קייטרינג גורמה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג גורמה כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כשזה מגיע לבחירת חברת קייטרינג לאירועים, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, תרצה לשקול את הגודל וההיקף של האירוע שלך. האם אתם עורכים מפגש קטן ואינטימי או רומן גדול ורשמי? חברת הקייטרינג שתבחר אמורה להיות מסוגלת להתאים לגודל ולסוג האירוע שאתה מתכנן. לאחר מכן, תרצה לחשוב על התקציב שלך. כמה אתה מוכן להוציא על קייטרינג? חברות קייטרינג יציעו בדרך כלל מגוון אפשרויות תמחור, לכן חשוב לדעת כמה נוח לך להוציא לפני שתתחיל לקבל החלטות כלשהן. לבסוף, תרצו להציץ בתפריט של חברת הקייטרינג ולראות האם היא מציעה את סוג האוכל שאתם והאורחים שלכם תיהנו ממנו. קייטרינג לאירועים עוסק בהפיכת האירוע שלכם לבלתי נשכח ומהנה, אז תרצו לוודא שחברת הקייטרינג שתבחרו תוכל לספק את אפשרויות המזון והמשקאות שאתם מחפשים. עם קצת מחקר, אתה אמור להיות מסוגל למצוא את חברת הקייטרינג המושלמת לאירוע שלך.

אם אתה מתכנן אירוע, אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא הקייטרינג. אתם רוצים לוודא שאתם בוחרים בחברת קייטרינג מנוסה ושתוכלו לסמוך עליה שתספק אוכל טעים לאורחים שלכם. להלן מספר טיפים כיצד לבחור את חברת קייטרינג לאירועים הנכונה: 1. קבלו המלצות: שאלו חברים, בני משפחה ועמיתים לעבודה אם יש להם חברות קייטרינג שהם ימליצו עליהם. ברגע שיש לך כמה שמות, אתה יכול להתחיל לעשות את המחקר שלך. 2. קרא ביקורות: ברגע שיש לך כמה שמות, התחל לקרוא ביקורות באינטרנט. זה ייתן לך מושג טוב על מה אחרים חשבו על חברות הקייטרינג שאתה שוקל. 3. קחו בחשבון את התקציב שלכם: קייטרינג יכול להיות יקר, לכן חשוב לקחת בחשבון את התקציב שלכם בבחירת חברה. קבל הצעות מחיר מכמה חברות שונות כדי לראות מה אתה יכול להרשות לעצמך. 4. שאל על הניסיון שלהם: הקפד לשאול את חברות הקייטרינג שאתה שוקל לגבי הניסיון שלהן בקייטרינג באירועים דומים לשלך. אתה רוצה לוודא שיש להם את הניסיון והמומחיות כדי להפוך את האירוע שלך להצלחה. 5. קבלו טעימה: לאחר שצמצמתם את אפשרויות הבחירה, קבלו טעימה מכל אחת מהחברות שאתם שוקלים

מה עלי לחפש בשירות קייטרינג?

בבחירת חברת קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים: ניסיון: לחברת הקייטרינג צריך להיות ניסיון בקייטרינג אירועים דומים לזה שאתם מתכננים. הצעות ושירותים: החברה אמורה להיות מסוגלת לספק את השירותים והמוצרים הדרושים לכם לאירוע שלכם. תמחור ותשלום: כדאי לקבל מושג ברור על מבנה התמחור ותנאי התשלום של החברה לפני העסקתם. זמינות: חברת הקייטרינג צריכה להיות זמינה בתאריך ובשעה של האירוע שלכם. מיקום ופרטי התקשרות: החברה צריכה להיות ממוקמת בסמוך למקום האירוע שלך ולהיות עם פרטי יצירת קשר שקל למצוא. בטיחות מזון והיגיינה: על החברה להחזיק בתקני בטיחות והיגיינה מחמירים במזון. מוניטין וניסיון: החברה צריכה להיות בעלת מוניטין טוב ולהיות מסוגלת לספק הפניות מלקוחות מרוצים. רישיון עסק וביטוח: החברה צריכה להיות מורשית ומבוטחת בכל מקרה של תאונה או בעיה.

קייטרינג טוב חייב להיות בעל יכולת לשים לב לפרטים. זה אומר שהם צריכים להיות מסוגלים לשים לב אפילו לדברים הקטנים ביותר שעשויים לעשות את ההבדל באוכל שהם מכינים. חברת קייטרינג צריכה גם להיות מסוגלת לארגן הכל כדי להבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. זה כולל את היכולת לתקשר עם אנשים אחרים המעורבים באירוע, כגון צוות המקום או הלקוחות. קייטרינג טוב חייב להיות גם אהבה לאנשים ולאוכל. זה אומר שהם צריכים להיות נלהבים ממה שהם עושים ולהיות מסוגלים לשמח אנשים עם האוכל שהם מגישים. לבסוף, קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל להתמודד עם לחץ. זה אומר שהם צריכים להיות מסוגלים להישאר רגועים וממוקדים גם כשהדברים מתחילים להיות קדחתניים.

מה ההתמקדות שלכם בבחירת הקייטרינג הטוב ביותר

כשמחפשים שירות קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים : 1. איכות המזון: זה השיקול החשוב ביותר בבחירת שירות קייטרינג. הקפידו לדגום את האוכל לפני קבלת החלטה. 2. ביקורות לקוחות: עיין בביקורות מקוונות כדי לראות מה אחרים אמרו על שירות הקייטרינג. 3. עלות השירות: קייטרינג יכול להיות הוצאה לא מבוטלת, לכן הקפידו לקבל הצעות מחיר מכמה חברות שונות. 4. חווית קייטרינג: בחרו בשירות קייטרינג בעל ניסיון בסוג האירוע שאתם מתכננים. 5. צרכים מיוחדים: אם יש לך דרישות תזונתיות מיוחדות, הקפד ליידע את שירות הקייטרינג מראש.

יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון כשמחליטים אם לארגן את האירוע שלך או לא. ראשית, חשוב על התקציב שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, כך שאם אתה בתקציב מצומצם, ייתכן שזו לא האפשרות הטובה ביותר. שנית, שקול את הפורמליות של האירוע שלך. אם זה רומן רשמי, קייטרינג עשוי להיות רעיון טוב. עם זאת, אם מדובר באירוע מזדמן יותר, ייתכן שתוכל להתחמק מלהכין אוכל בעצמך. שלישית, חשבו על מטרת האירוע שלכם. אם מדובר בפונקציה עסקית, קייטרינג עשוי להיות רעיון טוב. עם זאת, אם מדובר באירוע אישי יותר, כמו מסיבת יום הולדת, אולי תוכל לברוח מהכנת אוכל בעצמך. רביעית, חשבו על מספר האורחים שאתם מצפים לו. אם אתם מצפים למספר גדול של אורחים, קייטרינג עשוי להיות רעיון טוב. עם זאת, אם אתם מצפים רק לכמה אורחים, אולי תוכלו להתחמק מלהכין אוכל בעצמכם. חמישית, חשבו על המשאבים האישיים שלכם. אם יש לך הרבה זמן ואנרגיה להקדיש להכנת מזון, אולי תוכל לברוח מהכנת האוכל בעצמך. עם זאת, אם אין לך הרבה זמן או אנרגיה, קייטרינג עשוי להיות אופציה טובה.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם כמה דברים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע, כגון סוג האירוע, התקציב וצוות המלצרים. סוג האירוע יכתיב את סוג האוכל והשתייה שיוגשו ולכן חשוב לקחת בחשבון באיזה סוג אירוע מדובר. אם מדובר באירוע רשמי, אז צפויים אוכל ושתייה יקרים ויוקרתיים יותר. מצד שני, אם מדובר באירוע מזדמן, אז אוכל ושתייה פשוטים ומשתלמים יותר יהיו בסדר גמור. התקציב הוא עוד היבט מכריע שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג. חשוב לדעת כמה כסף יש להוציא על אוכל ושתייה, כמו גם עלויות אחרות הקשורות לאירוע. זה יעזור להבטיח שהאירוע לא חורג מהתקציב. לבסוף, חשוב לשקול האם יהיה צורך בצוות המלצרים או לא. אם האירוע קטן ואינטימי, אז אולי לא יהיה צורך בצוות המלצרים. עם זאת, אם האירוע גדול ו/או רשמי, סביר להניח שצוות המלצרים יידרש.

קייטרינג יכול לעשות או לשבור אירוע מיוחד. לכן חשוב לבחור את סוג הקייטרינג המתאים לצרכים שלכם. להלן ארבעת סוגי הקייטרינג הנפוצים ביותר: קייטרינג לחתונה: קייטרינג לחתונה עוסק בהפיכת היום המיוחד של החתן והכלה למושלם. מהאוכל ועד המצגת, הכל חייב להיות ללא רבב. קייטרינג תאגידי: קייטרינג תאגידי עוסק בהרשים לקוחות ושותפים עסקיים. האוכל חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר, והמצגת צריכה להיות מקצועית. קייטרינג לאירועים חברתיים: קייטרינג לאירועים חברתיים עוסק כולו ביצירת אווירה כיפית וחגיגית. האוכל צריך להיות טעים והמצגת צריכה להיות מהנה וחגיגית. קייטרינג בזיכיון: קייטרינג בזכיון עוסק כולו באספקת מזון במחיר סביר. האוכל צריך להיות טעים והמצגת צריכה להיות פשוטה.

מהו ניתוח SWOT בשירותי קייטרינג?

SWOT הוא כלי רב עוצמה לניתוח מיקומו של העסק בתוך הסביבה המסחרית הגדולה יותר. זה עוזר לעסקים לזהות את החוזקות והחולשות שלהם, כמו גם הזדמנויות ואיומים. על ידי ראייה רחבה של העסק, SWOT יכול לעזור לעסקים לקבל החלטות טובות יותר לגבי היכן למקד את המשאבים שלהם.

7 P's של שיווק הם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת קידום מוצר או שירות. על ידי התמקדות בתחומי מפתח אלו, עסקים יכולים ליצור אסטרטגיית שיווק מעוגלת שתגיע לקהל היעד שלהם ותעזור לייצר מכירות.

מהם שני הגורמים החשובים ביותר בפיתוח עסק קייטרינג מצליח

ישנם מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי להבטיח שעסק הקייטרינג שלך יצליח. ודא שאתה מגיש אוכל טעים שישמח את האורחים שלך. חשוב גם לספק שירות לקוחות מעולה. ודא שאתה מאורגן ויעיל בכל הנוגע לתכנון אירועים. שמור על הלבוש שלך מקצועי כדי ליצור רושם טוב. לשמור על סביבה נקייה וסניטרית. להציע מחירים תחרותיים כדי למשוך לקוחות. שמור על רווחים גבוהים מבלי לוותר על איכות השירות. פתח מיומנויות ניהול מעולות כדי שהדברים יפעלו בצורה חלקה.

הגשת מזון איכותי המפתח החשוב ביותר לעסק קייטרינג מצליח הוא איכות המזון. נאמר שארוחה שנעשתה באהבה טעימה יותר מאשר ארוחה שפשוט זורקים יחד. ודא שניתן לטעום את התשוקה שלך בכל מנה שאתה מגיש.

מהו לדעתך האתגר הגדול ביותר בתעשיית הקייטרינג?

בזבוז מזון היא בעיה הולכת וגוברת הן עבור עסקים והן עבור צרכנים. עבור קייטרינג, זה יכול להיות קשה מאוד לחזות כמה אוכל יידרש לאירוע. זה יכול לעתים קרובות להוביל לכמות גדולה מדי של אוכל או לא מספיק. יש כמה דברים שאפשר לעשות כדי לעזור להפחית בזבוז מזון. ראשית, קייטרינג יכולים לעבוד על ביצוע מדויק יותר בהערכות המזון שלהם. הם יכולים גם לעודד את האורחים שלהם לקחת רק מה שהם יאכלו, ולמחזר או קומפוסט כל מזון שלא נאכל. כצרכנים, אנו יכולים גם לתרום את חלקנו להפחתת בזבוז מזון. אנחנו יכולים להקפיד לקחת רק את מה שנאכל, ולקומפוסט או למחזר כל מזון שלא נאכל. אנחנו יכולים גם לתמוך בעסקים שפועלים לצמצום בזבוז המזון שלהם.

קייטרינג צריכים לקבוע את שוק היעד שלהם כדי לדעת איך להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולתקשר עם אותם בצורה הטובה ביותר. שוק היעד לשירותי קייטרינג יכול להיות אנשים פרטיים, עסקים או שניהם. בעת קביעת שוק היעד, על קייטרינג לשקול את סוג המזון שהם מתכננים להגיש, את מיקום העסק שלהם ואת נקודת המחיר של השירותים שלהם. על ידי זיהוי שוק היעד שלהם, קייטרינג יכול ליצור תוכנית שיווקית שתעזור להם להגיע ללקוחות הרצויים שלהם.

מהם 7 סוגי הקייטרינג

ישנם מגוון שירותי קייטרינג זמינים שיתאימו לסוגים שונים של אירועים. אירועי חברה, מקומות לחתונה, אירועים חברתיים, מפגשי זיכיון וקייטרינג במשאיות אוכל הם כל סוגי האירועים הדורשים שירותי קייטרינג מסוגים שונים. בחירת שירות הקייטרינג המתאים תהיה תלויה בסוג האירוע שאתה מתכנן ובמספר האורחים שאתה מצפה לו.

1) ארגון הוא המפתח: עסק קייטרינג מאורגן היטב הוא עסק קייטרינג מצליח. ודא שהמטבח שלך מאורגן ונקי, הצוות שלך מאומן היטב ויומן שלך הוזמן מראש. 2) יצירת קשרים ועמותות יכולים להשתלם: התחברו לעסקי קייטרינג אחרים ולאיגודים בתעשייה. זה יעזור לך להישאר מעודכן במגמות, לשתף שיטות עבודה מומלצות ולמצוא הזדמנויות עסקיות חדשות. 3) השתמש בנתונים כדי להניע את העסק שלך: קייטרינג הוא עסק מונחה נתונים. השתמש בנתונים לטובתך על ידי מעקב אחר המכירות, ההוצאות והמשוב של הלקוחות שלך. זה יעזור לך לקבל החלטות טובות יותר לגבי העסק שלך. 4) לחדד את השיווק המשפיע: לא כל שיווק נוצר שווה. גלה אילו ערוצי שיווק הם היעילים ביותר עבור העסק שלך ומקד את המאמצים שלך שם. 5) התמקדו באוכל שיבדל אתכם: בעסקי הקייטרינג האוכל הוא המלך. ודא שאתה מציע אוכל טעים ואיכותי שירגש את הלקוחות שלך.

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג?

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירותי מזון ומשקאות לאירועים ואירועים. שבע הפונקציות של הקייטרינג הן: 1. תכנון 2. תפעול – ביצוע משימות 3. ארגון האירוע 4. ציוד 5. יישום 6. בקרה 7. הבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות.

1. ספר לנו על עצמך: התחל במתן סקירה קצרה של הרקע והניסיון שלך בתעשיית ההסעדה. הדגש כל כישורים או כישורים רלוונטיים שיש לך שהופכים אותך להתאמה טובה לתפקיד. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? שתף ביעדים ארוכי הטווח שלך לקריירה שלך בקייטרינג. שוחח על מה אתה מקווה להשיג וכיצד אתה מתכנן להגיע לשם. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? היו כנים ומעודכנים לגבי החוזקות והחולשות שלכם. שוחח כיצד אתה פועל לשיפור החולשות שלך וכיצד החוזקות שלך יכולות להועיל לעסקי הקייטרינג. 4. איך עובדים תחת לחץ? תאר תקופה שבה היית צריך לעבוד תחת לחץ בתעשיית ההסעדה. שוחח כיצד טיפלת במצב ובתוצאה. 5. איך עובדים בתוך צוות? קייטרינג הוא לעתים קרובות מאמץ צוות, ולכן חשוב להיות מסוגל לעבוד היטב עם אחרים. שתף בתקופה שבה היית צריך לעבוד כחלק מצוות בקייטרינג ומה היה תפקידך. 6. איך מתמודדים עם לקוחות קשים? לקוחות קשים הם מציאות בכל עסק מול לקוח. שתף את התקופה שבה נאלצת להתמודד עם לקוח קשה

מהן שלוש פונקציות הקייטרינג הבסיסיות

ניהול קייטרינג הוא תהליך הכולל תכנון, ארגון, הכוונה ו שליטה בפעילות עסק הסעדה. כל אחת מהפונקציות הללו חיונית לתפעול מוצלח של עסק קייטרינג.

הקפד לקחת בחשבון את ארבעת הגורמים הבאים בעת העסקת העובד הבא שלך: 1. כמות מאגר המועמדים שלך. 2. איכות מאגר המועמדים שלך. 3. הדחיפות למילוי התפקיד. 4. ההשקעה הנדרשת למשכיר החדש.

מילים אחרונות

הצעד הראשון הוא למעשה להתחיל בחיפוש אחר הקייטרינג המתאים. אם יש לכם מחשבה על אירוע ספציפי, התחל בחיפוש אחר קייטרינג שמתמחים באירוע מסוג זה. למשל, אם אתם מתכננים חתונה, חפשו קייטרינג לחתונה. זה יעזור להבטיח שלקייטרינג שתבחרו יש את הניסיון והמומחיות הדרושים כדי לספק את האוכל והשירות האיכותיים שמגיעים לכם ולאורחים שלכם. לאחר שתהיה לך רשימה של קייטרינג פוטנציאלי, השלב הבא הוא להתחיל ליצור איתם קשר ולשאול שאלות. כמה שאלות חשובות שכדאי לשאול כוללות: -איזה סוג של אירועים הם מספקים? -כמה זמן הם בעסק? -איך התפריטים שלהם? -האם הם יכולים להיענות לבקשות תזונתיות מיוחדות? -מהו מבנה התמחור שלהם? דאגו לקבל תחושה של אישיות ורמת המקצועיות של כל קייטרינג. אתה רוצה לבחור קייטרינג שאתה מרגיש בנוח לעבוד איתו ושאתה יודע שאתה יכול לסמוך עליו כדי להעביר אירוע נהדר. לאחר שצמצמת את רשימת הקייטרינג הפוטנציאליים שלך, השלב הבא הוא לבקש הצעה מכל אחד. הצעה טובה תכלול מפורטת

אם אתם מחפשים לשכור חברת קייטרינג לאירועים, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, עליכם לקבוע את סוג האירוע שאתם מארחים ואת גודל רשימת האורחים. זה יעזור לכם לצמצם את החיפוש לחברות קייטרינג שמתמחות בסוג האירוע שאתם מארחים. לאחר מכן, עליך לבקש המלצות מחברים, משפחה ומקורבים לעסקים. לאחר שיש לכם כמה המלצות, כדאי להיפגש עם חברות הקייטרינג כדי לקבל תחושה של הסגנון והתפריט שלהן. לבסוף, כדאי להשוות מחירים ולוודא שחברת הקייטרינג שתבחרו עומדת בתקציב שלכם. על ידי ביצוע טיפים אלו, תהיו בטוחים שתמצאו את חברת הקייטרינג לאירועים המתאימה לצרכים שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן