קייטרינג לפסח כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

קייטרינג כשר למהדרין (בדץ יורה דעה: הרב מחפוד) לא צריך להיות עם איכות אוכל ירודה. אנחנו מעניקים חווית מזון כשרה למהדרין אך טעימה וערבה לחך עם אפשרויות הסעדה ברמות שונות החל מאזכרות וכלה בסעודות פאר לחתונות. המחירים שלנו נעים בין 42 ש"ח למנה ל150 ש"ח למנה. תוכלו לפנות אלינו ולקבל את התפריט המלא או לחילופין לגלול מטה ולראות את התפריט בפירוט.

משגיח צמוד

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

קייטרינג שפע מטעמים הינה חברת קייטרינג בפתח תקווה אשר הוקמה בשנת 2013 במטרה לספק שירותי קייטרינג באזור המרכז. התחלנו כמקום קטן עם תפריט צנוע ועם הזמן התפתחנו וגדלנו. כדי להגשים את החלום, גייסנו צוות שפים מתמחים המרכיבים את התפריטים הייחודיים של קייטרינג שפע מטעמים, המאפשר לכל לקוח לקבל תפריט עשיר, מעניין וטעים המתאים לצרכי הלקוח.

השירות הקשוב שלנו והנכונות למצוא עבור כל לקוח תפריט מושלם, השלימו את התמונה והפכו את קייטרינג שפע מטעמים לבחירה של כל מי שמחפש קייטרינג איכותי בעל שירות אישי וחם, ניקיון ואסתטיות במקום הראשון, אוכל טרי ובעיקר טעים והערך עבור התמורה שלכם הוא הגבוה ביותר.

קייטרינג שפע מטעמים מתאים לאירועים גדולים וקטנים. התפריט המגוון שלנו כולל 70 סוגי מנות של אוכל מוכן ויותר מ – 50 סוגי סלטים בכשרות של הרב מחפוד והכל כמובן נשאר בטעם ביתי, אותנטי ואיכותי.

לתפריט שלנו יש מגוון עשיר הכולל את כל סוגי הבשרים, סלטים, תוספות, קינוחים ואפשרות לתפריט בהרכבה אישית.

אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם – לקוחות יקרים שלנו, שנמשיך להנות מאוכל מצויין ושפע של טעמים!

וכמובן שנתראה רק בשמחות! שפע מטעמים.

₪42.00

מנה בסיסית
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עיקריות לבחירה
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 12 ₪

₪80.00

אירוע קומפלט
  • לחמניות
  • 7 סוגי סלטים לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • שתייה מסדרת קוקה קולה
  • כלים חד-פעמי קשיחים
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
  • מנה ראשונה – מושט/רול בשר בתוספת 15 ₪
  • כלים פורצלן בתוספת 10 ש"ח + הובלה

₪150.00

תפריט ברמה אחרת
  • לחמניות / פרנות
  • 10 סוגי סלטים לבחירה
  • 2 מנות ראשונות לבחירה
  • 3 תוספות לבחירה
  • 3 מנות עקריות לבחירה
  • קינוח
  • כלים מפורצלן
  • שתייה מסדרת קולה
  • מלצרים (מלצר לכל 3 שולחנות)
 
בר פתיחה תוספות מנות ביניים
מאפה בקר / כבד / צמחוני תפו"א זעיר / סירות / אנה / פירה מרלוזה מטוגן
פלטת מטוגנים מיקס ירקות ברוטב
פילה מושט ברוטב מרוקאי
כנפיים ברוטב צ'ילי אנטיפסטי ירקות מאודים
סלמון בתוספת תשלום
פסטה מוקפצת שעועית ירוקה מוקפצת
מעורב ירושלמי במצע פירה ת.ת
קוסקוס + מרק ירקות שעועית ירוקה ברוטב
כבד מוקפץ מצע פירה ת. תשלום
גולש פיקנטי מחשוש אפונה וגזר
ממולאים פלפל / כרוב / קישואים
חמין בשרי / פרווה זיתים מרוקאים מוסקה / מפרום
קוגל אטריות / תפו"א נודלס מוקפץ
מאפה כבד בפילו בתוספת תשלום
קרפלך בשר / תפו"א פסטה מוקפצת רול בשר + רוטב
תוספות שתיה
בורקס תפו"א + רוטב
חומוס + צ'ימיצ'ורי מים מנות עיקריות
טחינה סודה
כרעיים צלי עוף בתנור
מטבוחה מיצים
חזה עוף מרינדה על האש
חציל במיונז קולה
רצועות חזה עוף מוקפצות
חציל ספרדי / וינוגרד / בתחמיץ זירו
חזה עוף עם נודלס מתוק
כרוב וגזר במיונז ספרייט
רצועות חזה עוף סיני מתוק
כרוב וגמבה חמוץ בירה תוספת תשלום 5 ₪
חזה עוף ממולא בתוספת תשלום
גזר סיני קינוחים
שניצל וינאי /שניצלונים / בטמפורה
גזר חי מגורד חריף סלט פירות תוספת תשלום 5 ₪ פרגיות על האש
גזר מרוקאי מבושל גלידונים / פלטת עוגות
דואט שיפוד פרגית וקבב
סלק רצועות חמוץ מתוק מוס תוספת תשלום 5 ₪
צלי בקר ברוטב יין
תירס ופיטריות במיונז /מקסיקני סופלה תוספת תשלום 5 ₪
קציצות בקר / עוף ברוטב
כבד קצוץ בתוספת תשלום תוספות לאירוע
לשון עם ירקות בתוספת תשלום
מוחמצים כלים פורצלן בתוספת 5 ₪ + הובלה
כבד מוקפץ בתוספת תשלום
מלפפון בתחמיץ כיסויים לכיסאות 7 ₪ כולל פו"ה תוספות
סחוג מרכזי שולחן מהודרים 60 – 80 ₪ אורז לבן + צ.ש.
פלפל חריף מטוגן מנהל ארוע יום חול 300 ₪
אורז מג'אדרה עדשים
סלט תפו"א במיונז
א.אושפלו עם בשר תוספת תשלום
סלט ירקות עם עלים
אורז ירוק עשבי תיבול
סלט טבולה
אורז צהוב עם ירקות
אורז אדום עם גרגירי חומוס
לחמניות

התמונות להמחשה בלבד

אנו מופעים גם באתר תבלין

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג לפסח כשר למהדרין (בד"ץ הרב מחפוד)

בחירת קייטרינג לאירוע יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל היא לא חייבת להיות! יש כמה דברים עיקריים שכדאי לזכור בעת בחירת קייטרינג, כגון התקציב שלך, רשימת האורחים וסוג האירוע. לאחר שתשקול את הגורמים הללו, אתה תהיה בדרך למצוא את הקייטרינג המושלם לאירוע שלך!

יש כמה דברים שתרצה לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג עבורך מִקרֶה. ראשית, קחו בחשבון את הגודל והמיקום של האירוע. תצטרך לוודא שהקייטרינג שתבחר מסוגל להכיל גם את מספר האורחים שאתה מצפה לו וגם את המקום עצמו. לאחר מכן, תסתכל על תפריט הקייטרינג וודא שהוא מציע את סוג האוכל שאתה והאורחים שלך תיהנו ממנו. לבסוף, אל תשכח לקחת בחשבון את התקציב שלך בעת קבלת ההחלטה. על ידי התחשבות בכל הדברים הללו, תהיו בטוחים שתבחרו את הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם.

איך תדעו לקייטרינג טוב?

לקייטרינג טוב צריכות להיות התכונות הבאות: -היכולת לשים לב לפרטים. -יכולת התארגנות. -היכולת לתקשר עם אחרים. -אהבה לאנשים ולאוכל. -היכולת להתמודד עם לחץ.

איכות האוכל היא הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת שירות קייטרינג. שירות הקייטרינג אמור להיות מסוגל לספק לכם אוכל איכותי מבושל היטב וטעים. כדאי גם לקרוא ביקורות של לקוחות כדי לראות מה אנשים אחרים אמרו על שירות הקייטרינג. גם עלות השירות היא שיקול חשוב. כדאי לקבל הצעות מחיר מכמה שירותי קייטרינג שונים כדי להשוות את המחירים. לשירות הקייטרינג צריך להיות גם ניסיון בקייטרינג לאירועים מיוחדים. אם יש לך דרישות תזונתיות מיוחדות, עליך לוודא ששירות הקייטרינג יכול להתאים את אלה.

אילו שאלות לשאול עבור שירות קייטרינג

כשזה מגיע לקייטרינג לאירועים, יש כמה שאלות מרכזיות שכדאי לך לשאול תמיד בקש על מנת להבטיח שאתה מקבל את השירות הטוב ביותר האפשרי. ראשית, בררו באילו סוגי מאכלים מתמחה הקייטרינג וקבלו המלצות מה יתאים לאירוע שלכם. לאחר מכן, שאלו כיצד יוצג האוכל ומה תהיה העלות המשוערת. חשוב גם לברר כיצד יטופלו בקשות של הרגע האחרון, וכן האם הקייטרינג יכול להכיל מגבלות תזונתיות כלשהן. לבסוף, הקפד לשאול אם יש חיובים נוספים עבור דברים כמו השכרה או שרתים. על ידי שאילת כל השאלות הללו, אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את שירות הקייטרינג הטוב ביותר עבור האירוע שלך.

תשומת לב לפרטים היא אחד המאפיינים החשובים ביותר עבור קייטרינג לאירועים, במיוחד כאשר האירועים הולכים וגדלים ומורכב יותר. זכירה וסימון של פרטים מסוימים מייצרים אירועי קייטרינג באיכות גבוהה יותר.

מהם 3 דברים קריטיים שכדאי להיות מודעים אליהם בעת שכירת קייטרינג?

כאשר מתכננים אירוע, ישנם כמה היבטים מרכזיים שכדאי לזכור בכל הקשור לקייטרינג. ראשית, תצטרך לשקול את סוג האירוע שאתה מארח. האם זו ארוחת ערב רשמית לשבת, או מפגש סתמי יותר? זה ישפיע על סוג האוכל והשירות שתצטרך לספק. לאחר מכן, תצטרך לשקול את התקציב שלך. כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על קייטרינג? זה יעזור לך לקבוע איזה סוג של מזון ושירות אתה יכול לספק באופן מציאותי. לבסוף, תצטרך לחשוב אם תזדקק לצוות המלצרים או לא ואיזו רמת שירות הם יצטרכו לספק. עם כל הגורמים הללו בחשבון, תוכל לתכנן את הקייטרינג המושלם לאירוע שלך!

קייטרינג הוא תחום מאתגר אך מתגמל הדורש מגוון מיומנויות. בנוסף ליכולת לבשל אוכל טעים, קייטרינג חייב להיות גם אדיב, טקט ודיפלומטי. הסיבה לכך היא שלעתים קרובות הם צריכים לשכנע לקוחות להחליף מרכיבים או להחליף מנות. כישורי תקשורת ואנשים טובים חיוניים לבניית קהל לקוחות וקייטרינג לאירועים מוצלחים.

מהם שלושת סוגי הקייטרינג?

קייטרינג יכול לעשות או לשבור אירוע מיוחד. לכן חשוב לבחור את סוג הקייטרינג המתאים לאירוע הספציפי שלכם. להלן ארבעת סוגי הקייטרינג העיקריים: 1. קייטרינג לחתונה כפי שכולנו יודעים, קייטרינג לחתונה יכול לעשות או לשבור חתונה. לכן חשוב לבחור בקייטרינג שתוכלו לסמוך עליו שיספק אוכל טעים ושירות ללא רבב. 2. קייטרינג לחברות אם אתם מארחים אירוע חברה, תרצו לבחור קייטרינג המתמחה בקייטרינג לחברות. הם יוכלו לספק את סוג האוכל והשירות שהאורחים שלכם מצפים להם. 3. קייטרינג לאירועים חברתיים בין אם אתם מארחים מסיבת יום הולדת, מקלחת לתינוק או כל סוג אחר של אירוע חברתי, תרצו לבחור קייטרינג שיכול להפוך את האירוע שלכם למיוחד במיוחד. 4. קייטרינג בזיכיון אם אתם עורכים אירוע במקום שאין בו מטבח קייטרינג משלו, תצטרכו לבחור קייטרינג זכיון. הם יוכלו לספק את שירות המזון והמשקאות שאתה צריך.

האם כדאי לארגן את האירוע שלך או לא תלוי במספר גורמים, כולל תקציב, פורמליות, מטרה, מספר האורחים, אישי משאבים וניסיון בתכנון. אם יש לכם תקציב גדול ואתם מארחים אירוע רשמי, קייטרינג הוא כנראה רעיון טוב. אם יש לכם תקציב מצומצם או שהאירוע הוא לא רשמי, אולי כדאי לכם לשקול להכין את האוכל בעצמכם או לערוך ארוחה קלה. גם מספר האורחים ישחק תפקיד בהחלטה שלך – קייטרינג לרוב אפשרי יותר מבחינה לוגיסטית לקבוצות גדולות יותר. לבסוף, חשבו על המשאבים האישיים שלכם והאם יש לכם את הזמן והאנרגיה לקחת על עצמכם את משימת הכנת האוכל. אם אינך בטוח ביכולת שלך לתאם אוכל לקהל, כנראה שעדיף להשאיר את זה לאנשי המקצוע.

למה חשוב לבחור קייטרינג טוב

הקייטרינג שתבחר לחתונה שלך צריך להיות קייטרינג בשירות מלא. המשמעות היא שהם יטפלו בכל ההיבטים של הקייטרינג, כולל צוות, ניקיון, עריכת שולחן ושירות בר. חברות שונות מטפלות בזה שיכול לגרום לכאוס ולהפוך את זה ליותר לכאב ראש עבורך. הקייטרינג שתבחרו למסיבה צריך להיות מהנה ופשוט.

כאשר מראיינים קייטרינג פוטנציאלי, חשוב לשאול על הניסיון שלו בתחום האירוח. אתה רוצה לוודא שהם מסוגלים להתמודד עם מצבי לחץ גבוה ולהתמודד עם לחץ בעבודה. חשוב גם לשאול איך הם היו מתמודדים עם לקוח קשה או אחד מאורחיו. כל אלה הם הגורמים החשובים שיש לקחת בחשבון בעת שכירת קייטרינג לאירוע שלך.

האם הקייטרינג כולל מנות?

כאשר מתכננים אירוע, חשוב לקחת בחשבון את כל הפרטים שיגרמו לאירוע שלכם להתנהל בצורה חלקה. פרט אחד שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא השכרת צלחות וכלי מטבח. שירותי קייטרינג רבים מציעים אפשרויות השכרת צלחות וכלי מטבח או עובדים עם צלחת וכלי כסף סטנדרטיים בתמחור שלהם. מעבר לתוספת של נגיעות מרכז השולחן והעיצוב שלך, אתה אמור להיות מסוגל להגיע לאירוע שלך ולא צריך להרים אצבע!

עקרונות תכנון התפריט הם שיקולים חשובים בכל פעולה של שירות מזון. איזון, איכות תזונתית, אסתטיקה וגיוון הם כולם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון תפריט. הציוד והכוח אדם העומדים לרשותם להפקת התפריט ולהגשתו הם גם שיקולים חשובים. על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, תוכל ליצור תפריט שיפנה ללקוחות שלך ויענה על הצרכים שלהם.

מה הקייטרינג חייב לעשות כדי להבטיח את הצלחתו של אירוע בקייטרינג

שירות לקוחות טוב חיוני עבור כל עסק קייטרינג. באדיבות, מתחשבים ומתחשבים, תוכלו לגרום ללקוחות שלכם להיות מרוצים ומרוצים. זה, בתורו, יכול להוביל מפה לאוזן והמלצות חיוביות, שיכולות לעזור לחברת הקייטרינג שלך להפוך להצלחה.

קייטרינג יכול להיות עסק שקשה מאוד לנהל אותו בהצלחה. יש הרבה דברים שיכולים להשתבש, ולעתים קרובות הם עושים זאת. אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא לוודא שהאוכל מוכן ומבושל כראוי. זה קשה במיוחד כאשר מספקים קייטרינג לקבוצות גדולות. לעתים קרובות, האוכל מוכן מראש ולאחר מכן מסיים ומצופה באתר. זה יכול להוביל להרבה בעיות, כולל אוכל לא מבושל, אוכל שרוף ומזון שאינו מתובל כראוי. אתגר גדול נוסף הוא לדאוג שהאוכל יוגש חם וטרי. זה יכול להיות קשה לעשות כאשר קייטרינג לקבוצות גדולות. לעתים קרובות, האוכל מוכן מראש ולאחר מכן מסיים ומצופה באתר. זה יכול להוביל להרבה בעיות, כולל מזון שאינו חם מספיק, מזון שאינו טרי ואוכל שאינו מתובל כראוי.

מהן שלושת פונקציות הקייטרינג הבסיסיות?

ניהול קייטרינג הוא תהליך הארגון, התכנון והבקרה של שירות האוכל באירוע או באירוע. התפקיד החשוב ביותר של ניהול הסעדה הוא תכנון. זה כולל יצירת תפריטים, הערכת צרכי מזון ומשקאות, ווידוא שכל הלוגיסטיקה במקום. ארגון הוא הפונקציה החשובה הבאה, והיא כוללת תיאום של כל המרכיבים השונים הנלווים לקייטרינג באירוע, כגון כוח אדם, ציוד ואספקה. כל הכוונה היא לפקח על ביצוע האירוע ולוודא שהכל יתנהל בצורה חלקה. שליטה היא הפונקציה הסופית של ניהול קייטרינג, והיא כרוכה לוודא שהעלויות נשמרות תחת שליטה ושעמידה בתקני האיכות.

ניתוח SWOT הוא כלי רב עוצמה להבנת מקומה של המסעדה שלך בסביבה המסחרית הגדולה יותר. . על ידי זיהוי החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים של המסעדה שלך, אתה יכול לקבל תובנות חשובות לגבי היתרון התחרותי שלך ולקבל החלטות מושכלות לגבי היכן למקד את המשאבים שלך.

מהם 4 השיקולים העיקריים של גיוס עובדים החלטות

בעת העסקת העובד הבא שלך, הקפד לקחת בחשבון את הכמות והאיכות של מאגר המועמדים שלך, את הדחיפות למילוי התפקיד ואת ההשקעה הנדרשת עבור העסקה החדשה. לכל אחד מהגורמים הללו יכולה להיות השפעה דרמטית על מי בסופו של דבר תחליט להעסיק.

1. ספר לנו על עצמך שמי _______ _______ ואני בוגר טרי של _____ _____. תמיד התעניינתי בענף הקייטרינג ואני נרגש להתחיל את הקריירה שלי בתחום זה. המטרות שלי הן ללמוד כמה שיותר ובסופו של דבר להיות שף ראשי או מנהל קייטרינג. 2. מהן מטרות הקריירה שלך בענף ההסעדה? המטרות שלי הן ללמוד כמה שיותר ובסופו של דבר להיות שף ראשי או מנהל קייטרינג. אני רוצה להיות מסוגל לעבוד במגוון מסגרות, כולל מסעדות יוקרה, קייטרינג לאירועים פרטיים וקייטרינג לחברות. 3. מהן החוזקות והחולשות שלך? החוזקות שלי כוללות את הכישורים הארגוניים שלי, היכולת שלי לעבוד תחת לחץ ותשומת הלב שלי לפרטים. החולשות שלי כוללות את חוסר הניסיון שלי בכמה תחומי קייטרינג, כמו תכנון אירועים ופיתוח תפריטים. 4. איך עובדים בלחץ? אני עובד היטב תחת לחץ ומסוגל להישאר רגוע וממוקד במצבי לחץ. יש לי חוש טוב לניהול זמן ויכול לתעדף משימות על מנת לעמוד בזמנים. 5. איך עובדים בתוך צוות? אני שחקן קבוצתי ו

Warp Up

בבחירת קייטרינג לאירוע, חשוב לקחת בחשבון את סוג האירוע, התפריט והתקציב. הקייטרינג צריך להיות מסוגל לספק מגוון אפשרויות תפריט שיתאימו לאירוע, ויש לקחת בחשבון את התקציב בעת בחירת התפריט.

בסך הכל, בחירת קייטרינג היא חלק חשוב בתכנון האירוע. יש לזכור כמה דברים עיקריים בבחירת קייטרינג, כמו סוג האירוע, התקציב ומספר האורחים. על ידי התחשבות בדברים אלו, תוכלו להיות בטוחים שתבחרו בקייטרינג שיהפוך את האירוע שלכם להצלחה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן