בחשבון, אתה אמור להיות מסוגל למצוא קייטרינג מעולה לחתונה שלך.

כשאתה בוחר קייטרינג לחתונה שלך, חשוב לזכור את סוג האוכל שאתה והאורחים שלך תהנו ממנו . כדאי גם לשקול את התקציב שיש לכם לקייטרינג. כמו כן, חשוב לוודא שהקייטרינג שתבחרו מנוסה בקייטרינג חתונות. על ידי ביצוע הטיפים הללו, תהיו בטוחים שתבחרו בקייטרינג שיהפוך את החתונה שלכם לאירוע בלתי נשכח.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן