קייטרינג בקריית מוצקין כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בקריית מוצקין כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

כשזה מגיע לבחירת קייטרינג לאירוע הבא שלכם, יש לזכור כמה דברים. להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם: 1. ראשית, תרצו לשקול את סוג האירוע שאתם מארחים. האם אתם מארחים מסיבת ארוחת ערב רשמית או מפגש נינוח יותר? זה יעזור לך לצמצם את אפשרויות הקייטרינג שלך. 2. לאחר מכן, תצטרך לשקול את התקציב שלך. כמה אתה מוכן להוציא על קייטרינג? הקפד לקבל מספר הערכות לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך. 3. לאחר ששקלתם את סוג האירוע והתקציב שלכם, הגיע הזמן להתחיל לחפש קייטרינג. שאל חברים ובני משפחה להמלצות או חפש ביקורות באינטרנט. 4. לאחר שמצאת כמה קייטרינג פוטנציאלי, הקפד להיפגש איתם באופן אישי. זה יאפשר לך להרגיש את האישיות שלהם ולראות אם הם מתאימים לאירוע שלך. 5. לבסוף, הקפד לבקש הפניות. בקש מהקייטרינג רשימה של לקוחות עבר אליהם תוכל לפנות כדי לקבל את המשוב שלהם. על ידי ביצוע הטיפים האלה, אתה יכול להיות בטוח

כשזה מגיע לבחירת קייטרינג לאירוע שלך, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, תרצו לוודא שהקייטרינג מנוסה ובעל מוניטין טוב. שאל מסביב להמלצות מחברים או משפחה, או חפש ביקורות מקוונות. לאחר שמצאת כמה קייטרינג שאתה מעוניין בהם, הקפד לקבל הצעות מחיר מכל אחד ולהשוות מחירים. חשוב גם לשאול על אפשרויות התפריט של הקייטרינג והאם הם מסוגלים להכיל מגבלות תזונתיות שעשויות להיות לך או לאורחים שלך. לאחר שמצאת את הקייטרינג המתאים, הקפד להעביר את החזון שלך לאירוע ומה אתה מקווה להשיג. עם תכנון קפדני והקייטרינג המתאים, בטוח שתזכו לאירוע מוצלח!

איך תדעו לקייטרינג טוב?

קייטרינג טוב חייב להיות מסוגל לשים לב לפרטים ולהיות מאורגן על מנת להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה. הם צריכים גם להיות מסוגלים לתקשר היטב עם אחרים ויש להם אהבה לאוכל ולאנשים. היכולת להתמודד עם לחץ היא גם תכונה חשובה עבור קייטרינג.

כשזה מגיע לבחירת שירות קייטרינג לאירוע הבא שלך, יש כמה גורמים מרכזיים שתרצה לזכור. בראש ובראשונה, תרצו לוודא ששירות הקייטרינג שתבחרו מסוגל לספק מזון באיכות גבוהה. אחרי הכל, האוכל הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בכל אירוע! הקפד לקרוא ביקורות של לקוחות ולקבל המלצות מחברים או משפחה לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך. כדאי גם לשקול את העלות של שירות הקייטרינג. הקפד לקבל מספר הצעות מחיר לפני קבלת ההחלטה שלך. קייטרינג יכול להיות יקר, אז תרצו להיות בטוחים שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר לכספכם. לבסוף, תרצו לוודא שלשירות הקייטרינג שתבחרו יש ניסיון בקייטרינג לסוג האירוע שאתם מתכננים. הם צריכים להיות מסוגלים לספק לך רשימה מפורטת של הלקוחות הקודמים שלהם והפניות. ואם יש לך צרכים או בקשות מיוחדות, הקפד ליידע אותם מראש כדי שיוכלו להיות מוכנים.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כאשר בוחנים קייטרינג לאירועים, יש כמה מפתחות שאלות שאתה צריך לשאול כדי לקבל הבנה טובה יותר של מה הקייטרינג יכול לספק. אם תשאלו לגבי האוכל, המצגת, העלות וכל בקשה תזונתית או ברגע האחרון, תוכלו לקבל תחושה טובה יותר למה לצפות מהקייטרינג. בנוסף, תמיד כדאי לבקש דגימה מהתפריט כדי שתוכלו לנסות את האוכל לפני קבלת החלטה. הקפד לשאול גם על כל חיובים נוספים שעשויים לחול.

כשאתה מראיין קייטרינג, חשוב לשאול שאלות שיתנו לך תחושה של הניסיון והיכולות שלו בתחום האירוח. כדאי גם לברר כיצד הם מתמודדים במצבי לחץ גבוה ומתמודדים עם לחץ בעבודה. יתר על כן, כדאי לשאול איך הם יתמודדו עם לקוח קשה או אחד מאורחיו. על ידי שאילת שאלות מסוג זה, תוכל לקבל הבנה טובה יותר של היכולות של הקייטרינג והאם הן יתאימו לאירוע שלך או לא.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג. ?

יש כמה דברים עיקריים שכדאי לחשוב עליהם בעת תכנון אירוע קייטרינג: סוג האירוע, התקציב וצוות המלצרים/שירות. סוג האירוע יכתיב הרבה מפרטי התכנון האחרים, ולכן חשוב להתחיל עם זה. האם זו ארוחת ערב רשמית בישיבה, או מזנון סתמי יותר? האם יהיו ריקודים או בידור? ידיעת התשובות לשאלות אלו תעזור לכם לתכנן את המשך האירוע. התקציב הוא שיקול מרכזי נוסף. כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על קייטרינג? זה יעזור לך לקבוע כמה אנשים אתה יכול להזמין, איזה סוג של אוכל ושתייה אתה יכול להגיש, והאם אתה צריך לשכור צוות נוסף. לבסוף, תצטרך לחשוב אם אתה צריך צוות מלצרים או שירות אחר לאירוע שלך. אם אתם מגישים אוכל, תזדקקו למישהו שיעזור להקים ולהגיש אותו. אם אתם עורכים אירוע סתמי יותר, ייתכן שלא תזדקקו לצוות נוסף. אבל אם אתה מצפה להרבה אנשים או שאתה רוצה שהאירוע שלך יתנהל בצורה חלקה, כדאי לשקול לשכור עזרה.

להיות אדיב, טקט ודיפלומטי הכרחי כאשר משכנעים לקוח לשנות מרכיב או צַלַחַת. כישורי תקשורת ואנשים טובים הם גם חיוניים לבניית רפרטואר לקוחות וקייטרינג לאירוע מוצלח.

מהם ששת הגורמים העיקריים של פעולת הקייטרינג?

קייטרינג יכול להיות דרך מצוינת להפוך את האירוע שלכם למיוחד ומהנה יותר עבור האורחים שלכם. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון את התקציב ואת צרכי האירוע לפני קבלת החלטה. להלן שישה גורמים שיעזרו לכם להחליט אם הקייטרינג מתאים לאירוע שלכם: 1. תקציב: הקייטרינג יכול להיות יקר, ולכן חשוב לקחת בחשבון את התקציב הכולל שלכם לאירוע. אם יש לך תקציב מוגבל, ייתכן שתצטרך לשקול אפשרויות אחרות לאספקת מזון באירוע שלך. 2. פורמליות האירוע: אירוע רשמי יותר עשוי לדרוש קייטרינג על מנת להעניק רמת שירות גבוהה יותר לאורחים שלכם. לעומת זאת, אירוע פחות רשמי עשוי שלא להזדקק לשירותי קייטרינג. 3. מטרת האירוע: מטרת האירוע שלכם תעזור גם לקבוע אם יש צורך בקייטרינג. לדוגמה, כנס עסקי כנראה ידרוש קייטרינג, בעוד שמסיבת יום הולדת אולי לא. 4. מספר האורחים: מספר האורחים המשתתפים באירוע שלכם הוא גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון. אם אתם מצפים למספר גדול של אורחים, ייתכן שיהיה צורך בקייטרינג על מנת להכיל את כולם. 5. משאבים אישיים: אם יש לך זמן ומשאבים להכין אוכל בעצמך, ייתכן שלא תצטרך לשכור קייטרינג. עם זאת, אם אתה

תשומת לב לפרטים היא אחד המאפיינים החשובים ביותר עבור קייטרינג לאירועים. זה נכון במיוחד כשהאירועים נעשים גדולים ומורכבים יותר. זכירה וסימון פרטים מסוימים מייצרים אירועי קייטרינג באיכות הרבה יותר גבוהה.

מהם 7 ה-P's של שיווק עסק קייטרינג

7 P's השיווק הם מסגרת לחשיבה על כל המרכיבים הנלווים לשיווק א. מוצר או שירות. הם מוצר, מחיר, קידום מכירות, מקום, אנשים, תהליך וראיות פיזיות. יש לקחת בחשבון את כל המרכיבים הללו על מנת ליצור קמפיין שיווקי מוצלח.

בעת תכנון תפריט, חשוב לשמור על איזון של איכות תזונתית, אסתטיקה ומגוון. זה כולל שילוב של צבעים, מרקמים, טעמים וצורות וגדלים שונים של מזון. בנוסף, הציוד והכוח אדם הזמינים להפקת התפריט ולהגיש את התפריט הם גם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון.

מהם 3 מקטעי קייטרינג?

ניתן לחלק את ענף ההסעדה לשלושה סיווגים; פלח מסחרי, פלח לא מסחרי ופלח צבאי. המגזר המסחרי מספק שירותי קייטרינג לעסקים וארגונים, כגון אירועים עסקיים, מסיבות וכנסים. המגזר הלא מסחרי מספק שירותי קייטרינג לאנשים פרטיים, כגון חתונות וימי הולדת. המגזר הצבאי מספק שירותי הסעדה לכוחות המזוינים, כגון צריפים ואולמות ערבים.

כמה שאלות פוטנציאליות לראיונות טבחים שיכולים להפגין יצירתיות יהיו: -מהו המנה האהובה עליכם להכין ולמה? -איך אתה אוהב לצלוח את האוכל שלך? (אמנותי?) -מהי שיטת הבישול האהובה עליך? (הקפצה, צלייה וכו') שאלות נוספות שניתן לשאול: -איזו הכשרה פורמלית יש לך בכל הנוגע להכנת אוכל וציפוי? -איך היית מתאר את ההבדל בין צלייה לצלייה? -איך אתה מבטיח שהתחנה שלך מצוידת היטב, גם כשהיא עמוסה?

מהם 5 הטיפים לראיון

מזל טוב על קבלת ראיון עבודה! להלן חמישה טיפים שיעזרו לכם לסיים את הראיון ולקבל את התפקיד: 1. עמדו בזמנים. הגעה בזמן חיונית ליצירת רושם טוב. 2. בצע את המחקר שלך. למד כמה שיותר על החברה מראש. 3. שימו לב לתקשורת לא מילולית. זכרו לחייך, ליצור קשר עין ולשבת זקוף. 4. היו מנומסים לכל מי שאתם פוגשים. התייחסו לפקידת הקבלה ולשרת באותו כבוד כמו המראיין. 5. היו מוכנים. סקור שאלות נפוצות בראיון ותרגל את התשובות שלך. בהצלחה!

אני בוגר טרי מאוניברסיטת ABC ואני מעוניין לעבוד בחברה זו בגלל העניין שלי ב-X. יש לי תואר ב-XYZ ויש לי ניסיון בעבודה ב-ABC. אני עובד קשה ואני מחפש הזדמנות ללמוד ולצמוח בתוך חברה.

מהן 5 שאלות הראיון?

1. ספר לי על עצמך זוהי אחת משאלות הראיון הנפוצות ביותר, ועלולה להיות קשה לענות עליה. עם זאת, חשוב להקדיש זמן ליצירת תגובה שלא רק מדגישה את הכישורים והניסיון שלך, אלא גם מסבירה מדוע אתה האדם הטוב ביותר לתפקיד. 2. למה אתה האדם הטוב ביותר לתפקיד? שוב, זו הזדמנות למכור את עצמך ולהדגיש מדוע אתה המועמד הטוב ביותר לתפקיד. הקפד להתמקד במיומנויות ובניסיון ספציפיים שהופכים אותך לכשיר ייחודי לתפקיד. 3. למה אתה רוצה את העבודה הזו? על שאלה זו יכולה להיות קשה לענות, אבל חשוב להיות כנים. מעסיקים מחפשים מועמדים המעוניינים באמת בתפקיד ובחברה, אז הקפידו להביע את התרגשותכם ולהסביר מדוע המשרה מתאימה לכם. 4. איך הניסיון שלך הכין אותך לתפקיד זה? שאלה זו היא הזדמנות להדגים כיצד חוויות העבר שלך הכינו אותך למשרה שאליה אתה מגיש מועמדות. הקפד להתמקד בדוגמאות קונקרטיות ולקשור אותן לדרישות התפקיד. 5. מדוע אתה עוזב (או עזבת) את העבודה שלך? If

SWOT הוא כלי רב עוצמה לעסקים להבין את מיקומם בשוק ולקבל החלטות כיצד להשתפר. על ידי הבנת החוזקות והחולשות שלהם, כמו גם את ההזדמנויות והאיומים בשוק, עסקים יכולים לקבל החלטות מושכלות כיצד לשפר את הביצועים הכוללים שלהם.

מהם 4 השיקולים העיקריים של החלטות גיוס

בעת העסקת העובד הבא שלך, הקפד לקחת בחשבון את הכמות והאיכות של מאגר המועמדים שלך, את הדחיפות למילוי התפקיד ואת ההשקעה הנדרשת עבור הגיוס החדש.

הקייטרינג אתה בוחר עבור החתונה שלך צריך לבוא עם שירות מלא. זה אומר שהם יספקו צוות, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר. העובדה שחברות שונות מטפלות בשירותים אלו עלולה לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך. בחרו חברת קייטרינג שכיף ופשוט לעבוד איתה כדי להקל על עצמכם.

Warp Up

1. בעת בחירת קייטרינג לאירוע שלכם, חשוב לקחת בחשבון את סוג האירוע שאתם מארחים . האם זו תהיה ארוחת ערב רשמית לשבת או מזנון סתמי יותר? סוג האירוע יעזור לך לצמצם את החיפוש אחר קייטרינג. 2. חשוב גם לקחת בחשבון את התקציב שלך בעת בחירת קייטרינג. הקפד לקבל הערכה מכמה קייטרינג שונים לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך. 3. דבר נוסף שכדאי לחשוב עליו בבחירת קייטרינג הוא האוכל שתרצו שיוגש באירוע שלכם. אם יש לכם בקשות תזונתיות מיוחדות, הקפידו ליידע את הקייטרינג מראש. 4. לבסוף, תמיד כדאי לקבל הפניות מכל מי שאתם שוקלים להעסיק לאירוע שלכם. בקש לשוחח עם כמה מהלקוחות הקודמים שלהם כדי לקבל מושג על עבודתם.

קייטרינג יכול לעשות או לשבור את המסיבה שלך, אז חשוב להקדיש זמן כדי לבחור מסיבה טובה. הנה כמה טיפים שיעזרו לך: -קבל המלצות מחברים או משפחה שהשתמשו בעבר בקייטרינג. -קרא ביקורות מקוונות, אבל קח אותן עם גרגר מלח. -להיפגש עם הקייטרינג באופן אישי כדי לקבל תחושה לאישיות ולמקצועיות שלו. -וודא שהם זמינים בתאריך האירוע שלך. -קבל חוזה כתוב שמתאר מה כלול בשירותיהם. -קבל דגימה של האוכל שלהם כדי לראות אם הוא עומד בסטנדרטים שלך. מעקב אחר הטיפים האלה יעזור לכם למצוא קייטרינג טוב לאירוע הבא שלכם.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן