קייטרינג באזור כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג באזור כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כשזה מגיע לאירוח אירוע, הקייטרינג יכול לעשות או לשבור אותו. לא משנה כמה הקישוטים יפים או כמה הבידור נהדר, אם האוכל נורא, האורחים שלכם יזכרו את זה הרבה אחרי שהאירוע יסתיים. לכן חשוב לבחור קייטרינג בזהירות. אבל איך יודעים באיזה קייטרינג לבחור? ואחרי שמצאת אחד שאתה אוהב, מה אתה צריך לבקש מהם כדי לוודא שהם יוכלו לספק את מה שאתה צריך? במאמר זה, אנו ניתן לך רשימה של שאלות לשאול את הקייטרינג שלך לפני שאתה מזמין אותן. אנו נסקור הכל מאיזה סוג של מטבח הם מתמחים ועד האם הם מסוגלים להכיל מגבלות תזונתיות מיוחדות. עד שתסיים לקרוא, תדע בדיוק מה לבקש כדי לוודא שהאירוע שלך יצליח.

1. מהי חווית הקייטרינג שלך? 2. מהן ההתמחויות שלך? 3. יש לכם תיק עבודות של אירועי קייטרינג קודמים? 4. מה הזמינות שלך? 5. מה טווח המחירים שלך? 6. מה כלול במחיר שלך? 7. מה הם תנאי התשלום שלך? 8. מהי מדיניות הביטולים שלך? 9. האם אתה מבוטח? 10. האם יש לך הפניות?

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג?

1. איזה סוג של מאכלים הם המומחיות שלך? 2. על מה היית ממליץ? 3. איך מציגים את האוכל? 4. מהי העלות המשוערת? 5. איך תתמודד עם בקשות של הרגע האחרון או תזונתיים? 6. האם אתה מספק דגימה מהתפריט? 7. האם יש חיובים נוספים?

כשאתה מתראיין לתפקיד כקייטרינג, היה מוכן לדון בניסיון שלך בתעשיית האירוח, כמו גם כיצד אתה מתמודד עם לחץ תוך כדי עבודה. היה מוכן לתת דוגמאות לאופן שבו טיפלת בעבר בלקוחות או אורחים קשים.

מה הכי חשוב לקייטרינג

חשוב להיות אדיב, טקט ודיפלומטי בעת תקשורת עם לקוחות, כפי שאתה ייתכן שיהיה צורך לשכנע אותם להחליף מרכיב או לשנות מנה. תקשורת טובה וכישורי אנשים חיוניים גם לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לארגן את האירוע שלכם או לא. תקציב הוא בהחלט גורם חשוב אחד, שכן קייטרינג יכול להיות יקר. כדאי לקחת בחשבון גם את הפורמליות של האירוע שלכם – אירוע רשמי יותר עשוי להצדיק קייטרינג על מנת לשמור על רמת תחכום מסוימת. מטרת האירוע שלכם עשויה גם להכתיב אם יש צורך בקייטרינג או לא – למשל, פגישה עסקית עשויה לדרוש קייטרינג על מנת לספק אווירה מקצועית יותר. מספר האורחים שאתה מצפה הוא גם גורם מפתח, שכן קייטרינג יכול להיות חסכוני יותר עבור קבוצות גדולות יותר. לבסוף, יש לקחת בחשבון את המשאבים האישיים ואת הניסיון התכנון שלך. אם יש לך את הזמן והאנרגיה לתכנן ולבצע אירוע עשה זאת בעצמך, ייתכן שלא יהיה צורך בקייטרינג. עם זאת, אם אתה קצר בזמן או במשאבים, אז קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

ישנם כמה דברים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת קייטרינג לאירוע, כגון סוג האירוע, התקציב וצוות המלצרים. סוג האירוע יכתיב את סוג האוכל והשירות המתאימים. לדוגמה, מסיבת ארוחת ערב רשמית תדרוש תפריט ורמת שירות שונה מאשר ברביקיו מזדמן בחצר האחורית. התקציב שלך הוא עוד שיקול חשוב. הקפד לקבוע כמה אתה מוכן להוציא על קייטרינג לפני קבלת החלטות כלשהן. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות ולהימנע מהוצאות יתר. לבסוף, תצטרך להחליט אם אתה זקוק לצוות המלצרים לאירוע שלך. אם כן, הקפידו לתקצב זאת בהתאם. צוות ההמתנה יכול להוסיף נופך של מקצועיות ולעזור לגרום לאירוע שלך להתנהל בצורה חלקה.

מתי החלטת להיות שף? מהי מנת החתימה שלך? מהי המנה האהובה עליך או הפחות אהובה עליך להכנה? איך אתה מתאר את פילוסופיית הבישול הכללית שלך? ציינו את שלושת כלי המטבח שאי אפשר בלעדיהם? כל אלה שאלות נהדרות לשאול שף פוטנציאלי במהלך ראיון. הם יעזרו לך להכיר את הרקע של האדם, סגנון הבישול ומה לדעתו חשוב במטבח.

מהן 10 שאלות ותשובות טובות לראיון?

1. ספר לי על עצמך: זו בדרך כלל אחת השאלות הראשונות שנשאלות בראיון, וזה יכול להיות קשה לדעת איך לענות עליה. הדרך הטובה ביותר לגשת לשאלה זו היא לתת סקירה קצרה של הרקע המקצועי והאישי שלך. הקפד להתמקד בחוזקות ובהישגים שלך, והימנע מלדבר על חוויות שליליות כלשהן. 2. למה אתה האדם הטוב ביותר לתפקיד? כאשר עונים על שאלה זו, חשוב להדגיש את הכישורים והכישורים הייחודיים שלך. היה ספציפי לגבי איך הניסיון והיכולות שלך הופכים אותך למועמד האידיאלי לתפקיד. 3. למה אתה רוצה את העבודה הזו? התשובה שלך לשאלה זו אמורה להראות שעשית את המחקר שלך ואתה נרגש מההזדמנות לעבוד בחברה. ציין דברים ספציפיים על החברה שמושכים אותך, והסבר כיצד המשרה תעזור לך לקדם את יעדי הקריירה שלך. 4. איך הניסיון שלך הכין אותך לתפקיד זה? כאשר עונים על שאלה זו, חשוב לשים דגש על הכישורים והניסיון שהופכים אותך להתאמה טובה לתפקיד. נסה לתת דוגמאות ספציפיות לזמנים שבהם השתמשת במיומנויות אלו כדי להשיג הצלחה ב

שאלות ותשובות בראיון 101 מה אתה יודע על העסק שלנו? חקרתי את החברה שלך לפני הראיון והתרשמתי מהמוצרים/שירותים ומתרבות החברה שלך. אני רוצה את העבודה הזו כי זה נראה כמו התאמה מושלמת לכישורי ולתחומי העניין שלי, ואני באמת מאמין במשימה של החברה. מהן החוזקות המקצועיות שלך? חלק מהחוזקות המקצועיות שלי כוללות היותי פרואקטיבי, מאורגן ומכוון לפרטים. אני גם איש תקשורת מעולה ויש לי ניסיון רב בעבודה עם צוותים. מהן החולשות המקצועיות שלך? לפעמים קשה לי להגיד "לא" לבקשות, מה שלפעמים יכול לגרום לי להרגיש מוצף. כרגע אני עובד על ניהול הזמן שלי בצורה יעילה יותר כדי להילחם בזה. מה ההישג הכי גדול שלך בקריירה? אני גאה מאוד על ההצלחה שהייתה לי בתפקידי הקודמים. זכיתי לשבחים על הביצועים המדהימים שלי וקיבלתי מספר מבצעים ופרסים. עם איזה קונפליקט או אתגר התמודדת במקום העבודה, וכיצד התמודדת איתו? נאלצתי להתמודד עם הרבה לקוחות קשים ב

מהן 25 השאלות והתשובות הנפוצות ביותר לראיון

השאלות האלה מושלמות כדי להקל על מועמדים להיכנס לראיון ולקבל את מידע הרקע שאתה צריך. הם עוזרים להעריך את התאמתו של המועמד לתפקיד ולחברה, כמו גם את החוזקות המקצועיות שלו. בנוסף, שאלות אלו נותנות למועמדים הזדמנות לשאול כל שאלה שיש להם על התפקיד או החברה.

קייטרינג טוב חייב להחזיק בכמה תכונות מפתח כדי להצליח. ראשית, עליהם להיות מסוגלים לשים לב לפרטים על מנת לבצע את האירוע בצורה מושלמת. שנית, הם חייבים להיות מסוגלים לתקשר היטב עם אחרים כדי לתאם הכל בצורה חלקה. לבסוף, הם חייבים להיות בעלי אהבה לאנשים ולאוכל כדי ליהנות ממה שהם עושים! היכולת להתמודד עם לחץ היא גם מיומנות חשובה שיש בתחום העבודה הזה.

מהן 7 הפונקציות של קייטרינג?

קייטרינג הוא תהליך של מתן שירות מזון ומשקאות באירועים. ישנן 7 פונקציות מרכזיות של קייטרינג שהן: 1. תכנון: זה כולל החלטה על סוג האירוע, הערכת מספר המוזמנים ובחירת התפריט. 2. תפעול: זה כולל ביצוע המשימות הנדרשות כדי להגדיר ולהפעיל את האירוע. 3. ארגון האירוע: זה כולל תיאום של כל המרכיבים השונים של האירוע כדי להבטיח שהוא יתנהל בצורה חלקה. 4. ציוד: זה כרוך בהבטחת שכל הציוד הדרוש זמין ובמצב עבודה תקין. 5. יישום: זה כרוך בהוצאת כל התוכניות לפועל והפעלת האירוע ביום. 6. שליטה: זה כולל מעקב אחר האירוע כדי לוודא שהוא פועל בצורה חלקה וביצוע כל ההתאמות הנדרשות. 7. הבנת סוגיות משפטיות וביטוחיות: זה כרוך במודעות לבעיות משפטיות או ביטוחיות שעשויות להיות רלוונטיות לאירוע.

1. ספר לנו על עצמך 2. מהן מטרות הקריירה שלך בתעשיית הקייטרינג? 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? 4. איך עובדים תחת לחץ? 5. איך עובדים בתוך צוות? 6. איך מתמודדים עם לקוחות קשים? 7. למה עזבת את העבודה האחרונה שלך?

מהם 7 סוגי הקייטרינג

שירותי קייטרינג הם דרך מצוינת להפוך את האירוע שלך למיוחד יותר. ישנם סוגים רבים ושונים של שירותי קייטרינג זמינים, לכן חשוב לבחור את סוג השירות המתאים לאירוע שלכם. להלן רשימה של שירותי קייטרינג שונים שיעזרו לך לבחור: 1) פונקציות ארגוניות: פונקציות ארגוניות הן הזדמנות מצוינת להרשים את הלקוחות והעובדים שלך. שכירת שירות קייטרינג תבטיח שהאירוע שלכם יהיה מקצועי ומאורגן. 2) מקומות לחתונה: חתונות הן אירוע של פעם בחיים, לכן חשוב לבחור בשירות קייטרינג שיוכל להפוך את חתונת החלומות שלכם למציאות. מקומות לחתונה הם אופציה מצוינת לזוגות שרוצים תפאורה יפה וייחודית ליום הגדול שלהם. 3) קייטרינג לאירועים חברתיים: קייטרינג לאירועים חברתיים הוא דרך מצוינת להפוך כל אירוע למהנה יותר. בין אם אתם מארחים מסיבת יום הולדת, מקלחת לתינוק או מסיבת פרישה, שכירת שירות קייטרינג תהפוך את האירוע שלכם למיוחד יותר. 4) איסוף זיכיון: קייטרינג זיכיון הוא אופציה מצוינת לאירועים בהם אתם רוצים להציע לאורחים שלכם מגוון אפשרויות אוכל. סוג זה של קייטרינג מושלם לאירועי ספורט, פסטיבלים ואירועי חברה. 5) קייטרינג משאיות מזון:

תעשיית הקייטרינג יכולה להיות קשה לפיצוח. עם כל כך הרבה חלקים נעים ואנשים לניהול, אין זה פלא שלפעמים דברים יכולים להשתבש. הנה כמה אתגרים נפוצים איתם מתמודדים קייטרינג, וכמה טיפים איך להתגבר עליהם. ניהול: ההנהלה נמצאת בראש שרשרת המזון בכל עסק. ככזה, חשוב שמנהלי קייטרינג יהיו בעניינים בכל מה שקורה. זה יכול להיות אתגר, מכיוון שעסקי קייטרינג הם לעתים קרובות מהירים וכאוטיים. עם זאת, יש כמה דברים שמנהלים יכולים לעשות כדי לעזור להתעדכן בעניינים. ראשית, חשוב שתהיה תוכנית ברורה ותמציתית לכל אירוע. תוכנית זו צריכה להיות מתוכננת כדי לעזור לשמור על כולם על המסלול ועל לוח הזמנים. שנית, תקשורת יעילה היא קריטית. מנהלי קייטרינג צריכים לוודא שהם ברורים כאשר הם מתקשרים עם הצוות והלקוחות שלהם. לבסוף, חשוב שתהיה שליטה טובה על הכספים של העסק. קייטרינג יכול להיות ענף רווחי, אבל הוא גם כזה שניתן לנהל אותו בצורה לא נכונה בקלות. תחלופת עובדים: תחלופת עובדים היא אתגר ענק בתעשיית האירוח. זה נכון במיוחד בענף הקייטרינג, שבו צוות הוא לעתים קרובות

מהם 3 סוגי הקייטרינג?

קייטרינג לחתונה הוא ענף ענק עם הרבה סגנונות וסוגי קייטרינג לבחירה. למרות שכולנו מכירים קייטרינג לחתונה, אנחנו יכולים גם להסכים שקייטרינג משפיע מאוד על אותו יום מיוחד. ארבעת סוגי הקייטרינג העיקריים הם: קייטרינג לחתונה, קייטרינג לחברות, קייטרינג לאירועים חברתיים וקייטרינג בזיכיון. לכל סוג קייטרינג יתרונות ייחודיים משלו שיכולים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח עוד יותר. קייטרינג לחתונה נועד להפוך את היום הגדול של החתן והכלה למיוחד עוד יותר. אמנם יש הרבה סגנונות שונים של קייטרינג לבחירה, אבל הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שהאוכל טעים ושהשירות ברמה הגבוהה ביותר. קייטרינג לחתונה יכול להיות כל דבר, החל ממזנון פשוט ועד לארוחת ישיבה אלגנטית. קייטרינג לחברות הוא דרך מצוינת להרשים לקוחות ושותפים עסקיים. בין אם אתם מארחים אירוע חברה או זקוקים לקייטרינג לפגישה עסקית, קייטרינג לארגונים יכול לעזור ליצור רושם טוב. קייטרינג לארגונים יכול להיות כל דבר, החל מאוכל פשוט ועד לארוחה רשמית יותר לשבת. קייטרינג לאירועים חברתיים מושלם למסיבות ולאירועים מיוחדים אחרים. אם אתם מחפשים דרך להפוך את המסיבה הבאה שלכם למיוחדת עוד יותר, קייטרינג לאירועים חברתיים יכול לעזור. קייטרינג לאירועים חברתיים

בבחירת הקייטרינג שלכם, חשוב להגדיר ציפיות ריאליות לתקציב שלכם. מזנון לא תמיד יהיה זול יותר, אז הקפד לקחת בחשבון עלויות אחרות כגון השכרה וצוות. יש אופציה לילדים ואפשרות צמחונית ממלאת כדי להכיל את כל האורחים. הגישו פחות אוכל בשעות הקוקטיילים שלכם כדי למנוע בזבוז ושקול הגשת חטיף בשעות הלילה המאוחרות כדי שכולם יהיו מרוצים. אל תזמינו יותר מדי קינוח – זה מפתה, אבל לרוב הולך לפח. זכור דברים אלה בעת תכנון התפריט שלך כדי להבטיח אירוע מוצלח!

מהם 4 השיקולים העיקריים של החלטות גיוס עובדים

לארבעת הגורמים הללו יכולים להיות השפעה דרמטית על איכות ההעסקה שלך. אם יש לך מאגר גדול של מועמדים לבחירה, אתה יכול להיות סלקטיבי יותר ולשכור את האדם הטוב ביותר לתפקיד. אם אתה ממהר למלא את התפקיד, אולי אין לך זמן לראיין את כולם ואולי תצטרך להסתפק במישהו שלא מתאים לו. ואם העבודה דורשת הכשרה רבה או ידע מיוחד, ייתכן שתצטרכו להשקיע יותר זמן וכסף בגיוס החדש. שקול את כל הגורמים הללו בעת קבלת העסקה הבאה שלך.

ניהול קייטרינג הוא תהליך של ארגון, הכוונה ובקרה על הפעילות של עסק שירותי מזון. הפונקציות העיקריות של ניהול קייטרינג הן תכנון, ארגון, הכוונה ובקרה.

מילים אחרונות

1. מהי העלות הממוצעת לאדם עבור שירותי הקייטרינג שלך? 2. מהי העלות המינימלית עבור שירותי הקייטרינג שלך? 3. מהי העלות המקסימלית עבור שירותי הקייטרינג שלך? 4. מה כלול בשירותי הקייטרינג שלך? 5. מה לא כלול בשירותי הקייטרינג שלך? 6. מהו הפיקדון עבור שירותי הקייטרינג שלך? 7. מתי מגיעה היתרה עבור שירותי הקייטרינג שלך? 8. מהי מדיניות הביטולים שלך עבור שירותי הקייטרינג שלך? 9. מהי מדיניות הגשם שלך עבור שירותי הקייטרינג שלך? 10. האם שירותי הקייטרינג שלכם זמינים למסיבות פרטיות? 11. האם שירותי הקייטרינג שלכם זמינים לאירועי חברה? 12. האם שירותי הקייטרינג שלכם זמינים לחתונות? 13. מהי העלות הממוצעת לאדם עבור שירותי קייטרינג לחתונה שלך? 14. מהי העלות המינימלית עבור שירותי קייטרינג לחתונה שלכם? 15. מהי העלות המקסימלית עבור שירותי קייטרינג לחתונה שלך? 16. מה כלול בשירותי קייטרינג לחתונה שלכם? 17. מה לא כלול בשירותי קייטרינג לחתונה שלכם? 18. מהו הפיקדון עבור שירותי קייטרינג לחתונה שלכם? 19. מתי האיזון

לאחר שקלת את כל השאלות החשובות שיש לשאול את הקייטרינג שלך, אתה אמור להיות מסוגל לקבל החלטה מושכלת לגבי מי להעסיק. שאילת שאלות אלו תסייע להבטיח שהאירוע שלכם יתנהל בצורה חלקה ושאתם והאורחים שלכם מרוצים מהאוכל ומהשירות.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן